ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
до проекту рішення обласної ради «Про звільнення та призначення керівників комунальних підприємств, установ, закладів та вищих навчальних закладів»
1.1. До Харківської обласної ради надійшло звернення від Бабієвої Інни Борисівни, директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧУГУЇВСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ стосовно звільнення її з займаної посади за угодою сторін у зв’язку із погіршенням стану здоров’я.
Юридична адреса підприємства: Харківська область, м. Чугуїв, вул. Карла Лібкнехта, 32.
Бабієва Інна Борисівна була призначена на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧУГУЇВСЬКА МІСЬКА ДРУКАРНЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ розпорядженням голови Харківської обласної державної адміністрації від 15 травня 2006 року № 196-к «Про призначення директорів поліграфічних і книговидавничих підприємств» строком на 5 років до 01 травня 2011 року.
Рішенням Харківської обласної ради від 21 квітня 2011 року № 147-VI «Про звільнення та призначення керівників комунальних підприємств і вищих навчальних закладів» з Бабієвою І.Б. подовжені трудові відносини на умовах контракту строком на 5 років. Строк дії контракту закінчується 12 травня 2016 року.
Звільнення здійснюватиметься на підставі пункту 20 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 1 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України, розділу 1.5. Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 10 липня 2014 року № 1008-VІ.
2.1. Рішенням обласної ради від 25 вересня 2014 року № 1042-VІ оголошено конкурс на заміщення посади директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «КУП’ЯНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ ІМ. МАРІЇ ШКАРЛЕТОВОЇ».
Відповідно до пункту 3.1. зазначеного рішення 27 вересня 2014 року в газеті «Слобідський край» та на сайті обласної ради було опубліковано оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «КУП’ЯНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ ІМ. МАРІЇ ШКАРЛЕТОВОЇ».
Протягом 14 днів з дня публікації, Харківська обласна рада приймала пропозиції від претендентів на дану посаду. По закінченню строку прийому документів, згідно зі статтею 42 Закону України «Про вищу освіту», надані документи були направлені до вищого колегіального органу громадського самоврядування КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «КУП’ЯНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ ІМ. МАРІЇ ШКАРЛЕТОВОЇ».
23 жовтня 2014 року відбулися загальні збори трудового колективу та студентів КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «КУП’ЯНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ ІМ. МАРІЇ ШКАРЛЕТОВОЇ». Відповідно до протоколу № 2 засідання лічильної комісії по обранню претендента на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «КУП’ЯНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ ІМ. МАРІЇ ШКАРЛЕТОВОЇ» за результатами таємного голосування 98% голосів набрав кандидат – Брянцев Олег Миколайович.
Брянцев Олег Миколайович, 1962 року народження. Освіта вища. У 1985 році закінчив Харківський медичний інститут за спеціальністю «Гігієна, санітарія, епідеміологія» та здобув кваліфікацію лікаря-гігієніста. У 2004 році закінчив Харківський державний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди за спеціальністю «Управління навчальним закладом» та здобув кваліфікацію керівника навчального закладу з узагальненим об'єктом діяльності, організатора освіти. У 2006 році Брянцеву О.М. присуджено науковий ступінь кандидата медичних наук. На сьогодні обіймає посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «КУП’ЯНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ ІМ. МАРІЇ ШКАРЛЕТОВОЇ». Загальний стаж роботи - 29 років.
2.2. Рішенням обласної ради від 25 вересня 2014 року № 1042-VІ оголошено конкурс на заміщення посади директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ВОВЧАНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Відповідно до пункту 3.1. зазначеного рішення 27 вересня 2014 року в газеті «Слобідський край» та на сайті обласної ради було опубліковано оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ВОВЧАНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Протягом 14 днів з дня публікації, Харківська обласна рада приймала пропозиції від претендентів на дану посаду. По закінченню строку прийому документів, згідно зі статтею 42 Закону України «Про вищу освіту», надані документи були направлені до вищого колегіального органу громадського самоврядування КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ВОВЧАНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
30 жовтня 2014 року відбулися загальні збори трудового колективу та студентів КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ВОВЧАНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ. Відповідно до протоколу № 2 засідання лічильної комісії по обранню претендента на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ВОВЧАНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ за результатами таємного голосування 97% голосів набрав кандидат – Даузе Ганна Миколаївна.
