УВАГА! ДОКУМЕНТ ВТРАЧАЄ ЧИННІСТЬ.
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ І ТОРГІВЛІ УКРАЇНИ
Н А К А З
16.12.2011 N 350
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 січня 2012 р.
за N 11/20324
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 441 (z0463-16) від 16.03.2016 )

Про затвердження Порядку контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів

Відповідно до Законів України "Про металобрухт" (619-14) і "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (1775-14) та на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 14.11.2000 N 1698 (1698-2000-п) "Про затвердження переліку органів ліцензування" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів, що додається.
2. Департаменту промислової політики в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі України - керівника апарату Павленка В.П.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Перший віце-прем'єр-міністр
України - Міністр економічного
розвитку і торгівлі України
А.П.Клюєв

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
економічного розвитку
і торгівлі України
16.12.2011  N 350
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
10 січня 2012 р.
за N 11/20324

ПОРЯДОК

контролю за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів

1. Загальні положення

1.1. Цей Порядок розроблено відповідно до Законів України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (1775-14) , "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (877-16) , постанов Кабінету Міністрів України від 14.11.2000 N 1698 (1698-2000-п) "Про затвердження переліку органів ліцензування" і від 26.10.2011 N 1104 (1104-2011-п) "Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)".
1.2. Контроль за додержанням Ліцензійних умов провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 31.10.2011 N 183 (z1321-11) , зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18.11.2011 за N 1321/20059 (далі - Ліцензійні умови), у межах своїх повноважень шляхом проведення планових і позапланових перевірок суб'єкта господарювання, який одержав ліцензію на провадження заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів (далі - ліцензіат), здійснює Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як орган ліцензування.
До проведення контролю за додержанням Ліцензійних умов (z1321-11) можуть залучатися в установленому законодавством порядку представники місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.
1.3. Цей Порядок установлює:
процедуру організації та проведення перевірок;
повноваження осіб, які здійснюють перевірку;
права та обов'язки ліцензіатів;
вимоги до оформлення результатів перевірок;
порядок контролю за виконанням розпоряджень про усунення ліцензіатом порушень Ліцензійних умов (z1321-11) ;
порядок прийняття рішення про анулювання ліцензії та його оскарження.

2. Організація перевірок

2.1. Планові перевірки проводяться відповідно до річних або квартальних планів, які затверджуються наказом органу державного контролю до 1 грудня року, що передує плановому, або до 25 числа останнього місяця кварталу, що передує плановому.
Періодичність здійснення планових заходів визначається відповідно до вимог Критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 N 1104 (1104-2011-п) .
2.2. Позапланові перевірки проводяться органом державного контролю на підставах, визначених Законами України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (1775-14) і "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (877-16) , а саме:
подання ліцензіатом письмової заяви до органу державного контролю про здійснення позапланової перевірки за його бажанням;
виявлення та підтвердження недостовірності даних, заявлених у документах обов'язкової звітності, поданих ліцензіатом;
перевірка виконання ліцензіатом розпорядження органу державного контролю про усунення порушень Ліцензійних умов (z1321-11) , виданого за результатами проведення планових заходів органом державного контролю;
звернення фізичних та юридичних осіб про порушення ліцензіатом Ліцензійних умов (z1321-11) ;
настання аварії, смерті потерпілого внаслідок нещасного випадку або професійного захворювання, що було пов'язано з діяльністю ліцензіата.
Позапланова перевірка в разі звернення фізичних та юридичних осіб про порушення ліцензіатом вимог законодавства здійснюється тільки за наявності згоди Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на її проведення.
Під час проведення позапланової перевірки з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для проведення такої перевірки.
2.3. Для проведення перевірки орган державного контролю видає наказ про утворення комісії з перевірки, який має містити найменування суб'єкта господарювання, щодо якого буде здійснена перевірка, предмет перевірки та прізвища, імена та по батькові посадових осіб, які будуть проводити перевірку.
На підставі наказу оформлюється посвідчення на проведення перевірки ліцензіата (додаток 1), яке підписується керівником органу державного контролю (його заступником) та засвідчується печаткою.
2.4. Посвідчення реєструється в журналі обліку посвідчень на проведення перевірки ліцензіата, сторінки якого повинні бути пронумеровані, прошнуровані та скріплені печаткою (додаток 2).
2.5. Орган державного контролю здійснює планові перевірки додержання ліцензіатами Ліцензійних умов (z1321-11) за умови письмового повідомлення (додаток 3) ліцензіата про проведення планової перевірки не пізніше як за десять днів до дня здійснення цієї перевірки.
Повідомлення надсилається рекомендованим листом чи телефонограмою або вручається особисто керівнику ліцензіата чи уповноваженій особі під розписку.
2.6. Строк проведення планового заходу не може перевищувати п'ятнадцяти робочих днів, а для суб'єктів малого підприємництва - п'яти робочих днів.
Строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів.
Продовження строку проведення планової чи позапланової перевірки не допускається.

3. Права та обов'язки голови та членів комісії

3.1. Голова та члени комісії мають право:
вимагати припинення дій, які перешкоджають здійсненню державного нагляду (контролю);
доступу на територію, у виробничі та інші приміщення ліцензіатів для їх обстеження і з'ясування питань, безпосередньо пов'язаних із перевіркою;
одержувати пояснення, довідки, документи, матеріали, відомості з питань, що виникають під час державного нагляду (контролю), відповідно до закону.
3.2. Голова та члени комісії зобов'язані:
керуватись у своїй роботі законодавством України;
у повному обсязі, об'єктивно та неупереджено проводити перевірки в межах повноважень, передбачених законом;
на будь-якій стадії перевірки приймати від ліцензіата (уповноваженої особи) подані за їх ініціативою заяви, зауваження, пояснення щодо предмета перевірки та проводити перевірку викладених у них питань, про що зазначати в акті перевірки;
забезпечувати нерозголошення комерційної таємниці ліцензіата, що стає доступною їм під час здійснення перевірки;
ознайомити ліцензіата (уповноважену особу) з результатами перевірки в строки, передбачені законом;
надавати ліцензіату (уповноваженій особі) консультаційну допомогу щодо здійснення державного нагляду (контролю).

