від 26 вересня 2013 р. № 717
Київ
|
Прем'єр-міністр України
|
М.АЗАРОВ
|
Інд. 70
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 26 вересня 2013 р. № 717
Додаток 1
до Програми
тис. гривень
Джерела фінансування
|
Обсяг фінансування
|
У тому числі за роками
|
|||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
||
Державний бюджет
|
1268,51
|
|
430,36
|
563,75
|
274,4
|
Місцеві бюджети
|
1787,13
|
|
569,1
|
593,59
|
624,44
|
Інші джерела
|
2841,5
|
1495,12
|
1275,98
|
70,4
|
|
Усього
|
5897,14
|
1495,12
|
2275,44
|
1227,74
|
898,84
|
Додаток 2
до Програми
Найменування завдання
|
Найменування показника
|
Значення показника за роками
|
Найменування заходу
|
Відповідальний виконавець
|
Джерела фінансування (державний, місцевий бюджет, інші)
|
Прогнозний обсяг фінансових ресурсів для виконання завдання, тис. гривень
|
У тому числі за роками
|
|||||||
усього
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
||||||
I. Удосконалення законодавства з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, зокрема, шляхом приведення його у відповідність з міжнародними стандартами та законодавством
|
||||||||||||||
1. Створення нормативно-правових умов для забезпечення гендерної рівності
|
кількість нормативно-правових актів, одиниць
|
3
|
|
1
|
1
|
1
|
1) приведення нормативно-правових актів у сфері гендерної рівності у відповідність з вимогами Конвенції про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок (995_207)
|
Мінсоцполітики
інші центральні органи виконавчої влади
|
|
|
|
|
|
|
1
|
|
|
1
|
|
2) приведення нормативно-правових актів у сфері гендерної рівності у відповідність з Конвенцією про рівне винагородження чоловіків і жінок за працю рівної цінності № 100 (993_002)
, Конвенцією про дискримінацію в галузі праці та занять № 111 (993_161)
, Конвенцією про рівне ставлення й рівні можливості для трудящих чоловіків і жінок: трудящі із сімейними обов'язками № 156 (993_010)
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
||
кількість проведених заходів, одиниць
|
1
|
1
|
3) проведення аналізу економічної ефективності впровадження пріоритетів гендерної рівності
|
Мінсоцполітики
Мін'юст
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
86,77
|
41,92
|
44,85
|
|
|
||||
-"-
|
1
|
1
|
4) проведення гендерного аналізу державного та місцевих бюджетів і програм соціально-економічного розвитку
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
-"-
|
52,03
|
25,12
|
26,91
|
|
|
||||
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
138,8
|
67,04
|
71,76
|
|
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
138,8
|
67,04
|
71,76
|
|
|
|||||||||
2. Приведення нормативно-правових актів за окремими галузями у відповідність із законодавством про забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків
|
кількість внесених змін
|
1
|
1
|
|
|
|
1) внесення змін до Національного класифікатора ДК 003:2010 "Класифікатор професій" (va327609-10)
для приведення його термінології у відповідність із законодавством про забезпечення рівних прав і можливостей жінок і чоловіків
|
Мінсоцполітики
Мінекономрозвитку
Федерація роботодавців України (за згодою)
|
|
|
|
|
|
|
кількість показників гендерної статистики, одиниць
|
25
|
|
10
|
10
|
5
|
2) удосконалення системи показників гендерної статистики у формах державних статистичних спостережень та адміністративної звітності відповідно до міжнародних стандартів
|
Мінсоцполітики
Держстат інші центральні органи виконавчої влади
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість рекомендацій, одиниць
|
1
|
|
|
1
|
|
3) вивчення питання щодо запровадження права на двотижневу відпустку батька у зв'язку з народженням дитини та підготовка відповідних пропозицій
|
Мінсоцполітики
Федерація роботодавців України (за згодою)
|
|
|
|
|
|
|
|
Усього за розділом I
|
|
|
|
|
|
|
|
|
138,8
|
67,04
|
71,76
|
|
|
|
II. Здійснення заходів щодо виконання положень Декларації тисячоліття Організації Об'єднаних Націй (995_621)
