ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту рішення обласної ради «Про звільнення та призначення керівників комунальних підприємств»
1.1. До обласної ради надійшло звернення від Нестеренко Євгенії Геннадіївни, директора ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЗНАХІДКА» стосовно звільнення її з займаної посади за угодою сторін.
Юридична адреса підприємства: м. Харків, вул. Сумська, 22, Місцезнаходження підприємства: м. Харків, м-н свободи, 5, Держпром, 3 під, 5 пов.
Нестеренко Є.Г. працює на посаді директора зазначеного підприємства на умовах контракту № 100 укладеного з Харківською обласною радою 21 березня 2012 року. Строк дії контракту - до 21 березня 2015 року.
Результати фінансово-господарської діяльності підприємства за І квартал 2014 року наступні.
Станом на 01.04.2014 на балансі підприємства обліковуються основні засоби первісною вартістю 3135,9 тис.грн., залишкова вартість основних фондів – 1705,8 тис.грн., зношеність основних фондів – 46%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності підприємством за І квартал 2014 року отримано доходів (без врахування ПДВ) на суму 170,8 тис.грн., що на 9,0 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 166,8 тис.грн. (98% від всієї суми доходів). Витрати підприємства склали 195,9 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 80,5 тис.грн. (41% від всієї суми витрат).
У І кварталі 2014 року підприємство спрацювало з чистим збитком в сумі 25,1 тис.грн., що на 49,1 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року (24,0 тис.грн. прибутків).
Непокритий збиток з урахуванням минулих років станом на 01.04.2014 року склав 276,5 тис.грн.
Дебіторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 106,0 тис.грн., що на 24,1 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року дебіторська заборгованість становила 81,9 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 294,1 тис.грн., що на 47,8 тис.грн. більше ніж на початок 2014 року, з неї: заборгованість за товари, роботи, послуги – 242,7 тис.грн. (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 246,3 тис.грн., з неї: заборгованість за товари, роботи, послуги – 225,1 тис.грн.).
Звільнення здійснюватиметься на підставі пункту 20 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 1 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України, розділу 1.5. Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 21 червня 2012 року № 448-VІ (зі змінами).
1.2. До обласної ради надійшло звернення від Джваршеішвілі Роланда Нугзаровича стосовно звільнення з посади директора ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЮРО МАЙНОВИХ ВІДНОСИН» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ в зв’язку із закінченням терміну дії контракту № 121 від 20 червня 2013 року.
Юридична адреса підприємства: м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром, 1 під., 7 пов., кім. 163.
Джваршеішвілі Роланд Нугзарович працює на посаді директора ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «БЮРО МАЙНОВИХ ВІДНОСИН» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на умовах контракту № 121 укладеного Харківською обласною радою 20 червня 2013 року. Строк дії контракту до 20 червня 2014 року.
Харківською обласною радою 24 квітня 2014 року прийнято рішення № 971-VІ «Про надання згоди ОБЛАСНОМУ КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «БЮРО МАЙНОВИХ ВІДНОСИН» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на звернення до господарського суду із заявою про порушення провадження у справі про банкрутство».
Звільнення здійснюватиметься на підставі пункту 2 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України, пункту 20 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», розділу 1.5. Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 21 червня 2012 року № 448-VІ (зі змінами).
2. До обласної ради надійшло звернення від Поливаного Анатолія Петровича стосовно призначення його на посаду директора ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЗНАХІДКА».
Юридична адреса та місцезнаходження підприємства: м. Харків, вул. Сумська, 22.
Поливаний Анатолій Петрович - 1949 року народження. Освіта вища. У 1975 році закінчив Харківський юридичний інститут за спеціальністю «Правознавство» з присвоєнням кваліфікації – юрист. Загальний стаж роботи - 47 років.
Призначення на посаду здійснюватимуся на підставі пункту 20 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 23, 24 Кодексу законів про працю України, розділу 1.2. Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 21 червня 2012 року № 448-VІ (зі змінами).
3.1. До обласної ради надійшло звернення від Суфранової Алли Анатоліївни, директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РЕГІОНАЛЬНИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ стосовно подовження з нею трудових відносин на зазначеній посаді.
Юридична адреса підприємства та місцезнаходження: м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром, 6 під., 6 пов..
Вид діяльності – надання інших комерційних послуг.
Суфранова Алла Анатоліївна - 1968 року народження. Освіта вища. У 2006 році закінчила Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди за спеціальністю «Психологія» з присвоєнням кваліфікації – психолог, практичний психолог в закладах освіти. Загальний стаж роботи - 26 років.
