УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 25 березня 2013 р. № 294
Київ
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ № 71 від 05.03.2014 (71-2014-п) )

Про затвердження Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року

( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 627 від 12.06.2013 (627-2013-п) )
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року (далі - Програма), що додається.
2. Міністерству внутрішніх справ, Міністерству інфраструктури, Міністерству охорони здоров’я, Міністерству освіти і науки, Міністерству регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, Державній службі надзвичайних ситуацій, Державному агентству автомобільних доріг, Державній інспекції з безпеки на наземному транспорті, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям разом з Міністерством фінансів передбачати під час складання проекту Державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік кошти, необхідні для виконання завдань і заходів Програми.
3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям, які визначені виконавцями Програми, подавати щороку до 10 лютого Міністерству внутрішніх справ інформацію про стан виконання Програми для її узагальнення та подання до 1 березня року, що настає за звітним періодом, Кабінетові Міністрів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі.
Прем'єр-міністр України
М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО 
постановою Кабінету Міністрів України 
від 25 березня 2013 р. № 294

ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА

підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року

Мета Програми

Метою Програми є зниження рівня аварійності та тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод, створення безпечних і комфортних умов руху транспортних засобів на вулично-дорожній мережі, а також удосконалення системи державного управління безпекою дорожнього руху.

Шляхи і способи розв’язання проблеми

Проблему підвищення рівня безпеки дорожнього руху передбачається розв’язати шляхом:
удосконалення порядку ведення обліку дорожньо-транспортних пригод та проведення аналізу причин їх виникнення для вжиття заходів з підвищення рівня безпеки дорожнього руху в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод;
поліпшення стану профілактичної роботи, спрямованої на запобігання дорожньо-транспортному травматизму, а також підвищення рівня правосвідомості учасників дорожнього руху;
поліпшення експлуатаційних показників автомобільних доріг і вулиць за параметрами безпечності, а також удосконалення системи контролю їх експлуатаційного стану за параметрами безпеки руху;
запровадження автоматизованих засобів контролю дорожнього руху, насамперед швидкості руху;
удосконалення системи організації руху транспортних засобів та пішоходів, зокрема, шляхом використання новітніх технічних засобів організації дорожнього руху з поліпшеними характеристиками їх сприйняття, а також системи контролю за безпечністю транспортних засобів з урахуванням європейських норм;
підвищення рівня безпеки:
- пішоходів, у тому числі шляхом урахування потреб інвалідів;
- пасажирських та вантажних перевезень;
підвищення ефективності підготовки учасників дорожнього руху шляхом запровадження новітніх методів навчання;
проведення наукових досліджень у сфері безпеки дорожнього руху та впровадження їх результатів у практику;
підвищення ефективності системи надання допомоги потерпілим унаслідок дорожньо-транспортних пригод;
розширення міжнародної співпраці та обміну досвідом щодо забезпечення безпеки дорожнього руху.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми зазначені в додатку 1.

Завдання і заходи

Завдання і заходи з виконання Програми наведені в додатку 2 .

Очікувані результати, ефективність Програми

Виконання Програми забезпечить:
підвищення рівня безпеки дорожнього руху;
зменшення кількості осіб, що постраждали внаслідок дорожньо-транспортних пригод;
підвищення ефективності державної політики у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху;
поліпшення умов руху на вулицях і дорогах;
скорочення кількості місць концентрації дорожньо-транспортних пригод;
підвищення ефективності системи підготовки учасників дорожнього руху;
належний рівень надання допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах;
підвищення рівня дотримання правил дорожнього руху (1306-2001-п) його учасниками.
Виконання передбачених Програмою заходів у повному обсязі дасть змогу підвищити рівень безпеки дорожнього руху до середньоєвропейського рівня, зокрема, шляхом зниження показників аварійності щодо соціального ризику (зменшення кількості загиблих унаслідок дорожньо-транспортних пригод з 11,1 до 7,5 на 100 тис. населення) і транспортного ризику (зменшення кількості загиблих унаслідок дорожньо-транспортних пригод з 35 до 18 на 100 тис. транспортних засобів).
Очікувані результати виконання Програми наведені в додатку 3 .

