Інформація щодо виконання заходів
Програми реформування і розвитку
житлово-комунального господарства Харківської області
на 2010 – 2015 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 01 грудня 2010
року № 7-VI (зі змінами)
Найменування завдання |
Найменування заходу |
Строк виконання, роки |
Результати виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. Розвиток державного регулювання діяльності природних монополій на ринку комунальних послуг |
Створення системи енергетичного менеджменту в житлово-комунальному господарстві
|
2010 |
На базових підприємствах галузі – КП «Харківські теплові мережі», КП КГ «Харківкомуночиствод», КП «Виробничо-технологічне підприємство «Вода» (на теперішній час КП «Харківводоканал») були створені служби енергетичного менеджменту і ресурсозбереження. Підприємства постійно проводять організаційно-технічні заходи з енергетичного менеджменту. У 2011 році у м. Куп'янську в рамках впровадження в Україні Агентством США з міжнародного розвитку проекту «Реформа міського теплозабезпечення» представники відповідних комунальних підприємств і спеціалісти виконавчого комітету міської ради пройшли навчання з питань енергетичного менеджменту та енергоаудиту, впровадження енергоощадних технологій. Було розроблено муніципальний план м. Куп'янська, реалізація якого передбачає скорочення витрат природного газу і переведення котелень на альтернативні види палива. Крім того, у м. Куп'янську було здійснено моніторинг енерговитрат в бюджетних закладах. У м. Ізюмі були розроблені енергетичні паспорти чотирьох комунальних підприємств. Проведена робота з запровадження системи енергетичного менеджменту в житлово-комунальному господарстві м. Первомайського. Програму енергозбереження впроваджено в м. Чугуєві у житловому фонді, на об’єктах водопостачання та водовідведення, у мережі освітлення міста. Комунальним житловим ремонтно-експлуатаційним підприємством м. Чугуєва проведено дослідження ефективності використання енергетичних ресурсів, розроблено енергетичний паспорт підприємства, який зареєстровано в Територіальному управлінні державної інспекції з енергозбереження по Харківській області. Протягом 2012 – 2013 років на теплопостачальних підприємствах області проведено енергетичний аудит. З 17-ти підприємств, що надають послуги з теплопостачання в Харківській області та використовують природний газ, на 15-ти підприємствах проведено енергетичний аудит. На 2-х підприємствах (ТОВ Близнюківський «Райсількомунгосп» та ТОВ «Володар-Кегичівка») енергоаудит не проводився, оскільки на котельних цих підприємств встановлено енергоефективне сучасне обладнання.
|
|
Запровадження моніторингу якості питної води та стану систем питного водопостачання
|
2010 |
За кошти місцевих бюджетів та підприємств водопровідно-каналізаційного господарства постійно здійснюється оснащення відомчих хіміко-бактеріологічних лабораторій сучасним обладнанням і матеріалами для здійснення належного виробничо-лабораторного контролю за якістю питної води. На даний час відповідні лабораторії діють на базі 8-ох водопровідно-каналізаційних підприємств області. Лабораторія КП «Харківводоканал» може проводити контроль якості питної води по 126 показникам, що повністю відповідає вимогам ДержСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної призначеної для споживання людиною». Решта водопровідно-каналізаційних підприємств - ліцензіати Харківської облдержадміністрації, що не мають відомчих лабораторій, укладають відповідні договори з ДУ «Харківський обласний лабораторний центр Держсаніпедемслужби України», її філіями або з акредитованими лабораторіями інших установ. |
|
Запровадження обов'язкового технологічного обліку води на всіх ділянках її видобування, транспортування та постачання споживачам
|
2010-2011 |
На виконання відповідних доручень Кабінету Міністрів України у 2011 році в області була проведена робота по оснащенню усіх підприємств - надавачів послуг з централізованого водопостачання засобами технологічного обліку води. Усього було закуплено та встановлено 257 приладів обліку. Під час прийняття обласною державною адміністрацією рішень про видачу ліцензій на централізоване водопостачання, особлива увага приділяється відповідності суб’єктів господарювання вимогам Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, від 10 серпня 2012 року № 279 (із змінами), щодо здійснення централізованого водопостачання із застосуванням приладів обліку.
