ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення обласної ради від 07 червня року № 731-VII (XVI сесія VII скликання)
|
ПОРЯДОК
використання коштів обласного бюджету для підтримки діяльності громадських об'єднань осіб з інвалідністю, ветеранів та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи
1. Порядок використання коштів обласного бюджету для підтримки діяльності громадських об'єднань осіб з інвалідністю, ветеранів та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (далі – Порядок), визначає механізм використання коштів, передбачених в обласному бюджеті на виконання підрозділу 7. «Підтримка діяльності громадських організацій осіб з інвалідністю, ветеранів, громадських чорнобильських організацій, організацій ветеранів АТО» розділу 8. «Напрями діяльності та заходи комплексної Програми соціального захисту населення Харківської області на 2016 – 2020 роки» комплексної Програми соціального захисту населення Харківської області на 2016 – 2020 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 17 грудня 2015 року № 15-VII (зі змінами).
Цей Порядок не застосовується щодо місцевих (обласних) осередків (відокремлених підрозділів) всеукраїнських об’єднань осіб з інвалідністю.
2. Головний розпорядник бюджетних коштів визначається рішенням обласної ради про затвердження обласного бюджету на відповідний рік.
3. Одержувачами коштів обласного бюджету є громадські об'єднання осіб з інвалідністю, ветеранів та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (далі – громадські об'єднання), які провадять свою діяльність на території Харківської області та надали головному розпоряднику коштів пакет документів, зазначений у п. 4 цього Порядку.
4. Для отримання коштів обласного бюджету громадські об'єднання до 01 вересня року, що передує періоду, в якому надається фінансова підтримка, подають головному розпоряднику коштів заяву, до якої додаються:
копія статуту (положення) громадського об'єднання, засвідчена підписом керівника громадського об'єднання;
копії документів про легалізацію обласного осередку всеукраїнського (міжнародного) громадського об'єднання, засвідчені підписом керівника громадського об'єднання;
копія протоколу засідання вищого органу громадського об'єднання про обрання керівного складу, засвідчена підписом керівника громадського об'єднання;
копія рішення територіального органу Державної фіскальної служби України про внесення (або повторне внесення) громадського об'єднання до Реєстру неприбуткових установ та організацій, засвідчена підписом керівника громадського об'єднання;
звіт про використання бюджетних коштів за минулий рік (у разі їх отримання громадським об'єднанням), засвідчений підписом керівника громадського об'єднання;
довідка про обсяги коштів громадського об'єднання, які надійшли протягом року з інших джерел, та напрями їх використання, засвідчена підписом керівника громадського об'єднання;
довідка про відсутність заборгованості за наданими банками кредитами, засвідчена підписом керівника громадського об'єднання;
довідка про наявність у громадського об'єднання матеріально-технічного забезпечення та приміщення, засвідчена підписом керівника громадського об'єднання;
довідка про наявність структурних підрозділів (районні, міські та первинні осередки) та місце їх знаходження, чисельність членів організації і колективних членів, засвідчений підписом керівника громадського об'єднання;
детальні розрахунки та обґрунтування за кожним напрямом використання коштів обласного бюджету у періоді, на який надається фінансова підтримка, засвідчені підписом керівника громадського об'єднання;
план заходів громадського об’єднання на період, на який надається фінансова підтримка, засвідчені підписом керівника громадського об'єднання.
Громадські об’єднання, які подали до головного розпорядника бюджетних коштів документи, зазначені у абзацах 1‒4, у попередні роки, мають право не надавати їх повторно. У разі зміни документів, зазначених у абзацах 1‒4, громадське об’єднання зобов’язане проінформувати головного розпорядника коштів протягом 30 днів, з моменту виникнення відповідних змін.
