ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

 

XХХ сесія VI скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

ПРОЕКТ

Від ___ ______________ 2014 року                                                             № ___-VI

 

Про внесення змін до Регламенту Харківської обласної ради, затвердженого рішенням обласної ради від 01 грудня 2010 року № 25-VI (зі змінами)

 

На виконання вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв’язку з прийняттям Закону України "Про інформацію" та Закону України "Про доступ до публічної інформації"» та Закону України «Про внесення змін до статті 34 Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності"»,  з метою удосконалення роботи обласної ради, керуючись ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», обласна рада

 

В И Р І Ш И Л А :

 

1.             Внести наступні зміни до Регламенту Харківської обласної ради, затвердженого рішенням обласної ради від 01 грудня 2010 року № 25-VI, зі змінами, внесеними рішеннями обласної ради від 18 серпня 2011 року № 228- VI, від 15 листопада 2012 року № 572-VI (далі – Регламент):

1.1. Частину 2 статті 3 Регламенту викласти у новій редакції:
«2. Гласність роботи ради, постійних комісій реалізується шляхом: трансляції пленарних засідань сесій ради по телебаченню; оприлюднення інформації на офіційному веб-сайті обласної ради; надання інформації на вимогу запитувачів у порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації»; у разі необхідності, розміщення інформації в газеті «Слобідський край» та/або в інших засобах масової інформації. 
Офіційним веб-сайтом обласної ради в мережі Інтернет є веб-сайт за адресою: http://www.oblrada.kharkov.ua/.».
1.2.       Частину 2 статті 7 Регламенту доповнити позицією 5 наступного змісту: «5) Закон України "Про засади запобігання і протидії корупції";».
Позиції 5-9 вважати відповідно позиціями 6-10.
1.3.       Частину 1 статті 13 Регламенту викласти в новій редакції:
«1. Пропозиції до проекту порядку денного сесії ради вносяться головою ради, депутатами, постійними комісіями, фракціями та головою обласної державної адміністрації, як правило, до підписання головою обласної ради розпорядження про скликання сесії, але не пізніше як за 20 робочих днів до пленарного засідання сесії обласної ради. 

Пропозиції до проекту порядку денного сесії ради щодо розгляду регуляторних актів вносяться з урахуванням часу на оприлюднення (не менше ніж один місяць), підготовки експертного висновку щодо регуляторного впливу та погодження уповноваженим органом.».

1.4.       Абзац 2 частини 2 статті 13 Регламенту після слів «господарської діяльності» доповнити словами «та вимог статті 15 Регламенту.».

1.5.  Частину 4 статті 13 Регламенту доповнити абзацом наступного змісту:

«Під час розгляду регуляторних актів відповідальною постійною комісією є постійна комісія з правових питань, регуляторної політики, законності, громадського порядку, боротьби з корупцією та злочинністю, а головною постійною комісією – постійна комісія, до повноважень якої належить супроводження розгляду проекту регуляторного акта відповідно до Положення про постійні комісії Харківської обласної ради.».

 

1.6.            Статтю 15 Регламенту викласти у новій редакції:

«Стаття 15. Порядок підготовки та розгляду регуляторних актів

1. Підготовка проектів регуляторних актів здійснюється на підставі плану діяльності з підготовки цих проектів на наступний календарний рік, який затверджується радою не пізніше 15 грудня поточного року та оприлюднюється відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» (далі по тексту статті – Закон).

2. Розробник (виконавець) регуляторного акта готує аналіз регуляторного впливу відповідно до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.08.2004 № 308.

3. Проект регуляторного акта разом із відповідним аналізом регуляторного впливу оприлюднюється розробником (виконавцем) у спосіб, передбачений статтею 13 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», не пізніше п’яти робочих днів з дня оприлюднення повідомлення про оприлюднення цього проекту регуляторного акта.

4. Розробник (виконавець) проекту регуляторного акта враховує або мотивовано відхиляє зауваження і пропозиції фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, одержані у встановлені ним строки, відповідно до Закону.

5. Відповідальна постійна комісія готує експертний висновок щодо регуляторного впливу внесеного проекту регуляторного акта.