|
2. Формування державної житлової політики, створення розвинутого конкурентного середовища на ринку обслуговування житла, у тому числі впровадження комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду із залученням інвесторів-забудовників на конкурсних засадах |
Запровадження інституту управителів майном житлового комплексу |
2010-2012 |
У Харківській національній академії міського господарства (на сьогодні - Харківський національний університет міського господарства ім. О.М. Бекетова) було розроблено та успішно впроваджено навчальну програму «Організація та управління діяльністю об'єднань співвласників багатоквартирних будинків». Зазначену навчальну програму було презентовано під час проведення в м. Харкові 03.11.2011 круглого столу на тему: «Найефективніші практики та кращий досвід щодо розвитку житлово-комунального господарства України», організованого Департаментом житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Харківської облдержадміністрації, та під час проведення 04.12.2012 спільного засідання Національної ради з питань створення та забезпечення функціонування об'єднань співвласників багатоквартирних будинків та Харківської регіональної ради з питань створення та забезпечення функціонування об'єднань співвласників багатоквартирних будинків. За вказаною навчальною програмою протягом 2012-2014 років пройшли навчання 420 чоловік, на що було витрачено 278,3 тис. грн із міського бюджету м. Харкова.
|
|
Запровадження моніторингу аварійних об’єктів житла і комунального господарства
|
2009-2010
|
Для моніторингу аварійних об’єктів житла і комунального господарства використовується інформація Головного управління статистики у Харківській області. За даними державного статистичного спостереження ф.№ 1-житлфонд (річна) «Житловий фонд» станом на 01.01.2015 року в області площа ветхого та аварійного житлового фонду складає 0,5 млн кв. метрів, або 0,77% загальної площі житлових будинків багатоквартирної та індивідуальної побудови (65,3 млн кв. метрів). Згідно даних державної статистичної звітності за формою № 1-теп (річна) «Звіт про постачання теплоенергії за 2014 рік» протяжність ветхих та аварійних теплових мереж складає 622,8 тис. м, або 26,6% загальної протяжності мереж (2343,2 тис. м). За даними статистичної звітності за формою № 1-водопровід «Звіт про роботу водопроводу за 2014 рік» протяжність ветхих та аварійних водопровідних мереж складає 3174,9 тис. м, або 39,7% загальної протяжності мереж (7993,3 тис. м), за формою № 1- каналізація «Звіт про роботу каналізації за 2014 рік» протяжність ветхих та аварійних каналізаційних – 1830,3 тис. м, або 58% загальної протяжності мереж (3155 тис. м). |
|
Складання реєстрів будинків, в яких планується створення ОСББ, із зазначеним обсягів виконання та фінансування робіт
|
2010-2011 |
З метою надання державної підтримки для реалізації інвестиційних проектів з технічного переоснащення та капітального ремонту житлових будинків, в яких створюються або вже функціонують ОСББ у 2010-2011 роках складалися переліки будинків, що потребували капітального ремонту в першу чергу (із зазначеним обсягів виконання та фінансування робіт). Відповідно до цих переліків в ході реалізації Загальнодержавної програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства у 2010 році було освоєно близько 6,4 млн грн коштів Стабілізаційного фонду держаного бюджету, за рахунок яких було виконано капітальний ремонт покрівель на 31-му житловому будинку, здійснено заміну і капітальний ремонт 15-ти ліфтів. У 2012 році фінансування з державного бюджету на зазначені цілі не здійснювалось. |
|
Створення сучасної геоінформаційної системи житлового фонду та комунальної інфраструктури
|
2012-2013 |
На КП «Харківські теплові мережі» впроваджена геоінформаційна система та інформаційно-графічна система «теплограф», що дозволяє контролювати основні параметри роботи системи теплопостачання. На підприємстві було проведено енергетичний аудит, а також паспортизацію всіх об'єктів теплопостачання від джерела до споживача, відповідну інформацію було внесено в електронні бази даних. Це забезпечило надійність та керованість системою теплопостачання на різних рівнях та надало можливість планувати необхідні матеріально-технічні ресурси на виробництво послуг. Через значну вартість робіт із розробки в інших населених пунктах області ГІС не впроваджено. |