Даузе Ганна Миколаївна, 1977 року народження. Освіта вища. У 2002 році закінчила Харківський державний медичний університет за спеціальністю «Лікувальна справа» та здобула кваліфікацію лікаря. У 2014 році закінчила Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» за спеціальністю «Педагогіка вищої школи» та здобула кваліфікацію викладача університетів та вищих навчальних закладів. Загальний стаж роботи - 18 років. На сьогодні обіймає посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ВОВЧАНСЬКИЙ МЕДИЧНИЙ КОЛЕДЖ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
2.3. Рішенням обласної ради від 25 вересня 2014 року № 1042-VІ оголошено конкурс на заміщення посади директора ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ВИЩОГО УЧИЛИЩА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ.
Відповідно до пункту 3.1. зазначеного рішення 27 вересня 2014 року в газеті «Слобідський край» та на сайті обласної ради було опубліковано оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади директора ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ВИЩОГО УЧИЛИЩА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ.
Протягом 14 днів з дня публікації, Харківська обласна рада приймала пропозиції від претендентів на дану посаду. По закінченню строку прийому документів, згідно зі статтею 42 Закону України «Про вищу освіту», надані документи були направлені до вищого колегіального органу громадського самоврядування ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ВИЩОГО УЧИЛИЩА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ.
06 листопада 2014 року відбулися загальні збори трудового колективу та студентів ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ВИЩОГО УЧИЛИЩА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ. Відповідно до протоколу № 2 засідання лічильної комісії по обранню претендента на посаду директора ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ВИЩОГО УЧИЛИЩА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ за результатами голосування 97,8% голосів набрав кандидат – Попов Анатолій Михайлович.
Попов Анатолій Михайлович, 1944 року народження. Освіта вища. У 1970 році закінчив Харківський державний педагогічний інститут імені Г.С. Сковороди за спеціальністю «Фізичне виховання» та здобув кваліфікацію вчителя фізичного виховання середньої школи. У 2000 році закінчив Державну академію керівних кадрів освіти за спеціальністю «Менеджмент організацій» та здобув кваліфікацію магістра з менеджменту. У 2008 році Попову А.М. присвоєно почесне звання «Заслужений працівник фізичної культури і спорту України». На сьогодні Попов А.М. обіймає посаду директора ХАРКІВСЬКОГО ОБЛАСНОГО ВИЩОГО УЧИЛИЩА ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ. Загальний стаж роботи - 55 років.
Призначення на посаду вищевказаних керівників вищих навчальних закладів здійснюватиметься на підставі пункту 20 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст. 23, 24 Кодексу законів про працю України, статті 42 Закону України «Про вищу освіту», Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 10 липня 2014 року № 1008-VІ.
2.4. До обласної ради надійшла заява від Холодок Валентини Дмитрівни стосовно призначення її на посаду директора ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ТУРИЗМУ».
Юридична адреса закладу: м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром, 7 під., 5 пов..
Холодок Валентина Дмитрівна, 1961 року народження. Освіта вища. У 1982 році закінчила Київський державний педагогічний інститут ім. О.М. Горького за спеціальністю «Педагогіка і психологія (дошкільна)» та здобула кваліфікацію викладача дошкільної педагогіки, психології, методиста по дошкільному вихованню. У 2010 році закінчила Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України і отримала вищу освіту за спеціальністю «Державне управління» та здобула кваліфікацію магістра державного управління. Загальний стаж роботи - 34 років.
Відповідно до розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації від 03 вересня 2013 року № 490-к «Про тимчасове покладання виконання обов’язків директора ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ТУРИЗМУ» на В. Холодок» з 03 вересня 2013 року Холодок Валентина Дмитрівна тимчасово виконує обов’язки керівника даного закладу.
