05.10.2005 N 184
|
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 жовтня 2005 р.
за N 1242/11522
В.о. Голови
|
О.С.Даневич
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
казначейства України
05.10.2005 N 184
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 жовтня 2005 р.
за N 1242/11522
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 1
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
___________________________
(дата складання)
Основні засоби ______________________________________________
Місцезнаходження ____________________________________________
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та
прибуткові документи на основні засоби здані в бухгалтерію і всі
основні засоби, що надійшли на мою (нашу) відповідальність,
оприбутковані, а ті, що вибули, списані.
Особа (и), відповідальна (і) за збереження основних засобів:
____________________ _____________________ _____________________
(посада, підпис) (посада, підпис) (посада, підпис)
____________________ _____________________ _____________________
(прізвище, ім'я, (прізвище, ім'я, (прізвище, ім'я,
по батькові) по батькові) по батькові)
На підставі (розпорядження) від "___" ______________200___ р.
Виконано знімання фактичних залишків ___________________________,
що значаться на обліку станом на "___" _________________200___ р.
Інвентаризація: розпочата "___" _________________200___ р.
закінчена "___" _________________200___ р.
При інвентаризації встановлено таке:
------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Найменування | Рік | Номер |Рахується за станом на |Відмітка|
|з/п| та коротка |випуску| |"___"_______________200__ р. | |
| |характеристика|(будів-|---------------------+------------------------------+--------|
| | об'єкта |ництва)|інвен-|завод-|паспор-| фактична | за даними |про |
| | | |тарний|ський | та | наявність |бухгалтерського|вибуття |
| | | | | | | | обліку | |
| | | | | | |--------------+---------------| |
| | | | | | |кількі-|варті-|кількі-|варті- | |
| | | | | | |сть |сть |сть |сть | |
|---+--------------+-------+------+------+-------+-------+------+-------+-------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|---+--------------+-------+------+------+-------+-------+------+-------+-------+--------|
| | | | | | | | | | | |
|---+--------------+-------+------+------+-------+-------+------+-------+-------+--------|
| | | | | | | | | | | |
|---+--------------+-------+------+------+-------+-------+------+-------+-------+--------|
| | | | | | | | | | | |
|---+--------------+-------+------+------+-------+-------+------+-------+-------+--------|
| | | | |та ін.| | | | | | |
|---+--------------+-------+------+------+-------+-------+------+-------+-------+--------|
| | | | | |Разом | | | | | х |
------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------
| Рахується за станом на |Відмітка| Рахується за станом на |Відмітка|
|"__"__________________ 200__ р.| |"__"__________________ 200__ р.| |
|-------------------------------+--------+-------------------------------+--------|
|фактична | за даними | про |фактична | за даними | про |
|наявність | бухгалтерського |вибуття |наявність | бухгалтерського |вибуття |
| | обліку | | | обліку | |
|------------+------------------| |------------+------------------| |
|кіль-|варті-|кількість|вартість| |кіль-|варті-|кількість|вартість| |
|кість|сть | | | |кість|сть | | | |
|-----+------+---------+--------+--------+-----+------+---------+--------+--------|
| 12| 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
|-----+------+---------+--------+--------+-----+------+---------+--------+--------|
| | | | | | | | | | |
|-----+------+---------+--------+--------+-----+------+---------+--------+--------|
| | | | | | | | | | |
|-----+------+---------+--------+--------+-----+------+---------+--------+--------|
| | | | | | | | | | |
|-----+------+---------+--------+--------+-----+------+---------+--------+--------|
| | | | | | | | | | |
|-----+------+---------+--------+--------+-----+------+---------+--------+--------|
| | | | | та ін.| | | | | |
|-----+------+---------+--------+--------+-----+------+---------+--------+--------|
| | | | | х | | | | | х |
-----------------------------------------------------------------------------------
Разом за описом:
а) кількість порядкових номерів _____________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць, фактично _____________________
(прописом)
в) на суму, грн., фактично __________________________________
(прописом)
Голова комісії ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії: ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з
N_____ до N_____, перевірені комісією в натурі за моєї (нашої)
присутності та внесені в опис, у зв'язку з чим претензій до
інвентаризаційної комісії не маю (не маємо). Цінності, перелічені
в описі, знаходяться на моєму (нашому) відповідальному зберіганні.
