Додаток 2

до Положення про порядок

призначення на посаду та

звільнення із займаної посади 

керівників  комунальних

підприємств, установ, закладів, що

є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

 

 

Примірна форма контракту

з керівником комунальної установи, закладу, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

 

                                                                                                          «____»_______ 20___ р.

 

Харківська обласна рада  в особі голови обласної ради Чернова Сергія Івановича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення  обласної ради  від «___» __________20__року №___ з одного боку, та громадянин(ка)_________________________________________ __________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

з другого боку,  за погодженням з постійними комісіями обласної ради______________________________________________________________, уклали цей контракт про те, що громадянин (ка)______________________ __________________________________________________________________

                                                         (прізвище, ім’я, по батькові)

відповідно до рішення обласної ради від «___» _____ 20___року № _____ приймається на роботу до___________________________________________

__________________________________________________________________

                                              (найменування  установи, закладу)

на посаду _________________________________________(далі – Керівник)                                                      (повна назва посади)

зі строком випробування ______ місяців.           

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

            1.1. Керівник у своїй роботі у межах питань, встановлених чинним законодавством України, Статутом установи, закладу (повна назва) (далі – Заклад) та цим контрактом, підзвітний Харківській обласній раді (далі – Рада).

            1.2. За цим контрактом Керівник  зобов’язується здійснювати оперативне керівництво Закладом, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, забезпечувати ефективне використання і зберігання майна, закріпленого за ним на праві оперативного управління, а Рада зобов’язується створювати необхідні умови для матеріального забезпечення та організації праці Керівника.

            1.3. Цей контракт є особливою формою строкового трудового договору. На підставі контракту виникають трудові відносини між Керівником та Радою, які є сторонами по контракту.

            1.4. Керівник є повноважним представником Закладу. На період відпустки,  хвороби або відсутності з інших поважних причин, обов’язки Керівника виконує призначена ним особа, яка у повному обсязі виконує його функції та обов’язки, користується повноваженнями і правами Керівника, якщо останнім не установлено іншого.

1.5. При виконанні покладених на Керівника обов’язків він керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами галузевого міністерства, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної ради,  розпорядженнями голови Харківської обласної державної адміністрації, наказами обласного галузевого органу управління, прийнятими в межах встановлених повноважень, іншими нормативно-правовими  актами та Статутом Закладу.

 

2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

 

2.1. Керівник здійснює поточне (оперативне) керівництво Закладом, організовує його господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання Закладом завдань, передбачених законодавством, Статутом Закладу і цим контрактом.

 

2.2. Керівник Закладу зобов’язується:

1) організовувати роботу Закладу щодо __________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________;

2) виконувати такі постійні функції і обов’язки з організації і забезпечення діяльності Закладу:

-       впроваджувати нові, прогресивні технології; матеріально-технічне забезпечення діяльності Закладу;

-       забезпечувати юридичну, економічну, бухгалтерську та інформаційну діяльність Закладу;

-        забезпечувати раціональний добір кадрів, створювати умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом;

-        щоквартально надавати Обласній раді бухгалтерську та статистичну звітність, інформацію про рух основних засобів за квартал, наявність вільних площ, придатних для передачі в оренду;

-        у кінці кожного року надати до Ради матеріали річної інвентаризації основних засобів;

-        щомісячно надавати Обласній раді інформацію про нарахування та перерахування плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, що знаходиться в оперативному управлінні Закладу, за встановленою формою;

-        щоквартально надавати Обласній раді інформацію щодо орендарів, яким передано в оренду майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, за встановленою формою;

-        забезпечувати ефективне використання та збереження майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, що відображається на балансі Закладу і закріплене за ним на праві оперативного управління;

-        забезпечувати  дотримання  у  Закладі вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;

-        забезпечувати раціональне та ефективне цільове використання бюджетних коштів, що передбачені для утримання Закладу;

-        вживати заходів до своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, та недопущення утворення заборгованості з неї;

-        забезпечувати своєчасну та у повному обсязі сплату передбачених законодавством податків, зборів та інших обов'язкових платежів;

-        забезпечувати цільове використання державних та обласних бюджетних коштів, наданих Закладу згідно із затвердженими державними та місцевими програмами;

-        призначати на посаду та звільняти з посади своїх заступників і головного бухгалтера Закладу за погодженням з обласним галузевим органом управління;

