У січні поточного року ми стали свідками широкомасштабної акції, організованої в декількох регіонах України колишнім Міністром внутрішніх справ України, а на цей час штатним радником Президента України Ю.В. Луценком. Цю акцію було проведено з відвертими антидержавними гаслами, спрямованими на повалення існуючого конституційного ладу і на дестабілізацію громадського життя взагалі.
Також, викликають занепокоєння публічні виступи штатного радника Президента України з приводу весняного "маршу справедливості" на Київ, які транслювалися багатьма всеукраїнськими телевізійними каналами та широко висвітлювалися в друкованих ЗМІ. Характерною ознакою існуючої небезпеки є створення загонів "Народної самооборони", першочергова мета яких – насильницький розпуск парламенту і діючого Уряду.
Наголошуємо, пан Луценко як державний службовець, який обіймає посаду штатного радника Президента України, отримує заробітну платню, має дотримуватися встановлених правил трудового розпорядку, зокрема, своєчасно приходити на роботу, якісно виконувати покладені на нього обов'язки тощо.
Але останні події показали, що в свій робочий час пан Луценко створює, так би мовити, "мирні" загони, роз'їжджає по Україні, збирає та проводить багатотисячні мітинги, на яких закликає до походу на Київ, розпуску легітимно обраних Парламенту і Кабінету Міністрів України. Виникає питання: за які кошти? Чи видавав Секретаріат Президента України відповідні посвідчення про відрядження? І чи не вбачається в діях Луценка Ю.В., а саме у закликах до повалення законно обраної влади, ознак організації масових заворушень, відповідальність за які передбачено Кримінальним кодексом України?
Враховуючи викладене, просимо надати правову оцінку діям пана Луценка, які, на нашу думку, суперечать вимогам Конституції України та чинному законодавству України.
рішенням обласної ради
від 08 лютого 2007 року № 184-V (184-5-рр)
(ХІ сесія V скликання)