від 25 березня 2013 р. № 294
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
Інд. 70
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 25 березня 2013 р. № 294
Додаток 1
до Програми
Джерела фінансування
|
Обсяг фінансування, млн. гривень
|
У тому числі за роками
|
|||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
||
Державний бюджет
|
3597,3954
|
240
|
1178,7798
|
1109,3298
|
1069,2858
|
Інші джерела
|
2409,72
|
90,571
|
718,246
|
764,254
|
836,649
|
Усього
|
6007,1154
|
330,571
|
1897,0258
|
1873,5838
|
1905,9348
|
Додаток 2
до Програми
Найменування завдання
|
Найменування показника
|
Значення показника
|
Найменування заходу
|
Головний розпорядник бюджетних коштів
|
Джерела фінансування
|
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання заходів, млн. гривень
|
У тому числі за роками
|
|||||||
усього
|
за роками
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
|||||||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
|||||||||||
1. Удосконалення порядку ведення обліку дорожньо-транспортних пригод та проведення аналізу причин їх виникнення для розроблення заходів з підвищення рівня безпеки дорожнього руху в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод
|
кількість систем ведення обліку та проведення аналізу дорожньо-транспортних пригод з використанням географічних координат місць їх скоєння
|
1
|
|
1
|
|
|
створення системи ведення обліку та проведення аналізу дорожньо-транспортних пригод з використанням географічних координат місць їх скоєння шляхом:
|
МВС
|
державний бюджет
|
1,55
|
|
1,55
|
|
|
кількість програмно-апаратних комплексів
|
1
|
|
1
|
|
|
створення програмно-апаратного комплексу для забезпечення функціонування електронної карти місць дорожньо-транспортних пригод на вулично-дорожній мережі для обробки даних, проведення аналізу стану аварійності, визначення аварійно-небезпечних ділянок доріг та розміщення інформації в Інтернеті з метою інформування учасників дорожнього руху
|
-"-
|
-"-
|
0,35
|
|
0,35
|
|
|
|
кількість портативних GPS-приймачів
|
1200
|
|
1200
|
|
|
забезпечення підрозділів Державтоінспекції портативними GPS-приймачами для фіксації географічних координат місць дорожньо-транспортних пригод
|
-"-
|
-"-
|
1,2
|
|
1,2
|
|
|
|
2. Забезпечення дотримання Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
його учасниками шляхом здійснення дієвого контролю з використанням технічних засобів, у тому числі тих, що працюють в автоматичному режимі
|
кількість технічних засобів
|
450
|
|
150
|
150
|
150
|
1) виконання під час перевезення пасажирів і вантажів функцій із здійснення контролю цифрових тахографів шляхом закупівлі карток та спеціального обладнання для роботи інспекторського складу Укртрансінспекції з цифровими тахографами
|
Укртрансінспекція
|
державний бюджет
|
1,5
|
|
0,5
|
0,5
|
0,5
|
кількість мобільних станцій із спеціальним обладнанням
|
44
|
|
22
|
22
|
|
2) придбання та запровадження в діяльність Укртрансінспекції мобільних станцій із спеціальним обладнанням для здійснення державного контролю, зокрема, за режимом праці і відпочинку, ваговими параметрами транспортних засобів, виїздом на місце дорожньо-транспортних пригод
|
-"-
|
-"-
|
20,356
|
|
10,178
|
10,178
|
|
|
кількість технічних засобів
|
100
|
|
40
|
30
|
30
|
3) придбання та запровадження в діяльність автомобільно-технічної інспекції Державтоінспекції технічних засобів для обробки даних цифрових тахографів
|
МВС
|
-"-
|
1,2
|
|
0,48
|
0,36
|
0,36
|
|
кількість програмно-апаратних комплексів "Відеоконтроль-рубіж"
|
500
|
|
170
|
170
|
160
|
4) придбання та встановлення програмно-апаратних комплексів "Відеоконтроль-рубіж" для вдосконалення дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції контролю дорожнього руху
|
-"-
|
-"-
|
70
|
|
23,8
|
23,8
|
22,4
|
|
кількість спеціальних технічних засобів лазерного типу
|
250
|
|
90
|
80
|
80
|
5) придбання спеціальних технічних засобів лазерного типу для вимірювання швидкості руху транспортних засобів з метою їх використання дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції під час здійснення контролю за дотриманням водіями встановленої Правилами дорожнього руху (1306-2001-п)
швидкості руху
|
МВС
|
державний бюджет
|
25
|
|
9
|
8
|
8
|
|
кількість спеціальних технічних приладів
|
3300
|
|
1100
|
1100