Харківська обласна державна адміністрація листом від 07.11.2014 № 01-73/7687 підтримала призначення Холодок В.Д. на посаду директора ОБЛАСНОГО КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ТУРИЗМУ».
2.5. До обласної ради надійшла заява від Нестеренка Володимира Миколайовича стосовно призначення його на посаду директора КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ПАНЮТИНСЬКОГО ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ІНТЕРНАТУ.
Юридична адреса установи: Харківська область, м. Лозова, смт Панютине, вул. Середи, 10.
Нестеренко Володимир Миколайович, 1958 року народження. Освіта вища. У 2008 році закінчив Приватний вищий навчальний заклад «Харківський інститут екології і соціального захисту» і отримав базову вищу освіту за напрямом підготовки «Соціологія» та здобув кваліфікацію бакалавра соціології. Загальний стаж роботи - 37 років.
На сьогодні Нестеренко В.М. обіймає посаду заступника директора з загальних питань КОМУНАЛЬНОЇ УСТАНОВИ ПАНЮТИНСЬКОГО ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО ІНТЕРНАТУ.
Листом від 21 серпня 2014 року № 9468/0/14-14/09, Міністерство соціальної політики України погодила призначення кандидатури Нестеренка Володимира Миколайовича на посаду директора даної установи.
2.6. До обласної ради надійшла заява від Бражник Ірини Олександрівни стосовно призначення її на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ХАРКІВСЬКОЇ НАУКОВОЇ МЕДИЧНОЇ БІБЛІОТЕКИ.
Юридична адреса закладу: м. Харків, м-н Поезії, 5.
Бражник Ірина Олександрівна, 1972 року народження. Освіта вища. У 1996 році закінчила Харківський державний інститут культури за спеціальністю «Бібліотекознавство та бібліографія» та здобула кваліфікацію бібліотекаря- бібліографа. Загальний стаж роботи - 25 років.
Бражник І.О. працює у КЗОЗ ХАРКІВСЬКОЇ НАУКОВОЇ МЕДИЧНОЇ БІБЛІОТЕКИ з 17 листопада 1997 року. На сьогодні, відповідно до наказу Головного управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації від 05 вересня 2012 року № 432-к Бражник І.О., завідуюча відділом читальних залів, виконує обов’язки директора КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ХАРКІВСЬКОЇ НАУКОВОЇ МЕДИЧНОЇ БІБЛІОТЕКИ.
2.7. До обласної ради надійшла заява від Калмикової Ірини Миколаївни стосовно призначення її на посаду головного лікаря КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛАСНОГО ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНОГО ДИСПАНСЕРУ № 1.
Юридична адреса закладу: м. Харків, вул. Ньютона, 145.
Калмикова Ірина Миколаївна, 1960 року народження. Освіта вища. У 1987 році закінчила Харківський медичний інститут за спеціальністю «Лікувальна справа» та здобула кваліфікацію лікаря.
13 січня 2010 року Калмикова І.М. підтвердила вищу кваліфікаційну категорію за спеціальністю «Фтизіатрія».
01 березня 2012 року Калмикова І.М. підтвердила вищу кваліфікаційну категорію зі спеціальності «Організація і управління охороною здоров’я».
Загальний стаж роботи - 36 років.
На сьогодні Калмикова І.М. працює заступником головного лікаря з медичної частини КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛАСНОГО ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНОГО ДИСПАНСЕРУ № 1 та тимчасово виконує обов’язки керівника даного закладу.
2.8. До обласної ради надійшла заява від Кушнарьової Ірини Олександрівни стосовно призначення її на посаду головного лікаря КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР № 6».
Юридична адреса закладу: м. Лозова, вул. Жовтнева, 1.
Кушнарьова Ірина Олександрівна, 1961 року народження. Освіта вища. У 1986 році закінчила Дніпропетровський ордена Трудового Червоного Прапору медичний інститут за спеціальністю «Педіатрія» та здобула кваліфікацію лікаря-педіатр.