, зокрема, в частині забезпечення гендерної рівності
|
||||||||||||||
1. Досягнення паритетної участі жінок і чоловіків у представницьких органах влади та на вищих керівних посадах у центральних та місцевих органах виконавчої влади
|
кількість нормативно-правових актів, одиниць
|
3
|
|
|
3
|
|
внесення змін до виборчого законодавства щодо впровадження гендерних квот у представницьких органах влади і на вищих керівних посадах у центральних та місцевих органах виконавчої влади
|
Мінсоцполітики
Мін'юст
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
|
|
|
|
|
|
2. Запровадження гендерних підходів під час виконання цілей розвитку, проголошених Декларацією тисячоліття ООН (995_621)
|
кількість доповідей, одиниць
|
1
|
|
|
1
|
|
підготовка Державної доповіді про виконання цілей розвитку, проголошених Декларацією тисячоліття ООН (995_621)
, з урахуванням гендерних підходів у процесі їх досягнення
|
Мінсоцполітики
інші центральні органи виконавчої влади
|
|
|
|
|
|
|
III. Проведення серед роботодавців інформаційно-роз'яснювальної роботи із запровадження європейських стандартів рівності співробітників у сфері праці
|
||||||||||||||
1. Здійснення заходів щодо досягнення економічної рівноваги з урахуванням гендерних підходів
|
частка жінок, що працюють на керівних посадах на великих та середніх підприємствах, в установах та організаціях, відсотків
|
30
|
15
|
20
|
25
|
30
|
1) застосування комплексного гендерного підходу в діяльності Державної служби зайнятості шляхом запровадження гендерних програм і надання послуг для шукачів роботи, роботодавців та молоді
|
центральні органи виконавчої влади
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
|
|
|
|
|
|
кількість досліджень, одиниць
|
1
|
|
1
|
|
|
2) проведення дослідження стану зв'язків між пріоритетами гендерної рівності та пріоритетами, що визначені Програмою економічних реформ на 2010-2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава" (n0004100-10)
та галузевими соціально-економічними програмами
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
89,7
|
|
89,7
|
|
|
|
-"-
|
1
|
1
|
|
|
|
3) проведення дослідження на тему "Ефективна гендерна політика - запорука сталого економічного розвитку країни"
|
-"-
|
-"-
|
83,84
|
83,84
|
|
|
|
|
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
173,54
|
83,84
|
89,7
|
|
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
інші джерела
|
173,54
|
83,84
|
89,7
|
|
|
|||||||||
2. Розширення можливостей жінок і чоловіків на ринку праці
|
кількість рекомендацій, одиниць
|
3
|
1
|
1
|
1
|
|
1) підготовка для роботодавців і профспілок рекомендацій щодо: запобігання дискримінації у сфері праці та забезпечення гнучких умов праці для працівників із сімейними обов'язками забезпечення рівного ставлення і рівних можливостей для трудящих чоловіків і жінок: трудящих із сімейними обов'язками
|
Мінсоцполітики
Федерація профспілок України (за згодою)
Федерація роботодавців України (за згодою)
|
|
|
|
|
|
|
3
|
1
|
1
|
1
|
|
забезпечення гнучких умов праці для жінок і чоловіків, що мають дітей віком до трьох років, та сприяння реалізації чоловіками права на відпустку по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та реалізації жінками можливостей кар'єрного зростання
|
Мінсоцполітики
Федерація роботодавців України (за згодою)
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
|
|
|
|
|
|
||
кількість підприємств, одиниць
|
15
|
5
|
5
|
5
|
|
2) розроблення моделі реінтеграції матерів і батьків до професійного життя після повернення з відпустки по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку і проведення апробації такої моделі на пілотних підприємствах
|
-"-
|
-"-
|
222,3
|
138,5
|
13,4
|
70,4
|
|
|
кількість охоплених осіб
|
246
|
|
170
|
37
|
39
|
3) проведення семінарів-тренінгів для роботодавців з питань запровадження стандартів рівності жінок і чоловіків у сфері праці на основі міжнародних трудових стандартів та кращого європейського досвіду