|
Під час здійснення комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду забезпечити:
|
|
До цього часу заходи щодо реконструкції кварталів (мікрорайонів) застарілого житлового фонду не здійснювалися, так як на законодавчому рівні не було вирішено низку питань, без яких реконструкція застарілого житлового фонду неможлива. Не затверджено механізм фінансування цих робіт із бюджетів різного рівня та не відпрацьовано фінансово-інвестиційний механізм кредитування із залученням різних джерел фінансування. Не визначено питання щодо формування маневреного житлового фонду як житла, призначеного для тимчасового проживання громадян (на час проведення реконструкції). В Стратегії сталого розвитку Харківської області до 2020 року передбачалась розробка Регіональної програми реконструкції житлових будинків масових серій до 2016 року. Але з вищеперелічених причин розробку вказаної програми було визначено недоцільною. |
|
- визначення кварталів (мікрорайонів), що потребують проведення комплексної реконструкції відповідно до генеральних планів населених пунктів, містобудівного обґрунтування, проектів комплексної забудови території, проектної документації на будівництво окремих об'єктів у цих кварталах (мікрорайонах) та оприлюднення відповідної інформації у засобах масової інформації; |
2012-2014 |
|
|
- узгодження інтересів територіальних громад та інвесторів-забудовників у здійсненні інженерної підготовки, будівництві об'єктів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури, проведенні благоустрою прилеглих прибудинкових територій за рахунок коштів інвесторів-забудовників та органів місцевого самоврядування; |
2012-2014 |
|
|
- координація дій комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів), визначення зобов'язань, відповідальності за їх невиконання учасниками комплексної реконструкції кварталів (мікрорайонів);
|
2012-2014 |
|
|
- здійснення контролю щодо конкурсного визначення інвестора-забудовника комплексної реконструкції кварталу (мікрорайону) |
2012-2014 |
|
|
Сприяння утворенню при органах місцевого самоврядування підрозділів з питань організації об'єднань співвласників багатоквартирних будинків та розвитку інституту управителів житлових будинків |
2010-2012 |
У м. Харкові в Департаменті житлового господарства виконавчого комітету Харківської міської ради створено відділ з контролю за діяльністю ОСББ, ЖК, ЖБК. У містах обласного значення функції з проведення організаційної та методичної роботи зі створення ОСББ покладено на структурні підрозділи виконавчих комітетів міських рад з питань житлово-комунального господарства, реформування житлово-комунального господарства. При ряді виконавчих комітетів місцевих рад сформовані робочі групи зі створення ОСББ, які ведуть роз'яснювальну роботу із населенням щодо переваг функціонування ОСББ та надають практичну допомогу під час створення об'єднань. Завдяки цьому протягом дії Програми за період 2010-2014 років загальна кількість створених в області ОСББ зросла у понад 2 рази і станом на 01.01.2015 склала 780 ОСББ (для порівняння за період з кінця 90-х років до 2010 року в області було створено 367 ОСББ). |
3. Забезпечення беззбиткового функціонування підприємств житлово-комунального господарства |
Приведення тарифів на житлово-комунальні послуги у відповідність з економічно обґрунтованими витратами виробництва послуг |
2010-2014 |
Протягом 2010-2014 років в області уповноваженими органами разом з підприємствами постійно велась робота з приведення діючих тарифів на житлово-комунальні послуги до рівня економічно обґрунтованих витрат їх виробництва з урахуванням зростання цін на природний газ, електроенергію, підвищення на законодавчому рівні розміру мінімальної заробітної плати, а також у зв’язку з падінням обсягів споживання комунальних послуг (встановлення лічильників, перехід абонентів на індивідуальне опалення). |