Особа (и), відповідальна (і) за збереження основних засобів:
"___"_____________________200___ р.
_____________________________________________________________
Вказані у даному описі дані перевірив __________ __________
(посада) (підпис)
"___"_____________________200___ р.
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 2
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
______________________________
(дата складання)
На підставі наказу (розпорядження) від
"___"______________200___ р. N_____ проведена інвентаризація
фактичної наявності основних засобів, які знаходяться на
відповідальному зберіганні _______________________________________
___________________ ____________________________________
(посада) (прізвище, ім'я, по батькові)
Інвентаризація: розпочата "___"_________________200___ р.
закінчена "___"_________________200___ р.
При інвентаризації встановлено таке:
---------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування і| Рік | Номер | Результати інвентаризації |
|з/п| коротка | випуску |-------------------+-----------------------------|
| |характеристика|(забудови)|інвен-|завод-| пас-| лишки | недостачі |
| | об'єкта | |тарний|ський |порта|--------------+--------------|
| | | | | | |кіль-|вартість|кіль-|вартість|
| | | | | | |кість| |кість| |
|---+--------------+----------+------+------+-----+-----+--------+-----+--------|
| 1| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|---+--------------+----------+------+------+-----+-----+--------+-----+--------|
| | | | | | | | | | |
|---+--------------+----------+------+------+-----+-----+--------+-----+--------|
| | | | | | | | | | |
|---+--------------+----------+------+------+-----+-----+--------+-----+--------|
| | | | | | | | | | |
|---+--------------+----------+------+------+-----+-----+--------+-----+--------|
| | | | | | | | | | |
|---+--------------+----------+------+------+-----+-----+--------+-----+--------|
| | | |та ін.| | | | | | |
|---+--------------+----------+------+------+-----+-----+--------+-----+--------|
| | | | | |Разом| | | | |
---------------------------------------------------------------------------------
Бухгалтер ____________ _________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
З результатами порівняння згоден ________________________________
(підпис матеріально
відповідальної особи)
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 3
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
____________________________
(дата складання)
Нематеріальні активи ____________________________________________
Місцезнаходження ________________________________________________
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та
прибуткові документи на нематеріальні активи здані в бухгалтерію і
всі нематеріальні активи, що надійшли на мою (нашу)
відповідальність, оприбутковані, а ті, що вибули, списані.
Особа (и), відповідальна (і) за збереження об'єктів
нематеріальних активів:
__________ __________ ______________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
На підставі наказу (розпорядження) від "___"____________200___ р.
Перевірена наявність об'єктів нематеріальних активів, що
знаходяться на обліку за станом на "___"________________200___р.
Інвентаризація: розпочата "___"_________________200___ р.
закінчена "___"_________________200___ р.
При інвентаризації встановлено таке:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Назва |Характерис-| Дата |Первісна| Строк | Фактична | За даними |
|з/п|нематеріального| тика, |введення в |вартість| корисного | наявність |бухгалтерського обліку|
| | активу |призначення|господарсь-| |використан-|-----------+----------------------|
| | | |кий оборот | | ня |кіль-|вар- |кіль-| вар-| сума |
| | | | | | |кість|тість|кість|тість|накопиче- |
| | | | | | | | | | |ного зносу|
|---+---------------+-----------+-----------+--------+-----------+-----+-----+-----+-----+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8| 9 | 10 | 11 |
|---+---------------+-----------+-----------+--------+-----------+-----+-----+-----+-----+----------|
| | | | | | | | | | | |
|---+---------------+-----------+-----------+--------+-----------+-----+-----+-----+-----+----------|
| | | | | | | | | | | |
|---+---------------+-----------+-----------+--------+-----------+-----+-----+-----+-----+----------|
| | | | | | | | | | | |
|---+---------------+-----------+-----------+--------+-----------+-----+-----+-----+-----+----------|
| | | | | та ін. | | | | | | |
|---+---------------+-----------+-----------+--------+-----------+-----+-----+-----+-----+----------|
| | | | | | Разом | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Разом за описом:
кількість порядкових номерів ________________________________
(прописом)
загальна кількість одиниць, фактично ________________________
(прописом)
на суму, грн., фактично _____________________________________
(прописом)
Голова комісії ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії: ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з
N_____ до N_____, перевірені комісією в натурі за моєї (нашої)
присутності та внесені в опис, у зв'язку з чим претензій до
інвентаризаційної комісії не маю (не маємо). Цінності, перелічені
в описі, знаходяться на моєму (нашому) відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна (і) особа (и).