-        подавати на затвердження галузевому органу управління  кошторис, план асигнувань загального фонду бюджету, штатний розпис та структуру Закладу;

-        на початок року надавати Обласній раді копію затвердженого штатного розпису Закладу та облікової політики Закладу, та протягом року зміни до них;

-        погоджувати з обласним галузевим органом управління відрядження в межах України, а також невідкладно інформувати про свою тимчасову втрату працездатності;

-        затверджувати за погодженням з обласним галузевим органом управління  розподіл обов'язків між своїми заступниками;

-        забезпечувати проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному Законом України «Про колективні договори і угоди», виконання його вимог;

-        укладати трудові договори з працівниками Закладу, керуючись законодавством про працю, з урахуванням галузевих особливостей, передбачених статутом Закладу, генеральною та галузевими угодами, колективним договором;

-        вживати заходів  щодо створення у кожному структурному підрозділі і на кожному робочому місці умов праці відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів, а також забезпечувати додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці;

-        дотримуватися граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп'ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів, затверджених Кабінетом Міністрів України;

-        укладати договори оренди, комерційної концесії, спільної діяльності, купівлі-продажу, кредитні договори на суму, що перевищує 100 тис. грн, а також договори підряду на суму, що перевищує 1 млн грн, з письмової згоди Ради;

-        відшкодовувати збитки, завдані Закладу з його вини, згідно із чинним законодавством України;

-        забезпечувати виконання планових показників діяльності Закладу;

-        затверджувати наказами Закладу положення про структурні підрозділи Закладу, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема: Положення про щомісячне або щоквартальне преміювання працівників за підсумками роботи Закладу; Порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки тощо;

-        затверджувати Правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників Закладу та забезпечувати їх дотримання працівниками Закладу;

-        своєчасно і в повному обсязі виконувати нормативно-правові і розпорядчі акти Ради та галузевого органу управління, видані відповідно до чинного законодавства України;

-        невідкладно інформувати Обласну раду та галузевий орган управління про участь Закладу у судових процесах з фінансових та майнових питань;

-        впроваджувати нові прогресивні форми і методи господарювання, створювати організаційні та економічні умови для високопродуктивної праці в Закладі;

-        виконувати інші функції з організації і забезпечення діяльності Закладу згідно із чинним законодавством України.

3)  На початок кожного року надавати обласній раді звіт про виконання умов контракту, ухвалений на загальних зборах трудового колективу Закладу.

4)  На початок кожного року подавати на затвердження заступнику голови обласної ради (за розподілом обов’язків) погоджений  профільною  постійною комісією обласної ради кадровий резерв на посаду керівника Закладу.

5) Здійснювати контроль  за  проходженням  попереднього  медичного обстеження працівниками, які влаштовуються на роботу, а надалі – за періодичним медичним оглядом усіх працівників згідно з діючими нормами.

У разі невиконання обов'язків, визначених пунктом 2.2. цього контракту, Керівник подає обласній раді та обласному галузевому органу управління письмове пояснення причини.

 

2.2.               Права Керівника:

-        діяти від імені Закладу, представляти його у процесі будь-яких відносин з підприємствами, установами та організаціями;

-        укладати від імені Закладу правочини відповідно до чинного законодавства України;

-        відкривати рахунки в установах банків та відділеннях Державної казначейської служби України;

-        наймати на роботу і звільняти з роботи  працівників на умовах, передбачених чинним законодавством України, здійснювати ротацію кадрів;

-        застосовувати заходи заохочення та накладати на працівників дисциплінарні стягнення відповідно до законодавства;

-        видавати у межах своєї компетенції накази та розпорядження, обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Закладу;

-        вживати заходів щодо виявлення та виправлення недоліків у роботі Закладу;

-        визначати розмір заробітної плати працівників відповідно до законодавства у межах бюджетних асигнувань згідно із затвердженим штатним розписом;

-        вирішувати інші питання, віднесені до компетенції Керівника чинним законодавством України, Радою, статутом Закладу і цим контрактом.