|
Мінсоцполітики
Федерація профспілок України (за згодою)
Федерація роботодавців України (за згодою)
|
державний бюджет
|
93,64
|
|
29,79
|
31,19
|
32,66
|
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
134,56
|
|
134,56
|
|
|
||||||||
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
місцевий бюджет
|
17,5
|
|
5,6
|
5,8
|
6,1
|
||||||||
Разом за завданням 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
468
|
138,5
|
183,35
|
107,39
|
38,76
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
93,64
|
|
29,79
|
31,19
|
32,66
|
|
місцевий бюджет
|
17,5
|
|
5,6
|
5,8
|
6,1
|
|||||||||
інші джерела
|
356,86
|
138,5
|
147,96
|
70,4
|
|
|||||||||
Усього за розділом III
|
|
|
|
|
|
|
|
|
641,54
|
222,34
|
273,05
|
107,39
|
38,76
|
|
IV. Здійснення заходів щодо скорочення гендерного розриву в рівні заробітної плати жінок і чоловіків
|
||||||||||||||
1. Проведення аналізу стану оплати праці жінок і чоловіків для встановлення диспропорції та зменшення розриву в оплаті праці
|
кількість моніторингів, одиниць
|
4
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1) проведення аналізу стану оплати праці жінок і чоловіків у різних галузях за останні десять років та запровадження щорічного моніторингу
|
Мінсоцполітики
Федерація профспілок України (за згодою)
Федерація роботодавців України (за згодою)
|
|
|
|
|
|
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
41,92
|
41,92
|
|
|
|
||||||||
кількість досліджень, одиниць
|
1
|
|
|
1
|
|
2) проведення дослідження стану застосування роботодавцями практики у сфері зменшення розриву в оплаті праці
|
Мінсоцполітики
Федерація роботодавців України (за згодою)
|
державний бюджет
|
113,15
|
|
|
113,15
|
|
|
кількість кампаній, одиниць
|
5
|
5
|
|
|
|
3) проведення інформаційних кампаній для роботодавців, спрямованих на забезпечення гендерної рівності на робочому місці
|
Мінсоцполітики
Федерація роботодавців України (за згодою)
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
83,84
|
83,84
|
|
|
|
|
кількість співробітників, охоплених роз'яснювальною роботою, осіб
|
200
|
100
|
100
|
|
|
4) проведення для працівників Державної служби зайнятості та територіальних центрів зайнятості роз'яснювальних кампаній з питань усунення стереотипів щодо жіночих та чоловічих професій для сприяння влаштуванню жінок на високооплачувані посади
|
-"-
|
-"-
|
43,38
|
20,96
|
22,42
|
|
|
|
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
282,29
|
146,72
|
22,42
|
113,15
|
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
113,15
|
|
|
113,15
|
|
|
інші джерела
|
169,14
|
146,72
|
22,42
|
|
|
|||||||||
Усього за розділом IV
|
|
|
|
|
|
|
|
|
282,29
|
146,72
|
22,42
|
113,15
|
|
|
V. Проведення інформаційних кампаній з метою висвітлення питань рівного розподілу сімейних обов'язків та відповідальності між жінками і чоловіками щодо виховання дитини
|
||||||||||||||
1. Підтримка професійної активності працівників із сімейними обов'язками
|
кількість кампаній, одиниць
|
50
|
25
|
25
|
|
|
1) проведення інформаційних кампаній, спрямованих на забезпечення рівного розподілу сімейних обов'язків та відповідальності між жінками та чоловіками щодо виховання дитини
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
409,24
|
241,04
|
168,2
|
|
|
кількість учасників семінарів, осіб
|
466
|
|
332
|
65
|
69
|
2) проведення семінарів для батьків, що спрямовані на забезпечення рівного розподілу сімейних обов'язків та відповідальності між жінками і чоловіками
|
Мінсоцполітики
|
державний бюджет
|
195,41
|
|
62,17
|
65,09
|
68,15
|
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
269,12
|
|
269,12
|
|
|
||||||||
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
873,77
|
241,04
|
499,49
|
65,09
|
68,15
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
195,41
|
|
62,17
|
65,09
|
68,15
|
|
місцевий бюджет
|
|
|
|
|
|
|||||||||
інші джерела
|
678,36
|
241,04
|
437,32
|
|
|
|||||||||