Обсяги та джерела фінансування

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів, що передбачаються у Державному бюджеті України та місцевих бюджетах на відповідний рік для центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій, відповідальних за її виконання, а також інших джерел, не заборонених законодавством.
Орієнтовний обсяг фінансування Програми становить 6007,1154 млн. гривень, у тому числі за рахунок державного бюджету - 3597,3954 млн., інших джерел - 2409,72 млн. гривень.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час складання проекту Державного бюджету України та місцевих бюджетів на відповідний рік з урахуванням їх можливостей.
Додаток 1 
до Програми

ПАСПОРТ

Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року

1. Концепція (771-2012-п) Програми схвалена постановою Кабінету Міністрів України від 8 серпня 2012 р. № 771 (Офіційний вісник України, 2012 р., № 63, ст. 2577).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2013 р. № 294.
3. Державний замовник-координатор - МВС.
4. Державний замовник - Мінінфраструктури.
5. Керівник Програми - Міністр внутрішніх справ.
6. Виконавці заходів Програми - МВС, Мінінфраструктури, МОЗ, Міністерство освіти і науки, Мінрегіон, ДСНС, Укравтодор, Укртрансінспекція, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.
7. Строк виконання Програми - 2013-2016 роки.
8. Прогнозні обсяги та джерела фінансування
Джерела фінансування
Обсяг фінансування, млн. гривень
У тому числі за роками
2013
2014
2015
2016
Державний бюджет
3597,3954
240
1178,7798
1109,3298
1069,2858
Інші джерела
2409,72
90,571
718,246
764,254
836,649
Усього
6007,1154
330,571
1897,0258
1873,5838
1905,9348
Додаток 2 
до Програми

ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ

з виконання Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року

Найменування завдання
Найменування показника
Значення показника
Найменування заходу
Головний розпорядник бюджетних коштів
Джерела фінансування
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання заходів, млн. гривень
У тому числі за роками
усього
за роками
2013
2014
2015
2016
2013
2014
2015
2016
1. Удосконалення порядку ведення обліку дорожньо-транспортних пригод та проведення аналізу причин їх виникнення для розроблення заходів з підвищення рівня безпеки дорожнього руху в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод
кількість систем ведення обліку та проведення аналізу дорожньо-транспортних пригод з використанням географічних координат місць їх скоєння
1
1
створення системи ведення обліку та проведення аналізу дорожньо-транспортних пригод з використанням географічних координат місць їх скоєння шляхом:
МВС
державний бюджет
1,55
1,55
кількість програмно-апаратних комплексів
1
1
створення програмно-апаратного комплексу для забезпечення функціонування електронної карти місць дорожньо-транспортних пригод на вулично-дорожній мережі для обробки даних, проведення аналізу стану аварійності, визначення аварійно-небезпечних ділянок доріг та розміщення інформації в Інтернеті з метою інформування учасників дорожнього руху
-"-
-"-
0,35
0,35
кількість портативних GPS-приймачів
1200
1200
забезпечення підрозділів Державтоінспекції портативними GPS-приймачами для фіксації географічних координат місць дорожньо-транспортних пригод
-"-
-"-
1,2
1,2
2. Забезпечення дотримання Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
його учасниками шляхом здійснення дієвого контролю з використанням технічних засобів, у тому числі тих, що працюють в автоматичному режимі
кількість технічних засобів
450
150
150
150
1) виконання під час перевезення пасажирів і вантажів функцій із здійснення контролю цифрових тахографів шляхом закупівлі карток та спеціального обладнання для роботи інспекторського складу Укртрансінспекції з цифровими тахографами
Укртрансінспекція
державний бюджет
1,5
0,5
0,5
0,5
кількість мобільних станцій із спеціальним обладнанням
44
22
22
2) придбання та запровадження в діяльність Укртрансінспекції мобільних станцій із спеціальним обладнанням для здійснення державного контролю, зокрема, за режимом праці і відпочинку, ваговими параметрами транспортних засобів, виїздом на місце дорожньо-транспортних пригод
-"-
-"-
20,356
10,178
10,178
кількість технічних засобів
100
40
30
30
3) придбання та запровадження в діяльність автомобільно-технічної інспекції Державтоінспекції технічних засобів для обробки даних цифрових тахографів
МВС
-"-
1,2
0,48
0,36
0,36
кількість програмно-апаратних комплексів "Відеоконтроль-рубіж"
500
170
170
160
4) придбання та встановлення програмно-апаратних комплексів "Відеоконтроль-рубіж" для вдосконалення дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції контролю дорожнього руху
-"-
-"-
70
23,8
23,8
22,4
кількість спеціальних технічних засобів лазерного типу
250
90
80
80
5) придбання спеціальних технічних засобів лазерного типу для вимірювання швидкості руху транспортних засобів з метою їх використання дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції під час здійснення контролю за дотриманням водіями встановленої Правилами дорожнього руху (1306-2001-п)
швидкості руху
МВС
державний бюджет
25
9
8
8
кількість спеціальних технічних приладів
3300
1100
1100
1100
6) придбання спеціальних технічних приладів для встановлення стану алкогольного сп'яніння з метою їх використання дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції
-"-
-"-
49,5
16,5
16,5
16,5
кількість лазерних систем вимірювання швидкості руху транспортних засобів
300
100
100
100
7) придбання лазерних систем вимірювання швидкості руху транспортних засобів з функцією розпізнавання номерних знаків та можливістю передачі даних для автоматичної фіксації фактів порушень Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
-"-
-"-
75
25
25
25
кількість спеціальних технічних приладів
150
50
50
50
8) придбання спеціальних технічних приладів для встановлення дорожньо-патрульною службою Державтоінспекції стану наркотичного сп'яніння
МВС
державний бюджет
6,462
2,154
2,154
2,154
кількість комплексів відеофіксації порушень Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
4200
1400
1400
1400
9) придбання та встановлення на транспортні засоби Державтоінспекції комплексів відеофіксації порушень Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
