УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 серпня 2008 р.
за N 768/15459
Про затвердження Порядку прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України із службових та особистих питань
Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України із службових та особистих питань, що додається.
2. Управлінню контролю та діловодства (Геращенко О.О.) забезпечити організацію особистого прийому громадян відповідно до цього Порядку.
3. Першому заступнику Міністра транспорту та зв'язку України, заступникам Міністра, керівникам державних департаментів, структурних підрозділів центрального апарату Міністерства забезпечити виконання Порядку.
4. Сектору з питань взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю (Яковлєва В.О.) через засоби масової інформації оприлюднити Порядок.
5. Управлінню контролю та діловодства (Геращенко О.О.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр
ПОГОДЖЕНО:
Перший заступник Міністра
юстиції України
|
Й.Вінський
Євген Корнійчук
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
06.08.2008 N 980
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 серпня 2008 р.
за N 768/15459
ПОРЯДОК
прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України із службових та особистих питань
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок регулює питання організації і проведення особистого прийому громадян керівництвом Міністерства транспорту та зв'язку України, державних департаментів Міністерства, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації та Державного підприємства "Укрсервіс Мінтрансу" (далі - керівники Міністерства).
1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом, є: реалізація положень Закону України "Про звернення громадян" (
393/96-ВР)
, інших законів України, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;
сприяння у вирішенні проблемних питань щодо функціонування галузей транспорту та зв'язку відповідно до компетенції та згідно з чинним законодавством, з якими звертаються громадяни.
II. Організація особистого прийому
2.1. Прийом громадян Міністром транспорту та зв'язку України, першим заступником та заступниками Міністра здійснюється за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками Державних департаментів, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації та Державного підприємства "Укрсервіс Мінтрансу" згідно з графіком, що затверджується Міністром.
Прийом громадян керівниками Державних департаментів, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації та Державного підприємства "Укрсервіс Мінтрансу" здійснюється у визначені дні та години згідно із затвердженим наказом Міністра графіком.
Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці проводиться позачергово.
2.2. Організація особистого прийому громадян у Мінтрансзв'язку здійснюється працівниками Сектору роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому Управління контролю та діловодства (далі - працівники).
2.3. Попередній запис на прийом до керівників Мініністерства здійснюється працівниками згідно з розпорядком роботи Мінтрансзв'язку за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 14. Вхід до громадської приймальні вільний, без оформлення перепусток. Попередній запис може здійснюватись за телефоном 461-55-90 з обов'язковим поданням у день прийому письмового викладення суті звернення та обґрунтування.
2.4. На кожного заявника заводиться Картка обліку особистого прийому громадян (далі - Картка) згідно з додатком.
2.5. Для забезпечення здійснення особистого прийому Міністром та заступниками Міністра:
2.5.1. Працівник з'ясовує, у якому структурному підрозділі перебуває попереднє звернення громадянина (за наявності), який бажає записатись на прийом до керівника Міністерства, або до компетенції якого структурного підрозділу належить питання, з яким звернувся громадянин. Ураховуючи з'ясоване, працівником заповнюються графи 3, 4 та 5 Картки.
2.5.2. Копії Карток передаються структурним підрозділам, що означені у графі 5 Картки, для опрацювання та надання матеріалів для здійснення особистого прийому.
2.5.3. Структурні підрозділи надають інформаційну довідку щодо звернення громадянина, зазначеного в Картці. Інформаційна довідка повинна містити:
суть проблеми, стосовно якої звернувся громадянин;
пропозиції щодо вирішення питання;
копії попередніх звернень та копії відповідей на них;
прізвище, ім'я, по батькові особи (керівника або заступника керівника структурного підрозділу), який має бути залучений до участі в особистому прийомі громадян.
2.5.4. Підготовлені матеріали передаються працівникам громадської приймальні за підписом керівника структурного підрозділу або його заступника.
2.5.5. На підставі отриманих від структурних підрозділів матеріалів формується справа, що надається посадовій особі, яка здійснює особистий прийом громадян, та заповняються графи 1, 2 Картки.
2.6. Вивчені та відпрацьовані списки громадян, які попередньо записані на прийом до керівників Міністерства, затверджуються не пізніше ніж за дві години до здійснення особистого прийому начальником Управління контролю та діловодства Мінтансзв'язку або його заступником та передаються працівнику, що відповідає за організацію робочого часу посадової особи. У разі необхідності для здійснення особистого прийому залучаються фахівці структурних підрозділів, до компетенції яких належить опрацювання питань, поставлених у зверненнях громадян.
2.7. Керівник Міністерства під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).
З метою припинення неправомірних дій керівників Міністерства та скасування незаконних рішень, забезпечення безпечної та стабільної роботи галузі особливу увагу слід приділяти зверненням громадян, у яких ідеться про недоліки в роботі Міністерства, установ, організацій або підприємств, що є в підпорядкуванні Мінтрансзв'язку, оскарження рішень їх посадових осіб, підготовку чи здійснення на об'єктах транспорту терористичних актів чи інших протиправних дій, які створюють загрозу безпеці громадян та функціонування галузі.
2.8. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові надається письмова відповідь за підписом відповідного керівника Міністерства.
2.9. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Мінтрансзв'язку, посадова особа пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутись.
2.10. Облік прийому громадян та контроль за дотриманням термінів виконання рішень, прийнятих під час особистого прийому, здійснюється працівниками громадської приймальні Міністерства.
2.11. Облік громадян, яких приймають посадові особи Державних департаментів, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації та Державного підприємства "Укрсервіс Мінтрансу" самостійно, контроль за дотриманням термінів виконання рішень цих посадових осіб здійснюється працівником, що відповідає за ведення діловодства у відповідному підприємстві, установі, організації.