Усього за розділом V
|
|
|
|
|
|
|
|
|
873,77
|
241,04
|
499,49
|
65,09
|
68,15
|
|
VI. Здійснення заходів, спрямованих на розвиток у жінок лідерських навичок для участі у прийнятті управлінських рішень та навичок провадження підприємницької діяльності
|
||||||||||||||
1. Досягнення паритетної участі жінок і чоловіків у прийнятті суспільно важливих рішень
|
кількість охоплених навчанням жінок, осіб
|
600
|
|
200
|
200
|
200
|
проведення заходів, спрямованих на розвиток лідерських навичок жінок, розширення їх участі у прийнятті рішень в усіх сферах життя суспільства, залучення до провадження підприємницької діяльності
|
Мінсоцполітики
|
державний бюджет
|
161,72
|
|
51,45
|
53,87
|
56,4
|
кількість проведених заходів, одиниць
|
15
|
|
5
|
5
|
5
|
|
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
місцевий бюджет
|
383,9
|
|
122,1
|
127,9
|
133,9
|
|
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
545,62
|
|
173,55
|
181,77
|
190,3
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
161,72
|
|
51,45
|
53,87
|
56,4
|
|
місцевий бюджет
|
383,9
|
|
122,1
|
127,9
|
133,9
|
|||||||||
інші джерела
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Усього за розділом VI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
545,62
|
|
173,55
|
181,77
|
190,3
|
|
VII. Підвищення рівня компетенції фахівців з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
|
||||||||||||||
1. Підвищення рівня компетенції фахівців з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
|
кількість державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування, охоплених професійним навчанням, осіб
|
4500
|
|
1500
|
1500
|
1500
|
1) розроблення програм професійної підготовки та підвищення кваліфікації представників органів державної влади, в яких передбачається використання навчальних модулів з основ гендерної рівності
|
Мінсоцполітики
Нацдержслужба
|
|
|
|
|
|
|
кількість учасників семінарів, осіб
|
736
|
|
509
|
111
|
116
|
2) проведення щорічних семінарів-тренінгів для підвищення рівня обізнаності фахівців з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
|
Мінсоцполітики
інші центральні органи виконавчої влади
|
державний бюджет
|
77,16
|
|
24,55
|
25,7
|
26,91
|
|
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
місцевий бюджет
|
253,7
|
|
80,7
|
84,5
|
88,5
|
||||||||
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
403,68
|
|
403,68
|
|
|
||||||||
кількість учасників навчальних тренінгів, осіб
|
25
|
25
|
|
|
|
3) проведення тренінгів для підвищення рівня компетенції співробітників Мінсоцполітики та Мінекономрозвитку щодо застосування підходів гендерної рівності під час розроблення програм соціально-економічного розвитку
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
41,92
|
41,92
|
|
|
|
|
кількість проведених заходів, одиниць
|
12
|
5
|
6
|
1
|
4) проведення тренінгів для керівників громадських організацій з питань застосування підходів гендерної рівності
|
-"-
|
-"-
|
78,08
|
37,72
|
40,36
|
|
|
||
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
місцевий бюджет
|
4,7
|
|
2,2
|
2,5
|
|||||||||
кількість проведених кампаній, одиниць
|
15
|
6
|
7
|
1
|
1
|
5) проведення серед фахівців різних сфер інформаційно-роз'яснювальної роботи з питань застосування підходів гендерної рівності
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
78,08
|
37,72
|
40,36
|
|
|
|
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
місцевий бюджет
|
14,1
|
|
4,5
|
4,7
|
4,9
|
||||||||
кількість рекомендацій, одиниць
|
1
|
|
|
1
|
|
6) розроблення рекомендацій щодо застосування гендерного підходу у процесі розроблення державних цільових та регіональних програм
|
Мінсоцполітики
Мінекономрозвитку
інші центральні органи виконавчої влади,
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
|
|
|
|
|
|
|
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
951,42
|
117,36
|
596,35
|
114,9
|
122,81
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