|
Передбачення в місцевих бюджетах коштів на відшкодування різниці в тарифах у разі прийняття рішення про затвердження (погодження) тарифів на житлово-комунальні послуги нижче розміру економічно обґрунтованих витрат |
2010-2014 |
З місцевих бюджетів підприємствам житлово-комунального господарства області на відшкодування збитків з різниці в тарифах виділено дотацію та надано фінансову підтримку в 2010 році в сумі 16855 тис. грн, в 2011 році в сумі 30643,5 тис. грн, в 2012 році в сумі 31817,2 тис. грн, в 2013 році в сумі 42812,4 тис. грн, в 2014 році в сумі 27983 тис. грн. |
|
Для скорочення дебіторської заборгованості продовжити: - роботу з укладання договорів на реструктуризацію заборгованості населення за житлово-комунальні послуги; - розяснювальну роботу щодо підвищення платіжної дисципліни споживачів, необхідності оформлення субсидій |
2010-2014 |
Протягом 2010-2014 років в області активно проводилась робота з укладання договорів на реструктуризацію заборгованості населення за житлово-комунальні послуги. У 2010 році було укладено 6590 договорів на загальну суму 12731 тис. грн, погашено населенням 12843 тис. грн заборгованості; у 2011 році було укладено 5604 договори на загальну суму 11578 тис. грн, погашено населенням 11071 тис. грн; у 2012 році було укладено 2494 договорів на загальну суму 5588 тис. грн, погашено населенням 5501 тис. грн; у 2013 році було укладено 2991 договір на загальну суму 7761 тис. грн, погашено населенням 5040 тис. грн; у 2014 році було укладено 1742 договорів на загальну суму 4588 тис. грн, погашено населенням 4626 тис. грн. З метою скорочення заборгованості населення за надані житлово-комунальні послуги на підприємствах галузі у часи прийому громадян, у телефонному режимі, при здійсненні обходу боржників проводиться роз’яснювальна робота з населенням щодо проведення вчасної та у повному обсязі оплати за надані послуги, необхідності оформлення субсидій і компенсацій, укладання договорів на реструктуризацію заборгованості за спожиті житлово-комунальні послуги, також проводиться претензійно-позовна робота. На підприємствах м. Харкова створені пересувні пункти для збору платежів з населення біля будинків; створені автоматизовані лінії інформування боржників про наявну заборгованість. |
4. Технічне переоснащення житлово-комунального господарства, скорочення питомих показників використання енергетичних і матеріальних ресурсів на виробництво житлово-комунальних послуг |
Впровадження пілотних проектів, які спрямовані на скорочення витрат та невиробничих втрат енергоресурсів, теплової енергії та питної води при виробництві послуг, переведення підприємств житлово-комунального господарства на альтернативні джерела енергії та види палива |
2010-2014 |
Певні кроки щодо впровадження пілотних проектів, спрямованих на переведення галузевих підприємств на альтернативні джерела енергії та види палива були зроблені базовими підприємствами галузі у 2010-2011 роках. Власним коштом підприємств були розроблені техніко-економічні обґрунтування проектів «Будівництво когенераційної станції електричною потужністю 4000 кВт та тепловою потужністю 4288 кВт з реконструкцією адміністративно-виробничого корпусу по вул. Столєтова, 4», «Реконструкція систем опалення, гарячого водопостачання та кондиціонування на об’єктах КП КГ «Харківкомуночиствод» шляхом використання енергозберігаючих теплонасосних технологій з використанням тепла каналізаційних стоків з метою закриття існуючих газових котелень та усунення викидів парникових та шкідливих газів в атмосферу» та «Удосканалення системи мулового господарства каналізаційних очисних споруд м. Харкова. Етап 2. творення комплексу термічної утилізації осаду» з метою пошуку інвесторів для іх реалізації. На даний час 2 перших з вказаних проектів разом з іншими реалізується за підтримки Міжнародного банку реконструкції та розвитку і Фонду чистих технологій в рамках проектів «Підвищення енергоефективності в секторі централізованого теплопостачання України» та «Розвиток