ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту рішення Харківської обласної ради

«Про надання дозволів на списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області»

 

1.        До обласної ради надійшло звернення головного лікаря КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛАСНОГО ЦЕНТРУ ПРОФІЛАКТИКИ ТА БОРОТЬБИ ЗІ СНІДОМ (вх. обласної ради від 21.11.2013 № 5430/01-31) стосовно списання шляхом ліквідації 3 (трьох) одиниць основних засобів загальною первісною вартістю – 69481,00 грн., загальною сумою зносу – 69481,00 грн., загальною залишковою вартістю – 0,00 грн., а саме:

          автомобілю ГАЗ 330210, державний № АХ 7413 АЕ, 1996 року випуску, інвентарний № 10510003, первісною вартістю – 37486,00 грн., сумою зносу – 37486,00 грн., залишковою вартістю – 0,00 грн.;

          персонального комп’ютеру R-line, 1998 року випуску, інвентарний № 10480001, первісною вартістю – 15355,00 грн., сумою зносу – 15355,00 грн., залишковою вартістю – 0,00 грн.;

          автоклаву ВК-75, 2004 року випуску, інвентарний № 10450037, первісною вартістю – 16640,00 грн., сумою зносу – 16640,00 грн., залишковою вартістю -0,00 грн.

Департаментом охорони здоров’я Харківської облдержадміністрації надано відповідне погодження (від 18.11.2013 № 11/25).

Відповідно до акту інвентаризації об’єктів спільної власності, що пропонуються до списання, відомості про об’єкти спільної власності, що пропонуються до списання, актів про списання основних засобів, техніко-економічних обґрунтувань, висновків наданих ТОВ «НВФ «ЛАБОРАТОРНА ТЕХНІКА», погодження наданого ВДАІ Дзержинського РВ ХМУ ГУМВС України в Харківській області, вказані основні засоби морально застарілі, фізично зношені, відновленню та проведенню ремонтних робіт не підлягають:

          автомобіль ГАЗ 330210, державний № АХ 7413 АЕ, типу «Спеціальна медична допомога, кузов вагонного типу з поділом на кабіну водія і санітарний відсік, знаходиться на балансі КЗОЗ «Обласний центр профілактики і боротьби зі СНІДом» з вересня 2005 року. Рама автомобіля, лонжерони мають тріщини. Кріплення поперечин послаблені. Деформація кронштейнів кріплення двигуна. Кузов цільнометалевий вагонного типу з поділом на кабіну водія і санітарний відсік. Боковини потребують заміни внаслідок дії іржі. Днище потребує повної заміни. Двері мають механічні пошкодження і місцеві плями іржі. Склопідйомники не працюють. Система вентиляції і обігріву знаходяться в неробочому стані. Двигун потребує капітального ремонту. Знос деталей циліндро-поршневої групи, колінчатого вала, підшипників. При роботі перегрівається. Необхідна заміна водяного насоса. Карбюратор: заїдає дросельні і повітряні заслонки. Стартер: знос шестерні, стартера і вінца маховика. Поверхня обмотки якоря має дефекти. Генератор. Пошкоджено регулятор напруги. Потребується заміна діодів випрямляючого блока. Знос підшипників. Пневмогальма: мають місце плями іржі на дзеркальній поверхні циліндра, дефекти корпуса підсилювача, протікає тормозна рідина. Коробка передач потребує капітального ремонту. Знос зубчатих коліс, виробка муфти, підшипників. Задній міст: знос підшипників, шестерні головної пари. Карданний вал: заміна хрестовини, виробка шліцевого з’єднання. Картер заднього моста: виробка підшипників диференціала, виробка шестерні. Диски коліс мають механічні пошкодження, плями. Ресори мають прогин, тріщини, знос резинових втулок. Амортизатори виробили свій ресурс і потребують повної заміни. Знос підшипників, знос шестерні. Рульове управління має знос рульового механізму (виробка черв’ячної пари, підшипників, виробка шарніра. Передня вісь деформована. Радіатор має місця пайки. Крила і підніжки покриті іржею. Підніжки в результаті іржі мають тріщини, розриви. Капот має механічні пошкодження, плями іржі. Дзеркальна поверхня фар має плями іржі. Переднє скло має сколи в результаті попадання твердих предметів в дорозі. Бокові вікна мають пошкодження. Механізми підйому та опускання скла не працюють. Акумулятор виробив свій ресурс. Гума вироблена. Автомобіль зношений і потребує капітального ремонту. У зв’язку з високою вартістю ремонтно-відновлювальних робіт (близько 30000 грн.) їх проведення є економічно недоцільним. Пропонується списання автомобіля шляхом ліквідації.