4. Права та обов'язки ліцензіата

4.1. Ліцензіат має право:
вимагати від посадових осіб органу державного контролю додержання вимог законодавства;
перевіряти наявність у посадових осіб органу державного контролю службового посвідчення і одержувати копії посвідчення на проведення планової або позапланової перевірки;
не допускати посадових осіб органу державного контролю до проведення перевірки, якщо:
не одержано повідомлення про її проведення (крім позапланових перевірок);
перевірка проводиться з порушенням вимог щодо періодичності її проведення;
посадова особа органу державного контролю не надала копію посвідчення на проведення перевірки або наданий документ не відповідає вимогам Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (877-16) ;
надавати в письмовій формі свої пояснення, зауваження або заперечення до акта перевірки;
бути присутнім під час проведення перевірки;
вимагати нерозголошення інформації, що є комерційною таємницею ліцензіата;
одержувати та знайомитися з актами перевірки;
оскаржувати в установленому законом порядку неправомірні дії органу державного контролю та його посадових осіб.
4.2. Ліцензіат зобов'язаний:
допускати посадових осіб органу державного контролю до здійснення заходів державного контролю за умови дотримання порядку здійснення державного контролю, передбаченого Законом України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" (877-16) ;
надавати органу державного контролю необхідні документи та їх копії (ксерокопії), пояснення, довідки, відомості, матеріали з питань, що виникають під час перевірки;
виконувати вимоги органу державного контролю щодо усунення виявлених порушень вимог законодавства;
одержувати примірник акта органу державного контролю за результатами проведеної планової чи позапланової перевірки.

5. Порядок проведення перевірки

5.1. Перед початком перевірки голова комісії повинен пред'явити ліцензіату (уповноваженій особі) посвідчення на проведення перевірки та службові посвідчення, що засвідчують осіб голови та членів комісії, і надати йому копію посвідчення на проведення перевірки.
5.2. Посадова особа органу державного контролю перед початком здійснення перевірки обов'язково зазначає в журналі відвідування ліцензіата (у разі його наявності) строки та мету відвідування, посади і прізвища голови та членів комісії органу державного контролю, підстави для проведення перевірки. Указані дані засвідчуються підписом голови комісії органу державного контролю.
5.3. У разі коли ліцензіатом відмовлено в проведенні перевірки, комісією складається акт про відмову ліцензіата в проведенні перевірки (додаток 4). При цьому в акті вказується про факт відмови ліцензіата в проведенні перевірки та до акта додаються відповідні пояснення ліцензіата (уповноваженої особи).
5.4. Відмовою ліцензіата у проведенні перевірки вважається:
відсутність ліцензіата (уповноваженої особи) у час, визначений органом державного контролю для проведення планової перевірки;
відмова ліцензіата забезпечити умови для проведення перевірки або надати всі необхідні документи, що підтверджують додержання ним Ліцензійних умов (z1321-11) ;
відмова ліцензіата в доступі комісії з перевірки на свою територію, до будівель, споруд та інших приміщень.
5.5. Акт про відмову ліцензіата в проведенні перевірки складається у двох примірниках. Обидва примірники підписуються посадовими особами органу державного контролю, уповноваженими на проведення перевірки. Один примірник акта про відмову ліцензіата в проведенні перевірки орган державного контролю вручає під розписку особисто ліцензіату (уповноваженій особі), який відмовив у проведенні перевірки, або надсилає рекомендованим листом, другий - зберігається в органі державного контролю.
5.6. При плановій перевірці ліцензіата комісія перевіряє питання, визначені в акті планової перевірки суб'єкта господарювання, який провадить господарську діяльність із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів (додаток 5), залежно від ступеня ризику від провадження господарської діяльності із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів.
5.7. Під час проведення позапланової перевірки з'ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для її проведення, складається акт позапланової перевірки додержання ліцензіатом Ліцензійних умов (z1321-11) (додаток 6).
5.8. Отримані від ліцензіата (уповноваженої особи) пояснення з питань, що стосуються предмета перевірки, долучаються до акта перевірки.

6. Порядок оформлення результатів перевірки

6.1. За результатами здійснення планової або позапланової перевірки посадова особа органу державного контролю в разі виявлення порушень вимог законодавства складає акт, який повинен містити такі відомості:
дату складення акта;
тип заходу (плановий або позаплановий);
вид заходу;
предмет державного контролю;
найменування органу державного контролю, а також посади, прізвища, імена та по батькові посадових осіб, які здійснили захід;
найменування суб'єкта господарювання, щодо діяльності якого здійснювався захід.
6.2. Посадова особа органу державного контролю зазначає в акті про стан виконання вимог законодавства суб'єктом господарювання, а в разі невиконання - детальний опис виявленого порушення з посиланням на відповідну вимогу законодавства.
В останній день перевірки два примірники акта підписуються посадовими особами органу державного контролю, які здійснювали захід, та суб'єктом господарювання або уповноваженою особою, якщо інше не передбачено законом.
Один примірник акта перевірки надається ліцензіату (уповноваженій особі), який перевірявся, другий - зберігається в органі державного контролю.
6.3. Керівник ліцензіата (юридичної особи) або уповноважена особа особисто засвідчує, що ознайомлений з актом перевірки і отримав один примірник, ставить свій підпис, дату та печатку на обох примірниках акта перевірки.
Ліцензіат (фізична особа - підприємець) засвідчує, що ознайомлений з актом перевірки і отримав один примірник, ставить свій підпис, дату та печатку (за наявності) на обох примірниках акта перевірки.
6.4. У разі відмови ліцензіата (уповноваженої особи) підписати акт перевірки голова комісії в акті перевірки робить запис про те, що така особа з актом ознайомлена і від підписання відмовилася. Зазначене засвідчується підписами голови та членів комісії.
Ліцензіат (уповноважена особа) має право дати письмові пояснення та зауваження щодо змісту акта перевірки та її проведення, які є невід'ємною частиною акта перевірки. При цьому на всіх примірниках акта перевірки перед підписом керівника ліцензіата робиться запис "Із зауваженнями".
6.5. Порушення Ліцензійних умов (z1321-11) , викладені в акті перевірки, повинні мати посилання на конкретні пункти цих Ліцензійних умов, інші нормативно-правові акти.
6.6. Забороняється вносити до акта перевірки відомості про порушення, які не підтверджені документально.
6.7. У разі виявлення порушень Ліцензійних умов (z1321-11) орган державного контролю, що провів перевірку, не пізніше п'яти робочих днів з дати складення акта перевірки видає у двох примірниках розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов (додаток 7) або приймає рішення про анулювання ліцензії.
Один примірник розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов (z1321-11) не пізніше п'яти робочих днів із дня складення акта надається ліцензіату (уповноваженій особі) для виконання, а другий примірник з підписом ліцензіата (уповноваженої особи) щодо погоджених строків усунення порушень вимог законодавства залишається в органі державного контролю.
У разі відмови ліцензіата (уповноваженої особи) від отримання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов (z1321-11) воно надсилається рекомендованим листом, а на копії розпорядження, яке залишається в органі державного контролю, проставляються відповідний вихідний номер і дата направлення.
6.8. У разі усунення ліцензіатом зазначених в акті перевірки порушень Ліцензійних умов (z1321-11) до прийняття розпорядження про їх усунення та надання органу державного контролю документів, які це підтверджують, розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов не видається.
6.9. Ліцензіат, який одержав розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов (z1321-11) , зобов'язаний забезпечити усунення порушень Ліцензійних умов та в установлений у розпорядженні строк у письмовій формі подати органу, який видав розпорядження, інформацію про усунення порушень.
6.10. У разі неподання ліцензіатом протягом установленого строку інформації про виконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов (z1321-11) до органу державного контролю проводиться позапланова перевірка виконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов.
6.11. Акт про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов (z1321-11) , який є підставою для анулювання ліцензії, складається на підставі акта позапланової перевірки виконання розпорядження.