міської інфраструктури – 2». У 2012 році в області було успішно реалізовано пілотний проект щодо переведення об’єктів соціальної сфери, які опалювались від газових котелень, на опалення від котелень, що працюють на пелетах. Відповідні роботи були проведені у м. Богодухові та м. Люботині за рахунок коштів вітчизняного інвестора ТОВ «Аквілегвія». Зазначена практика була продовжена у подальшому. Так, у 2013 році у Нововодолазькому районі підприємство ТОВ «Нововодолазькі теплові мережі» за власні кошти виконало роботи з переведення на тверде паливо 5-ти існуючих котелень та будівництво 4-х блочно-модульних котелень для опалення об’єктів соціальної сфери. У Дергачівському районі на 7-ми газових котельних, які опалюють об’єкти соціальної сфери, за кошти інвестора ТОВ «Екотехнопарк» встановлені додаткові твердопаливні котли. У м. Богодухів за кошти інвестора ТОВ «Альтернативні системи опалення» установлено модульну твердопаливну котельню та проведено капітальний ремонт 2-х котельних з установкою твердопаливних котлів для опалення об’єктів соціальної сфери. В 2014 році за рахунок коштів ТОВ «Котельні лікарняного комплексу» на 10 об’єктах теплопостачання в Богодухівському, Валківському, Великобурлуцькому, Дворічанському, Зміївському, Харківському, Чугуївському районах виконані роботи з встановлення теплогенеруючого обладнання, що працює на альтернативних природному газу видах палива. Також, у Харківському та Зміївському районах ТОВ «Альтеп» за власні кошти встановило 12 твердопаливних котелень. Робота у цьому напрямку продовжується. З листопада 2013 року по лютий 2015 року в області за рахунок гранту Японського агентства з міжнародного співробітництва (JICA) реалізовано пілотну фазу інвестиційного проекту ХОКП «Дирекція розвитку інфраструктури території» (далі – ХОКП «ДРІТ») з впровадження енергозберігаючих технологій. Увесь проект передбачає переведення 38 котелень підприємства з природного газу на паливні брикети з наступною додатковою установкою 49 котлів (ККД 87%). З метою забезпечення твердопаливних котлів паливними брикетами заплановано доукомплектувати існуючий на підприємстві цех з виготовлення паливних брикетів і побудувати додатково два цехи на філіях підприємства у Куп'янському та Дергачівському районах. В рамках
пілотної фази проекту на філії ХОКП «ДРІТ» у м. Куп’янську встановлено
пелетайзер (установку для виробництва пелет із соломи), на філії ХОКП «ДРІТ»
у На даний час японські спеціалісти завершили дослідження режимів та параметрів роботи обладнання в наших кліматичних умовах, у відповідності до технічних і регламентних норм, встановлених виробниками, за підсумками якого вирішується питання подальшого співробітництва між ХОКП «ДРІТ» та Японським агентством з міжнародного співробітництва (JICA). |
|
Розробка оптимізованих схем теплопостачання, водопостачання та водовідведення з урахуванням перспектив розвитку кожного населеного пункту |
2010-2012 |
Стан розробки оптимізованих схем теплопостачання населених пунктів з кількістю мешканців більше 20 тисяч (всього 10 міст) наступний: схеми розроблені в 8-ми містах обласного значення (80%), триває розробка у м. Харкові, в м. Люботин необхідність у розробці оптимізованої схеми теплопостачання відсутня, оскільки споживачів планується перевести на індивідуальне опалення. У населених пунктах з кількістю мешканців менше 20 тисяч (всього 43 населених пункти) стан розробки схем теплопостачання наступний: вже розроблені в 22-х населених пунктах (51,2%), розробляється в 10-ти (23,2%), розроблені, але не відповідають методичним рекомендаціям в 4-х (9,3%), не розроблені в 7-ми (16,3%). Схеми оптимізації роботи систем водопостачання розроблені у містах Дергачі, Лозова та Чугуїв. Крім того, на підприємствах водопровідно-каналізаційного господарства області існують робочі схеми, розроблені без дотримання методичних рекомендацій. Робота з розробки оптимізованих схем водопостачання населених пунктів області (крім сільських населених пунктів) триває. Причиною повільних темпів розробки схем є відсутність необхідних коштів у місцевих бюджетах.
