Таблиця 1
ЗВІТ
виконання завдань та заходів Програми у 2016 році
№ з/п |
Заходи Програми |
Відповідальний за виконання заходу |
Планові обсяги фінансування на 2016 рік відповідно до Програми, тис. грн |
Фактичні обсяги фінансування у 2016 році, тис. грн |
Фактично виконано згідно з формою № 2 та актів виконаних робіт, тис. грн. |
% виконаних робіт від планового обсягу |
обласний бюджет |
обласний бюджет |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Охорона і раціональне використання водних ресурсів |
||||||
1 |
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво каналізаційних очисних споруд в м. Богодухові в с. Семенів Яр продуктивністю 700м3/на добу |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
350,0 |
350,0 |
349,1 |
99,7% |
2 |
Розробка проектно-кошторисної документації на реконструкцію повітродувної станції та аеротенків каналізаційних очисних споруд м. Первомайський |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
309,0 |
308,2 |
308,2 |
99,7% |
3 |
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво модульних очисних споруд в с. Богуславка Борівського району Харківської області |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
120,0 |
120,0 |
120,0 |
100% |
4 |
Розробка проектно-кошторисної документації на реконструкцію очисних споруд в м. Валки |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
405,0 |
405,0 |
404,9 |
100% |
5 |
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво модульних очисних споруд в с. Нагірне Зачепилівського району Харківської області |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
120,0 |
120,0 |
120,0 |
100% |
6 |
Будівництво каналізаційних мереж та благоустрій по вул. Першотравневій в смт Краснокутськ Краснокутського району |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
500,0 |
494,9 |
493,0 |
98,6% |
7 |
Реконструкція очисних споруд із застосуванням технології «Біоплато» в селі Бірки Зміївського району |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
6 769,7 |
4 024,7 |
4 021,2 |
59,4% |
8 |
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво очисних споруд в м. Люботин по вул. Шмідта |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
472,0 |
472,0 |
439,4 |
93,1% |
9 |
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво очисних споруд в смт Мала Рогань |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
800,0 |
800,0 |
797,9 |
99,7% |
10 |
Реконструкція очисних споруд каналізації Малоданилівської селищної ради Дергачівського району Харківської області |
Департамент капітального будівництва ХОДА |
5 200,0 |
250,0 |
250,0 |
4,8% |
11 |
Реконструкція очисних споруд в с. Феськи, Золочівський район, Харківська область |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
1 071,0 |
1 071,0 |
1 066,0 |
99,5% |
12 |
Придбання обладнання, устаткування для реалізації заходів з водообміну у Краснопавлівському водосховищі
|
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
1 100,0 |
1 100,0 |
1063,3 |
96,7% |
Разом за напрямом |
17 216,7 |
9 515,8 |
9 433,0 |
54,8% |
||
Раціональне використання, зберігання або знищення відходів виробництва та побутових відходів |
||||||
1 |
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво Комплексу по управлінню ТПВ в м. Красноград |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
600,0 |
600,0 |
599,5. |
99,9% |
2 |
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво полігону ТПВ в м. Лозова |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
600,0 |
599,9 |
599,9 |
99,9% |
3 |
Розробка проектно-кошторисної документації на будівництво Комплексу по управлінню відходами у Первомайському районі |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
800,0 |
800,0 |
787,2 |
98,4% |
4 |
Придбання сміттєвозу для м. Балаклія |
Балаклійська РДА |
2 100,0 |
2 096,4 |
2 096,4 |
99,8% |
5 |
Придбання вакуумної машини для Близнюківського району |
Бдизнюківська РДА |
1 200,0 |
1 196,4 |
1 196,4 |
99,7% |
6 |
Придбання сміттєвозу для м. Валки |
Валківська РДА |
1 100,0 |
1 100,0 |
0,0 |
0,0% |
7 |