7. Рішення про анулювання ліцензії

7.1. Підставами для анулювання ліцензії відповідно до статті 21 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (1775-14) є:
заява ліцензіата про анулювання ліцензії;
рішення про скасування державної реєстрації ліцензіата;
нотаріально засвідчена копія свідоцтва про смерть фізичної особи - підприємця;
акт про повторне порушення ліцензіатом Ліцензійних умов (z1321-11) ;
акт про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб'єктом господарювання для одержання ліцензії;
акт про встановлення факту передання ліцензії або її копії іншій юридичній або фізичній особі для провадження господарської діяльності;
акт про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов (z1321-11) ;
акт про неможливість забезпечення ліцензіатом виконання Ліцензійних умов (z1321-11) ;
акт про відмову ліцензіата в проведенні перевірки органом державного контролю або спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування.
Орган ліцензування приймає рішення про анулювання ліцензії протягом десяти робочих днів з дати встановлення підстав для анулювання ліцензії, яке вручається (надсилається) ліцензіату із зазначенням підстав анулювання не пізніше трьох робочих днів з дати його прийняття.
7.2. Розгляд питань про анулювання ліцензії на підставі актів, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 7.1 цієї глави, здійснюється органом державного контролю з обов'язковим запрошенням ліцензіата (уповноваженої особи).
7.3. Орган державного контролю обов'язково повідомляє ліцензіата про час та місце розгляду питання про анулювання ліцензії. Відповідне повідомлення надсилається ліцензіату рекомендованим листом або вручається особисто під розписку.
7.4. У разі неявки ліцензіата (уповноваженої особи) розгляд питання про анулювання ліцензії здійснюється без його участі.
7.5. Розгляд питання про анулювання ліцензії в разі повторного порушення ліцензіатом Ліцензійних умов (z1321-11) здійснюється на підставі таких документів:
акта попередньої перевірки, у якому зафіксовано порушення ліцензіатом Ліцензійних умов (z1321-11) ;
розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов (z1321-11) ;
акта про повторне порушення ліцензіатом Ліцензійних умов (z1321-11) ;
наказів, на підставі яких проводилися перевірки.
7.6. Рішення про анулювання ліцензії набирає чинності через тридцять днів з дня його прийняття, крім рішень про анулювання ліцензії, прийнятих згідно з поданою заявою ліцензіата про анулювання ліцензії та в разі смерті ліцензіата (фізичної особи - підприємця), які набирають чинності з дня їх прийняття.
7.7. Запис про дату та номер рішення про анулювання ліцензії вноситься органом державного контролю до ліцензійного реєстру не пізніше наступного робочого дня після набрання чинності рішенням про анулювання ліцензії.
У разі анулювання ліцензії на підставі акта про повторне порушення ліцензіатом Ліцензійних умов (z1321-11) , акта про виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб'єктом господарювання для одержання ліцензії, акта про встановлення факту передання ліцензії або її копії іншій юридичній або фізичній особі для провадження господарської діяльності, акта про невиконання розпорядження про усунення порушень Ліцензійних умов суб'єкт господарювання може одержати нову ліцензію на право провадження цього виду господарської діяльності не раніше ніж через рік з дати прийняття рішення органу ліцензування про анулювання попередньої ліцензії.

8. Оскарження рішення про анулювання ліцензії

8.1. У разі подання ліцензіатом протягом тридцяти днів з дня прийняття органом державного контролю рішення про анулювання ліцензії скарги до експертно-апеляційної ради при спеціально уповноваженому органі з питань ліцензування дія даного рішення зупиняється до прийняття ним відповідного рішення.
8.2. Рішення експертно-апеляційної ради при спеціально уповноваженому органі з питань ліцензування щодо скарги ліцензіата є підставою для видання спеціально уповноваженим органом з питань ліцензування розпорядження про усунення виявлених порушень законодавства у сфері ліцензування, допущених органом державного контролю.
8.3. Рішення про анулювання ліцензії може бути оскаржено в судовому порядку.
Директор департаменту
промислової політики
В.С.Майстренко

Додаток 1
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
із заготівлі, переробки,
металургійної переробки
металобрухту кольорових
і чорних металів
                            (Державний
                               Герб
                             України)
            _________________________________________
            (найменування органу державного контролю)

ПОСВІДЧЕННЯ

на проведення __________________ перевірки ліцензіата

(планової/позапланової)