|
5. Залучення громадськості до процесів формування житлової політики та реформування житлово-комунального господарства |
Розроблення та впровадження місцевих програм залучення громадськості до формування житлової політики та реформування житлово-комунального господарства |
2010-2011 |
В умовах обмеженого бюджетного фінансування та проведення оптимізації діючих програм, розроблення окремої місцевої програми залучення громадськості до формування житлової політики та реформування житлово-комунального господарства було визнано недоцільним. На початку 2011 року було створено Громадську раду при Харківській обласній державній адміністрації, у складі якої є Комітет з питань житлово-комунального господарства та будівництва. Департамент житлово-комунального господарства та розвитку Харківської облдержадміністрації постійно співпрацює з Громадською радою, залучаючи її представників до участі у круглих столах та відеоконференціях з найбільш актуальних питань реформування галузі. З 2012 року представника Громадської ради включено до складу колегії Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку Харківської облдержадміністрації. Одним з результатів співпраці з Громадською радою є внесення у 2013 році змін та доповнень до Програми реформування і розвитку житлово-комунального господарства Харківської області на 2010-2015 роки щодо стимулювання процесу створення та надання підтримки ОСББ. У 2012 році було створено Харківську регіональну раду з питань створення та забезпечення функціонування об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, до складу якої були включені представники громадських організацій та ОСББ області. За підсумками засідань вказаної регіональної ради неодноразово на центральний рівень подавалися пропозиції щодо вдосконалення діючих нормативно-правових актів у сфері ЖКГ. З метою створення умов для підвищення активності громад та розв’язання місцевих проблем соціально-економічного характеру Харківською обласною радою у 2012 році було започатковано обласний конкурс міні-проектів розвитку територіальних громад. Одним з основних завдань конкурсу є стимулювання діяльності громадських організацій, органів самоорганізації населення, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, ініціативних груп громадян через надання фінансової підтримки для впровадження їхніх суспільних ініціатив. Серед пріоритетних напрямів конкурсу є поліпшення стану матеріально-технічної бази об'єктів житлово-комунального господарства, облаштування дитячих ігрових і спортивних майданчиків, благоустрій місць відпочинку населення (парків, скверів, алей) та інші. В області застосовуються й інші форми залучення громадськості до вирішення нагальних проблем галузі. Так, наприклад, у 2012 році у Дворічанському районі громадською організацією «Фонд сільських громад Дворічанщини» за підтримки Дворічанської райдержадміністрації та районної ради було успішно реалізовано проект «Організація суспільно корисних екопоходів для молоді Дворічанського району – фундамент позитивних змін». Фінансову підтримку було надано Національним фондом в підтримку демократії (NED) в рамках конкурсу мінігрантів проекту Всеукраїнської мережі «Громадські ініціативи України». В ході реалізації вказаного проекту 60 молодих людей взяли участь у 4-х триденних екопоходах, під час яких були прибрані місця громадського відпочинку поблизу 4-х сіл Дворічанського району. |
|
Організація постійно діючого семінару для представників органів місцевого самоврядування та комунальних підприємств щодо форм і методів роботи з громадськістю |
2010-2014 |
Харківський регіональний інститут державного управління при Президентові України в рамках підвищення кваліфікації державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування, керівників державних підприємств, установ та організацій постійно проводить курси, в програмах яких є тематика, присвячена формам і методам роботи з громадськістю. Також семінари з питань організації та проведення консультацій з громадськістю для фахівців районних державних адміністрацій, виконавчих комітетів міських рад проводить Департамент масових комунікацій Харківської обласної державної адміністрації. |
|
Проведення громадських форумів, громадських слухань, круглих столів для формування виваженої громадської позиції та дотримання балансу інтересів постачальників і споживачів житлово-комунальних послуг |
