ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

до проекту рішення обласної ради “Про призначення Бакшеєва Олександра Володимировича на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ»”

 

До Харківської обласної ради надійшла заява від Бакшеєва Олександра Володимировича стосовно призначення його на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ».

Юридична адреса та місцезнаходження підприємства: м. Харків, м-н Свободи, 5, Держпром, 1під., 7 пов., кім. 164-168.

Бакшеєв Олександр Володимирович, 1956 року народження. Освіта вища. У 1983 році закінчив Харківський автомобільно-дорожній інститут, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Економіка та організація автомобільного транспорту» та здобув кваліфікацію інженер-економіст.

Загальний стаж роботи – 40 років, з них – 27 років на керівних посадах.

Листом Харківської обласної державної адміністрації від 02.05.2018  № 01-73/3765 надано погодження на призначення Бакшеєва Олександра Володимировича на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ».

Керуючись пунктом  20 частини першої статті 43, статтею 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтями 23, 24 Кодексу законів про працю України, Положенням про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств,  установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області, затвердженим рішенням обласної ради від 14 квітня 2016 року № 138-VІІ (зі змінами), підготовлено проект рішення обласної ради “Про призначення Бакшеєва Олександра Володимировича на посаду директора КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЖИТЛОВОГО БУДІВНИЦТВА НА СЕЛІ»”.

 

Заступник начальника управління

з питань  комунальної власності,

начальник відділу аналізу роботи

суб’єктів спільної власності

виконавчого  апарату

обласної ради                                                                                                         Ю. Головко