від _______________ 20__ року N ______

     Видане голові комісії _______________________________________
                           (посада, прізвище, ім'я та по батькові)
 та членам комісії: ______________________________________________
                      (посади, прізвища, імена та по батькові)
 для проведення _______________________ перевірки ліцензіата _____
                (планової/позапланової)
 _________________________________________________________________
           (найменування юридичної особи або прізвище,
         ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця
 _________________________________________________________________
            та її місцезнаходження (місце проживання))
 з ______________ 20__ року по _______________ 20__ року (включно)
     Наказ про утворення комісії з перевірки: ____________________
 ________________________________________________________________.
     (назва, дата та номер наказу органу державного контролю)
     Підстава для здійснення перевірки: __________________________
                                        (річний (квартальний) план
 ________________________________________________________________.
        перевірки або підстава для позапланової перевірки)
     Предмет перевірки: __________________________________________
                          (перевірка додержання Ліцензійних умов
 ________________________________________________________________.
        чи окремих їх пунктів або виконання розпорядження
             про усунення порушень Ліцензійних умов)
     Попередній захід: __________________________________________.
                             (номер, дата акта попередньої
                          планової або позапланової перевірки)
 Керівник органу
 державного контролю
 (його заступник)          __________   __________________________
                            (підпис)      (ініціали та прізвище)
 М.П.
 Копію посвідчення отримав _______________________________________
                           (підпис, ініціали та прізвище керівника
                                 ліцензіата (юридичної особи)
                               або ліцензіата (фізичної особи -
                            підприємця), або уповноваженої особи)

Додаток 2
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
із заготівлі, переробки,
металургійної переробки
металобрухту кольорових
і чорних металів

ЖУРНАЛ

обліку посвідчень на проведення перевірки ліцензіата

-----------------------------------------------------------------------
| N |   Номер   |    Найменування   | Склад |  Термін   |Реєстраційний|
|з/п|посвідчення|(прізвище, ім'я, по|комісії|проведення,|номер та дата|
|   |           |    батькові) та   |       |    вид    |    наказу   |
|   |           |  місцезнаходження |       | перевірки |             |
|   |           | (місце проживання)|       |           |             |
|   |           | ліцензіата, якого |       |           |             |
|   |           |планують перевірити|       |           |             |
|---+-----------+-------------------+-------+-----------+-------------|
| 1 |     2     |         3         |   4   |     5     |      6      |
-----------------------------------------------------------------------

Додаток 3
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
із заготівлі, переробки,
металургійної переробки
металобрухту кольорових
і чорних металів
                (бланк органу державного контролю)
 Від ___________ 20__ року N ____     ____________________________
                                        (найменування юридичної
                                          особи або прізвище,
                                      ____________________________
                                      ім'я та по батькові фізичної
                                           особи - підприємця
                                      ____________________________
                                         та її місцезнаходження
                                          (місце проживання))

ПОВІДОМЛЕННЯ

     Відповідно до Закону України "Про ліцензування  певних  видів
господарської   діяльності",   Порядку   контролю  за  додержанням
Ліцензійних   умов   провадження   господарської   діяльності   із
заготівлі,   переробки,   металургійної   переробки   металобрухту
кольорових  і  чорних   металів   (далі   -   Порядок   контролю),
затвердженого   наказом   Міністерства   економічного  розвитку  і
торгівлі України  від  16.12.2011   N   350,   зареєстрованого   у
Міністерстві юстиції України __________ за N _________, та річного
(квартального) плану перевірок ліцензіатів на ______________  рік,
затвердженого   наказом   Міністерства   економічного  розвитку  і
торгівлі України від _________ 20__ року N ___, органом державного
контролю: ________________________________________________________
                 (найменування органу державного контролю)
з _______ 20__ року по ________ 20__ року (включно) буде проведено
перевірку  додержання  Ліцензійних  умов провадження господарської
діяльності  із  заготівлі,  переробки,   металургійної   переробки
металобрухту  кольорових  і  чорних металів,  затверджених наказом
Міністерства  економічного  розвитку  і   торгівлі   України   від
31.10.2011  N  183,  зареєстрованих у Міністерстві юстиції України
18.11.2011 за N 1321/20059, ______________________________________
                                (найменування юридичної особи
_________________________________________________________________.
  або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця)
     Під час перевірки  комісією  будуть  перевірені  питання,  що
визначені відповідно до пункту __________________________________.
                                  (зазначити: пункт 5.6 або 5.7
                                    глави 5 Порядку контролю)
     Для цього _________________________________________ необхідно
                  (керівнику ліцензіата - юридичної
                 особи / фізичній особі - підприємцю)
забезпечити умови  для  проведення  перевірки  та  бути  присутнім
особисто або призначити уповноважену особу.
 Керівник
 структурного підрозділу
 органу державного контролю
 (його заступник)            __________  _________________________
                              (підпис)     (ініціали та прізвище)
 М.П.

Додаток 4
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
із заготівлі, переробки,
металургійної переробки
металобрухту кольорових
і чорних металів
           ___________________________________________
            (найменування органу державного контролю)

АКТ

про відмову ліцензіата в проведенні перевірки від _____________ 20__ року N ___

     Під час ___________________________________________ перевірки
                      (планової/позапланової)
 _________________________________________________________________
  (найменування юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові
  фізичної особи - підприємця; код за  ЄДРПОУ/реєстраційний номер
  облікової картки платника податків або серія та номер паспорта
     (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання
   відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової
         картки платника податків та офіційно повідомили
       про це відповідний орган державної податкової служби
                  і мають відмітку у паспорті))
 ліцензія: серія ___ N _________, видана ____________ 20__ року на
 провадження господарської діяльності із _________________________
 ________________________________________________________________,
 (зазначити вид господарської діяльності, на який видана ліцензія)
 яка проводиться на підставі ____________________________________,
                             (номер та дата наказу про проведення
                                        перевірки)
 ________________________________________________________________,
                   (номер та дата посвідчення)
 з _____________ 20__ року  по ______________ 20__ року (включно),
 ліцензіатом було відмовлено в проведенні перевірки, а саме: _____
 ________________________________________________________________.
     Цей  акт  є  підставою  для анулювання ліцензії відповідно до
 статті 21   Закону   України   "Про   ліцензування  певних  видів
 господарської діяльності".
     Акт  складено  у двох примірниках, що мають однакову юридичну
 силу.
 Голова комісії   ____________  __________________________________
                    (підпис)          (ініціали та прізвище)
 Члени комісії:   ____________  __________________________________
                    (підпис)          (ініціали та прізвище)
                  ____________  __________________________________
                    (підпис)          (ініціали та прізвище)
                  ____________  __________________________________
                    (підпис)          (ініціали та прізвище)
 З актом ознайомлений, один примірник отримав:
 Керівник ліцензіата - юридичної
 особи або ліцензіат - фізична
 особа - підприємець
 (уповноважена особа),
 у присутності якого проведено
 перевірку                      __________  ______________________
                                 (підпис)   (ініціали та прізвище)
 М.П.