-"-
-"-
210
70
70
70
кількість мобільних програмно-апаратних комплексів
4490
1400
1400
1690
10) придбання і запровадження в діяльність Державтоінспекції мобільних програмно-апаратних комплексів з доступом до інформаційних баз даних та можливістю оформлення адміністративних матеріалів
-"-
-"-
359,2
112
112
135,2
Разом за завданням 2
818,218
269,612
268,492
280,11
3. Підвищення рівня безпеки автомобільних доріг
загальна довжина дорожнього огородження на розділювальній смузі автомобільних доріг, кілометрів
365
124
121
120
1) встановлення нового огородження парапетного типу та заміна наявного тросового і огородження дорожнього металевого двобічного бар'єрного типу на ділянках автомобільних доріг першої категорії з розділювальною смугою завширшки менше ніж 4 метри, а саме:
Укравтодор
-"-
517,5
175,84
171,08
170,58
довжина огородження дорожнього парапетного типу, кілометрів
270
90
90
90
заміна огородження дорожнього двобічного металевого бар'єрного типу, що встановлене на автомобільних дорогах з розділювальною смугою завширшки менше ніж 4 метри, на огородження дорожнє парапетного типу
Укравтодор
державний бюджет
405
135
135
135
-"-
60
22
19
19
встановлення нового огородження дорожнього парапетного типу на аварійно-небезпечних ділянках автомобільних доріг та у місцях із розділювальною смугою завширшки 0,5-4 метри;
-"-
-"-
95
34,84
30,08
30,08
-"-
5
2
2
1
заміна тросового огородження, що встановлене на розділювальній смузі завширшки менше ніж 4 метри, на огородження дорожнє парапетного типу
-"-
-"-
2,5
1
1
0,5
довжина огородження дорожнього металевого бар'єрного типу, кілометрів
30
10
10
10
встановлення огородження дорожнього металевого бар'єрного типу в місцях віднесеного лівого повороту та для недопущення розвороту в місцях з розділювальною смугою завширшки менше ніж 4 метри
-"-
-"-
15
5
5
5
довжина огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу, кілометрів
1500
508
496
496
2) встановлення на автомобільних дорогах нового та заміна огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу, гарантійний строк експлуатації якого закінчився, а також заміна тросового огородження на дорожнє металеве однобічне бар'єрного типу, а саме:
Укравтодор
державний бюджет
600
203,2
198,4
198,4
-"-
365
125
120
120
заміна на автомобільних дорогах державного значення тросового огородження на огородження дорожнє металеве однобічне бар'єрного типу згідно із ДСТУ Б В.2.3-25:2009 "Споруди транспорту. Огородження дорожнє тросового типу. Загальні технічні умови"
-"-
-"-
145
49,6
47,7
47,7
-"-
1115
375
370
370
заміна огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу у зв'язку із закінченням строку його гарантійної експлуатації
-"-
-"-
445
149,6
147,7
147,7
-"-
20
8
6
6
встановлення нового огородження дорожнього металевого однобічного бар'єрного типу
-"-
-"-
10
4
3
3
довжина ліній стаціонарного штучного освітлення, кілометрів
605
205
200
200
3) встановлення нових чи відновлення наявних ліній стаціонарного штучного освітлення ділянок автомобільних доріг, що проходять через населені пункти, а саме:
-"-
-"-
240
81,78
79,11
79,11
довжина ліній стаціонарного штучного освітлення, кілометрів
520
180
170
170
встановлення нових ліній стаціонарного штучного освітлення на ділянках автомобільних доріг, що проходять через населені пункти
Укравтодор
державний бюджет
215
74,42
70,29
70,29
-"-
85
25
30
30
відновлення ліній стаціонарного штучного освітлення на ділянках доріг, що проходять через населені пункти
-"-
-"-
25
7,36
8,82
8,82
кількість наукових досліджень
1
1
4) проведення наукового дослідження щодо доцільності влаштування на перехрестях автомобільних доріг розв'язок на одному рівні кільцевого типу
-"-
-"-
0,05
0,05
кількість транспортних розв'язок
25
8
8
9
5) влаштування транспортних розв'язок на двох рівнях на перетині автомобільних доріг із залізничними лініями
Мінінфраструктури
інші джерела
1839
588,48
588,48
662,04
кількість проектних робіт
24
12
12
виконання проектних робіт з улаштування транспортних розв'язок на двох рівнях на перетині автомобільних доріг із залізничними лініями
-"-
-"-
46
23
23
Разом за завданням 3
3196,55
1049,35
1037,07
1110,13
4. Удосконалення системи здійснення контролю експлуатаційного стану автомобільних доріг та вулиць шляхом забезпечення підрозділів Державтоінспекції пересувними дорожніми лабораторіями та портативним оснащенням для здійснення контролю за експлуатаційним станом автомобільних доріг та вулиць
кількість пересувних дорожніх лабораторій