|
1100
|
6) придбання спеціальних технічних приладів для встановлення стану алкогольного сп'яніння з метою їх використання дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції
|
-"-
|
-"-
|
49,5
|
|
16,5
|
16,5
|
16,5
|
|
кількість лазерних систем вимірювання швидкості руху транспортних засобів
|
300
|
|
100
|
100
|
100
|
7) придбання лазерних систем вимірювання швидкості руху транспортних засобів з функцією розпізнавання номерних знаків та можливістю передачі даних для автоматичної фіксації фактів порушень Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
|
-"-
|
-"-
|
75
|
|
25
|
25
|
25
|
|
кількість спеціальних технічних приладів
|
150
|
|
50
|
50
|
50
|
8) придбання спеціальних технічних приладів для встановлення дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції стану наркотичного сп'яніння
|
МВС
|
державний бюджет
|
6,462
|
|
2,154
|
2,154
|
2,154
|
|
кількість комплексів відеофіксації порушень Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
|
4200
|
|
1400
|
1400
|
1400
|
9) придбання та встановлення на транспортні засоби Державтоінспекції комплексів відеофіксації порушень Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
|
-"-
|
-"-
|
210
|
|
70
|
70
|
70
|
|
кількість мобільних програмно-апаратних комплексів
|
4490
|
|
1400
|
1400
|
1690
|
10) придбання і запровадження в діяльність Державтоінспекції мобільних програмно-апаратних комплексів з доступом до інформаційних баз даних та можливістю оформлення адміністративних матеріалів
|
-"-
|
-"-
|
359,2
|
|
112
|
112
|
135,2
|
|
Разом за завданням 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
818,218
|
|
269,612
|
268,492
|
280,11
|
3. Підвищення рівня безпеки автомобільних доріг
|
загальна довжина дорожнього огородження на розділювальній смузі автомобільних доріг, кілометрів
|
365
|
|
124
|
121
|
120
|
1) встановлення нового огородження парапетного типу та заміна наявного тросового і огородження дорожнього металевого двобічного бар'єрного типу на ділянках автомобільних доріг першої категорії з розділювальною смугою завширшки менше ніж 4 метри, а саме:
|
Укравтодор
|
-"-
|
517,5
|
|
175,84
|
171,08
|
170,58
|
довжина огородження дорожнього парапетного типу, кілометрів
|
270
|
|
90
|
90
|
90
|
заміна огородження дорожнього двобічного металевого бар'єрного типу, що встановлене на автомобільних дорогах з розділювальною смугою завширшки менше ніж 4 метри, на огородження дорожнє парапетного типу
|
Укравтодор
|
державний бюджет
|
405
|
|
135
|
135
|
135
|
|
-"-
|
60
|
|
22
|
19
|
19
|
встановлення нового огородження дорожнього парапетного типу на аварійно-небезпечних ділянках автомобільних доріг та у місцях із розділювальною смугою завширшки 0,5-4 метри;
|
-"-
|
-"-
|
95
|
|
34,84
|
30,08
|
30,08
|
|
-"-
|
5
|
|
2
|
2
|
1
|
заміна тросового огородження, що встановлене на розділювальній смузі завширшки менше ніж 4 метри, на огородження дорожнє парапетного типу
|
-"-
|
-"-
|
2,5
|
|
1
|
1
|
0,5
|
|
довжина огородження дорожнього металевого бар'єрного типу, кілометрів
|
30
|
|
10
|
10
|
10
|
встановлення огородження дорожнього металевого бар'єрного типу в місцях віднесеного лівого повороту та для недопущення розвороту в місцях з розділювальною смугою завширшки менше ніж 4 метри
|
-"-
|
-"-
|
15
|
|
5
|
5
|
5
|
|
довжина огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу, кілометрів
|
1500
|
|
508
|
496
|
496
|
2) встановлення на автомобільних дорогах нового та заміна огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу, гарантійний строк експлуатації якого закінчився, а також заміна тросового огородження на дорожнє металеве однобічне бар'єрного типу, а саме:
|
Укравтодор
|
державний бюджет
|
600
|
|
203,2
|
198,4
|
198,4
|
|
-"-
|
365
|
|
125
|
120
|
120
|
заміна на автомобільних дорогах державного значення тросового огородження на огородження дорожнє металеве однобічне бар'єрного типу згідно із ДСТУ Б В.2.3-25:2009 "Споруди транспорту. Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови"
|
-"-
|
-"-
|
145
|
|
49,6
|
47,7
|
47,7
|
|
-"-
|
1115
|
|
375
|
370
|
370
|
заміна огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу у зв'язку із закінченням строку його гарантійної експлуатації
|
-"-
|
-"-
|
445
|
|
149,6
|
147,7
|
147,7
|
|
-"-
|
20
|
|
8
|
6
|
6
|