5. Кошти обласного бюджету використовуються громадським об'єднанням на:
1) здійснення заходів з реалізації завдань, визначених статутом громадського об'єднання, а саме:
відзначення святкових, пам’ятних та історичних дат, пов’язаних із вшануванням та увічненням пам’яті ветеранів війни, жертв нацистських переслідувань та політичних репресій, захистом незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, щодо утвердження соборності та державності, проголошення незалежності України, а також відвідування військових поховань і військових пам’ятників;
проведення спортивно-реабілітаційних заходів;
проведення тренінгів, курсів, навчальних семінарів, засідань за круглим столом та інших інформаційно-просвітницьких заходів відповідно до тематики програми (проекту, заходу);
проведення заходів із військово-патріотичного виховання;
розроблення та виготовлення періодичних, довідкових, інформаційних, аналітичних та методичних видань з питань соціального захисту, реабілітації, соціалізації, адаптації, працевлаштування ветеранів та діяльності громадських об’єднань ветеранів без права їх подальшого використання в комерційних цілях;
2) адміністративні витрати на організаційне та матеріально-технічне забезпечення громадських об’єднань:
оренда нежитлових приміщень у разі відсутності власних приміщень громадських об’єднань або наданих їм безоплатно відповідно до статті 20 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
оплата комунальних послуг у межах середніх норм споживання щодо приміщень, в яких громадське об’єднання провадить свою статутну діяльність;
матеріальне заохочення працівників та членів організації;
придбання канцелярських товарів;
послуги зв’язку та обслуговування оргтехніки;
відрядження та оплату транспортних послуг;
послуги з придбання та використання програм бухгалтерського обліку.
На адміністративні витрати громадські об’єднання можуть витрачати не більше 20 відсотків від загального обсягу коштів фінансової підтримки.
6. Використання бюджетних коштів на цілі, не зазначені у п. 5 цього Порядку, забороняється.
7. Заходи, які пропонують громадські об’єднання, мають розроблятися з урахуванням:
запланованих заходів (програм) у рамках державної та регіональної політики у сфері соціального захисту осіб з інвалідністю, ветеранів та громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
актуальності, соціальної спрямованості та інноваційності;
раціональності та ефективності використання громадським об'єднанням коштів обласного бюджету.
8. Розподіл коштів обласного бюджету між одержувачами коштів обласного бюджету на відповідний рік здійснюється згідно з рішенням Харківської обласної ради на підставі пропозицій головного розпорядника коштів, погоджених із постійними комісіями Харківської обласної ради: з питань соціальної політики, охорони здоров'я, реабілітації учасників бойових дій та АТО; з питань бюджету.
9. Облік надходжень та використання коштів обласного бюджету відображається в документах бухгалтерського обліку, а також у бюджетній та фінансовій звітності громадського об'єднання в установленому законодавством порядку.
10. Проведення операцій з коштами обласного бюджету та складання бюджетної та фінансової звітності здійснюється відповідно до чинного законодавства України.
11. Контроль за цільовим використанням коштів обласного бюджету здійснює: Головне управління Державної казначейської служби України в Харківській області та головний розпорядник коштів.
12. Головний розпорядник коштів має право:
відмовити громадському об’єднанню у фінансуванні, якщо пропоновані заходи не відповідають п. 7 цього Положення, а також у разі нераціонального та неефективного використання коштів обласного бюджету у минулому році;
проводити моніторинг діяльності громадських об'єднань;
вживати заходів щодо припинення фінансування громадського об'єднання у разі виявлення нецільового використання коштів обласного бюджету;
припинити фінансування громадського об’єднання, у разі виникнення обставин, які унеможливлюють подальше фінансування.
13. Громадські об'єднання, які отримують кошти з обласного бюджету, подають до головного розпорядника коштів:
Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7м) та детальну розшифровку до нього (у довільній формі) ‒ щомісяця;
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2м), Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (форма № 4-3м), Звіт про заборгованість за бюджетними коштами (форма № 7м) та детальну розшифровку до них (у довільній формі) ‒ щокварталу та за результатами річного звіту.
14. Відповідальність за нецільове використання коштів обласного бюджету покладається на громадські об'єднання.
Перший заступник
голови обласної ради В. Коваленко