27
9
9
9
1) придбання пересувних дорожніх лабораторій для визначення експлуатаційного стану автомобільних доріг та вулиць з метою використання таких лабораторій службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
МВС
державний бюджет
8,64
2,88
2,88
2,88
кількість пристроїв "ДУМ - 1"
81
27
27
27
2) придбання пристроїв "ДУМ - 1" для вимірювання ухилів проїзної частини з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
-"-
-"-
0,1458
0,0486
0,0486
0,0486
кількість пристроїв для вимірювання світлоповертальних властивостей дорожніх знаків
27
9
9
9
3) придбання пристроїв для вимірювання світлоповертальних властивостей дорожніх знаків з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
-"-
-"-
1,512
0,504
0,504
0,504
кількість люксметрів
81
27
27
27
4) придбання люксметрів для вимірювання рівня освітленості проїзної частини автомобільних доріг та вулиць з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
-"-
-"-
0,1458
0,0486
0,0486
0,0486
кількість лазерних рулеток
81
27
27
27
5) придбання лазерних рулеток для вимірювання відстаней між елементами дорожньої обстановки з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
МВС
державний бюджет
0,11016
0,03672
0,03672
0,03672
кількість цифрових фотоапаратів
81
27
27
27
6) придбання цифрових фотоапаратів для фіксації дорожньої обстановки з метою їх використання службою організації дорожнього руху та нагляду за станом доріг Державтоінспекції
-"-
-"-
0,0972
0,0324
0,0324
0,0324
Разом за завданням 4
10,65096
3,55032
3,55032
3,55032
5. Підвищення рівня безпеки під час переходу пішоходами проїзної частини дороги
кількість змін до національного стандарту
1
1
1) внесення до ДСТУ 4092 "Безпека дорожнього руху. Світлофори дорожні. Загальні технічні вимоги, правила застосування та вимоги безпеки" змін стосовно доповнення вимогами до обладнання для дублювання сигналів пішохідних світлофорів з метою створення безпечних умов переходу проїзної частини дороги незрячими пішоходами
-"-
-"-
у межах видатків, передбачених МВС
кількість комплектів типових схем облаштування пішохідних переходів
1
1
2) розроблення типових схем облаштування пішохідних переходів технічними засобами організації дорожнього руху з поліпшеними характеристиками сприйняття учасниками дорожнього руху (дорожніми знаками, дорожньою розміткою, світлофорами, огородженням, острівцями безпеки, тактильними орієнтирами) та системою освітлення
МВС Укравтодор Мінрегіон
-"-
у межах видатків, передбачених центральним органам виконавчої влади
кількість нерегульованих пішохідних переходів, що обладнані вітчизняною комплексною системою освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою
8000
2000
2000
2000
2000
3) облаштування визначених Державтоінспекцією на підставі результатів аналізу стану аварійності та інтенсивності руху нерегульованих пішохідних переходів вітчизняними комплексними системами освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою з поліпшеними характеристиками для сприйняття учасниками дорожнього руху та з використанням енергозберігаючих технологій (світлодіодного освітлення і сонячних батарей як джерела живлення)
Укравтодор, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
державний бюджет (субвенція місцевим бюджетам), місцеві бюджети, інші джерела
960
240
240
240
240
Разом за завданням 5
960
240
240
240
240
6. Удосконалення нормативно-правової бази щодо експлуатації технічних засобів організації дорожнього руху
кількість нормативних документів
1
1
розроблення правил утримання технічних засобів організації дорожнього руху вулично-дорожньої мережі населених пунктів
Мінрегіон
державний бюджет
0,1
0,1
7. Розроблення та видання навчально-методичних і наочних посібників, навчальних кінофільмів з питань безпеки дорожнього руху для різних вікових категорій
кількість навчально-методичних та наочних посібників
10
2
2
3
3
1) розроблення та видання навчально-методичних та наочних посібників з питань безпеки дорожнього руху
Міністерство освіти і науки
інші джерела
0,08
0,016
0,016
0,024
0,024
кількість навчальних кінофільмів
4
1
1
1
1
2) розроблення та створення навчальних кінофільмів з питань безпеки дорожнього руху
-"-
-"-
0,02
0,005
0,005
0,005
0,005
Разом за завданням 7
0,1
0,021
0,021
0,029
0,029
8. Підвищення рівня технічного забезпечення для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами
кількість транспортних засобів для складення практичних іспитів, а саме:
