ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
XVI сесія VІI скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Від 07 червня 2018 року № 736-VІI
Про внесення змін до програми інформатизації Харківської області «Електронна Харківщина» на 2018 – 2020 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 07 грудня 2017 року № 561-VII
З метою впровадження новітніх інформаційних технологій в організаційні процеси та утворення в області єдиного інформаційного середовища, відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації», Порядку формування та виконання регіональної програми і проекту інформатизації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2000 року № 644, на підставі статей 43, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» обласна рада
В И Р І Ш И Л А :
Внести до програми інформатизації Харківської області «Електронна Харківщина» на 2018 – 2020 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 07 грудня 2017 року № 561-VII (далі – Програма), такі зміни:
- викласти підпункт 2.1.16. пункту 2.1. підрозділу 2. «Створення і розвиток інформаційної інфраструктури» розділу 8. «Завдання Програми на 2018 – 2020 роки» Програми у такій редакції:
«
2.1.16. Модернізація зали засідань у Будинку рад по вул. Сумській, 64 шляхом встановлення сучасного обладнання для проведення активів, колегій, нарад тощо |
Харківська обласна рада
ОК ВЕП "ДЕРЖПРОМ" |
7403,00 |
0,00 |
6068,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
1335,00 |
0,00 |
Поліпшення якості проведення заходів із використанням сучасного мультимедійного обладнання |
»;
- викласти підпункт 2.1.16. пункту 2.1. підрозділу 2. «Створення і розвиток інформаційної інфраструктури» розділу 9. «Завдання Програми на 2018 рік» Програми у такій редакції:
«
2.1.16. Модернізація зали засідань у Будинку рад по вул. Сумській, 64 шляхом встановлення сучасного обладнання для проведення активів, колегій, нарад тощо |
Харківська обласна рада
ОК ВЕП "ДЕРЖПРОМ" |
4558,00 |
0,00 |
3648,00 |
0,00 |
0,00 |
0,00 |
910,00 |
0,00 |
Поліпшення якості проведення заходів із використанням сучасного мультимедійного обладнання |
Голова обласної ради С.Чернов