Додаток 5
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
із заготівлі, переробки,
металургійної переробки
металобрухту кольорових
і чорних металів
                            (Державний
                               Герб
                             України)
            __________________________________________
            (найменування органу державного контролю,
             місцезнаходження, номер телефону, факсу)

АКТ

планової перевірки суб'єкта господарювання, який провадить господарську діяльність із заготівлі, переробки, металургійної переробки металобрухту кольорових і чорних металів

 ________________________________________________________________,
              (найменування суб'єкта господарювання
              та/або його відокремленого підрозділу)
 ________________________________________________________________,
            (місцезнаходження суб'єкта господарювання
              та/або його відокремленого підрозділу)
 код за   ЄДРПОУ/реєстраційний  номер  облікової  картки  платника
 податків або серія та номер  паспорта  (для  фізичних  осіб,  які
 через  свої  релігійні  переконання  відмовляються  від прийняття
 реєстраційного  номера  облікової  картки  платника  податків  та
 офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової
 служби і мають відмітку у паспорті) ____________________________.
     Ступінь  ризику  від  провадження господарської діяльності із
 заготівлі,  переробки,   металургійної   переробки   металобрухту
 кольорових і чорних металів ____________________________________.
                                (зазначити: високий, середній,
                                          незначний)

Загальна інформація щодо здійснюваної та раніше здійснених перевірок

----------------------------------------------------------------------------------
|               Розпорядчі документи щодо здійснюваної перевірки                 |
|--------------------------------------------------------------------------------|
|          ------- ------- -------------         -------------                   |
|Наказ від |  |  | |  |  | |  |  |  |  | року  N |  |  |  |  |                   |
|          -------.-------.-------------         -------------                   |
|                                                                                |
|                             ------- ------- -------------         -------------|
|Направлення на перевірку від |  |  | |  |  | |  |  |  |  | року  N |  |  |  |  ||
|                             -------.-------.-------------         -------------|
----------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
|             Початок перевірки          |            Завершення перевірки       |
|----------------------------------------+---------------------------------------|
|-------|------- |------------- |------- |-------|------- |------------- |-------|
||  |  |||  |  | ||  |  |  |  | ||  |  | ||  |  |||  |  | ||  |  |  |  | ||  |  ||
|-------|------- |------------- |------- |-------|------- |------------- |-------|
|-------+--------+--------------+--------+-------+--------+--------------+-------|
| число | місяць |      рік     | години | число | місяць |      рік     |години |
----------------------------------------------------------------------------------

Особи, що беруть участь у заході

     Посадові особи органу державного контролю: __________________
 ________________________________________________________________.
             (посади, прізвища, імена та по батькові)
     Посадові    особи    та/або   уповноважені   особи   суб'єкта
 господарювання:
 _________________________________________________________________
             (посади, прізвища, імена та по батькові)
 _________________________________________________________________

Дані щодо останніх проведених перевірок

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|                     Планова                           |                  Позапланова                          |
|-------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------|
|----                                                   |----                                                   |
||  | не було взагалі                                   ||  | не було взагалі                                   |
|----                                                   |----                                                   |
|-------------------------------------------------------+-------------------------------------------------------|
|----                 ------- ------- -------------     |----                 ------- ------- -------------     |
||  | була у період з |  |  | |  |  | |  |  |  |  | року||  | була у період з |  |  | |  |  | |  |  |  |  | року|
|----                 -------.-------.-------------     |----                 -------.-------.-------------     |
|                     ------- ------- -------------     |                     ------- ------- -------------     |
|                  по |  |  | |  |  | |  |  |  |  | року|                  по |  |  | |  |  | |  |  |  |  | року|
|                     -------.-------.-------------     |                     -------.-------.-------------     |
|                  ------- ------- -------------        |                  ------- ------- -------------        |
|Акт перевірки від |  |  | |  |  | |  |  |  |  | року   |Акт перевірки від |  |  | |  |  | |  |  |  |  | року   |
|                  -------.-------.-------------        |                  -------.-------.-------------        |
|  -------------                                        |  -------------                                        |
|N |  |  |  |  |                                        |N |  |  |  |  |                                        |
|  -------------                                        |  -------------                                        |
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Питання, які підлягають перевірці