забезпечення центрів надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів, Державтоінспекції транспортними засобами для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами
МВС
державний бюджет
скутерів (транспортних засобів категорії A1)
140
50
50
40
0,784
0,28
0,28
0,224
мотоциклів (транспортних засобів категорії A)
140
50
50
40
2,1
0,75
0,75
0,6
легкових автомобілів (транспортних засобів категорії B)
140
50
50
40
13,44
4,8
4,8
3,84
вантажних автомобілів (транспортних засобів категорії C)
33
11
11
11
14,52
4,84
4,84
4,84
автобусів (транспортних засобів категорії Д)
33
11
11
11
15,84
5,28
5,28
5,28
Разом за завданням 8
46,684
15,95
15,95
14,784
9. Запровадження нових методів складення іспитів з практичного керування транспортними засобами
кількість електронних автодромів
120
40
40
40
забезпечення центрів надання послуг, пов’язаних з використанням автотранспортних засобів, Державтоінспекції електронними автодромами для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами, що дають можливість мінімізувати людський фактор під час прийняття рішення про складення іспиту з практичного керування транспортними засобами та підвищити об'єктивність здійснення контролю за навичками керування такими засобами
-"-
-"-
48
16
16
16
10. Удосконалення системи підвищення кваліфікації викладачів та інструкторів, що проводять підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
кількість навчальних закладів
200
70
65
65
формування переліку навчальних закладів усіх форм власності та підпорядкування, які мають право на проведення курсів підвищення кваліфікації викладачів та інструкторів з підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
Міністерство освіти і науки
інші джерела
0,2
0,07
0,065
0,065
11. Підвищення якості підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
кількість розроблених проектів актів
1
1
утворення робочої групи у складі представників органів виконавчої влади та громадських організацій для розроблення проекту акта щодо внесення змін до законодавчих та інших нормативних актів з питань удосконалення порядку проведення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв, зокрема, стосовно запровадження використання автомобільних тренажерів та надання першої медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах
МВС, Міністерство освіти і науки, Мінінфраструктури, МОЗ, громадські організації (за згодою)
державний бюджет, інші джерела (кошти громадських організацій)
у межах видатків, передбачених центральним органам виконавчої влади у межах коштів, виділених громадськими організаціями
12. Підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів та вантажів
кількість державних реєстрів
1
1
1) створення державного реєстру суб'єктів господарювання, що надають послуги з перевезення пасажирів та/або вантажів за плату
Укртрансінспекція
державний бюджет
0,5
0,5
кількість національних стандартів щодо вимог до розміщення та кріплення вантажів
7
7
2) забезпечення ідентичного перекладу стандартів EN 12195-1:2010, EN 12195-2:2001, EN 12195-3:2001, 12195-4:2003, EN 12640:2001, EN 12641-1:2005, EN 12642:2006, узгодження та затвердження відповідних національних стандартів
Мінінфраструктури
-"-
0,3
0,1
0,1
0,1
кількість медичних пунктів
13640
3000
3000
3000
4640
3) оснащення відповідно до нормативних вимог медичних пунктів підприємств обладнанням для проведення передрейсових та післярейсових медичних оглядів водіїв транспортних засобів
МОЗ
інші джерела (кошти підприємств, що експлуатують транспортні засоби)
136,4
30
30
30
46,4
кількість програмно-апаратних комплексів
1
1
4) виготовлення промислового зразка програмно-апаратного комплексу для психофізіологічного обстеження водіїв транспортних засобів
МОЗ
державний бюджет
1,6
1,6
кількість кабінетів психофізіологічного обстеження водіїв
260
60
70
70
60
5) створення мережі кабінетів психофізіологічного обстеження водіїв, які здійснюють комерційні перевезення пасажирів і вантажів, для проведення перевірки рівня розвитку професійно важливих якостей і психофізіологічної експертизи таких водіїв з метою профілактики дорожньо-транспортних пригод, зумовлених людським фактором
-"-
інші джерела
62,4
14,4
16,8
16,8
14,4
Разом за завданням 12
201,2
44,4
49
46,9
60,9
13. Забезпечення ефективності системи здійснення контролю за безпечністю транспортних засобів під час їх експлуатації
кількість мобільних діагностичних станцій
90
30
30
30
придбання та використання службою автомобільно-технічної інспекції Державтоінспекції мобільних діагностичних станцій для перевірки технічного стану транспортних засобів
МВС
державний бюджет
28,8
9,6
9,6
9,6