 

2.3.                Обов’язки обласної ради:

-        гарантувати додержання прав і законних інтересів Закладу, захищати і відстоювати його інтереси в органах державного управління;

-        надавати інформацію на запит Керівника;

-        організовувати контроль за діяльністю Закладу;

-        здійснювати контроль за ефективністю використання і збереження закріпленого за Закладом на праві оперативного управління майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;

-        укладати додаткові угоди до контракту  та  до  договору про закріплення майна на праві  оперативного управління.

 

2.4.               Права обласної ради:

-        вимагати від Керівника необхідну інформацію та звіти про результати фінансово-господарської діяльності;

-        звільнити Керівника у разі закінчення строку дії контракту або на підставах, передбачених чинним законодавством України та контрактом (дострокове звільнення Керівника відбувається у випадках порушення ним законодавства України та умов укладеного контракту);

-        за порушення трудової дисципліни застосувати до Керівника дисциплінарні стягнення;

-        проводити планові і позапланові перевірки стану та ефективності використання майна Закладу та виконання Керівником умов контракту.

 

3. РОБОЧИЙ  ТА ПОЗАРОБОЧИЙ ЧАС

 

3.1. Керівник виконує Правила внутрішнього трудового розпорядку, встановлені в Закладі.

3.2. Особливості режиму робочого часу Керівника та часу відпочинку встановлюються відповідно до умов Колективного договору.

3.3  Керівнику надається щорічна відпустка тривалістю ___ календарних днів та додаткова відпустка на строк, визначений Колективним договором.

3.4.  Графік відпустки, дату відпустки та її строки Керівник погоджує  з головою обласної ради.

 

4. УМОВИ  ОПЛАТИ ПРАЦІ  ТА МАТЕРІАЛЬНОГО

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

4.1. За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівнику нараховується заробітна плата за рахунок обласного бюджету, виходячи з установлених Керівнику розмірів сум:

а) посадового окладу, у межах, затверджених штатним розписом Закладу, відповідно до чинного законодавства України;

б) надбавок:

      за складність і напруженість у роботі - до 50 %  від  посадового окладу у межах фонду заробітної плати за рішенням обласного галузевого органу управління.

У разі несвоєчасного виконання завдань, визначених контрактом, погіршення якості роботи, надбавка скасовується або зменшується.

̶          за вислугу років відповідно до вимог чинного законодавства України;

в) доплати за науковий ступінь – 25 % посадового окладу (ставки заробітної плати);

г) підвищень посадового окладу за наявність кваліфікаційної категорії згідно із чинним законодавством України.

4.2. Премія Керівнику сплачується разом з усім колективом Закладу або окремо за наказом або розпорядженням головного розпорядника коштів на принципах, обумовлених  Колективним  договором  Закладу та Положенням про преміювання працівників Закладу.

У разі невиконання умов контракту, погіршення трудової дисципліни,  затримки більше ніж на місяць заробітної плати працівникам - премія не нараховується.

4.3. Посадовий оклад Керівника  може бути переглянутий у відповідності зі змінами умов оплати праці відповідно до постанов Кабінету Міністрів України, наказів галузевих міністерств та чинного законодавства України.

4.4. Питання відрядження за межі України Керівник погоджує з головою обласної ради.

   У разі відрядження в межах України Керівник щоквартально повідомляє Обласну раду щодо дати, строків, міста та мети відрядження.

4.5. Керівнику виплачується матеріальна допомога для оздоровлення у розмірі середньомісячного заробітку одночасно з наданням щорічної відпустки.

4.6. Керівнику може виплачуватися разова матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірі середньомісячного заробітку у межах фонду оплати праці.

4.1.      Інші умови:

-              індексація заробітної плати проводиться згідно із чинним законодавством України;

-              при отриманні відповідної кваліфікаційної категорії доплата за категорію здійснюється згідно із чинним законодавством України.

 

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

 

5.1. У випадку невиконання чи неналежного виконання обов’язків, передбачених контрактом, сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України та цим контрактом.

            5.2. Спори між сторонами вирішуються в порядку, встановленому чинним законодавством України.

            5.3. Інші умови ______________________________________________.

 

6. ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО КОНТРАКТУ

ТА ЙОГО ПРИПИНЕННЯ

 

            6.1. Зміни та доповнення до цього контракту вносяться шляхом підписання додаткових угод.