-------------------------------------------------------------------------------
| N  |      Питання щодо провадження     |Так|Ні|НВ|НП|      Нормативне       |
|з/п |    господарської діяльності із    |   |  |  |  |    обґрунтування      |
|    |заготівлі, переробки, металургійної|   |  |  |  |                       |
|    |переробки металобрухту кольорових і|   |  |  |  |                       |
|    |   чорних металів, що підлягають   |   |  |  |  |                       |
|    |             перевірці             |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
| 1  |                 2                 | 3 |4 |5 |6 |          7            |
|----+------------------------------------------------------------------------|
| 1  |Загальні питання                                                        |
|----+------------------------------------------------------------------------|
|1.1 |Наявність ліцензії, виданої органом|   |  |  |  |Закон України "Про     |
|    |ліцензування                       |   |  |  |  |ліцензування певних    |
|    |                                   |   |  |  |  |видів господарської    |
|    |                                   |   |  |  |  |діяльності", Закон     |
|    |                                   |   |  |  |  |України "Про           |
|    |                                   |   |  |  |  |металобрухт",          |
|    |                                   |   |  |  |  |постанова Кабінету     |
|    |                                   |   |  |  |  |Міністрів України від  |
|    |                                   |   |  |  |  |04.07.2001 N 756       |
|    |                                   |   |  |  |  |"Про затвердження      |
|    |                                   |   |  |  |  |переліку документів,   |
|    |                                   |   |  |  |  |які додаються до       |
|    |                                   |   |  |  |  |заяви про видачу       |
|    |                                   |   |  |  |  |ліцензії для окремого  |
|    |                                   |   |  |  |  |виду господарської     |
|    |                                   |   |  |  |  |діяльності",           |
|    |                                   |   |  |  |  |пункти 2.1-2.3 глави 2 |
|    |                                   |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |                                   |   |  |  |  |провадження            |
|    |                                   |   |  |  |  |господарської          |
|    |                                   |   |  |  |  |діяльності із          |
|    |                                   |   |  |  |  |заготівлі, переробки,  |
|    |                                   |   |  |  |  |металургійної          |
|    |                                   |   |  |  |  |переробки металобрухту |
|    |                                   |   |  |  |  |кольорових і чорних    |
|    |                                   |   |  |  |  |металів, затверджених  |
|    |                                   |   |  |  |  |наказом Міністерства   |
|    |                                   |   |  |  |  |економічного розвитку  |
|    |                                   |   |  |  |  |і торгівлі України від |
|    |                                   |   |  |  |  |31.10.2011 N 183,      |
|    |                                   |   |  |  |  |зареєстрованих у       |
|    |                                   |   |  |  |  |Міністерстві юстиції   |
|    |                                   |   |  |  |  |України 18.11.2011 за  |
|    |                                   |   |  |  |  |N 1321/20059 (далі -   |
|    |                                   |   |  |  |  |Ліцензійні умови)      |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|1.2 |Своєчасність повідомлення органу   |   |  |  |  |пункт 2.4 глави 2      |
|    |ліцензування про всі зміни даних,  |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |зазначених у документах, що        |   |  |  |  |                       |
|    |додавалися до заяви про видачу     |   |  |  |  |                       |
|    |ліцензії                           |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|1.3 |Своєчасність переоформлення        |   |  |  |  |стаття 16 Закону       |
|    |ліцензії                           |   |  |  |  |України "Про           |
|    |                                   |   |  |  |  |ліцензування певних    |
|    |                                   |   |  |  |  |видів господарської    |
|    |                                   |   |  |  |  |діяльності"            |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|1.4 |Наявність документів, що           |   |  |  |  |пункт 4.1 глави 4      |
|    |підтверджують право власності      |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |суб'єкта господарювання або оренди |   |  |  |  |                       |
|    |ним земельної ділянки (виробничої  |   |  |  |  |                       |
|    |площі)                             |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|1.5 |Наявність вивіски із зазначенням   |   |  |  |  |пункт 3.2 глави 3      |
|    |найменування суб'єкта              |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |господарювання, виду господарської |   |  |  |  |                       |
|    |діяльності, на який отримано       |   |  |  |  |                       |
|    |ліцензію, серії, номера ліцензії   |   |  |  |  |                       |
|    |та строку її дії                   |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|1.6 |Наявність актів приймання          |   |  |  |  |пункт 3.3 глави 3,     |
|    |металобрухту від фізичних осіб     |   |  |  |  |додаток 1 до           |
|    |                                   |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|1.7 |Наявність актів приймання металів  |   |  |  |  |пункт 3.4 глави 3,     |
|    |чорних (вторинних)                 |   |  |  |  |додаток 2 до           |
|    |                                   |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|1.8 |Наявність актів приймання брухту та|   |  |  |  |пункт 3.4 глави 3,     |
|    |відходів кольорових металів        |   |  |  |  |додаток 3 до           |
|    |                                   |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|1.9 |Наявність облаштованої території   |   |  |  |  |стаття 5 Закону        |
|    |для здійснення операцій з брухтом  |   |  |  |  |України "Про           |
|    |кольорових металів та їх сплавів   |   |  |  |  |металобрухт",          |
|    |площею не менше як 500 кв. метрів  |   |  |  |  |пункт 4.2 глави 4      |
|    |                                   |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|1.10|Наявність облаштованої території   |   |  |  |  |стаття 5 Закону        |
|    |для здійснення операцій з брухтом  |   |  |  |  |України "Про           |
|    |чорних металів та їх сплавів площею|   |  |  |  |металобрухт",          |
|    |не менше як 1000 кв. метрів        |   |  |  |  |пункт 4.2 глави 4      |
|    |                                   |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|1.11|Наявність на облаштованій території|   |  |  |  |стаття 5 Закону        |
|    |твердого покриття, яке унеможливлює|   |  |  |  |України "Про           |
|    |проникнення в ґрунт шкідливих      |   |  |  |  |металобрухт",          |
|    |речовин                            |   |  |  |  |пункт 4.2 глави 4      |
|    |                                   |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|----+------------------------------------------------------------------------|
|  2 |Вимоги до обладнання                                                    |
|----+------------------------------------------------------------------------|
|2.1 |Наявність брухтопереробного        |   |  |  |  |пункти 4.4 і 4.6 глави |
|    |обладнання                         |   |  |  |  |4 Ліцензійних умов     |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|2.2 |Наявність вантажопідйомного        |   |  |  |  |пункти 4.4-4.7 глави 4 |
|    |обладнання, яке пройшло технічний  |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |огляд                              |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|2.3 |Наявність повірених вагів          |   |  |  |  |пункти 4.4-4.7 глави 4 |
|    |                                   |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|2.4 |Наявність повіреного вимірювального|   |  |  |  |пункти 4.4-4.7, 4.9    |
|    |засобу, що забезпечує проведення   |   |  |  |  |глави 4 Ліцензійних    |
|    |радіаційного контролю              |   |  |  |  |умов                   |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|2.5 |Наявність обладнання для різання з |   |  |  |  |пункт 4.5 глави 4      |
|    |електричним приводом або з двигуном|   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |внутрішнього згорання              |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|2.6 |Наявність обладнання для           |   |  |  |  |пункт 4.7 глави 4      |
|    |газополуменевого різання           |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|2.7 |Наявність виробничих приміщень або |   |  |  |  |пункти 4.4, 4.5 глави  |
|    |критих приміщень для зберігання    |   |  |  |  |4 Ліцензійних умов     |
|    |металобрухту                       |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|2.8 |Наявність тари або відсіків для    |   |  |  |  |пункти 4.4, 4.5 глави  |
|    |зберігання металобрухту            |   |  |  |  |4 Ліцензійних умов     |
|----+------------------------------------------------------------------------|
|  3 |Вимоги щодо фахівців                                                    |
|----+------------------------------------------------------------------------|
|3.1 |Наявність фахівців, які            |   |  |  |  |пункти 3.5 і 3.6 глави |
|    |забезпечують перевірку на          |   |  |  |  |3 Ліцензійних умов     |
|    |вибухобезпечність та проведення    |   |  |  |  |                       |
|    |радіаційного контролю металобрухту |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
| 3.2|Наявність служби, підрозділу чи    |   |  |  |  |пункт 4.8 глави 4      |
|    |відповідальних осіб, які           |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |забезпечують контроль безпеки праці|   |  |  |  |                       |
|    |та якості продукції, що            |   |  |  |  |                       |
|    |виробляється                       |   |  |  |  |                       |
|----+------------------------------------------------------------------------|
| 4  |Вимоги для виконання окремих робіт                                      |
|----+------------------------------------------------------------------------|
|4.1 |Наявність проекту металургійного   |   |  |  |  |пункт 4.8 глави 4      |
|    |виробництва                        |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|4.2 |Наявність акта прийняття в         |   |  |  |  |пункт 4.8 глави 4      |
|    |експлуатацію закінченого           |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |будівництвом об'єкта               |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|4.3 |Наявність технологічної інструкції,|   |  |  |  |пункт 4.8 глави 4      |
|    |яка забезпечує виробництво         |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |продукції відповідно до вимог      |   |  |  |  |                       |
|    |стандартів та технічних умов для   |   |  |  |  |                       |
|    |видів продукції, що виготовляється |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|4.4 |Наявність атестата спеціалізованого|   |  |  |  |пункт 4.8 глави 4      |
|    |металургійного переробного         |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |підприємства                       |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|4.5 |Наявність виробничого,             |   |  |  |  |пункт 4.9 глави 4      |
|    |технологічного обладнання (у тому  |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
|    |числі печі), вагового (повіреного  |   |  |  |  |                       |
|    |згідно з установленим порядком) та |   |  |  |  |                       |
|    |вантажопідйомного обладнання (яке  |   |  |  |  |                       |
|    |пройшло технічний огляд згідно з   |   |  |  |  |                       |
|    |установленим порядком), що         |   |  |  |  |                       |
|    |забезпечує провадження             |   |  |  |  |                       |
|    |технологічного процесу та          |   |  |  |  |                       |
|    |відповідає проекту, розробленому   |   |  |  |  |                       |
|    |спеціалізованою організацією       |   |  |  |  |                       |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
|4.6 |Наявність власної атестованої      |   |  |  |  |пункт 4.11 глави 4     |
|    |лабораторії                        |   |  |  |  |Ліцензійних умов       |
-------------------------------------------------------------------------------
     Пояснення до позначень,  використаних у переліку  питань  для
перевірки
     "Так" - так, виконано, дотримано, відповідає;
     "Ні" - ні, не виконано, не дотримано, не відповідає;
     "НВ" - не вимагається від підприємства, що перевіряється;
     "НП" - не перевірялося на відповідному підприємстві.