встановлення нового огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу
|
-"-
|
-"-
|
10
|
|
4
|
3
|
3
|
|
довжина ліній стаціонарного штучного освітлення, кілометрів
|
605
|
|
205
|
200
|
200
|
3) встановлення нових чи відновлення наявних ліній стаціонарного штучного освітлення ділянок автомобільних доріг, що проходять через населені пункти, а саме:
|
-"-
|
-"-
|
240
|
|
81,78
|
79,11
|
79,11
|
|
довжина ліній стаціонарного штучного освітлення, кілометрів
|
520
|
|
180
|
170
|
170
|
встановлення нових ліній стаціонарного штучного освітлення на ділянках автомобільних доріг, що проходять через населені пункти
|
Укравтодор
|
державний бюджет
|
215
|
|
74,42
|
70,29
|
70,29
|
|
-"-
|
85
|
|
25
|
30
|
30
|
відновлення ліній стаціонарного штучного освітлення на ділянках доріг, що проходять через населені пункти
|
-"-
|
-"-
|
25
|
|
7,36
|
8,82
|
8,82
|
|
кількість наукових досліджень
|
1
|
|
1
|
|
|
4) проведення наукового дослідження щодо доцільності влаштування на перехрестях автомобільних доріг розв'язок на одному рівні кільцевого типу
|
-"-
|
-"-
|
0,05
|
|
0,05
|
|
|
|
кількість транспортних розв'язок
|
25
|
|
8
|
8
|
9
|
5) влаштування транспортних розв'язок на двох рівнях на перетині автомобільних доріг із залізничними лініями
|
Мінінфраструктури
|
інші джерела
|
1839
|
|
588,48
|
588,48
|
662,04
|
|
кількість проектних робіт
|
24
|
|
12
|
12
|
|
виконання проектних робіт з улаштування транспортних розв'язок на двох рівнях на перетині автомобільних доріг із залізничними лініями
|
-"-
|
-"-
|
46
|
|
23
|
23
|
|
|
Разом за завданням 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3196,55
|
|
1049,35
|
1037,07
|
1110,13
|
4. Удосконалення системи здійснення контролю експлуатаційного стану автомобільних доріг та вулиць шляхом забезпечення підрозділів Державтоінспекції пересувними дорожніми лабораторіями та портативним оснащенням для здійснення контролю за експлуатаційним станом автомобільних доріг та вулиць
|
кількість пересувних дорожніх лабораторій
|
27
|
|
9
|
9
|
9
|
1) придбання пересувних дорожніх лабораторій для визначення експлуатаційного стану автомобільних доріг та вулиць з метою використання таких лабораторій службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
|
МВС
|
державний бюджет
|
8,64
|
|
2,88
|
2,88
|
2,88
|
кількість пристроїв "ДУМ - 1"
|
81
|
|
27
|
27
|
27
|
2) придбання пристроїв "ДУМ - 1" для вимірювання ухилів проїзної частини з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
|
-"-
|
-"-
|
0,1458
|
|
0,0486
|
0,0486
|
0,0486
|
|
кількість пристроїв для вимірювання світлоповертальних властивостей дорожніх знаків
|
27
|
|
9
|
9
|
9
|
3) придбання пристроїв для вимірювання світлоповертальних властивостей дорожніх знаків з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
|
-"-
|
-"-
|
1,512
|
|
0,504
|
0,504
|
0,504
|
|
кількість люксметрів
|
81
|
|
27
|
27
|
27
|
4) придбання люксметрів для вимірювання рівня освітленості проїзної частини автомобільних доріг та вулиць з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
|
-"-
|
-"-
|
0,1458
|
|
0,0486
|
0,0486
|
0,0486
|
|
кількість лазерних рулеток
|
81
|
|
27
|
27
|
27
|
5) придбання лазерних рулеток для вимірювання відстаней між елементами дорожньої обстановки з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
|
МВС
|
державний бюджет
|
0,11016
|
|
0,03672
|
0,03672
|
0,03672
|
|
кількість цифрових фотоапаратів
|
81
|
|
27
|
27
|
27
|
6) придбання цифрових фотоапаратів для фіксації дорожньої обстановки з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
|
-"-
|
-"-
|
0,0972
|
|
0,0324
|
0,0324
|
0,0324
|
|
Разом за завданням 4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10,65096
|
|
3,55032
|
3,55032
|
3,55032
|
5. Підвищення рівня безпеки під час переходу пішоходами проїзної частини дороги
|
кількість змін до національного стандарту
|
1
|
1
|
|
|
|
1) внесення до ДСТУ 4092 "Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки" змін стосовно доповнення вимогами до обладнання для дублювання сигналів пішохідних світлофорів з метою створення безпечних умов переходу проїзної частини дороги незрячими пішоходами
|
-"-
|
-"-
|
у межах видатків, передбачених МВС
|
|
|
|
|
кількість комплектів типових схем облаштування пішохідних переходів
|
1
|
|
1
|
|
|