2010-2014 |
В області широко застосовується практика проведення круглих столів та відеоконференцій з найбільш актуальних питань реформування галузі за участі представників житлово-комунальних підприємств, громадських організацій, ОСББ, провідних науковців, засобів масової інформації. 20.05.2010
проведено круглий стіл з питання обговорення проекту Регіональної програми
«Модернізація комунальної теплоенергетики Харківської області на 12.04.2011 - круглий стіл з питання впровадження єдиних тарифів на житлово-комунальні послуги. 19.05.2011 - круглий стіл на тему: «Створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків – ефективний механізм управління житловим фондом». 24.05.2011 відбулась відеоконференція за участю представників Мінрегіону України на тему: «Створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків – вагомий поступ у реформуванні житлово-комунального господарства України». 21.09.2011 за підтримки інформаційних агентств «Україна Комунальна» та «МОСТ-Харьков» відбувся круглий стіл на тему: "Споживач, постачальник та влада: хто кого в реформі ЖКГ?» 03.11.2011 спільно з ДП «Агентство розвитку ЖКГ» проведено круглий стіл на тему: «Найефективніші практики та кращий досвід щодо розвитку житлово-комунального господарства України». 12.01.2012 разом з Міжгалузевою регіональною корпорацією «Теплоенергія» було організовано круглий стіл на тему: «Модернізація комунальної теплоенергетики Харківської області». 11.06.2012 – проведено круглий стіл на тему: «ОСББ: налагодження діалогу із владою». 04.12.2012 в рамках спільного засідання Національної та Харківської регіональної рад з питань створення та забезпечення функціонування ОСББ проведено круглий стіл на тему: «ОСББ: проблеми, реалії та перспективи». Також, протягом 2012 року було проведено 5 круглих столів на тему: «Управління багатоквартирними будинками в ринкових умовах нової тарифної політики» з представниками ОСББ та ініціативних груп окремих районів м. Харкова. 29.05.2013 проведено круглий стіл на тему: «Удосконалення законодавства про ОСББ – новий підхід до формування ефективного власника житла». 23.12.2013 - на тему: «Пільгове кредитування ОСББ». 19.11.2014 було проведено круглий стіл на тему: «Термомодернізація житлового фонду ОСББ». |
|
Підготовка матеріалів для засобів масової інформації з метою висвітлення комунальних проблем |
2010-2014 |
Інформація з питань тарифної політики, енергозбереження, реформування житлово-комунального господарства постійно друкується у місцевих періодичних виданнях: «Вечерний Харьков», «Харьковские известия», «Час ЖКГ», «Новости Чугуєва», «Обрії Ізюмщини», «Печенізький край», «Вісті Красноградщини», «Трудова слава» Борівського району, «Нове життя» Близнюківського району, «Маяк» Богодухівського району, «Голос Лозівщини», «Вісті Барвінківщини» та інших. Інформація про основні події, що відбуваються у галузі, постійно висвітлюється на офіційному веб-сайті Харківської обласної державної адміністрації www.kharkivoda.gov.ua (у розділі новин, на сторінці Департаменту житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури, в період 2011-2013 років – ще й на сторінці Харківського регіонального Комітету з економічних реформ у розділі «Історії успіху реформ» (реформа ЖКГ)). |
6. Передача гуртожитків у власність територіальних громад |
Капітальний ремонт гуртожитків, у тому числі ремонт дахів, внутрішньобудинкових мереж тепло-. водопостачання, водовідведення, електромережі та ліфтів |
2013-2015 |
Протягом зазначеного терміну в комунальну власність територіальних громад було передбачено передати 70 гуртожитків, фактично передано 9 гуртожитків, а саме: - в 2013 році передбачалось передати 5 гуртожитків, передано 3 гуртожитки загальною площею 1,1 тис. кв. м. - в 2014 році передбачалось передати 26 гуртожитків, передано 5 гуртожитків загальною площею 5,6 тис. кв. м. - в 2015 році передбачалось передати 39 гуртожитків, передано 1 гуртожиток загальною площею 1,3 тис. кв. м. Кошти на капітальний ремонт гуртожитків з державного бюджету не виділялись, всі ремонти у переданих гуртожитках проводились за кошти власників підприємств та мешканців гуртожитків. |
Директор Департаменту
житлово-комунального господарства
та розвитку інфраструктури Харківської
обласної державної адміністрації С.В. Магдисюк