Порушення вимог законодавства, виявлені в процесі здійснення перевірки

------------------------------------------------------------------
| N |   Нормативно-правовий акт,   |  Детальний опис виявленого  |
|з/п|    вимоги якого порушено     |          порушення          |
|---+------------------------------+-----------------------------|
|   |                              |                             |
|---+------------------------------+-----------------------------|
|   |                              |                             |
|---+------------------------------+-----------------------------|
|   |                              |                             |
------------------------------------------------------------------

Перелік питань для контролю дій посадових осіб органу державного контролю, які здійснюють перевірку

-------------------------------------------------------------------------------
| N  |  Питання, що підлягають контролю  |Так|Ні|НВ|НП|      Нормативне       |
|з/п |        з боку підприємства        |   |  |  |  |     обґрунтування     |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
| 1  |Про проведення планової перевірки  |   |  |  |  |частина четверта       |
|    |підприємство письмово попереджено  |   |  |  |  |статті 5 Закону України|
|    |не менше ніж за десять днів до її  |   |  |  |  |"Про основні засади    |
|    |початку                            |   |  |  |  |державного нагляду     |
|    |                                   |   |  |  |  |(контролю) у сфері     |
|    |                                   |   |  |  |  |господарської          |
|    |                                   |   |  |  |  |діяльності"            |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
| 2  |Посвідчення на проведення перевірки|   |  |  |  |частина п'ята статті 7 |
|    |та службові посвідчення, що        |   |  |  |  |Закону України "Про    |
|    |засвідчують посадових осіб органу  |   |  |  |  |основні засади         |
|    |державного контролю, пред'явлено   |   |  |  |  |державного нагляду     |
|    |                                   |   |  |  |  |(контролю) у сфері     |
|    |                                   |   |  |  |  |господарської          |
|    |                                   |   |  |  |  |діяльності"            |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
| 3  |Копію посвідчення на проведення    |   |  |  |  |частина п'ята статті 7 |
|    |перевірки надано                   |   |  |  |  |Закону України "Про    |
|    |                                   |   |  |  |  |основні засади         |
|    |                                   |   |  |  |  |державного нагляду     |
|    |                                   |   |  |  |  |(контролю) у сфері     |
|    |                                   |   |  |  |  |господарської          |
|    |                                   |   |  |  |  |діяльності"            |
|----+-----------------------------------+---+--+--+--+-----------------------|
| 4  |Перед початком проведення перевірки|   |  |  |  |частина дванадцята     |
|    |посадовими особами органу          |   |  |  |  |статті 4 Закону України|
|    |державного контролю внесено запис  |   |  |  |  |"Про основні засади    |
|    |про перевірку до відповідного      |   |  |  |  |державного нагляду     |
|    |журналу суб'єкта господарювання    |   |  |  |  |(контролю) у сфері     |
|    |(за його наявності)                |   |  |  |  |господарської          |
|    |                                   |   |  |  |  |діяльності"; наказ     |
|    |                                   |   |  |  |  |Державного комітету    |
|    |                                   |   |  |  |  |України з питань       |
|    |                                   |   |  |  |  |розвитку підприємництва|
|    |                                   |   |  |  |  |від 10.08.1998 N 18    |
|    |                                   |   |  |  |  |"Про затвердження форми|
|    |                                   |   |  |  |  |та Порядку ведення     |
|    |                                   |   |  |  |  |Журналу відвідання     |
|    |                                   |   |  |  |  |суб'єктів              |
|    |                                   |   |  |  |  |підприємницької        |
|    |                                   |   |  |  |  |діяльності             |
|    |                                   |   |  |  |  |контролюючими органами |
|    |                                   |   |  |  |  |(Журнал реєстрації     |
|    |                                   |   |  |  |  |перевірок)",           |
|    |                                   |   |  |  |  |зареєстрований у       |
|    |                                   |   |  |  |  |Міністерстві юстиції   |
|    |                                   |   |  |  |  |України 01.10.1998 за  |
|    |                                   |   |  |  |  |N 619/3059             |
-------------------------------------------------------------------------------

Пояснення, зауваження або заперечення щодо здійсненої перевірки та складеного акта, що мають місце з боку суб'єкта господарювання або уповноваженої особи

------------------------------------------------------------------
|N з/п|          Опис пояснень, зауважень або заперечень         |
|-----+----------------------------------------------------------|
|     |                                                          |
|-----+----------------------------------------------------------|
|     |                                                          |
|-----+----------------------------------------------------------|
|     |                                                          |
------------------------------------------------------------------
     Цей акт перевірки складено у двох примірниках: один примірник
акта  вручається  суб'єкту  господарювання  та/або   уповноваженій
особі, а другий - зберігається в органі, що здійснив перевірку.