2) розроблення типових схем облаштування пішохідних переходів технічними засобами організації дорожнього руху з поліпшеними характеристиками сприйняття учасниками дорожнього руху (дорожніми знаками, дорожньою розміткою, світлофорами, огородженням, острівцями безпеки, тактильними орієнтирами) та системою освітлення
|
МВС Укравтодор Мінрегіон
|
-"-
|
у межах видатків, передбачених центральним органам виконавчої влади
|
|
|
|
|
|
кількість нерегульованих пішохідних переходів, що обладнані вітчизняною комплексною системою освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою
|
8000
|
2000
|
2000
|
2000
|
2000
|
3) облаштування визначених Державтоінспекцією на підставі результатів аналізу стану аварійності та інтенсивності руху нерегульованих пішохідних переходів вітчизняними комплексними системами освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою з поліпшеними характеристиками для сприйняття учасниками дорожнього руху та з використанням енергозберігаючих технологій (світлодіодного освітлення і сонячних батарей як джерела живлення)
|
Укравтодор, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
державний бюджет (субвенція місцевим бюджетам), місцеві бюджети, інші джерела
|
960
|
240
|
240
|
240
|
240
|
|
Разом за завданням 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
960
|
240
|
240
|
240
|
240
|
6. Удосконалення нормативно-правової бази щодо експлуатації технічних засобів організації дорожнього руху
|
кількість нормативних документів
|
1
|
|
1
|
|
|
розроблення правил утримання технічних засобів організації дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів
|
Мінрегіон
|
державний бюджет
|
0,1
|
|
0,1
|
|
|
7. Розроблення та видання навчально-методичних і наочних посібників, навчальних кінофільмів з питань безпеки дорожнього руху для різних вікових категорій
|
кількість навчально-методичних та наочних посібників
|
10
|
2
|
2
|
3
|
3
|
1) розроблення та видання навчально-методичних та наочних посібників з питань безпеки дорожнього руху
|
Міністерство освіти і науки
|
інші джерела
|
0,08
|
0,016
|
0,016
|
0,024
|
0,024
|
кількість навчальних кінофільмів
|
4
|
1
|
1
|
1
|
1
|
2) розроблення та створення навчальних кінофільмів з питань безпеки дорожнього руху
|
-"-
|
-"-
|
0,02
|
0,005
|
0,005
|
0,005
|
0,005
|
|
Разом за завданням 7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0,1
|
0,021
|
0,021
|
0,029
|
0,029
|
8. Підвищення рівня технічного забезпечення для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами
|
кількість транспортних засобів для складення практичних іспитів, а саме:
|
|
|
|
|
|
забезпечення центрів надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів, Державтоінспекції транспортними засобами для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами
|
МВС
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
скутерів (транспортних засобів категорії A1)
|
140
|
|
50
|
50
|
40
|
0,784
|
|
0,28
|
0,28
|
0,224
|
||||
мотоциклів (транспортних засобів категорії A)
|
140
|
|
50
|
50
|
40
|
2,1
|
|
0,75
|
0,75
|
0,6
|
||||
легкових автомобілів (транспортних засобів категорії B)
|
140
|
|
50
|
50
|
40
|
13,44
|
|
4,8
|
4,8
|
3,84
|
||||
вантажних автомобілів (транспортних засобів категорії C)
|
33
|
|
11
|
11
|
11
|
14,52
|
|
4,84
|
4,84
|
4,84
|
||||
автобусів (транспортних засобів категорії Д)
|
33
|
|
11
|
11
|
11
|
15,84
|
|
5,28
|
5,28
|
5,28
|
||||
Разом за завданням 8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46,684
|
|
15,95
|
15,95
|
14,784
|
9. Запровадження нових методів складення іспитів з практичного керування транспортними засобами
|
кількість електронних автодромів
|
120
|
|
40
|
40
|
40
|
забезпечення центрів надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів, Державтоінспекції електронними автодромами для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами, що дають можливість мінімізувати людський фактор під час прийняття рішення про складення іспиту з практичного керування транспортними засобами та підвищити об'єктивність здійснення контролю за навичками керування такими засобами
|
-"-
|
-"-
|
48
|
|
16
|
16
|
16
|
10. Удосконалення системи підвищення кваліфікації викладачів та інструкторів, що проводять підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
|
кількість навчальних закладів
|
200
|
70
|
65
|
65
|
|