Суфранова Алла Анатоліївна працює на даній посаді згідно рішення обласної ради від 20.06.2013 № 778-VI «Про звільнення та призначення керівників комунальних підприємств» на умовах контракту № 120 укладеного обласною радою 26 червня 2013 року. Строк дії контракту до 01 липня 2014 року.
Результати фінансово-господарської діяльності підприємства за І квартал 2014 року наступні.
Станом на 01.04.2014 на балансі підприємства обліковуються основні засоби первісною вартістю 406,5 тис.грн., залишкова вартість основних фондів – 293,7 тис.грн., зношеність основних фондів – 28%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності підприємством за І квартал 2014 року отримано доходів (без врахування ПДВ) на суму 175,0 тис.грн., що на 397,0 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 79,5 тис.грн. (45% від всієї суми доходів). Витрати підприємства склали 167,1 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 97,1 тис.грн. (58% від всієї суми витрат).
У І кварталі 2014 року підприємство спрацювало з чистим прибутком в сумі 7,9 тис.грн., що на 15,5 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року (23,4 тис.грн. прибутків).
Нерозподілений прибуток з урахуванням минулих років станом на 01.04.2014 року склав 97,2 тис.грн.
Дебіторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 7,3 тис.грн., що на 12,0 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року дебіторська заборгованість становила 19,3 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 164,4 тис.грн., що на 256,2 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року, з неї: заборгованість за товари, роботи, послуги – 138,3 тис.грн. (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 420,6 тис.грн., з неї: заборгованість за товари, роботи, послуги – 361,8 тис.грн.).
Поточні зобов’язання за розрахунками з оплати праці та заборгованість із заробітної плати станом на 01.04.2014 відсутні. Рівень середньої заробітної плати 15 осіб при фонді оплати праці 61,9 тис.грн. становить 1376 грн., що в 2,1 раз нижче встановленої середньої місячної заробітної плати по Харківській області.
3.2. До обласної ради надійшло звернення від Журенка Миколи Олексійовича, директора комунального підприємства «Освіта» Харківської обласної ради стосовно подовження з ним трудових відносин на зазначеній посаді.
Юридична адреса підприємства: м. Харків, вул. Межлаука, 10/5. Місцезнаходження підприємства: м. Харків, вул. 2 П’ятирічки, 32/10.
Вид діяльності - оптова торгівля продуктами харчування.
Журенко Микола Олексійович - 1948 року народження. Освіта вища. У 1998 році закінчив Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С. Сковороди за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання (прикладна і технічна творчість)». Загальний стаж роботи – 49 років. Журенко М.О. працює на посаді директора комунального підприємства «Освіта» Харківської обласної ради з 1995 року.
З Журенком Миколою Олексійовичем обласною радою укладений контракт № 106 від 03 липня 2012 року. Строк дії контракту до 03 серпня 2014 року.
Результати фінансово-господарської діяльності підприємства за І квартал 2014 року наступні.
Станом на 01.04.2014 на балансі підприємства обліковуються основні засоби первісною вартістю 72,6 тис.грн., залишкова вартість основних фондів – 2,4 тис.грн., зношеність основних фондів – 97%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності підприємством за І квартал 2014 року отримано доходів (без врахування ПДВ) на суму 245,9 тис.грн., що на 24,9 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 245,9 тис.грн. (100% від всієї суми доходів). Витрати підприємства склали 245,9 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 188,1 тис.грн. (76% від всієї суми витрат). Підприємством у І кварталі 2014 року нарахований податок на прибуток в сумі 1,7 тис.грн..
У І кварталі 2014 року підприємство спрацювало з нульовим результатом, що є незмінним протягом року.
Нерозподілений прибуток з урахуванням минулих років станом на 01.04.2014 року склав 262,9 тис.грн..
Дебіторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 103,9 тис.грн., що на 29,4 тис.грн. більше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року дебіторська заборгованість становила 74,5 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 5,9 тис.грн., що на 1,0 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 6,9 тис.грн.).
Поточні зобов’язання за розрахунками з оплати праці та заборгованість із заробітної плати станом на 01.04.2014 відсутні. Рівень середньої заробітної плати 4 осіб при фонді оплати праці 34,8 тис.грн. становить 2900 грн., що майже на рівні встановленої середньої місячної заробітної плати по Харківській області.