14 травня 2013 року Кушнарьовій І.О. присвоєно звання лікаря-спеціаліста за спеціальністю «Організація і управління охороною здоров’я».
04 березня 2014 року Кушнарьовій І.О. присвоєна друга кваліфікаційна категорія зі спеціальності «Фтизіатрія». Загальний стаж роботи - 36 років.
Відповідно до наказу Головного управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації від 26.07.2011 № 386-к «Про призначення виконуючого обов’язки» Кушнарьова І.О., завідувач поліклінічним відділенням КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР № 6» виконує обов’язки керівника даного закладу.
2.9. До обласної ради надійшла заява від Тімаріної Олени Віталіївни стосовно призначення її на посаду головного лікаря КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛАСНОГО ДИТЯЧОГО ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО САНАТОРІЯ № 1.
Юридична адреса закладу: м. Харків, вул. Ньютона, 125.
Тімаріна Олена Віталіївна, 1968 року народження. Освіта вища. У 1992 році закінчила Харківський медичний інститут за спеціальністю «Педіатрія» та здобула кваліфікацію лікаря-педіатра.
26 квітня 2012 року Тімаріній О.В. присвоєно звання лікаря-спеціаліста за спеціальністю «Організація і управління охороною здоров’я».
04 квітня 2014 року Тімаріній О.В. присвоєна перша кваліфікаційна категорія зі спеціальності «Дитяча психіатрія». Загальний стаж роботи - 29 років.
Відповідно до наказу Головного управління охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації від 15.07.2011 № 375/1-к «Про призначення виконуючого обов’язки» Тімаріна О.В., завідувач відділенням КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛАСНОГО ДИТЯЧОГО ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНОГО САНАТОРІЯ № 1 виконує обов’язки головного лікаря даного закладу.
2.10. До обласної ради надійшла заява від Лисак Людмили Володимирівни стосовно призначення її на посаду головного лікаря КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛАСНОГО ТУБЕРКУЛЬОЗНОГО САНАТОРІЯ «ШАРІВКА».
Юридична адреса закладу: Харківська область, Зміївський район, с. Курортне.
Лисак Людмила Володимирівна, 1962 року народження. Освіта вища. У 1987 році закінчила Харківський медичний інститут за спеціальністю «Педіатрія» та здобула кваліфікацію лікаря-педіатра.
13 січня 2010 року Лисак Л.В. підтвердила вищу кваліфікаційну категорію зі спеціальності «Фтизіатрія». Загальний стаж роботи - 35 років.
На сьогодні Лисак Л.В. обіймає посаду завідувача відділенням КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я ОБЛАСНОГО ТУБЕРКУЛЬОЗНОГО САНАТОРІЯ «ШАРІВКА».
Призначення на посаду керівників вищевказаних установ, закладів здійснюватимуся на підставі пункту 20 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 23, 24 Кодексу законів про працю України, розділу 1.2. Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 10 липня 2014 року № 1008-VІ.
3.1. До обласної ради надійшла заява від Каргополова Федора Павловича, директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛЗЕМПРОЕКТ», стосовно подовження з ним трудових відносин на зазначеній посаді.
Юридична адреса підприємства: м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром, 7під., 3пов.
Фактична адреса: м. Харків, вул. Мельникова, 2, 2 пов., кім. 21.
Мета діяльності підприємства - провадження господарської діяльності щодо проведення земельних торгів, робіт із землеустрою та землеоціночних робіт.
Каргополов Федір Павлович, 1968 року народження. Освіта вища. У 1990 році закінчив Полтавський інженерно-будівельний інститут за спеціальністю «Теплогазопостачання та вентиляція» та здобулв кваліфікацію інженера-будівельника. У 2005 році закінчив Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Державне управління» та здобув кваліфікацію магістра державного управління. Загальний стаж роботи – 24 роки.