формування переліку навчальних закладів усіх форм власності та підпорядкування, які мають право на проведення курсів підвищення кваліфікації викладачів та інструкторів з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
|
Міністерство освіти і науки
|
інші джерела
|
0,2
|
0,07
|
0,065
|
0,065
|
|
11. Підвищення якості підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
|
кількість розроблених проектів актів
|
1
|
|
1
|
|
|
утворення робочої групи у складі представників органів виконавчої влади та громадських організацій для розроблення проекту акта щодо внесення змін до законодавчих та інших нормативних актів з питань удосконалення порядку проведення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв, зокрема, стосовно запровадження використання автомобільних тренажерів та надання першої медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах
|
МВС, Міністерство освіти і науки, Мінінфраструктури, МОЗ, громадські організації (за згодою)
|
державний бюджет, інші джерела (кошти громадських організацій)
|
у межах видатків, передбачених центральним органам виконавчої влади у межах коштів, виділених громадськими організаціями
|
|
|
|
|
12. Підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів та вантажів
|
кількість державних реєстрів
|
1
|
|
1
|
|
|
1) створення державного реєстру суб'єктів господарювання, що надають послуги з перевезення пасажирів та/або вантажів за плату
|
Укртрансінспекція
|
державний бюджет
|
0,5
|
|
0,5
|
|
|
кількість національних стандартів щодо вимог до розміщення та кріплення вантажів
|
7
|
|
|
|
7
|
2) забезпечення ідентичного перекладу стандартів EN 12195-1:2010, EN 12195-2:2001, EN 12195-3:2001, 12195-4:2003, EN 12640:2001, EN 12641-1:2005, EN 12642:2006, узгодження та затвердження відповідних національних стандартів
|
Мінінфраструктури
|
-"-
|
0,3
|
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
|
кількість медичних пунктів
|
13640
|
3000
|
3000
|
3000
|
4640
|
3) оснащення відповідно до нормативних вимог медичних пунктів підприємств обладнанням для проведення передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
|
МОЗ
|
інші джерела (кошти підприємств, що експлуатують транспортні засоби)
|
136,4
|
30
|
30
|
30
|
46,4
|
|
кількість програмно-апаратних комплексів
|
1
|
|
1
|
|
|
4) виготовлення промислового зразка програмно-апаратного комплексу для психофізіологічного обстеження водіїв транспортних засобів
|
МОЗ
|
державний бюджет
|
1,6
|
|
1,6
|
|
|
|
кількість кабінетів психофізіологічного обстеження водіїв
|
260
|
60
|
70
|
70
|
60
|
5) створення мережі кабінетів психофізіологічного обстеження водіїв, які здійснюють комерційні перевезення пасажирів і вантажів, для проведення перевірки рівня розвитку професійно важливих якостей і психофізіологічної експертизи таких водіїв з метою профілактики дорожньо-транспортних пригод, зумовлених людським фактором
|
-"-
|
інші джерела
|
62,4
|
14,4
|
16,8
|
16,8
|
14,4
|
|
Разом за завданням 12
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
201,2
|
44,4
|
49
|
46,9
|
60,9
|
13. Забезпечення ефективності системи здійснення контролю за безпечністю транспортних засобів під час їх експлуатації
|
кількість мобільних діагностичних станцій
|
90
|
|
30
|
30
|
30
|
придбання та використання службою автомобільно-технічної інспекції Державтоінспекції мобільних діагностичних станцій для перевірки технічного стану транспортних засобів
|
МВС
|
державний бюджет
|
28,8
|
|
9,6
|
9,6
|
9,6
|
14. Забезпечення досліджень у сфері активної, пасивної безпеки та енергоефективності транспортних засобів
|
кількість випробувальних полігонів
|
1
|
|
|
|
1
|
створення випробувального полігона для проведення досліджень у сфері активної, пасивної безпеки та енергоефективності транспортних засобів
|
Мінінфраструктури
|
інші джерела
|
134,1
|
|
|
70
|
64,1
|
15. Зміцнення технічної бази підрозділів ДСНС для забезпечення аварійно-рятувальних робіт на автомобільних дорогах
|
кількість спеціальних аварійно-рятувальних машин легкого типу
|
14
|
|
5
|
5
|
4
|
1) закупівля спеціальних аварійно-рятувальних машин легкого типу
|
ДСНС
|
інші джерела
|
16,8
|
|
6
|
6
|
4,8
|
кількість автокранів
|
14
|
|
5
|
5
|
4
|
2) закупівля спеціальних автокранів різної вантажопідйомності
|
-"-
|
-"-
|
56
|
|
20
|
20
|
16
|
|
кількість спеціальних екскаваторів
|
14
|
|
5
|
5
|
4
|