"___"__________________200___ р.
Вказані у даному описі дані
та підрахування перевірив: __________ __________
(посада) (підпис)
"___"__________________200___ р.
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 4
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
______________________________
(дата складання)
На підставі наказу (розпорядження) від
"___"__________________200___ р. N____ проведена інвентаризація
фактичної наявності нематеріальних активів, які знаходяться на
відповідальному зберіганні _______________________________________
__________________________________________________________________
___________________________ __________________________________
(посада) (прізвище, ім'я, по батькові)
Інвентаризація: розпочата "___"_________________200___ р.
закінчена "___"_________________200___ р.
При інвентаризації встановлено таке:
--------------------------------------------------------------------------------------
| N | Назва |Характерис- |Дата введен-|Пер- |Строк |Результати інвентаризації|
|з/п|нематеріаль-|тика, призна-|ня в госпо- |вісна|корисно-|-------------------------|
| |ного активу |чення |дарський |вар- |го вико-| лишки | недостачі |
| | | |оборот |тість|ристання|-----------+-------------|
| | | | | | |кіль-| вар-|кіль-| варті-|
| | | | | | |кість|тість|кість| сть |
|---+------------+-------------+------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|---+------------+-------------+------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------|
| | | | | | | | | | |
|---+------------+-------------+------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------|
| | | | | | | | | | |
|---+------------+-------------+------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------|
| | | | | | | | | | |
|---+------------+-------------+------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------|
| | | | | | | | | | |
|---+------------+-------------+------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------|
| | | | | | | | | | |
|---+------------+-------------+------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------|
| | | | |та ін| | | | | |
|---+------------+-------------+------------+-----+--------+-----+-----+-----+-------|
| | | | | | Разом| | | | |
--------------------------------------------------------------------------------------
Бухгалтер ____________ _________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
З результатами порівняння згоден ____________________________
(підпис матеріально
відповідальної особи)
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 5
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
___________________________
(дата складання)
_________________________________________________________
(рід матеріальних цінностей)
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та
прибуткові документи на матеріальні цінності здані в бухгалтерію і
всі матеріальні цінності, що надійшли на мою(нашу)
відповідальність, оприбутковані, а ті, що вибули, списані
Матеріально відповідальна(і) особа(и)
_______________ ____________ _________________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
_______________ ____________ _________________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
На підставі наказу (розпорядження) від "___"_________200___р.
N____ виконано зняття фактичних залишків цінностей за станом на
"___" ________________200___ р.
Інвентаризація: розпочата "___"________________200___ р.,
закінчена "___"_________________200___ р.
При інвентаризації встановлено таке:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Рахунок,| Матеріальні цінності | Одиниця |Ціна| Номер | Фактична |За даними бухгалтер-|
|з/п|субраху-| | виміру | | |наявність |ського обліку |
| | нок |-----------------------+------------| |------------+----------+--------------------|
| | |найменування,|номенкла-|код|наймену-| |інвен-|пас- |кіль-|сума|кількість| сума |
| | | вид, сорт, | турний | | вання | |тарний|порта|кість| | | |
| | | група | номер | | | | | | | | | |
|---+--------+-------------+---------+---+--------+----+------+-----+-----+----+---------+----------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
|---+--------+-------------+---------+---+--------+----+------+-----+-----+----+---------+----------|
| | | | | | | | | | | | | |
|---+--------+-------------+---------+---+--------+----+------+-----+-----+----+---------+----------|
| | | | | | | | | | | | | |
|---+--------+-------------+---------+---+--------+----+------+-----+-----+----+---------+----------|
| | | | | | | | | | | | | |
|---+--------+-------------+---------+---+--------+----+------+-----+-----+----+---------+----------|
| | | | | | | | | | | | | |
|---+--------+-------------+---------+---+--------+----+------+-----+-----+----+---------+----------|
| | | | |та | | | | | | | | |
| | | | |ін.| | | | | | | | |
|---+--------+-------------+---------+---+--------+----+------+-----+-----+----+---------+----------|
| | | | | | | | |Разом| | | | |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Разом за описом:
кількість порядкових номерів ________________________________
(прописом)
загальна кількість одиниць, фактично ________________________
(прописом)
на суму, грн., фактично _____________________________________
(прописом)
Голова комісії ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії: ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з
N_____ до N_____, перевірені комісією в натурі за моєї(нашої)
присутності та внесені в опис, у зв'язку з чим претензій до
інвентаризаційної комісії не маю (не маємо). Цінності, перелічені
в описі, знаходяться на моєму (нашому) відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна(і) особа(и)
"___"__________________200___ р.