          персональний комп’ютер R-line, ведений в експлуатацію у 1998 році, не придатний для подальшого користування у зв’язку з моральним та фізичним зносом. Вийшла з ладу материнська плата. Проведення ремонтно-відновлювальних робіт є неможливим у зв’язку з відсутністю запасних частин. Модель відноситься до першого покоління комп’ютерів та знята з виробництва. Пропонується списання шляхом ліквідації.

          автоклав ВК-75, 2004 року випуску, не придатний для подальшого використання, у зв’язку з руйнування матеріалу посадочних місць нагрівальних елементів, механічним пошкодженням парогенератора, корозією складових елементів. Вартість ремонту становитиме приблизно 10000 грн., що є економічно недоцільно. Пропонується списання шляхом ліквідації.

Кошти отримані від здачі металобрухту будуть використані на оновлення матеріально-технічної бази закладу.

 

2.        До обласної ради надійшло звернення ректора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (вх. обласної ради від 09.12.2013 № 5990/01-31) стосовно списання з балансу шляхом ліквідації автомобілю ВАЗ 2121 державний № АХ 7313 СТ, 1991 року випуску, інвентарний № 10500024, первісною вартістю – 36294,00 грн., сумою зносу – 36294,00 грн., залишковою вартістю – 0,00 грн.

Департаментом науки і освіти Харківської облдержадміністрації надано відповідне погодження (від 02.12.2013 № 04-14/5726).

Згідно з актом інвентаризації об’єктів спільної власності, що пропонуються до списання, відомістю про об’єкти спільної власності, що пропонуються до списання, актом про списання автотранспортних засобів, техніко-економічним обґрунтуванням, актом технічного стану, погодженням наданим відділенням ДАІ Балаклійського РВ ГУМВС України в Харківській області автомобіль ВАЗ 2121 державний № АХ 7313 СТ, знаходяться у незадовільному технічному стані та підлягає списанню шляхом ліквідації. Пробіг складає 140043,78 км. Зовнішній стан автомобіля: морально застарілий, фізично зношений; в наслідок тривалої експлуатації та дії несприятливих факторів кузов автомобіля має численні наскрізні пошкодження, потребує заміни днище; повністю зношені амортизатори та елементи підвіски; двигун та коробка передач відпрацювали свій ресурс та повністю зношені; в наслідок експлуатації шини зношено на 80 %; потребує заміни електропроводка через руйнування ізоляції, акумулятор має 100 % знос; розсихання гумових ущільнювачів скла салону; деталі салону зношені (руйнування поролону та обшивки на сидіннях). Проведення капітального ремонту автомобіля технічно можливо, але економічно не доцільно. Пропонується списання автомобіля ВАЗ 2121 шляхом ліквідації. Кошти отримані від здачі металобрухту будуть використані на оновлення матеріально-технічної бази закладу.

 

3.        До обласної ради надійшло звернення директора ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВКІНО» (вх. обласної ради від 26.11.2013 № 5581/01-31) стосовно списання з балансу шляхом ліквідації 3 (трьох) одиниць основних засобів загальною первісною вартістю – 105135,80 грн., загальною сумою зносу – 57202,10 грн., загальною залишковою вартістю – 47933,70 грн., а саме:

          кінопроектору МЕО-5Х б/в, 2002 року випуску, інвентарний № 10430037, первісною вартістю – 30500,00 грн., сумою зносу – 16594,35 грн., залишковою вартістю – 13905,65 грн.;

          кінопроектору МЕО-5Х б/в, 2000 року випуску, інвентарний № 10430036, первісною вартістю – 37183,21 грн., сумою зносу – 20230,68 грн., залишковою вартістю – 16952,53 грн.;

          кінопроектору МЕО-5Х б/в, 2000 року випуску, інвентарний № 10430038, первісною вартістю – 37452,59 грн., сумою зносу – 20377,07 грн., залишковою вартістю – 17075,52 грн.

Департаментом культури і туризму Харківської облдержадміністрації надано відповідне погодження (від 20.11.2013 № 02.02-34/2762).