6. Для отримання пропозицій щодо удосконалення проекту рішення обласної ради відповідно до принципів державної регуляторної політики (пропозиції уповноваженого органу) розробник (виконавець) подає до уповноваженого органу проект рішення обласної ради, аналіз регуляторного впливу та експертний висновок відповідальної постійної комісії.

7. Висновки відповідальної постійної комісії щодо відповідності проекту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 Закону готується на підставі аналізу регуляторного впливу, яким супроводжувався проект регуляторного акта при його внесенні на розгляд сесії ради, а також експертного висновку щодо регуляторного впливу цього проекту та пропозицій уповноваженого органу.

8. Висновки відповідальної постійної комісії та пропозиції уповноваженого органу передаються для вивчення до постійної комісії, до повноважень якої віднесено супроводження розгляду проекту регуляторного акта у раді, за винятком випадків, коли відповідальна постійна комісія є головною постійною комісією.

9. При представленні на пленарному засіданні сесії ради проекту регуляторного акта голова відповідальної постійної комісії доповідає висновки цієї постійної комісії про відповідність проекту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 Закону, а також пропозиції уповноваженого органу разом із рішенням постійної комісії щодо їх врахування.

10. Стосовно кожного регуляторного акта розробником (виконавцем) здійснюються базове, повторне та періодичне відстеження його результативності та оприлюднення звіту про відстеження результативності регуляторного акта.
1.7.    Статтю 32 Регламенту доповнити частиною 5 наступного змісту:
«5.    Протоколи пленарних засідань сесії обласної ради є відкритими, оприлюднюються на офіційному веб-сайті обласної ради і надаються на запит відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».».

1.8.    Частину 2 статті 34 Регламенту викласти у новій редакції:

«2.    Таємне голосування відбувається за допомогою електронної системи «Надія», а в окремих випадках, передбачених Регламентом або за рішенням ради, - із застосуванням бюлетенів.
Таємне голосування із застосуванням бюлетенів обов’язково проводиться у разі обрання голови ради, першого заступника голови ради, заступника голови ради, звільнення їх з посади.».
1.9.    Статтю 46 Регламенту доповнити абзацом 2 наступного змісту:

«Депутатські групи в обласній раді складаються не менше як із п'яти депутатів.».

Абзаци 2-4 вважати відповідно абзацами 3-5.

1.10.    Статтю 52 Регламенту доповнити частиною 3 наступного змісту: 
«3. Розпорядження голови обласної ради нормативно-правового характеру набирають чинності з дня їх офіційного оприлюднення на офіційному веб-сайті обласної ради, якщо розпорядженням не встановлено пізніший строк введення його в дію.».
1.11.    Назву статті 57 Регламенту викласти в новій редакції:
 «Стаття 57. Загальні умови створення та діяльності постійних комісій ради».
1.12.    Доповнити статтю 57 Регламенту частиною 4 наступного змісту:
«4. Висновки та рекомендації постійних комісій, протоколи їх засідань є відкритими, оприлюднюються на офіційному сайті обласної ради та надаються на запит відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”.».
1.13.    Частину 1 статті 60 Регламенту викласти у новій редакції:
«1. Президія ради є дорадчим органом ради. Президія ради утворюється, у разі необхідності, для попередньої підготовки узгоджених пропозицій і рекомендацій з питань, які передбачається внести на розгляд ради, та оперативних консультацій керівництва обласної ради з депутатським корпусом.

Президія ради може приймати рішення, які мають дорадчий характер.».

1.14.             У абзаці першому частини 2 статті 65 Регламенту слово
 «3-денного» замінити словом «5-тиденного».

1.15.             У абзаці другому частини 2 статті 65 Регламенту слово «щомісячно» замінити  словом «щоквартально».

1.16.             По тексту Регламенту слова «юридичний відділ виконавчого апарату обласної ради» в усіх відмінках замінити словами «управління з юридичних питань, природокористування та земельних відносин виконавчого апарату обласної ради» у відповідних відмінках.

2.             Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань розвитку місцевого самоврядування, адміністративно-територіального устрою, регламенту, етики та депутатської діяльності (Тітов М.І.).

 

 

Голова обласної ради                                                                         С. Чернов

 

Розробник: постійна комісія обласної ради з питань розвитку місцевого самоврядування, адміністративно-територіального устрою, регламенту, етики та депутатської діяльності, 700-53-09