Вказані у даному описі дані та підрахування перевірив:
__________________________ _______________________
(посада) (підпис)
"___"__________________200___ р.
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 6
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
___________________________
(дата складання)
На підставі наказу (розпорядження) від
"___"________________200___ р. N____ проведена інвентаризація
фактичної наявності матеріальних цінностей, які знаходяться на
відповідальному зберіганні _______________________________________
_________________ _______________________________________
(посада) (прізвище, ім'я, по батькові)
Зняття залишків: розпочато "___"_____________________200___ р.
закінчено "___"_____________________200___ р.
При інвентаризації встановлено таке:
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Матеріальні | Одиниця | Номер | Результати | Відрегульовано за рахунок |
|з/п| цінності | виміру | | інвентаризації | записів в обліку |
| |----------------+-----------+------------+---------------------+-----------------------------------------|
| |наймену-|номенк-|код|найме- |інвен-|пас- | лишки |недостачі | лишки | недостачі |
| | вання, |латур- | |нування|тарний|порта|----------+----------+--------------------+--------------------|
| | вид, |ний | | | | |кіль-|сума|кіль-|сума|кіль-|сума|з балан- |кіль-|сума|з балан- |
| | сорт, |номер | | | | |кість| |кість| |кість| |сового |кість| |сового |
| | група | | | | | | | | | | | |рахунку | | |рахунку |
| | | | | | | | | | | | | |(суб- | | |(суб- |
| | | | | | | | | | | | | |рахунку),| | |рахунку),|
| | | | | | | | | | | | | |замов- | | |замов- |
| | | | | | | | | | | | | |лення | | |лення |
|---+--------+-------+---+-------+------+-----+-----+----+-----+----+-----+----+---------+-----+----+---------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
|---+--------+-------+---+-------+------+-----+-----+----+-----+----+-----+----+---------+-----+----+---------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+--------+-------+---+-------+------+-----+-----+----+-----+----+-----+----+---------+-----+----+---------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+--------+-------+---+-------+------+-----+-----+----+-----+----+-----+----+---------+-----+----+---------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+--------+-------+---+-------+------+-----+-----+----+-----+----+-----+----+---------+-----+----+---------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | |
|---+--------+-------+---+-------+------+-----+-----+----+-----+----+-----+----+---------+-----+----+---------|
| | | | | | | | | | | | | | | | | та ін. |
|---+--------+-------+---+-------+------+-----+-----+----+-----+----+-----+----+---------+-----+----+---------|
| | | | | | |Разом| | | | | | | х | | | х |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------
| Пересортування | Оприбутковуються | Остаточні недостачі |
| | остаточні лишки | |
|---------------------------------------------+------------------+--------------------------------|
| лишки зараховані у | недостачі покриті |кіль-|сума|рахунок|кіль-|сума|кіль-|сума|кіль-|сума|
| покриття недостач | лишками |кість| |(субра-|кість| |кість| |кість| |
|----------------------+----------------------| | |хунок) | | | | | | |
|кіль-|сума| порядковий|кіль-|сума|порядковий | | | | | | | | | |
|кість| | номер |кість| | номер | | | | | | | | | |
| | |зарахованих| | |зарахованих| | | | | | | | | |
| | | недостач | | | лишків | | | | | | | | | |
|-----+----+-----------+-----+----+-----------+-----+----+-------+-----+----+-----+----+-----+----|
| 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 |
|-----+----+-----------+-----+----+-----------+-----+----+-------+-----+----+-----+----+-----+----|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|-----+----+-----------+-----+----+-----------+-----+----+-------+-----+----+-----+----+-----+----|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|-----+----+-----------+-----+----+-----------+-----+----+-------+-----+----+-----+----+-----+----|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|-----+----+-----------+-----+----+-----------+-----+----+-------+-----+----+-----+----+-----+----|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|-----+----+-----------+-----+----+-----------+-----+----+-------+-----+----+-----+----+-----+----|
| | | | | | | | | | | | | | | |
|-----+----+-----------+-----+----+-----------+-----+----+-------+-----+----+-----+----+-----+----|
| | | х | | | х | | | х | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Бухгалтер ____________ _________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
З результатами порівняння ознайомлений ______________________
(підпис матеріально
відповідальної особи)
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 7
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
____________________________
(дата складання)
Місце перевірки _____________________________________________
Розписка
До початку проведення інвентаризації усі видаткові та
прибуткові документи на кошти здані в бухгалтерію і всі кошти, що
надійшли на мою відповідальність, оприбутковані, а ті, що вибули,
списані.
