ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту рішення обласної ради Про подовження трудових відносин з Феоклістовою Оленою Віталіївною, завідувачкою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «АПТЕКА № 352»”

 

До обласної ради надійшло звернення від Феоклістової Олени Віталіївни, завідувачки КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «АПТЕКА № 352» стосовно подовження з нею трудових відносин на зазначеній посаді.

Феоклістова О.В. працює на посаді завідувачки підприємства на підставі рішення Харківської обласної ради від 07 серпня 2008 року № 880-V «Про призначення Феоклістової Олени Віталіївни на посаду завідувачки комунального підприємства охорони здоров’я «Аптека № 352».

З Феоклістовою О.В. Харківською обласною радою укладено контракту № 18 від 18 вересня 2008 року  строком – до 18 вересня 2011 року.

Рішенням Харківської обласної ради від 18 серпня 2011 року № 233-VІ «Про звільнення та призначення керівників комунальних підприємств» з Феоклістовою О.В. подовжені трудові відносини на умовах контракту строком на 3 роки. Строк закінчення контракту № 109 від 13.09.2012 (нова редакція) - 18 вересня 2015 року. 

          Юридична адреса та місцезнаходження підприємства: м. Харків, просп. Героїв Сталінграда, 160.

Діяльність підприємства спрямована на забезпечення населення, лікувально-профілактичних установ, аптечних закладів, підприємств, організацій лікарськими засобами, виробами медичного призначення, задоволення потреб фізичних та юридичних осіб у сфері охорони здоров’я.

          Результати фінансово-господарської діяльності за І квартал 2015 року наступні.

На балансі підприємства обліковуються основні засоби та інші необоротні матеріальні активи загальною первісною вартістю 234,8 тис. грн., сумою зносу 173,4 грн., загальною залишковою вартістю  61,4 грн.

Підприємством за І квартал 2015 року отримано: доходів (без врахування ПДВ) на суму 1786,7 тис.грн., у тому числі: чистий дохід від реалізації продукції складає 1786,7 тис.грн. (100% від всієї суми доходів); витрат на суму 1726,3 тис.грн., з них: собівартість реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг) – 1300,0 тис.грн. (75 % від всієї суми витрат), інші операційні витрати – 366,7 тис.грн. (21% від всієї суми витрат), інші витрати – 46,3 тис.грн. (4 % від всієї суми витрат).

У результаті фінансово-господарської діяльності за І квартал 2015 року підприємство спрацювало з прибутком в сумі 60,4 тис.грн., що на 58,7 тис.грн. більше ніж за аналогічний період минулого року.

Нерозподілений прибуток з урахуванням минулих років станом на 01.04.2015 року складає 49,9 тис.грн.

Дебіторська заборгованість станом на 01.04.2015 складає 38,9 тис.грн., що на 13,6 тис.грн. менше ніж на початок 2015 року. Кредиторська заборгованість становить 543,9 тис.грн., що на 16,4 тис.грн. більше ніж на початок 2015 року, з нею: поточна кредиторська заборгованість за розрахунками з оплати праці становить 19,2 тис.грн. (4 % від всієї суми заборгованості), за товари, роботи послуги – 510,1 тис.грн. (94 % від всієї суми заборгованості).

Керівником у повному обсязі виконуються вимоги контракту № 109 від 13.09.2012 (нова редакція).

Подовження трудових відносин на умовах контракту  здійснюватиметься на підставі пункту 20 частини першої статті 43, статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 23, 24 Кодексу законів про працю України, розділу 1.5. Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, затвердженого рішенням обласної ради від 10 липня 2014 року № 1008-VІ.

 

Враховуючи вищевикладене, підготовлено проект рішення обласної ради Про подовження трудових відносин з Феоклістовою Оленою Віталіївною, завідувачкою КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я «АПТЕКА № 352»”.

 

 

 

 

 

 

 

Начальник  відділу з питань

фінансово-економічної

діяльності суб’єктів спільної

власності  управління

регіонального  розвитку виконавчого

апарату  обласної ради                                                                М.П. Бур’янова