Каргополов Ф.П. працює на посаді директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛЗЕМПРОЕКТ» на підставі рішення обласної ради від 27 жовтня 2011 року № 253-VI «Про створення КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛЗЕМПРОЕКТ»» на умовах контракту № 88 від 07 листопада 2011 року. Строк дії контракту закінчується 15 січня 2014 року.
Результати фінансово-господарської діяльності підприємства за 9 місяців 2014 року наступні.
Станом на 01.10.2014 на балансі підприємства обліковуються основні засоби первісною вартістю 244,4 тис.грн., залишковою вартістю 171,5 тис.грн., зношеність основних фондів – 30%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності за 9 місяців 2014 року підприємством отримано: доходів (без врахування ПДВ) на суму 362,5 тис.грн., що на 255,7 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 362,3 тис.грн. (100% від всієї суми доходів); витрат на суму 396,9 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 244,7 тис.грн. (62% від всієї суми витрат).
У результаті, за 9 місяців 2014 року підприємство спрацювало зі чистим збитком в сумі 34,6 тис.грн.. За аналогічний період минулого року підприємством було отримано 9,7 тис.грн. чистого прибутку.
Нерозподілений прибуток з урахуванням минулих років станом на 01.10.2014 року складає 159,9 тис.грн..
Дебіторська заборгованість станом на 01.10.2014 становить 448,5 тис.грн., що на 145,9 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року дебіторська заборгованість становила 594,4 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість станом на 01.10.2014 становить 481,7 тис.грн., що на 120,4 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 602,1 тис.грн.).
Поточні зобов’язання за розрахунками з оплати праці станом на 01.10.2014 становлять 201,0 тис.грн. Рівень середньої заробітної плати по підприємству становить 3370 грн.
На підприємстві існує заборгованість із заробітної плати в сумі 136998,25 грн., з нею: травень – 7236,15 (аванс), червень – 53925,97 грн., липень – 54100,30 грн., серпень – 21735,83 грн.
3.6. До обласної ради надійшла заява від Мінки Сергія Олександровича, директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» стосовно подовження з ним трудових відносин на зазначеній посаді на умовах контракту.
Вид діяльності – діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах.
Юридична адреса підприємства: м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром, 9 під., 5 пов.
Мінка Сергій Олексійович, 1969 року народження. Освіта вища. У 1995 році закінчив Київський політехнічний інститут за спеціальністю «Автоматизовані електротехнологічні установки та системи» та здобув кваліфікацію інженера-електромеханіка. У 1999 році закінчив Харківський державний автомобільно-дорожній технічний університет за спеціальністю «Економіка підприємства» та здобув кваліфікацію магістра з економіки підприємства. Загальний стаж роботи - 26 років.
Мінка С.О. працює на посаді директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ОБЛАСНИЙ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР» на підставі рішення Харківської обласної ради від 01 грудня 2010 року № 17-VI «Про звільнення та призначення керівників комунальних підприємств» на умовах контракту № 66 від 06 грудня 2010 року. Строк закінчення контракту 06 грудня 2014 року.
Результати фінансово-господарської діяльності підприємства за 9 місяців 2014 року наступні.
На балансі підприємства обліковуються основні засоби первісною вартістю 335,5 тис.грн., залишковою вартістю 73,9 тис.грн., зношеність основних фондів – 78%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності за 9 місяців 2014 року підприємством отримано: доходів (без врахування ПДВ) на суму 784,3 тис.грн., що на 526,1 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 784,3 тис.грн. (100% від всієї суми доходів); витрат на суму 728,4 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 161,8 тис.грн. (21% від всієї суми витрат). За 9 місяців 2014 року підприємством нарахований податок на прибуток в сумі 0,4 тис.грн.
У результаті, за 9 місяців 2014 року підприємством отримано 55,9 тис.грн. чистих прибутків. За аналогічний період минулого року підприємством було отримано 34,6 тис.грн. чистих прибутків.