14. Забезпечення досліджень у сфері активної, пасивної безпеки та енергоефективності транспортних засобів
кількість випробувальних полігонів
1
1
створення випробувального полігона для проведення досліджень у сфері активної, пасивної безпеки та енергоефективності транспортних засобів
Мінінфраструктури
інші джерела
134,1
70
64,1
15. Зміцнення технічної бази підрозділів ДСНС для забезпечення аварійно-рятувальних робіт на автомобільних дорогах
кількість спеціальних аварійно-рятувальних машин легкого типу
14
5
5
4
1) закупівля спеціальних аварійно-рятувальних машин легкого типу
ДСНС
інші джерела
16,8
6
6
4,8
кількість автокранів
14
5
5
4
2) закупівля спеціальних автокранів різної вантажопідйомності
-"-
-"-
56
20
20
16
кількість спеціальних екскаваторів
14
5
5
4
3) закупівля спеціальних екскаваторів
-"-
-"-
56
20
20
16
Разом за завданням 15
128,8
46
46
36,8
16. Забезпечення технічного оснащення пунктів базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах
кількість технічно оснащених пунктів тимчасового базування бригад швидкої медичної допомоги
460
120
120
110
110
придбання радіостанцій, комп'ютерної техніки з підключенням до Інтернету для оснащення пунктів тимчасового базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах
МОЗ
-"-
58,4
24,8
16,8
8,4
8,4
17. Забезпечення матеріально-технічної бази для підготовки та перепідготовки рятувальників і працівників, професійні обов'язки яких пов'язані з експлуатацією автомобільного транспорту, щодо надання першої невідкладної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах
кількість укомплектованих навчально-тренувальних підрозділів обласних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
27
14
13
комплектування навчально-тренувальних підрозділів обласних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф згідно з переліком, затвердженим наказом МОЗ від 2 березня 2009 р. № 132 (z0445-09)
"Про організацію навчання окремих категорій немедичних працівників навичкам надання першої невідкладної медичної допомоги", зареєстрованим у Мін'юсті 21 травня 2009 р. № 445/16461
-"-
-"-
32,4
16,8
15,6
18. Забезпечення технічного оснащення підрозділів Державтоінспекції для проведення профілактичної роботи, спрямованої на дотримання Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
його учасниками
кількість спеціальних автомобілів
27
9
9
9
1) забезпечення служби профілактичної роботи Державтоінспекції спеціальними автомобілями, зокрема з функцією "Виїзний клас ДАІ", для проведення профілактичної роботи з дотримання Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
його учасниками
МВС
державний бюджет
12,96
4,32
4,32
4,32
кількість комплектів технічного обладнання
27
9
9
9
2) забезпечення технічним обладнанням служби профілактичної роботи Державтоінспекції
-"-
-"-
1,2825
0,4275
0,4275
0,4275
Разом за завданням 18
14,2425
4,7475
4,7475
4,7475
19. Проведення соціальних кампаній з питань безпеки дорожнього руху
кількість соціальних кампаній
4
1
1
1
1
проведення соціальних кампаній з питань безпеки дорожнього руху
-"-
інші джерела
17,92
4,48
4,48
4,48
4,48
20. Проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху
кількість профілактичних кампаній
4
2
1
1
проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху (конкурсів, вікторин, змагань, рейдів "Увага! Діти на дорозі!")
-"-
державний бюджет
9,2
4,6
2,3
2,3
21. Проведення наукових досліджень у сфері безпеки дорожнього руху
кількість наукових досліджень
4
2
1
1
створення науково-дослідного інституту економічних та управлінських проблем безпеки дорожнього руху та проведення наукових досліджень з відповідних питань
Міністерство освіти і науки
державний бюджет
300
150
100
50
Усього за Програмою
6007,1154
330,571
1897,0258
1873,5838
1905,9348
державний бюджет
3597,3954
240
1178,7798
1109,3298
1069,2858
інші джерела
2409,72
90,571
718,246
764,254
836,649
у тому числі
МВС
державний бюджет
955,4894
314,9318
309,9618
330,5958
інші джерела
17,92
4,48
4,48
4,48
4,48
Мінінфраструктури
державний бюджет
0,3
0,1
0,1
0,1
інші джерела
1973,1
588,58
658,48
726,14
Укравтодор
державний бюджет
2317,55
240
700,87
688,59
688,09
Укртрансінспекція
-"-
22,356
11,178
10,678
0,5
ДСНС
інші джерела
128,8
46
46
36,8
МОЗ
державний бюджет
1,6
1,6
інші джерела
289,6
86
79,2
55,2
69,2
Міністерство освіти і науки
державний бюджет
300
150
100
50
інші джерела
0,3
0,091
0,086
0,094
0,029
Мінрегіон
державний бюджет
0,1
0,1
( Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 627 від 12.06.2013 (627-2013-п) )
Додаток 3 
до Програми