Матеріально відповідальна особа:
_______________ ______________ ____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
На підставі наказу (розпорядження) від
"____"____________200___ р. N_____ проведена інвентаризація
коштів, цінностей за станом на "___" ________________200___ р.
При інвентаризації встановлено таке:
1) готівки__________________________________ грн.______коп.
2) ________________________________________ грн.______коп.
3) ________________________________________ грн.______коп.
Підсумок фактичної наявності _________________ грн.______коп.
За обліковими даними _________________________ грн.______коп.
(прописом)
Підсумки інвентаризації:
лишок _______________________________________________________
недостача ___________________________________________________
Останні номери касових ордерів:
прибуткового N______________ видаткового N___________________
Голова комісії ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії: ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Підтверджую, що кошти, цінності зазначені в акті, знаходяться
на моєму відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна особа _____________________________
(підпис)
"____"_________________200___ р.
Пояснення причин, унаслідок яких виникли лишки або недостачі
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Матеріально відповідальна особа:
____________ ____________ _________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
Рішення керівника установи, організації
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ _________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
"____"____________________200___ р.
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 8
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
___________________________
(дата складання)
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та
прибуткові документи на бланки документів сурової звітності здані
в бухгалтерію і всі бланки документів суворої звітності, що
надійшли на мою (нашу) відповідальність, оприбутковані, а ті, що
вибули, списані.
Матеріально відповідальні особи:
________________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________________ ______________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
На підставі наказу (розпорядження) від
"___"_______________200___ р. N____ проведено зняття фактичних
залишків бланків суворої звітності за станом на
"___" _______________200___ р.
Інвентаризація: розпочата "___"________________200___ р.
закінчена "___"________________200___ р.
При інвентаризації встановлено таке:
--------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування бланків|Номер| Одиниця виміру| Фактична наявність |
|з/п| документів суворої |форми|----------------+------------------------------------------|
| | звітності | |код|найменування| з номера до |серія|купюра|кількість|сума|
| | | | | |номера включно| | | | |
|---+--------------------+-----+---+------------+--------------+-----+------+---------+----|
| 1| 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|---+--------------------+-----+---+------------+--------------+-----+------+---------+----|
| | | | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+---+------------+--------------+-----+------+---------+----|
| | | | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+---+------------+--------------+-----+------+---------+----|
| | | | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+---+------------+--------------+-----+------+---------+----|
| | | | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+---+------------+--------------+-----+------+---------+----|
| | | | | | | | | | |
|---+--------------------+-----+---+------------+--------------+-----+------+---------+----|
| | | | | та ін. | | | | | |
|---+--------------------+-----+---+------------+--------------+-----+------+---------+----|
| | | | | | | |Разом | х | |
--------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------------
|Знаходиться на бухгалтерському обліку| Результати інвентаризації |
|-------------------------------------+------------------------------------------------|
| з номера|серія|купюра|кількість|сума| лишки | недостачі |
|до номера| | | | |--------------------------+---------------------|
| включно | | | | |з номера до|кількість|сума|з номера до|кількість|
| | | | | | номера | | | номера | |
| | | | | | включно | | | включно | |
|---------+-----+------+---------+----+-----------+---------+----+-----------+---------|
| 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
|---------+-----+------+---------+----+-----------+---------+----+-----------+---------|
| | | | | | | | | | |
|---------+-----+------+---------+----+-----------+---------+----+-----------+---------|
| | | | | | | | | | |
|---------+-----+------+---------+----+-----------+---------+----+-----------+---------|
| | | | | | | | | | |
|---------+-----+------+---------+----+-----------+---------+----+-----------+---------|
| | | | | | | | | | |
|---------+-----+------+---------+----+-----------+---------+----+-----------+---------|
| | | | | | та ін. | | | | |
|---------+-----+------+---------+----+-----------+---------+----+-----------+---------|
| х | х | х | х | | х | х | | х | х |
----------------------------------------------------------------------------------------
Разом за описом:
а) кількість порядкових номерів _____________________________
(прописом)
б) загальна кількість одиниць, фактично _____________________
(прописом)
в) на суму, грн., фактично __________________________________
(прописом)
Голова комісії ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії: ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з
N______ до N_______, перевірені комісією в натурі за моєї (нашої)
присутності та внесені в опис, у зв'язку з чим претензій до
інвентаризаційної комісії не маю (не маємо). Цінності,
перераховані в описі, знаходяться на моєму(нашому) відповідальному
зберіганні.