Відповідно до акту інвентаризації об’єктів спільної власності, що пропонуються до списання, відомості про об’єкти спільної власності, що пропонуються до списання, актів про списання основних засобів, техніко-економічних обґрунтувань, висновків наданих ПП «ПРОМТЕХСЕРВІС»:

− кінопроектор МЕО-5Х б/в (інвентарний № 10430036) – в наслідок довготривалої експлуатації вийшов з ладу трансформатор високої напруги для розжигу ксенонової лампи. Стрічкопротяжний механізм має великий знос. В наслідок довготривалого зберігання в не опалюваному приміщенні основні вузли стрічко протяжного механізму вкрились іржею. Блоки управління РП-02 і ПЛ-02 вийшли з ладу. Проекційна оптика в наслідок довготривалої експлуатації втратила свої основні характеристики, а саме різкість зображення та відповідну передачу кольорів. Відновлення робочого стану кінопроектора можливе, але в зв'язку з тим, що це імпортне обладнання, яке має велику вартість запчастин, це економічно недоцільне. Приблизна вартість ремонту кінопроектора складе близько 8500,00 грн.

− кінопроектор МЕО-5Х б/в (інвентарний № 10430037) – в наслідок довготривалої експлуатації вийшов з ладу основний електричний двигун та мальтійський механізм. Стрічкопротяжний механізм має великий знос. В наслідок довготривалого зберігання в не опалюваному приміщенні основні вузли стрічкопротяжного механизму вкрились іржею. Блоки управління РП-02 і ПЛ-02 вийшли з ладу. Відбивач світла проекційної лампи та ксенонова лампа виробили свій ресурс і потребують заміни. Можливе відновлення робочого стану кінопроектора, але в зв'язку з тим, що це імпортне обладнання, яке має велику вартість запчастин, це економічно недоцільне. Приблизна вартість ремонту кінопроектора складе близько 9500,00 грн.

− кінопроектор МЕО-5Х б/в (інвентарний № 10430038) – в наслідок довготривалої експлуатації вийшов з ладу трансформатор високої напруги для розжигу ксенонової лампи та електричний двигун намотувача фільму. Стрічкопротяжний механізм має великий знос. В наслідок довготривалого зберігання в не опалюваному приміщенні основні вузли стрічкопротяжного механізму вкрились іржею. Блоки управління РП-02 і ПЛ-02 вийшли з ладу. Відбивач світла проекційної лампи та ксенонова лампа виробили свій ресурс і потребують заміни. Можливе відновлення робочого стану кінопроектор, але в зв'язку з тим, що це імпортне обладнання, яке має велику вартість запчастин, це економічно недоцільне. Приблизна вартість ремонту кінопроектора складе близько 9000,00 грн.

Строк експлуатації вказаного кінообладнання складає 12 років. Пропонується списання шляхом ліквідації. Кошти отримані від здачі металобрухту будуть використані на оновлення матеріально-технічної бази підприємства.

 

Комісією, створеною розпорядженням голови обласної ради № 84 від 22 липня 2011 року «Про затвердження персонального складу постійно діючої комісії з розгляду питань стосовно списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області» (зі змінами) на засіданні 15.01.2014 розглянуті зазначені у пунктах 1-3 проекту рішення звернення комунальних закладів та підприємства щодо списання майна спільної власності шляхом ліквідації.

 

При розгляді наданих балансоутримувачами матеріалів комісією враховувалася наявність всіх необхідних документів, визначених Положенням про порядок списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, затвердженим рішенням обласної ради від 25 квітня 2013 року № 698 – VІ.

Згідно з протоколом № 25 від 15.01.2014 засідання постійно діючої комісії з розгляду питань стосовно списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, за результатами голосування комісія вирішила погодити винесення на розгляд обласної ради питання надання дозволу на списання шляхом ліквідації інвентарних об’єктів, визначених у пунктах 1-3 даного проекту.

Згідно із рішенням обласної ради від 16 червня 2011 року № 190-VІ «Про упорядкування питань списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області» та від 25 квітня 2013 року № 698-VІ «Про внесення змін до Положення про порядок списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 16 червня 2011 року № 190-VI», відповідно до статті 43 та частини 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», в зв`язку з недоцільністю подальшого використання вищезазначених основних засобів пропонується для розгляду обласною радою проект рішення «Про надання дозволів на списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області».

 

 

Начальник управління

з питань комунальної власності

виконавчого апарату

обласної ради                                                                                             А.П. Поливаний