3.3. До обласної ради надійшло звернення від Бушеєва Костянтина Валерійовича, директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ІНДУСТРІАЛЬНИЙ ПАРК «РОГАНЬ» стосовно подовження з ним трудових відносин на зазначеній посаді.
Бушеєв Костянтин Валерійович - 1976 року народження. Освіта вища. У 1998 році закінчив Харківський технічний університет радіоелектроніки за спеціальністю «Комп’ютеризовані системи обробки інформації та управління» та здобув кваліфікацію – інженер-системотехнік. Загальний стаж роботи - 17 років.
З Бушеєвим К.В. обласною радою укладений контракт № 105 від 02 липня 2012 року. Строк дії контракту до 02 липня 2014 року.
Питання подовження трудових відносин з Бушеєвим К.В. погоджено з Департаментом економіки і міжнародних відносин Харківської обласної державної адміністрації (лист від 16 квітня 2014 року № 11-30/797).
Вид діяльності – консультування з питань комерційної діяльності й керування.
Юридична адреса Підприємства: Харківська область, Харківський район, с. Комуніст-1. Місцезнаходження підприємства: м. Харків, просп. Леніна, 16.
Підприємство створено з метою розробки і реалізації проекту створення індустріального парку «Рогань» для запровадження нових інструментів залучення вітчизняних та іноземних інвестиційних ресурсів в економіку області, створення сприятливих умов для реалізації інвестиційних проектів з ефективного використання індустріально-аграрного, наукового та інтелектуального потенціалу Харківської області.
Результати фінансово-господарської діяльності за І квартал 2014 року наступні.
На балансі підприємства обліковуються основні засоби первісною вартістю 58,8 тис.грн., залишкова вартість основних фондів – 40,8 тис.грн., зношеність основних фондів – 31%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності підприємством за І квартал 2014 року отримано доходів (без врахування ПДВ) на суму 11,3 тис.грн., що на 22,4 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 11,3 тис.грн. (100% від всієї суми доходів). Витрати підприємства склали 11,3 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 7,2 тис.грн. (64% від всієї суми витрат).
У І кварталі 2014 року підприємство спрацювало з нульовим результатом. За аналогічний період минулого року підприємством було отримано 0,1 тис.грн. збитків.
Нерозподілений прибуток з урахуванням минулих років станом на 01.04.2014 року склав 320,3 тис.грн..
Дебіторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 385,3 тис.грн., що на 1,5 тис.грн. більше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року дебіторська заборгованість становила 383,8 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 92,6 тис.грн., що на 20,6 тис.грн. більше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 72,0 тис.грн.).
Поточні зобов’язання за розрахунками з оплати праці станом на 01.04.2014 становлять 40,7 тис.грн.. По підприємству існує заборгованість із заробітної плати в сумі 40,7 тис.грн.. Рівень середньої заробітної плати 6 осіб при фонді оплати праці 19,0 тис.грн. становить 1058 грн., що в 2,8 разів менше встановленої середньої місячної заробітної плати по Харківській області.
3.4. До обласної ради надійшло звернення від Палянички Євгена Борисовича, директора ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВКІНО» стосовно подовження з ним трудових відносин на зазначеній посаді.
Юридична адреса та місцезнаходження підприємства: м. Харків, пров. Лазьківський, 12.
Вид діяльності – розповсюдження кіно- та відеофільмів, телевізійних програм.
Паляничка Євген Борисович - 1968 року народження. Освіта вища. У 1993 році закінчив Харківський політехнічний інститут за спеціальністю «Промислова електроніка» з присвоєнням кваліфікації – інженер електронної техніки. Загальний стаж роботи - 22 роки.
З Паляничкою Є.Б. обласною радою укладений контракт № 122 від 20 червня 2013 року. Строк дії контракту до 01 липня 2014 року.
Питання подовження трудових відносин з Паляничкою Є.Б. погоджено Харківською обласною державною адміністрацією (лист від 21 лютого 2014 року № 01-73/1263).
Результати фінансово-господарської діяльності за І квартал 2014 року наступні.
На балансі підприємства обліковуються основні засоби первісною вартістю 74,6 тис.грн., залишкова вартість основних фондів – 10,5 тис.грн., зношеність основних фондів – 86%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності підприємством за І квартал 2014 року отримано доходів (без врахування ПДВ) на суму 386,4 тис.грн., що на 274,0 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 20,2 тис.грн. (5% від всієї суми доходів). Витрати підприємства склали 188,9 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 14,1 тис.грн. (7% від всієї суми витрат).