Нерозподілений прибуток з урахуванням минулих років станом на 01.10.2014 року складає 683,6 тис.грн.
Дебіторська заборгованість станом на 01.10.2014 становить 672,9 тис.грн., що на 72,8 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року дебіторська заборгованість становила 745,7 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість станом на 01.10.2014 становить 163,6 тис.грн., що на 234,9 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 398,5 тис.грн.).
Поточні зобов’язання за розрахунками з оплати праці станом на 01.10.2014 становлять 7,0 тис.грн. Заборгованість із заробітної плати відсутня. Рівень середньої заробітної плати 17 осіб при фонді оплати праці 187,1 тис.грн. становить 1223 грн.
3.7. До обласної ради надійшла заява від Вернигори Олега Олександровича, генерального директора Харківського обласного комунального підприємства «Дирекція розвитку інфраструктури території» стосовно подовження з ним трудових відносин на зазначеній посаді на умовах контракту.
Вид діяльності – постачання пари, гарячої води та кондиційного повітря.
Юридична адреса підприємства: м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром, 3 під., 3 пов..
Фактична адреса: м. Харків, вул. Доброхотова, 12.
Вернигора Олег Олександрович, 1964 року народження. Освіта вища. У 1990 році закінчив Харківський інженерно-будівельний інститут за спеціальністю «Теплогазопостачання та вентиляція» та здобув кваліфікацію інженера-будівельника. Загальний стаж роботи – 33 роки.
Вернигора О.О. працює на посаді генерального директора Харківського обласного комунального підприємства «Дирекція розвитку інфраструктури території» на підставі розпорядження голови Харківської обласної державної адміністрації від 25 грудня 2006 року № 611-к «Про призначення О. Вернигори».
Рішенням Харківської обласної ради від 15 грудня 2009 року № 1519-VI “Про подовження трудових з Вернигорою Олегом Олександровичем, генеральним директором Харківського обласного комунального підприємства «Дирекція розвитку інфраструктури території»” з Вернигорою О.О. подовжені трудові відносини на умовах контракту № 44 від 25 грудня 2009 року. Строк дії контракту закінчується 25 грудня 2014 року.
Результати фінансово-господарської діяльності підприємства за 9 місяців 2014 року наступні.
На балансі підприємства обліковуються основні засоби первісною вартістю 76739 тис.грн., залишковою вартістю 40853 тис.грн., зношеність основних фондів – 47%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності за 9 місяців 2014 року підприємством отримано: доходів (без врахування ПДВ) на суму 62259 тис.грн., що на 17123 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 32847 тис.грн. (53% від всієї суми доходів); витрат на суму 71132 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 60754 тис.грн. (85% від всієї суми витрат).
У результаті, за 9 місяців 2014 року підприємство спрацювало зі чистими збитками в сумі 8873 тис.грн. За аналогічний період минулого року підприємством було отримано 36214 тис.грн. чистих збитків.
Непокритий збиток з урахуванням минулих років станом на 01.10.2014 року складає 133563 тис.грн.
Дебіторська заборгованість станом на 01.10.2014 становить 64541,0 тис.грн., що на 24820,0 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року дебіторська заборгованість становила 89361,0 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість станом на 01.10.2014 становить 188384,0 тис.грн., що на 23323,0 тис.грн. менше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 206191,0 тис.грн.).
Поточні зобов’язання за розрахунками з оплати праці станом на 01.10.2014 становлять 2488,0 тис.грн.. Заборгованість із заробітної плати відсутня. Рівень середньої заробітної плати 717 осіб при фонді оплати праці 21405,0 тис.грн. становить 3317 грн.
3.8. До обласної ради надійшла заява від Грушева Юрія Валерійовича, директора комунального підприємства «Флора-сервіс» стосовно подовження з ним трудових відносин на зазначеній посаді на умовах контракту.
Основна мета діяльності - благоустрій та вирощування зелених насаджень у місті Харкові та Харківської області, вирощування декоративних культур, розвиток квітникового господарства.