2.12. Письмові та усні звернення (пропозиції, заяви, скарги, інформаційні запити), подані під час особистого прийому, передаються до Сектору роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому Управління контролю та діловодства Мінтрансзв'язку для реєстрації відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року N 348 (
348-97-п)
(із змінами).
2.13. Керівник зобов'язаний забезпечити прийом усіх громадян відповідно до попереднього запису з урахуванням правил внутрішнього трудового розпорядку Мінтрансзв'язку та визначеного графіком часу.
2.14. За відсутності посадової особи прийом здійснює особа, яка призначена виконувати її обов'язки.
2.15. У прийомі громадян можуть брати участь представники громадян, повноваження яких оформлені в установленому законодавством порядку.
2.16. Громадяни, визнані судом недієздатними, на прийом без участі їх законних представників не допускаються.
III. Проведення особистого прийому
3.1. Якщо громадянин не з'явився на особистий прийом або з інших причин прийом не відбувся, про це у графі 7 Картки вноситься відповідний запис, номер реєстрації не ставиться.
3.2. З метою недопущення фальсифікації звернень громадян працівник громадської приймальні звіряє заявлені у зверненні дані щодо особи, яка звертається з документом, що посвідчує особу.
3.3. На особистому прийомі працівник громадської приймальні ставить порядковий номер реєстрації у Картці обліку.
3.4. Питання, з якими звертаються громадяни, по змозі вирішуються під час особистого прийому. Особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативно-правовими актами і в межах своїх повноважень має прийняти одне з таких рішень:
3.4.1. Задовольнити прохання чи вимогу безпосередньо під час особистого прийому.
3.4.2. Прийняти письмову заяву або скаргу і пояснити відвідувачеві причини, з яких неможливо розв'язати питання під час особистого прийому, а також про порядок і термін розгляду його звернення.
3.4.3. Надати роз'яснення, якщо розв'язання питання не входить до компетенції Мінтрансзв'язку, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації або установи громадянинові необхідно звернутись для вирішення його проблеми.
3.5. Керівники Міністерства, які здійснюють особистий прийом, для забезпечення надання кваліфікованих відповідей на поставлені громадянином питання можуть у межах компетенції залучати до їх розгляду працівників відповідних структурних підрозділів Мінтрансзв'язку або отримувати від них необхідну інформацію, про що зазначається у графі 6 Картки.
3.6. Письмові звернення (пропозиції, заяви, скарги), подані під час особистого прийому, реєструються в установленому порядку та після опрацювання у відповідному структурному підрозділі передаються до Сектору роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому Управління контролю та діловодства.
IV. Результати здійснення особистого прийому громадян
4.1. Структурні підрозділи Мінтрансзв'язку сприяють відповідно до компетенції розгляду та вирішенню поставлених у зверненнях громадян питань у строк, указаний у графі 6 Картки.
4.2. Контроль за розглядом та дотриманням строків виконання звернень, отриманих під час особистого прийому керівників Міністерства, здійснюється структурним підрозділом, відповідальним за організацію особистого прийому громадян.
4.3. Інформація про хід опрацювання звернення, отриманого на особистому прийомі громадян, та остаточні висновки за його результатами (копії відповідей, рішень тощо) в обов'язковому порядку надаються виконавцями до структурного підрозділу, відповідального за організацію особистого прийому громадян.
На підставі наданих структурними підрозділами матеріалів працівники заповнюють графу 7 Картки та знімають з контролю звернення, якщо вони повністю відпрацьовані і поставлені заявником питання вирішені по суті.
4.4. Усі наявні матеріали стосовно звернення громадянина після здійснення його прийому формуються у справу, до якої після заповнення графи 7 додається Картка обліку особистого прийому.
Картки обліку особистого прийому громадян, які не мають реєстраційного номера через відсутність громадянина на прийомі, підшиваються окремо.
4.5. Картка обліку особистого прийому громадянина ведеться на паперових та електронних носіях.
4.6. Працівники громадської приймальні щороку проводять аналіз розгляду звернень та подають його на розгляд керівництву.
4.7. Працівники, відповідальні за особистий прийом громадян, щотижня здійснюють аналіз звернень, за якими не прийнято рішення, та подають керівництву Мінтрансзв'язку відповідну інформацію на апаратну нараду Міністра.
4.8. Посадові особи, які здійснюють особистий прийом громадян, забезпечують у своєму підрозділі систематичний аналіз та узагальнення звернень громадян з метою виявлення причин, що їх спричинили, а також найбільш гострих суспільно значущих проблем, що потребують негайного розв'язання, своєчасного розроблення пропозицій щодо поліпшення функціонування транспорту та зв'язку для задоволення потреб громадян.
V. Відповідальність посадових осіб
5.1. Посадові особи Міністерства, які припустилися порушення законодавства про звернення громадян, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України.
Начальник Управління контролю
та діловодства
|
О.Геращенко
|
Додаток
до Порядку прийому громадян
у Міністерстві транспорту
та зв'язку України
із службових та особистих
питань
КАРТКА N ______________
обліку особистого прийому громадян
Дата
прийому
|
Хто
приймає
|
Прізвище,
ім'я, по
батькові,
адреса чи
місце
роботи,
соціальний
стан
громадянина
|
Порушені
питання
|
Кого
залучено
до
розгляду,
підстава,
термін
виконання
|
Наслідки
розгляду,
дата
одержання
відповіді
|
короткий
зміст
|
індекс
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|