У І кварталі 2014 року підприємством отримано прибутків на суму 197,5 тис.грн., що на 260,6 тис.грн більше ніж за аналогічний період минулого року. За аналогічний період минулого року підприємством було отримано 63,1 тис.грн. збитків.
Непокритий збиток з урахуванням минулих років станом на 01.04.2014 року склав 87,4 тис.грн..
Дебіторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 32,3 тис.грн., що на 8,8 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року дебіторська заборгованість становила 41,1 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 119,9 тис.грн., що на 11,9 тис.грн. більше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 108,0 тис.грн.).
Поточні зобов’язання за розрахунками з оплати праці станом на 01.04.2014 становлять 16,7 тис.грн.. Заборгованість із заробітної плати відсутня. Рівень середньої заробітної плати 4 осіб при фонді оплати праці 16,7 тис.грн. становить 1392 грн., що в 2,2 рази менше встановленої середньої місячної заробітної плати по Харківській області.
3.5. До обласної ради надійшло звернення від Шкарупи Ірини Григорівни, завідуючої державного комунального підприємства охорони здоров’я АПТЕКИ № 227 стосовно подовження з нею трудових відносин на зазначеній посаді.
Шкарупа Ірина Григорівна - 1961 року народження. Освіта вища. У 1988 році закінчила Харківський фармацевтичний інститут по спеціальності «Фармація» з присвоєнням кваліфікації – провізор. Загальний стаж роботи - 33 роки. Стаж роботи на керівних посадах відповідного профілю - 18 років.
Зі Шкарупою І.Г. обласною радою укладений контракт № 86 від 30 серпня 2011 року. Строк дії контракту до 01 вересня 2014 року.
Юридична адреса та місцезнаходження підприємства – м. Харків, просп. Постишева, 22.
Вид діяльності – торгівля медичним препаратами.
Результати фінансово-господарської діяльності за І квартал 2014 року наступні.
На балансі підприємства станом на 01.04.2014 обліковуються основні засоби первісною вартістю 6,6 тис.грн., залишкова вартість основних фондів – 6,6 тис.грн., зношеність основних фондів – 100%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності підприємством за І квартал 2014 року отримано доходів (без врахування ПДВ) на суму 58,4 тис.грн., що на 39,6 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 31,6 тис.грн. (54% від всієї суми доходів). Витрати підприємства склали 56,1 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 25,3 тис.грн. (45% від всієї суми витрат).
У І кварталі 2014 року підприємством отримано прибутків на суму 2,3 тис.грн., що на 6,8 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року. За аналогічний період минулого року підприємством було отримано 9,1 тис.грн. прибутків.
Непокритий збиток з урахуванням минулих років станом на 01.04.2014 року склав 66,1 тис.грн..
Дебіторська заборгованість станом на 01.04.2014 відсутня.
Кредиторська заборгованість станом на 01.04.2014 становить 49,8 тис.грн., що на 22,8 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 72,6 тис.грн.).
Поточні зобов’язання за розрахунками з оплати праці станом на 01.04.2014 становлять 2,8 тис.грн.. Заборгованість із заробітної плати відсутня. Рівень середньої заробітної плати 2 осіб при фонді оплати праці 7,7 тис.грн. становить 1283 грн., що в 2,3 рази менше встановленої середньої місячної заробітної плати по Харківській області.
На сьогодні, відповідно до рішення обласної ради від 01 березня 2012 року № 372-V «Про відчуження об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області» закінчилася процедура відчуження шляхом продажу за конкурсом цілісного майнового комплексу (без приміщень) державного комунального підприємства охорони здоров’я АПТЕКИ № 227. З метою здійснення заходів щодо вилучення комунального підприємства з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, зі Шкарупою І.Г. подовжуються трудові відносини строком на 1 рік.
Подовження трудових відносин на умовах контракту з вищевказаними керівниками здійснюватиметься на підставі пункту 20 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 23, 24 Кодексу законів про працю України, розділу 1.5. Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 21 червня 2012 року № 448-VІ (зі змінами).
Враховуючи вищевикладене, управлінням з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради підготовлено проект рішення обласної ради «Про звільнення та призначення керівників комунальних підприємств».
Заступник начальника управління,
начальник відділу соціально-економічного
розвитку та обліку управління з питань
комунальної власності
виконавчого апарату обласної ради О.М. Ковальова