3) закупівля спеціальних екскаваторів
|
-"-
|
-"-
|
56
|
|
20
|
20
|
16
|
|
Разом за завданням 15
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
128,8
|
|
46
|
46
|
36,8
|
16. Забезпечення технічного оснащення пунктів базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах
|
кількість технічно оснащених пунктів тимчасового базування бригад швидкої медичної допомоги
|
460
|
120
|
120
|
110
|
110
|
придбання радіостанцій, комп'ютерної техніки з підключенням до Інтернету для оснащення пунктів тимчасового базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах
|
МОЗ
|
-"-
|
58,4
|
24,8
|
16,8
|
8,4
|
8,4
|
17. Забезпечення матеріально-технічної бази для підготовки та перепідготовки рятувальників і працівників, професійні обов'язки яких пов'язані з експлуатацією автомобільного транспорту, щодо надання першої невідкладної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах
|
кількість укомплектованих навчально-тренувальних підрозділів обласних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
|
27
|
14
|
13
|
|
|
комплектування навчально-тренувальних підрозділів обласних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф згідно з переліком, затвердженим наказом МОЗ від 2 березня 2009 р. № 132 (z0445-09)
"Про організацію навчання окремих категорій немедичних працівників навичкам надання першої невідкладної медичної допомоги", зареєстрованим у Мін'юсті 21 травня 2009 р. № 445/16461
|
-"-
|
-"-
|
32,4
|
16,8
|
15,6
|
|
|
18. Забезпечення технічного оснащення підрозділів Державтоінспекції для проведення профілактичної роботи, спрямованої на дотримання Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
його учасниками
|
кількість спеціальних автомобілів
|
27
|
|
9
|
9
|
9
|
1) забезпечення служби профілактичної роботи Державтоінспекції спеціальними автомобілями, зокрема з функцією "Виїзний клас ДАІ", для проведення профілактичної роботи з дотримання Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
його учасниками
|
МВС
|
державний бюджет
|
12,96
|
|
4,32
|
4,32
|
4,32
|
кількість комплектів технічного обладнання
|
27
|
|
9
|
9
|
9
|
2) забезпечення технічним обладнанням служби профілактичної роботи Державтоінспекції
|
-"-
|
-"-
|
1,2825
|
|
0,4275
|
0,4275
|
0,4275
|
|
Разом за завданням 18
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14,2425
|
|
4,7475
|
4,7475
|
4,7475
|
19. Проведення соціальних кампаній з питань безпеки дорожнього руху
|
кількість соціальних кампаній
|
4
|
1
|
1
|
1
|
1
|
проведення соціальних кампаній з питань безпеки дорожнього руху
|
-"-
|
інші джерела
|
17,92
|
4,48
|
4,48
|
4,48
|
4,48
|
20. Проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху
|
кількість профілактичних кампаній
|
4
|
|
2
|
1
|
1
|
проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху (конкурсів, вікторин, змагань, рейдів "Увага! Діти на дорозі!")
|
-"-
|
державний бюджет
|
9,2
|
|
4,6
|
2,3
|
2,3
|
21. Проведення наукових досліджень у сфері безпеки дорожнього руху
|
кількість наукових досліджень
|
4
|
|
2
|
1
|
1
|
створення науково-дослідного інституту економічних та управлінських проблем безпеки дорожнього руху та проведення наукових досліджень з відповідних питань
|
Міністерство освіти і науки
|
державний бюджет
|
300
|
|
150
|
100
|
50
|
Усього за Програмою
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6007,1154
|
330,571
|
1897,0258
|
1873,5838
|
1905,9348
|
державний бюджет
|
3597,3954
|
240
|
1178,7798
|
1109,3298
|
1069,2858
|
|||||||||
інші джерела
|
2409,72
|
90,571
|
718,246
|
764,254
|
836,649
|
|||||||||
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
МВС
|
державний бюджет
|
955,4894
|
|
314,9318
|
309,9618
|
330,5958
|
інші джерела
|
17,92
|
4,48
|
4,48
|
4,48
|
4,48
|
|||||||||
Мінінфраструктури
|
державний бюджет
|
0,3
|
|
0,1
|
0,1
|
0,1
|
||||||||
інші джерела
|
1973,1
|
|
588,58
|
658,48
|
726,14
|
|||||||||
Укравтодор
|
державний бюджет
|
2317,55
|
240
|
700,87
|
688,59
|
688,09
|
||||||||
Укртрансінспекція
|
-"-
|
22,356
|
|
11,178
|
10,678
|
0,5
|
||||||||
ДСНС
|
інші джерела
|
128,8
|
|
46
|
46
|
36,8
|
||||||||
МОЗ
|
державний бюджет
|
1,6
|
|
1,6
|
|
|
||||||||
інші джерела
|
289,6
|
86
|
79,2
|
55,2
|
69,2
|
|||||||||
Міністерство освіти і науки
|
державний бюджет
|
300
|
|
150
|
100
|
50
|
||||||||
інші джерела
|
0,3
|
0,091
|