Юридична адреса підприємства: м. Харків, вул. Роганська, 184.
Грушев Юрій Валерійович, 1971 року народження. Освіта вища. У 1993 році закінчив Харківський зооветеринарний інститут за спеціальністю «Ветеринарія» та здобув кваліфікацію лікаря ветеринарної медицини. У 1999 році закінчив Харківський філіал Української Академії державного управління при Президентові України і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Державне управління» та здобув кваліфікацію магістра державного управління. Загальний стаж роботи – 26 років.
Грушев Ю.В. працює на посаді директора комунального підприємства «Флора-сервіс» на умовах контракту № 8 укладеного Харківською обласною радою 23 жовтня 2007 року.
Рішенням Харківської обласної ради від 03 грудня 2008 року № 1012-V “Про подовження терміну дії контракту з Грушевим Юрієм Валерійовичем, директором комунального підприємства «Флора-сервіс»“ термін дії контракту подовжено на 3 роки, до 01.12.2011.
Рішенням Харківської обласної ради від 27 жовтня 2011 року № 261-V «Про звільнення та призначення керівників комунальних підприємств і вищих навчальних закладів» термін дії контракту подовжено на 3 роки. Строк дії контракту закінчується 01 грудня 2014 року.
Результати фінансово-господарської діяльності підприємства за 9 місяців 2014 року наступні.
На балансі підприємства обліковуються основні засоби первісною вартістю 3523,5 тис.грн., залишковою вартістю 322,1 тис.грн., зношеність основних фондів – 91%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності за 9 місяців 2014 року підприємством отримано: доходів (без врахування ПДВ) на суму 1302,1 тис.грн., що на 133,9 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 1094,8 тис.грн. (84% від всієї суми доходів); витрат на суму 1300,6 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 422,7 тис.грн. (33% від всієї суми витрат).
У результаті, за 9 місяців 2014 року підприємство отримало 1,5 тис.грн. чистих прибутків. За аналогічний період минулого року підприємством було отримано 41,3 тис.грн. чистих прибутків.
Непокритий збиток з урахуванням минулих років станом на 01.10.2014 року складає 1167,9 тис.грн.
Дебіторська заборгованість станом на 01.10.2014 становить 279,9 тис.грн., що на 132,6 тис.грн. більше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року дебіторська заборгованість становила 147,3 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість станом на 01.10.2014 становить 1482,7 тис.грн., що на 1,7 тис.грн. більше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 1481,0 тис.грн.).
Поточні зобов’язання за розрахунками з оплати праці станом на 01.10.2014 становлять 44,4 тис.грн. Заборгованість із заробітної плати відсутня. Рівень середньої заробітної плати 20 осіб при фонді оплати праці 317,4 тис.грн. становить 1763 грн.
3.9. До обласної ради надійшла заява від Трофімова Олега Валеріановича, завідувача КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 114» стосовно подовження з ним трудових відносин на зазначеній посаді на умовах контракту.
Основна мета діяльності – роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах.
Юридична адреса підприємства: смт Близнюки, вул. Першотравнева, 1.
Трофімов Олег Валеріанович, 1963 року народження. Освіта вища. У 1990 році закінчив Харківський фармацевтичний інститут за спеціальністю «Фармація» та здобув кваліфікацію провізора. Загальний стаж роботи – 34 роки.
Трофімов Олег Валеріанович працює на посаді завідувача КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА АПТЕКА № 114» на умовах контракту № 96 укладеного Харківською обласною радою 07 листопада 2011 року (нова редакція). Строк дії контракту закінчується 30 листопада 2014 року.
Результати фінансово-господарської діяльності підприємства за 9 місяців 2014 року наступні.
На балансі підприємства обліковуються основні засоби первісною вартістю 375,66 тис.грн., залишковою вартістю 121,8 тис.грн., зношеність основних фондів – 68%.