Придбання вакуумної машини для смт Великий Бурлук |
Великобурлуцька РДА |
1 200,0 |
1 200,0 |
1 196,4 |
99,7% |
8 |
Придбання сміттєвозу для смт Старий Салтів Вовчанського району |
Вовчанська РДА |
1 220,0 |
1 220,0 |
1 219,2 |
99,9% |
9 |
Придбання сміттєвозу для смт Дворічна Дворічанського району |
Дворічанська РДА |
1 100,0 |
1 100,0 |
1 100,0 |
100,0% |
10 |
Придбання сміттєвозу для Слатинської селищної ради Дергачівського району |
Дергачівська РДА |
1 100,0 |
1 100,0 |
918,0 |
83,4% |
11 |
Придбання сміттєвозу для смт Мала Данилівка Дергачівського району |
Дергачівська РДА |
1 220,0 |
1 217,0 |
1 217,0 |
99,8% |
12 |
Придбання вакуумної машини для смт Золочів Золочівського району |
Золочівська РДА |
1 700,0 |
1 697,0 |
1 697,0 |
99,8% |
13 |
Придбання вакуумної машини для смт Кегичівка |
Кегичівська РДА |
1 200,0 |
1 196,4 |
1 196,4 |
99,7% |
14 |
Придбання сміттєвозу для смт Краснокутськ |
Краснокутська РДА |
2 100,0 |
1 242,0 |
1 242,0 |
59,1% |
15 |
Придбання сміттєвозу для Краснопавлівської селищної ради Лозівського району |
Лозівська РДА |
2 100,0 |
2 096,4 |
2 096,4 |
99,8% |
16 |
Придбання сміттєвозу для Кулиничівської селищної ради Харківського району |
Харківська РДА |
2 100,0 |
2 098,5 |
2 098,5 |
99,9% |
17 |
Придбання сміттєвозу для м. Лозова |
Лозівська міська рада |
1 200,0 |
1 200,0 |
1 200,0 |
100% |
18 |
Придбання сміттєвозу для м. Первомайський |
Первомайська міська рада |
2 100,0 |
2 096,4 |
2 096,4 |
99,8% |
19 |
Придбання сміттєвозу для м. Чугуєва |
Чугуївська міська рада |
2 100,0 |
2 090,4 |
2 090,4 |
99,5% |
Разом за напрямом |
26 840,0 |
25 946,8 |
24 647,1 |
91,8% |
||
Охорона і раціональне використання земель |
||||||
1 |
Розчищення русла річки Уди в смт Золочів Золочівського району Харківської області |
Департамент житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури ХОДА |
1 963,3 |
1 213,4 |
1 213,4 |
61,8% |
Разом за напрямом |
1 963,3 |
1 213,4 |
1 213,4 |
61,8% |
||
ВСЬОГО з обласного бюджету |
46 020,0 |
36 676,0 |
35 293,5 |
76,7% |
№ з/п |
Заходи Програми |
Відповідальний за виконання заходу |
Планові обсяги фінансування на 2016 рік відповідно до Програми, тис. грн |
Фактичні обсяги фінансування у 2016 році, тис. грн |
Фактично виконано згідно з формою № 2 та актів виконаних робіт, тис. грн. |
% виконаних робіт від планового обсягу |
державний бюджет |
державний бюджет |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Раціональне використання, зберігання або знищення відходів виробництва та побутових відходів |
||||||
1 |
Будівництво комплексу по управлінню комунальними відходами в м. Люботин |
Департамент капітального будівництва ХОДА |
20 000,0 |
20 000,0 |
19 987,4 |
99,9% |
Разом за напрямом |
20 000,0 |
20 000,0 |
19 987,4 |
99,9% |
||
ВСЬОГО з державного бюджету |
20 000,0 |
20 000,0 |
19 987,4 |
99,9% |
Аналіз виконання в цілому за Програмою:
№ з/п |
Джерела фінансування |
Планові обсяги фінансування на 2016 рік відповідно до Програми, тис. грн. |
Фактично виконано згідно форм №2 та актів виконаних робіт за звітний період, тис. грн. |
% виконаних робіт від планового обсягу |
1 |
обласний бюджет |
46 020,0 |
35 293,5 |
76,7% |
2 |
державний бюджет |
20 000,0 |
19 987,4 |
99,9% |
|
Разом |
66 020,0 |
55 280,9 |
83,7% |
Пропозиції щодо подальшого виконання Програми:
Харківська область посідає одне із провідних місць в економічному потенціалі України. Висока концентрація промислових підприємств, будівельних, транспортних організацій, значної кількості сільськогосподарських комплексів в поєднанні із значною щільністю населення створили достатньо велике навантаження на біосферу, що призводить до забруднення повітряного та водного басейнів, накопичення шкідливих відходів тощо. Розв'язання екологічних проблем можливе в рамках Програми шляхом об'єднання та координації зусиль органів місцевої влади, місцевого самоврядування, природоохоронних організацій, наукових установ, засобів масової інформації, громадських організацій, мобілізації наявних ресурсів для реалізації спільно запланованих заходів для реалізації природоохоронної політики.