Підписи осіб, які брали участь у здійсненні перевірки

     Посадові особи органу державного контролю:
 ___________________  ________  __________________________________
      (посада)        (підпис)    (прізвище, ім'я та по батькові)
 ___________________  ________  __________________________________
      (посада)        (підпис)    (прізвище, ім'я та по батькові)
 ___________________  ________  __________________________________
      (посада)        (підпис)    (прізвище, ім'я та по батькові)
     Посадові    особи    та/або   уповноважені   особи   суб'єкта
 господарювання:
 ___________________  ________  __________________________________
      (посада)        (підпис)    (прізвище, ім'я та по батькові)
 ___________________  ________  __________________________________
      (посада)        (підпис)    (прізвище, ім'я та по батькові)
 ___________________  ________  __________________________________
      (посада)        (підпис)    (прізвище, ім'я та по батькові)
     Примірник акта перевірки отримано:
 ___________________  ________  __________________________________
      (посада)        (підпис)    (прізвище, ім'я та по батькові)
     Відмітка  про  відмову  підписання  посадовими особами та/або
 уповноваженими особами суб'єкта господарювання акта перевірки:
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________

Додаток 6
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
із заготівлі, переробки,
металургійної переробки
металобрухту кольорових
і чорних металів
                            (Державний
                               Герб
                             України)
            _________________________________________
            (найменування органу державного контролю)

АКТ

позапланової перевірки додержання ліцензіатом Ліцензійних умов

 від ____________ 20__ року                                N _____
     На підставі ________________________________________________,
                  (номер та дата наказу про проведення перевірки)
 ________________________________________________________________,
                    (номер, дата посвідчення)
 комісією у складі: _____________________________________________,
 ________________________________________________________________,
      (прізвища, ініціали, посади голови та членів комісії)
 з ___________ 20__ року по _____________ 20__ року (включно)
 проведено перевірку  додержання  Ліцензійних   умов   провадження
 господарської діяльності із заготівлі,  переробки,  металургійної
 переробки металобрухту кольорових і чорних металів,  затверджених
 наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від
 31.10.2011 N 183,  зареєстрованих у Міністерстві юстиції  України
 18.11.2011 за N 1321/20059,
 ________________________________________________________________,
     (найменування суб'єкта господарювання, місцезнаходження,
                  адреса здійснення діяльності)
 _________________________________________________________________
 (номер, дата видачі ліцензії, найменування органу, що її видав,
         вид господарської діяльності, який ліцензується)
 у присутності __________________________________________________.
                    (прізвище, ім'я та по батькові керівника
                ліцензіата - юридичної особи або прізвище, ім'я
                      та по батькові ліцензіата - фізичної
                    особи - підприємця (уповноважених осіб),
                  щодо діяльності якого проводилася перевірка)
     Перевіркою встановлено:
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 _________________________________________________________________
 ________________________________________________________________.
     Акт  складено  у двох примірниках, що мають однакову юридичну
 силу.
 Голова комісії   ____________  __________________________________
                    (підпис)          (ініціали та прізвище)
 Члени комісії:   ____________  __________________________________
                    (підпис)          (ініціали та прізвище)
                  ____________  __________________________________
                    (підпис)          (ініціали та прізвище)
                  ____________  __________________________________
                    (підпис)          (ініціали та прізвище)
 З актом ознайомлений, один примірник отримав:
 Керівник ліцензіата - юридичної
 особи або ліцензіат - фізична
 особа - підприємець
 (уповноважена особа),
 у присутності якого
 проведено перевірку           __________  _______________________
                                (підпис)   (ініціали та прізвище)
 М.П.

Додаток 7
до Порядку контролю
за додержанням Ліцензійних
умов провадження
господарської діяльності
із заготівлі, переробки,
металургійної переробки
металобрухту кольорових
і чорних металів
                (бланк органу державного контролю)

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

про усунення порушень Ліцензійних умов від ________ 20__ року N ___

     За результатами _______________________ перевірки ___________
                     (планової/позапланової)
 ________________________________________________________________,
                    (найменування ліцензіата)
 код за   ЄДРПОУ/реєстраційний  номер  облікової  картки  платника
 податків або серія та номер  паспорта  (для  фізичних  осіб,  які
 через  свої  релігійні  переконання  відмовляються  від прийняття
 реєстраційного  номера  облікової  картки  платника  податків  та
 офіційно повідомили про це відповідний орган державної податкової
 служби і мають відмітку у паспорті) ____________________________,
 в особі ________________________________________________________,
           (прізвище, ім'я та по батькові керівника ліцензіата -
             юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові
                  ліцензіата - фізичної особи - підприємця
                (уповноважених осіб), щодо  діяльності якого
                           проводилася перевірка)
 ліцензія: серія ___ N _______, видана ______________ 20__ року на
 провадження господарської діяльності ____________________________
 ________________________________________________________________,
 (зазначити вид господарської діяльності, на який видана ліцензія)
 згідно з актом перевірки від _______________ N _________________,
 комісією у складі: _____________________________________________,
             (прізвища, ініціали, посади голови та членів комісії)
 _________________________________________________________________
 були виявлені  такі  порушення   Ліцензійних   умов   провадження
 господарської діяльності із заготівлі,  переробки,  металургійної
 переробки металобрухту кольорових і чорних металів,  затверджених
 наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від
 31.10.2011 N 183,  зареєстрованих у Міністерстві юстиції  України
 18.11.2011 за N 1321/20059 (далі - Ліцензійні умови), ___________
 _________________________________________________________________
 ________________________________________________________________.
                  (зазначити виявлені порушення)
     ПРОПОНУЄТЬСЯ:
     До _________________   20__   року   усунути    вищезазначені
порушення  Ліцензійних  умов  та  надати  в письмовій формі органу
державного контролю інформацію про усунення порушень.
     У разі невиконання цього розпорядження або встановлення факту
повторного  аналогічного  порушення  буде  прийнято  рішення   про
анулювання ліцензії.
 Керівник органу
 державного контролю
 (його заступник)       __________  ______________________________
                         (підпис)       (ініціали та прізвище)
 М.П.