Відповідно до наданої бухгалтерської звітності за 9 місяців 2014 року підприємством отримано: доходів (без врахування ПДВ) на суму 560,4 тис.грн., що на 55,2 тис.грн. менше ніж за аналогічний період минулого року, у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 560,4 тис.грн. (100% від всієї суми доходів); витрат на суму 549,7 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 548,0 тис.грн. (99% від всієї суми витрат).
У результаті, за 9 місяців 2014 року підприємством отримано 10,7 тис.грн. чистих прибутків. За аналогічний період минулого року підприємство спрацювало з нульовим результатом.
Непокритий збиток з урахуванням минулих років станом на 01.10.2014 року складає 25,5 тис.грн.
Дебіторська заборгованість станом на 01.10.2014 становить 65,5 тис.грн., що на 23,1 тис.грн. більше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року дебіторська заборгованість становила 42,4 тис.грн.).
Кредиторська заборгованість станом на 01.10.2014 становить 619,6 тис.грн., що на 48,2 тис.грн. більше ніж на початок 2014 року (на початок 2014 року сума кредиторської заборгованості складала 571,4 тис.грн.).
Поточні зобов’язання за розрахунками з оплати праці станом на 01.10.2014 становлять 18,2 тис.грн. Заборгованість із заробітної плати відсутня. Рівень середньої заробітної плати 28 осіб при фонді оплати праці 259,5 тис.грн. становить 1029 грн.
3.10. До обласної ради надійшла заява від Шеремета Олександра Івановича, директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ МИСЛИВЕЦЬ – 1» стосовно подовження з ним трудових відносин на зазначеній посаді на умовах контракту.
Основна мета діяльності – мисливство, відловлювання тварин і надання пов'язаних із ними послуг. Тваринництво, розведення інших тварин.
Юридична адреса підприємства: Харківська область, м. Валки, вул. Карла Лібкнехта, 1.
Шеремет Олександр Іванович, 1951 року народження. Освіта середня спеціальна. У 1992 році закінчив Чугуєво-Бабчанський держлісгосп-технікум за спеціальністю «Мисливствознавство» та здобув кваліфікацію мисливствознавця. Загальний стаж роботи - 46 років.
Рішенням Харківської обласної ради від 19 грудня 2013 року № 901-VI Шеремет О.І. призначений на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ МИСЛИВЕЦЬ – 1» на умовах контракту № 129 від 23 грудня 2013 року. Строк дії контракту закінчується 23 грудня 2014 року.
3.11. До обласної ради надійшла заява від Дмитрієва Максима Володимировича, директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ МИСЛИВЕЦЬ – 3» стосовно подовження з ним трудових відносин на зазначеній посаді на умовах контракту.
Основна мета діяльності – мисливство, відловлювання тварин і надання пов'язаних із ними послуг. Тваринництво, розведення інших тварин.
Юридична адреса підприємства: Харківська область, смт. Зачепилівка, вул. Радянська, 74.
Дмитрів Максим Володимирович, 1978 року народження. Освіта середня технічна. У 1997 році закінчив Павлоградський технікум Національної горничної академії України за спеціальністю «Бухгалтерський облік і аудит» з присвоєнням кваліфікації бухгалтера.
Рішенням Харківської обласної ради від 24 жовтня 2013 року № 853-VI Дмитрієв М.В. призначений на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «СЛОБОЖАНСЬКИЙ МИСЛИВЕЦЬ – 3» на умовах контракту № 125 від 04 листопада 2013 року.
Подовження трудових відносин на умовах контракту з вищевказаними керівниками здійснюватиметься на підставі пункту 20 частини першої статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 23, 24 Кодексу законів про працю України, розділу 1.5. Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 10 липня 2014 року № 1008-VІ.
Враховуючи вищевикладене, сектором відділом кадрової роботи та нагород виконавчого апарату обласної ради підготовлено проект рішення обласної ради «Про звільнення та призначення керівників комунальних підприємств, установ, закладів та вищих навчальних закладів».
Начальник відділу кадрової
роботи та нагород виконавчого
апарату обласної ради О.П. Сінельнік