Матеріально відповідальна(і) особа(и)
"___"__________________200___ р.
Вказані у даному описі дані та підрахування перевірив:
________________ _________________
(посада) (підпис)
"___"__________________200___ р.
Пояснення причин лишків чи недостач _________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Матеріально відповідальна (і) особа (и):
_______________ ____________ __________________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
_______________ ____________ __________________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ініціали)
Рішення керівника установи __________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________ _________________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
"____"__________________200___ р.
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 9
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
____________________________
(дата складання)
На підставі наказу (розпорядження) від
"___"_____________200___ р. N______ проведена інвентаризація
розрахунків за дебіторською і кредиторською заборгованістю за
станом на "___"_________________200___ р.
При інвентаризації встановлено таке:
1. За дебіторською заборгованістю
-------------------------------------------------------------------
| | | Сума за балансом |Із загальної |
| | |----------------------------|суми, вказаної |
|Найменування|Рахунок|всього| у тому числі |у графі 3, |
|субрахунків | | |---------------------|зазначається |
| | | |заборгова-|заборго- |заборгованість,|
| | | |ність, що |ваність, |за якою минула |
| | | |підтвер- |що не |позовна |
| | | |джена |підтвер- |давність |
| | | |дебіторами|джена | |
| | | | |дебіторами| |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| | | | | | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| | | | | | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| | | | | | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| | | | | | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| | | | та ін | | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| Разом| | | | | |
-------------------------------------------------------------------
2. За кредиторською заборгованістю
-------------------------------------------------------------------
| | | Сума за балансом |Із загальної |
| | |----------------------------|суми, вказаної |
|Найменування|Рахунок|всього| у тому числі |у графі 3, |
|субрахунків | | |---------------------|зазначається |
| | | |заборгова-|заборго- |заборгованість,|
| | | |ність, що |ваність, |за якою минула |
| | | |підтвер- |що не |позовна |
| | | |джена |підтвер- |давність |
| | | |кредитора-|джена кре-| |
| | | | ми |диторами | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| | | | | | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| | | | | | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| | | | | | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| | | | | | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| | | | та ін | | |
|------------+-------+------+----------+----------+---------------|
| Разом| | | | | |
-------------------------------------------------------------------
Голова комісії ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії: ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 10
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
--------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|За що |З якого| Сума |Документ, |Приміт-|
|з/п|і адреса |виникла |часу | заборгованості |який | ка |
| |дебітора, |заборго-| |------------------|підтверджує| |
| |кредитора |ваність | |дебітор-|кредитор-|заборгова- | |
| | | | | ської | ської |ність і | |
| | | | | | |особу, яка | |
| | | | | | |пропустила | |
| | | | | | |строк | |
| | | | | | |позовної | |
| | | | | | |давності | |
|---+------------+--------+-------+--------+---------+-----------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---+------------+--------+-------+--------+---------+-----------+-------|
| | | | | | | | |
|---+------------+--------+-------+--------+---------+-----------+-------|
| | | | | | | | |
|---+------------+--------+-------+--------+---------+-----------+-------|
| | | | | | | | |
|---+------------+--------+-------+--------+---------+-----------+-------|
| | | | | та ін.| | | |
--------------------------------------------------------------------------
Бухгалтер ____________ _________________________
(підпис) (прізвище, ініціали)
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 11
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
___________________________
(установа, організація)
Ідентифікаційний код
за ЄДРПОУ__________________
___________________________
(дата складання)
Розписка
До початку проведення інвентаризації всі видаткові та
прибуткові документи на матеріальні цінності здані в бухгалтерію і
всі матеріальні цінності, що надійшли на мою відповідальність,
оприбутковані, а ті, що вибули, списані.