0,086
|
0,094
|
0,029
|
|||||||||
Мінрегіон
|
державний бюджет
|
0,1
|
|
0,1
|
|
|
Додаток 3
до Програми
Найменування завдання
|
Найменування показника виконання завдання
|
Значення показника
|
||||
усього
|
у тому числі за роками
|
|||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
|||
1. Зниження рівня соціального ризику
|
кількість загиблих унаслідок дорожньо-транспортних пригод на 100 тис. населення
|
|
10,8
|
9,9
|
8,7
|
7,5
|
2. Зниження рівня транспортного ризику
|
кількість загиблих унаслідок дорожньо-транспортних пригод на 100 тис. транспортних засобів
|
|
33
|
29
|
24
|
18
|
3. Зменшення тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод
|
кількість загиблих унаслідок дорожньо-транспортних пригод на 100 постраждалих
|
|
16,2
|
15,3
|
14,4
|
13,4
|
4. Удосконалення порядку ведення обліку дорожньо-транспортних пригод та проведення аналізу причин їх виникнення для розроблення заходів з підвищення рівня безпеки дорожнього руху в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод
|
кількість систем ведення обліку та проведення аналізу дорожньо-транспортних пригод з використанням географічних координат місць їх скоєння
|
1
|
|
1
|
|
|
кількість програмно-апаратних комплексів
|
1
|
|
1
|
|
|
|
кількість портативних GPS-приймачів
|
1200
|
|
1200
|
|
|
|
5. Забезпечення дотримання Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
його учасниками шляхом здійснення дієвого контролю з використанням технічних засобів, у тому числі тих, що працюють в автоматичному режимі
|
кількість технічних засобів для роботи з цифровими тахографами
|
450
|
|
150
|
150
|
150
|
кількість мобільних станцій із спеціальним обладнанням
|
44
|
|
22
|
22
|
|
|
кількість технічних засобів для обробки даних з цифрових тахографів
|
100
|
|
40
|
30
|
30
|
|
кількість програмно-апаратних комплексів "Відеоконтроль-рубіж"
|
500
|
|
170
|
170
|
160
|
|
кількість спеціальних технічних засобів лазерного типу
|
250
|
|
90
|
80
|
80
|
|
кількість спеціальних технічних приладів для встановлення стану алкогольного сп’яніння
|
3300
|
|
1100
|
1100
|
1100
|
|
кількість лазерних систем вимірювання швидкості руху транспортних засобів
|
300
|
|
100
|
100
|
100
|
|
кількість спеціальних технічних приладів для встановлення стану наркотичного сп’яніння
|
150
|
|
50
|
50
|
50
|
|
кількість комплексів відеофіксації порушень Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
|
4200
|
|
1400
|
1400
|
1400
|
|
кількість мобільних програмно-апаратних комплексів
|
4490
|
|
1400
|
1400
|
1690
|
|
6. Підвищення рівня безпеки автомобільних доріг
|
загальна довжина дорожнього огородження на розділювальній смузі автомобільних доріг, кілометрів
|
365
|
|
124
|
121
|
120
|
довжина огородження дорожнього парапетного типу, кілометрів
|
270
|
|
90
|
90
|
90
|
|
-"-
|
60
|
|
22
|
19
|
19
|
|
-"-
|
5
|
|
2
|
2
|
1
|
|
довжина огородження дорожнього металевого бар’єрного типу, кілометрів
|
30
|
|
10
|
10
|
10
|
|
довжина огородження дорожнього металевого однобічного бар’єрного типу, кілометрів
|
1500
|
|
508
|
496
|
496
|
|
довжина огородження дорожнього металевого однобічного бар’єрного типу, кілометрів
|
365
|
|
125
|
120
|
120
|
|
-"-
|
1115
|
|
375
|
370
|
370
|
|
-"-
|
20
|
|
8
|
6
|
6
|
|
довжина ліній стаціонарного штучного освітлення, кілометрів
|
605
|
|
205
|
200
|
200
|
|
-"-
|
520
|
|
180
|
170
|
170
|
|
-"-
|
85
|
|
25
|
30
|
30
|
|
кількість наукових досліджень
|
1
|
|
1
|
|
|
|
кількість транспортних розв’язок
|
25
|
|
8
|
8
|
9
|
|
кількість проектних робіт
|
24
|
|
12
|
12
|
|
|
7. Удосконалення системи здійснення контролю експлуатаційного стану автомобільних доріг та вулиць шляхом забезпечення підрозділів Державтоінспекції пересувними дорожніми лабораторіями та портативним оснащенням для здійснення контролю за експлуатаційним станом автомобільних доріг та вулиць
|
кількість пересувних дорожніх лабораторій
|
27
|
|
9
|
9
|
9
|
кількість пристроїв "ДУМ-1"
|
81
|
|
27
|
27
|
27
|
|
кількість пристроїв для вимірювання світлоповертальних властивостей дорожніх знаків
|
27
|
|
9
|
9
|
9
|
|
кількість люксметрів
|
81
|
|
27
|
27
|
27
|
|
кількість лазерних рулеток
|
81
|
|
27
|
27
|
27
|
|
кількість цифрових фотоапаратів
|
81
|
|
27
|
27
|
27
|
|
8. Підвищення рівня безпеки під час переходу пішоходами проїзної частини дороги