77,16
|
|
24,55
|
25,7
|
26,91
|
|
місцевий бюджет
|
272,5
|
|
87,4
|
89,2
|
95,9
|
|||||||||
інші джерела
|
601,76
|
117,36
|
484,4
|
|
|
|||||||||
Усього за розділом VII
|
|
|
|
|
|
|
|
|
951,42
|
117,36
|
596,35
|
114,9
|
122,81
|
|
VIII. Виконання на постійній основі робіт із запровадження гендерних підходів у систему освіти
|
||||||||||||||
1. Запровадження підходів гендерної рівності в системі освіти
|
кількість експертиз, одиниць
|
3
|
|
1
|
1
|
1
|
1) розроблення та затвердження плану проведення гендерної експертизи підручників та навчальних планів
|
МОН
|
|
|
|
|
|
|
кількість планів, одиниць
|
3
|
|
1
|
1
|
1
|
2) розроблення плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників із включенням до нього програми або компоненти з питань гендерної рівності
|
МОН
Національна академія педагогічних наук
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість навчальних закладів, одиниць
|
30
|
|
10
|
10
|
10
|
3) розроблення навчальних планів для вищих навчальних закладів, закладів післядипломної освіти із включенням до них навчальних курсів, тематичних занять з питань гендерної рівності
|
МОН
|
|
|
|
|
|
|
|
кількість спеціалістів, охоплених навчанням, осіб
|
120
|
|
40
|
40
|
40
|
4) проведення навчання для педагогічних працівників та науковців вищих навчальних закладів
|
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
місцевий бюджет
|
19,39
|
|
6,17
|
6,46
|
6,76
|
|
кількість заходів, одиниць
|
9
|
|
3
|
3
|
3
|
5) проведення заходів щодо розв'язання гендерних проблем в освіті
|
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
-"-
|
70,49
|
|
22,43
|
23,48
|
24,58
|
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
89,88
|
28,6
|
29,94
|
31,34
|
||
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет
|
89,88
|
|
28,6
|
29,94
|
31,34
|
|||||||||
інші джерела
|
|
|
|
|
|
|||||||||
2. Посилення інституційної спроможності механізму забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у сфері вищої освіти
|
кількість проведених заходів, одиниць
|
9
|
1
|
2
|
3
|
3
|
проведення аналізу стану утвердження гендерної рівності в українському суспільстві
|
МОН
|
|
|
|
|
|
|
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
місцевий бюджет
|
17,57
|
|
5,6
|
5,87
|
6,1
|
||||||||
Разом за завданням 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17,57
|
|
5,6
|
5,87
|
6,1
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет
|
17,57
|
|
5,6
|
5,87
|
6,1
|
|||||||||
інші джерела
|
|
|
|
|
|
|||||||||
Усього за розділом VIII
|
|
|
|
|
|
|
|
|
107,45
|
|
34,2
|
35,81
|
37,44
|
|
IX. Проведення інформаційних кампаній за участю засобів масової інформації, закладів культури та навчальних закладів з метою подолання стереотипних уявлень про роль жінки і чоловіка
|
||||||||||||||
1. Гармонізація поведінкових моделей суспільства у сфері відносин жінок і чоловіків
|
кількість матеріалів, одиниць
|
14
|
3
|
4
|
4
|
3
|
1) виготовлення для різних категорій населення просвітницьких матеріалів з метою подолання гендерних стереотипів та формування у суспільстві культури гендерної рівності
|
Мінсоцполітики
Мінкультури
|
державний бюджет
|
202, 28
|
|
98,82
|
103,46
|
|
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
місцевий бюджет
|
28
|
|
8,9
|
9,3
|
9,8
|
||||||||
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
26,2
|
26,2
|
|
|
|
||||||||
кількість охоплених навчанням осіб
|
150
|
|
50
|
50
|
50
|
2) проведення для представників засобів масової інформації інформаційно-просвітницьких заходів з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
|
Мінсоцполітики
МОН
Мінкультури
|
державний бюджет
|
142,45
|
|
45,32
|
47,45
|
49,68
|
|
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
місцевий бюджет
|
48,58
|
|
15,3
|
16,08
|
17,2
|
||||||||
кількість проведених кампаній, одиниць
|
3
|
1
|
1
|
1
|
|
3) проведення інформаційних кампаній з питань формування в суспільстві культури гендерної рівності