Матеріально відповідальна особа
_____________ _____________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
_____________ _____________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
На підставі наказу (розпорядження) від
"___"____________200___ р. N____ проведено зняття фактичних
залишків цінностей, які знаходяться на позабалансовому рахунку
N____ за станом на "___"________________200___ р.
Інвентаризація: розпочата "___"____________200___ р.
закінчена "___"____________200___ р.
При інвентаризації встановлено таке:
-------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування |Раху-|Номенкла-|Одиниця виміру|Кіль-|Сорт| Вар-| Дата |Місце |
|з/п|постачальника| нок |турний |--------------|кість| |тість|приймання |збері-|
| |(одержувача),| |номер |код|найменува-| | | |(здавання)|гання |
| |матеріальних | | | | ння | | | |цінностей | |
| |цінностей, | | | | | | | |на | |
| |прийнятих | | | | | | | |зберігання| |
| |(зданих) на | | | | | | | | | |
| |відповідальне| | | | | | | | | |
| |зберігання | | | | | | | | | |
|---+-------------+-----+---------+---+----------+-----+----+-----+----------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5| 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|---+-------------+-----+---------+---+----------+-----+----+-----+----------+------|
| | | | | | | | | | | |
|---+-------------+-----+---------+---+----------+-----+----+-----+----------+------|
| | | | | | | | | | | |
|---+-------------+-----+---------+---+----------+-----+----+-----+----------+------|
| | | | | | | | | | | |
|---+-------------+-----+---------+---+----------+-----+----+-----+----------+------|
| | | | | | | | | | | |
|---+-------------+-----+---------+---+----------+-----+----+-----+----------+------|
| | | | | | | | | | | |
|---+-------------+-----+---------+---+----------+-----+----+-----+----------+------|
| | | | та ін. | | | | | | | |
|---+-------------+-----+---------+---+----------+-----+----+-----+----------+------|
| | | | | | Разом | | х | | | |
-------------------------------------------------------------------------------------
Всього за описом ____________________________________________
(прописом)
Голова комісії ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії: ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Усі цінності, пойменовані в цьому інвентаризаційному описі з
N_____ до N_____, перелічені комісією в натурі за моєї(нашої)
присутності та внесені в опис, у зв'язку з чим претензій до
інвентаризаційної комісії не маю(не маємо). Цінності, перелічені в
описі, знаходяться на моєму (нашому) відповідальному зберіганні.
Матеріально відповідальна(і) особа(и)
"___"__________________200___ р.
Вказані у даному описі дані та підрахування перевірив:
____________________ _____________________
(посада) (підпис)
"___"__________________200___ р.
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|
Додаток 12
до Інструкції
з інвентаризації
матеріальних цінностей,
розрахунків та інших статей
балансу бюджетних установ
"___"__________________200___ р.
Інвентаризація проводилась на _______________________________
(дата)
Комісією у складі:
Голова ______________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали)
Члени комісії: ______________________________________________
(прізвище, ініціали)
__________________________________________________________________
У ході інвентаризації встановлено:
Згідно з інвентаризаційним описом значиться у наявності
__________________________________________________________________
найменувань цінностей на суму _______________________________
Результати інвентаризації:
-------------------------------------------------------------------------------------
|N за|Найменування|Значиться в інвентариза-| Фактична | Результат: |
|опи-|цінностей | ційному описі | наявність |(+) лишки, (-) недостачі|
|сом | |------------------------+---------------+------------------------|
| | |кількіс-| ціна | сума |кіль-|ціна|сума| кількі-| ціна | сума |
| | | ть | | |кість| | | сть | | |
|----+------------+--------+--------+------+-----+----+----+--------+--------+------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
-------------------------------------------------------------------------------------
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Голова комісії ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Члени комісії: ________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
________ ________ _____________________________
(посада) (підпис) (прізвище, ім'я, по батькові)
Начальник Управління
методології по виконанню
бюджетів, бухгалтерського
обліку та звітності
|
Н.І.Сушко
|