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

виконання Державної цільової програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2016 року

Найменування завдання
Найменування показника виконання завдання
Значення показника
усього
у тому числі за роками
2013
2014
2015
2016
1. Зниження рівня соціального ризику
кількість загиблих унаслідок дорожньо-транспортних пригод на 100 тис. населення
10,8
9,9
8,7
7,5
2. Зниження рівня транспортного ризику
кількість загиблих унаслідок дорожньо-транспортних пригод на 100 тис. транспортних засобів
33
29
24
18
3. Зменшення тяжкості наслідків дорожньо-транспортних пригод
кількість загиблих унаслідок дорожньо-транспортних пригод на 100 постраждалих
16,2
15,3
14,4
13,4
4. Удосконалення порядку ведення обліку дорожньо-транспортних пригод та проведення аналізу причин їх виникнення для розроблення заходів з підвищення рівня безпеки дорожнього руху в місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод
кількість систем ведення обліку та проведення аналізу дорожньо-транспортних пригод з використанням географічних координат місць їх скоєння
1
1
кількість програмно-апаратних комплексів
1
1
кількість портативних GPS-приймачів
1200
1200
5. Забезпечення дотримання Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
його учасниками шляхом здійснення дієвого контролю з використанням технічних засобів, у тому числі тих, що працюють в автоматичному режимі
кількість технічних засобів для роботи з цифровими тахографами
450
150
150
150
кількість мобільних станцій із спеціальним обладнанням
44
22
22
кількість технічних засобів для обробки даних з цифрових тахографів
100
40
30
30
кількість програмно-апаратних комплексів "Відеоконтроль-рубіж"
500
170
170
160
кількість спеціальних технічних засобів лазерного типу
250
90
80
80
кількість спеціальних технічних приладів для встановлення стану алкогольного сп’яніння
3300
1100
1100
1100
кількість лазерних систем вимірювання швидкості руху транспортних засобів
300
100
100
100
кількість спеціальних технічних приладів для встановлення стану наркотичного сп’яніння
150
50
50
50
кількість комплексів відеофіксації порушень Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
4200
1400
1400
1400
кількість мобільних програмно-апаратних комплексів
4490
1400
1400
1690
6. Підвищення рівня безпеки автомобільних доріг
загальна довжина дорожнього огородження на розділювальній смузі автомобільних доріг, кілометрів
365
124
121
120
довжина огородження дорожнього парапетного типу, кілометрів
270
90
90
90
-"-
60
22
19
19
-"-
5
2
2
1
довжина огородження дорожнього металевого бар’єрного типу, кілометрів
30
10
10
10
довжина огородження дорожнього металевого однобічного бар’єрного типу, кілометрів
1500
508
496
496
довжина огородження дорожнього металевого однобічного бар’єрного типу, кілометрів
365
125
120
120
-"-
1115
375
370
370
-"-
20
8
6
6
довжина ліній стаціонарного штучного освітлення, кілометрів
605
205
200
200
-"-
520
180
170
170
-"-
85
25
30
30
кількість наукових досліджень
1
1
кількість транспортних розв’язок
25
8
8
9
кількість проектних робіт
24
12
12
7. Удосконалення системи здійснення контролю експлуатаційного стану автомобільних доріг та вулиць шляхом забезпечення підрозділів Державтоінспекції пересувними дорожніми лабораторіями та портативним оснащенням для здійснення контролю за експлуатаційним станом автомобільних доріг та вулиць
кількість пересувних дорожніх лабораторій
27
9
9
9
кількість пристроїв "ДУМ-1"
81
27
27
27
кількість пристроїв для вимірювання світлоповертальних властивостей дорожніх знаків
27
9
9
9
кількість люксметрів
81
27
27
27
кількість лазерних рулеток
81
27
27
27
кількість цифрових фотоапаратів
81
27
27
27
8. Підвищення рівня безпеки під час переходу пішоходами проїзної частини дороги
кількість змін до національного стандарту
1
1
кількість комплектів типових схем облаштування пішохідних переходів
1
1
кількість нерегульованих пішохідних переходів, що обладнані вітчизняною комплексною системою освітлення та позначення дорожніми знаками і розміткою
8000
2000
2000
2000
2000
9. Удосконалення нормативно-правової бази щодо експлуатації технічних засобів організації дорожнього руху
кількість нормативних документів
1
1
10. Розроблення та видання навчально-методичних і наочних посібників, навчальних кінофільмів з питань безпеки дорожнього руху для різних вікових категорій
кількість навчально-методичних та наочних посібників
10
2
2
3
3
кількість навчальних кінофільмів
4
1
1
1
1
11. Підвищення рівня технічного забезпечення для складення іспитів з практичного керування транспортними засобами
кількість транспортних засобів для складення практичних іспитів, а саме:
скутерів (транспортних засобів категорії А1)
140
50
50
40
мотоциклів (транспортних засобів категорії А)
140
50
50
40
легкових автомобілів (транспортних засобів категорії В)
140
50
50
40
вантажних автомобілів (транспортних засобів категорії С)
33
11
11
11
автобусів (транспортних засобів категорії Д)
33
11
11
11
12. Запровадження нових методів складення іспитів з практичного керування транспортними засобами
кількість електронних автодромів
120
40
40
40
13. Удосконалення системи підвищення кваліфікації викладачів та інструкторів, що проводять підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
кількість навчальних закладів
200
70
65
65
14. Підвищення якості підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації водіїв транспортних засобів
кількість розроблених проектів актів
1
1
15. Підвищення рівня безпеки перевезень пасажирів та вантажів
кількість державних реєстрів
1
1
кількість національних стандартів щодо вимог до розміщення та кріплення вантажів
7
7
кількість медичних пунктів
13640
3000
3000
3000
4640
кількість програмно-апаратних комплексів
1
1
кількість кабінетів психофізіологічного обстеження водіїв
260
60
70
70
60
16. Забезпечення ефективності системи здійснення контролю за безпечністю транспортних засобів під час їх експлуатації
кількість мобільних діагностичних станцій
90
30
30
30
17. Забезпечення досліджень у сфері активної, пасивної безпеки та енергоефективності транспортних засобів
кількість випробувальних полігонів
1
1
18. Зміцнення технічної бази підрозділів ДСНС для забезпечення аварійно-рятувальних робіт на автомобільних дорогах
кількість спеціальних аварійно-рятувальних машин легкого типу
14
5
5
4
кількість автокранів
14
5
5
4
кількість спеціальних екскаваторів
14
5
5
4
19. Забезпечення технічного оснащення пунктів базування бригад швидкої медичної допомоги для надання екстреної (невідкладної) медичної допомоги постраждалим у дорожньо-транспортних пригодах
кількість технічно оснащених пунктів тимчасового базування бригад швидкої медичної допомоги
460
120
120
110
110
20. Забезпечення матеріально-технічної бази для підготовки та перепідготовки рятувальників і працівників, професійні обов’язки яких пов’язані з експлуатацією автомобільного транспорту, щодо надання першої невідкладної медичної допомоги потерпілим у дорожньо-транспортних пригодах
кількість укомплектованих навчально-тренувальних підрозділів обласних центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф
27
14
13
21. Забезпечення технічного оснащення підрозділів Державтоінспекції для проведення профілактичної роботи, спрямованої на дотримання Правил дорожнього руху (1306-2001-п)
його учасниками
кількість спеціальних автомобілів
27
9
9
9
кількість комплектів технічного обладнання
27
9
9
9
22. Проведення соціальних кампаній з питань безпеки дорожнього руху
кількість соціальних кампаній
4
1
1
1
1
23. Проведення профілактичної роботи з дітьми, спрямованої на дотримання ними вимог безпеки дорожнього руху
кількість профілактичних кампаній
4
2
1
1
24. Проведення наукових досліджень у сфері безпеки дорожнього руху
кількість наукових досліджень
4
2
1
1