|
Мінсоцполітики
МОН
Мінкультури
Держкомтелерадіо
|
державний бюджет
|
166,26
|
|
81,22
|
85,04
|
|
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
5,24
|
5,24
|
|
|
|
||||||||
кількість, одиниць
|
1
|
1
|
|
|
4) скорочення кількості випадків використання у рекламі, засобах масової інформації та Інтернеті елементів, що закріплюють у свідомості населення ідею нерівності жінок і чоловіків
|
Мінсоцполітики
Мінкультури
|
|
|
|
|
|
|
||
кількість проведених заходів, одиниць
|
260
|
260
|
|
|
|
5) проведення інформаційно-просвітницьких та освітніх заходів щодо подолання стереотипних уявлень про роль жінки і чоловіка
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
-"-
|
27,2
|
27,2
|
|
|
|
|
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
646,21
|
58,64
|
249,56
|
261,33
|
76,68
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
510,99
|
|
225,36
|
235,95
|
49,68
|
|
місцевий бюджет
|
76,58
|
|
24,2
|
25,38
|
27
|
|||||||||
інші джерела
|
58,64
|
58,64
|
|
|
|
|||||||||
Усього за розділом IX
|
|
|
|
|
|
|
|
|
646,21
|
58,64
|
249,56
|
261,33
|
76,68
|
|
X. Розроблення механізму реалізації права на захист від дискримінації за ознакою статі та вжиття необхідних заходів за результатами розгляду випадків такої дискримінації
|
||||||||||||||
1. Забезпечення ефективного реагування на випадки дискримінації за ознакою статі
|
кількість розглянутих скарг, одиниць
|
40
|
10
|
10
|
10
|
10
|
1) проведення дослідження щодо рівня доступу до правосуддя жінок і чоловіків, які зазнали дискримінації та насильства за ознакою статі, і розроблення за його результатами відповідних рекомендацій
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
|
|
|
|
|
|
кількість моніторингових досліджень, одиниць
|
3
|
1
|
1
|
1
|
2) проведення моніторингу соціальних послуг, що надаються особам, які зазнали дискримінації за ознакою статі
|
-"-
|
|
|
|
|
|
|
||
кількість звернень, одиниць
|
1000
|
1000
|
|
|
|
3) забезпечення ефективної діяльності телефонних "гарячих ліній" та "телефонів довіри" центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді і громадських організацій для надання консультацій особам, які зазнали дискримінації за ознакою статі
|
-"-
|
інші джерела
|
57,2
|
57,2
|
|
|
|
|
кількість проведених заходів, одиниць
|
52
|
4
|
16
|
16
|
16
|
4) проведення заходів, спрямованих на недопущення дискримінації за ознакою статі та гендерного насильства
|
Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації
|
місцевий бюджет
|
929,2
|
|
295,6
|
309,5
|
324,1
|
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
10,48
|
10,48
|
|
|
|
||||||||
кількість досліджень, одиниць
|
1
|
1
|
|
|
|
5) проведення дослідження становища жінок похилого віку та розроблення за його результатами відповідних рекомендацій
|
-"-
|
-"-
|
553,34
|
553,34
|
|
|
|
|
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1550,22
|
621,02
|
295,6
|
309,5
|
324,1
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
місцевий бюджет
|
929,2
|
|
295,6
|
309,5
|
324,1
|
|
інші джерела
|
621,02
|
621,02
|
|
|
|
|||||||||
Усього за розділом X
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1550,22
|
621,02
|
295,6
|
309,5
|
324,1
|
|
XI. Виконання договірних та інших міжнародних зобов'язань у частині забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
|
||||||||||||||
1. Забезпечення виконання Україною договірних та інших міжнародних зобов'язань щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
|
кількість доповідей, одиниць
|
1
|
|
1
|
|
|
1) підготовка восьмої Державної доповіді України про виконання Конвенції про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок (995_207)
|
Мінсоцполітики
Національна академія наук
інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, громадські об'єднання (за згодою)
|
|
|
|
|
|
|
кількість звітів, доповідей та рекомендацій, одиниць
|
20
|
5
|
5
|
5
|
5
|
2) підготовка звітів, доповідей та рекомендацій про виконання міжнародних зобов'язань у сфері гендерної рівності