|
кількість змін до національного стандарту
|
1
|
1
|
|
|
|
кількість комплектів типових схем облаштування пішохідних переходів
|
1
|
|
1
|
|
|
|
кількість нерегульованих пішохідних переходів, що обладнані вітчизняною комплексною системою освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою
|
8000
|
2000
|
2000
|
2000
|
2000
|
|
9. Удосконалення нормативно-правової бази щодо експлуатації технічних засобів організації дорожнього руху
|
кількість нормативних документів
|
1
|
|
1
|
|
|
10. Розроблення та видання навчально-методичних і наочних посібників, навчальних кінофільмів з питань безпеки дорожнього руху для різних вікових категорій
|
кількість навчально-методичних та наочних посібників
|
10
|
2
|
2
|
3
|
3
|
кількість навчальних кінофільмів
|
4
|
1
|
1
|
1
|
1
|
|
11. Підвищення рівня технічного забезпечення для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами
|
кількість транспортних засобів для складення практичних іспитів, а саме:
|
|
|
|
|
|
скутерів (транспортних засобів категорії А1)
|
140
|
|
50
|
50
|
40
|
|
мотоциклів (транспортних засобів категорії А)
|
140
|
|
50
|
50
|
40
|
|
легкових автомобілів (транспортних засобів категорії В)
|
140
|
|
50
|
50
|
40
|
|
вантажних автомобілів (транспортних засобів категорії С)
|
33
|
|
11
|
11
|
11
|
|
автобусів (транспортних засобів категорії Д)
|
33
|
|
11
|
11
|
11
|
|
12. Запровадження нових методів складення іспитів з практичного керування транспортними засобами
|
кількість електронних автодромів
|
120
|
|
40
|
40
|
40
|
13. Удосконалення системи підвищення кваліфікації викладачів та інструкторів, що проводять підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
|
кількість навчальних закладів
|
200
|
70
|
65
|
65
|
|
14. Підвищення якості підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
|
кількість розроблених проектів актів
|
1
|
|
1
|
|
|
15. Підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів та вантажів
|
кількість державних реєстрів
|
1
|
|
1
|
|
|
кількість національних стандартів щодо вимог до розміщення та кріплення вантажів
|
7
|
|
|
|
7
|
|
кількість медичних пунктів
|
13640
|
3000
|
3000
|
3000
|
4640
|
|
кількість програмно-апаратних комплексів
|
1
|
|
1
|
|
|
|
кількість кабінетів психофізіологічного обстеження водіїв
|
260
|
60
|
70
|
70
|
60
|
|
16. Забезпечення ефективності системи здійснення контролю за безпечністю транспортних засобів під час їх експлуатації
|
кількість мобільних діагностичних станцій
|
90
|
|
30
|
30
|
30
|
17. Забезпечення досліджень у сфері активної, пасивної безпеки та енергоефективності транспортних засобів
|
кількість випробувальних полігонів
|
1
|
|
|
|
1
|
18. Зміцнення технічної бази підрозділів ДСНС для забезпечення аварійно-рятувальних робіт на автомобільних дорогах
|
кількість спеціальних аварійно-рятувальних машин легкого типу
|
14
|
|
5
|
5
|
4
|
кількість автокранів
|
14
|
|
5
|
5
|
4
|
|
кількість спеціальних екскаваторів
|
14
|
|
5
|
5
|
4
|
|
19. Забезпечення технічного оснащення пунктів базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах
|
кількість технічно оснащених пунктів тимчасового базування бригад швидкої медичної допомоги
|
460
|
120
|
120
|
110
|
110
|
20. Забезпечення матеріально-технічної бази для підготовки та перепідготовки рятувальників і працівників, професійні обов’язки яких пов’язані з експлуатацією автомобільного транспорту, щодо надання першої невідкладної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах
|
кількість укомплектованих навчально-тренувальних підрозділів обласних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
|
27
|
14
|
13
|
|
|
21. Забезпечення технічного оснащення підрозділів Державтоінспекції для проведення профілактичної роботи, спрямованої на дотримання Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
його учасниками
|
кількість спеціальних автомобілів
|
27
|
|
9
|
9
|
9
|
кількість комплектів технічного обладнання
|
27
|
|
9
|
9
|
9
|
|
22. Проведення соціальних кампаній з питань безпеки дорожнього руху
|
кількість соціальних кампаній
|
4
|
1
|
1
|
1
|
1
|
23. Проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху
|
кількість профілактичних кампаній
|
4
|
|
2
|
1
|
1
|
24. Проведення наукових досліджень у сфері безпеки дорожнього руху
|
кількість наукових досліджень
|
4
|
|
2
|
1
|
1
|