|
Мінсоцполітики
інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, громадські об'єднання (за згодою)
|
|
|
|
|
|
|
|
XII. Залучення до виконання завдань, передбачених Державною програмою забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2016 року, міжнародних організацій та громадських об'єднань, діяльність яких спрямована на забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
|
||||||||||||||
1. Забезпечення співпраці міжнародних організацій та громадських об'єднань щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у суспільстві
|
|
|
|
|
|
|
1) використання координаційного механізму утвердження гендерної рівності між Кабінетом Міністрів України, міжнародними організаціями та громадськими об'єднаннями
|
Мінсоцполітики
|
|
|
|
|
|
|
кількість гендерних підходів, одиниць
|
|
|
|
|
|
2) застосування гендерних підходів у діяльності донорсько-урядових робочих груп
|
Мінсоцполітики
громадські об'єднання та міжнародні організації (за згодою)
|
інші джерела
|
43,38
|
20,96
|
22,42
|
|
|
|
кількість проведених заходів, одиниць
|
3
|
|
1
|
1
|
1
|
3) проведення всеукраїнської наради з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
|
Мінсоцполітики
інші центральні органи виконавчої влади,
Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації,
громадські об'єднання (за згодою)
|
державний бюджет
|
116,44
|
|
37,04
|
38,8
|
40,6
|
|
Разом за завданням 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
159,82
|
20,96
|
59,46
|
38,8
|
40,6
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
116,44
|
|
37,04
|
38,8
|
40,6
|
|
інші джерела
|
43,38
|
20,96
|
22,42
|
|
|
|||||||||
Усього за розділом XII
|
|
|
|
|
|
|
|
|
159,82
|
20,96
|
59,46
|
38,8
|
40,6
|
|
Усього за Програмою
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5897,14
|
1495,12
|
2275,44
|
1227,74
|
898,84
|
|
у тому числі
|
|
|
|
|
|
|
|
державний бюджет
|
1268,51
|
|
430,36
|
563,75
|
274,4
|
|
місцевий бюджет
|
1787,13
|
|
569,1
|
593,59
|
624,44
|
|||||||||
інші джерела
|
2841,5
|
1495,12
|
1275,98
|
70,4
|
|
Додаток 3
до Програми
Найменування завдання
|
Найменування показників виконання завдання
|
Одиниця виміру
|
Значення показника
|
||||
усього
|
у тому числі за роками
|
||||||
2013
|
2014
|
2015
|
2016
|
||||
1. Розширення можливостей жінок і чоловіків на ринку праці
|
кількість підприємств
|
одиниць
|
15
|
5
|
5
|
5
|
|
2. Проведення аналізу стану оплати праці жінок і чоловіків для встановлення диспропорції та зменшення розриву в оплаті праці
|
кількість досліджень
|
-"-
|
1
|
|
|
1
|
|
3. Підтримка професійної активності працівників із сімейними обов'язками
|
кількість учасників семінарів
|
осіб
|
466
|
|
332
|
65
|
69
|
4. Досягнення паритетної участі жінок і чоловіків у прийнятті суспільно важливих рішень
|
кількість охоплених навчанням жінок
|
-"-
|
600
|
|
200
|
200
|
200
|
кількість проведених заходів
|
одиниць
|
15
|
|
5
|
5
|
5
|
|
5. Підвищення рівня компетенції фахівців з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків
|
кількість учасників семінарів
|
осіб
|
736
|
|
509
|
111
|
116
|
кількість проведених заходів
|
одиниць
|
12
|
5
|
6
|
|
1
|
|
6. Гармонізація поведінкових моделей суспільства у сфері відносин жінок і чоловіків
|
кількість матеріалів
|
одиниць
|
14
|
3
|
4
|
4
|
3
|
кількість охоплених навчанням осіб
|
осіб
|
150
|
|
50
|
50
|
50
|
|
кількість проведених заходів
|
одиниць
|
263
|
261
|
1
|
1
|
|
|
7. Забезпечення співпраці міжнародних організацій та громадських об'єднань щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків у суспільстві
|
-"-
|
-"-
|
3
|
|
1
|
1
|
1
|
8. Забезпечити ефективне реагування на випадки дискримінації за ознакою статі
|
-"-
|
-"-
|
52
|
4
|
16
|
16
|
16
|
9. Запровадження підходів гендерної рівності в освіті
|
кількість спеціалістів, охоплених навчанням
|
осіб
|
120
|
|
40
|
40
|
40
|
кількість заходів
|
одиниць
|
9
|
|
3
|
3
|
3
|