            6.2. Цей контракт припиняється (розривається):

-        при встановленні протягом строку випробування невідповідності Керівника роботі, на яку його прийнято, за висновком профільної постійної комісії обласної ради;

-        після закінчення строку дії контракту (п.2 ст. 36 КЗпП України);

-        за згодою сторін (п.1 ст. 36 КЗпП України);

-        за ініціативою обласної ради, постійних комісій, обласної державної адміністрації у випадках, передбачених статтями 40, 41 КЗпП України;

-        з ініціативи Керівника до закінчення терміну дії контракту у випадках, передбачених статтею 39 КЗпП України;

-        з інших підстав, передбачених  чинним законодавством України.

6.3. Додаткові  підстави для припинення (розірвання) контракту:

       у разі систематичного невиконання Керівником без поважних причин умов та обов'язків, визначених цим контрактом;

       у разі одноразового грубого порушення Керівником вимог законодавства чи обов'язків, передбачених цим контрактом, внаслідок чого Закладу завдано значних збитків;

       у разі невиконання Закладом обов’язків перед обласною радою, зобов'язань перед бюджетом та Пенсійним фондом України щодо сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів, а також зобов'язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати з вини Керівника;

       у разі неподання або несвоєчасного подання обласному галузевому органу управління на затвердження кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету та штатного розпису Закладу;

       у разі несплати реструктурованої податкової заборгованості протягом трьох місяців з вини Керівника;

       у разі здачі в оренду майна, закріпленого за Закладом та укладання договорів комерційної концесії, спільної діяльності, купівлі-продажу, кредитних договорів на суму, що перевищує 100 тис. грн, а також договорів підряду на суму, що перевищує 1 млн грн, без письмової згоди обласної ради;

       за поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог законодавства з питань охорони праці;

       у разі допущення збільшення обсягу простроченої кредиторської заборгованості з вини Керівника;

       у разі неподання Обласній раді квартальної та річної фінансової звітності;

       у разі недотримання вимог фінансового та бюджетного законодавства, а також дій (бездіяльності) Керівника, що призвели до невиконання в установлені строки законних вимог органів державного фінансового контролю;

       на неодноразову вимогу виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника) у разі порушення вимог законодавства про працю, про колективні договори і угоди, Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності»;

       з інших підстав, передбачених чинним законодавством України.

            При розірванні контракту з вищевказаних підстав, звільнення проводиться відповідно до  пункту  8 статті 36 КЗпП України.

            6.4. У разі дострокового припинення контракту з причин, незалежних від Керівника, йому виплачується вихідна допомога згідно з чинним законодавством України.

6.5. У разі невиконання або неналежного виконання сторонами зобов’язань, передбачених цим контрактом, він може бути достроково розірваний з попередженням відповідної сторони за два місяці.

            6.6. За два місяці до закінчення строку дії контракту Керівник попереджається щодо закінчення строку його дії.

 

7. СТРОК ДІЇ ТА ІНШІ УМОВИ КОНТРАКТУ

 

            7.1. Цей контракт діє протягом __ років з «__»_________ 20__ року до  «__» ________  20__ року.

            7.2. Особливі умови:

-        сторони зобов’язуються дотримуватись конфіденційності умов цього контракту, окрім випадків, коли сторони посилаються на умови контракту при захисті своїх інтересів у суді;

-        про умови контракту інформуються працівники Закладу, у зв’язку з необхідністю виконання контракту (ознайомлення бухгалтера, що займається визначенням розміру винагороди Керівника;

-        конфіденційність договору не поширюється на умови, врегульовані чинним законодавством України, та на органи, які здійснюють нагляд (контроль) за дотриманням законодавства України.

7.3. Керівник повідомлений про включення інформації про нього до бази персональних даних «Керівники комунальних підприємств, установ, закладів та організацій» з метою ведення діловодства з кадрових питань, а також внутрішніх документів Харківської обласної ради з питань реалізації визначених законодавством прав та обов’язків у сфері реалізації Харківською обласною радою повноважень щодо трудових відносин з керівниками обласних комунальних підприємств, установ, закладів, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

7.4. У випадку прийняття Радою рішення щодо звільнення із займаної посади, Керівник протягом 5 робочих днів проводить інвентаризацію документів, справ та матеріальних цінностей Закладу та актом приймання-передачі, оформленим відповідно до чинного законодавства України, у день звільнення передає новопризначеному керівнику або особі, яка буде тимчасово виконувати обов’язки керівника, документи, справи та матеріальні цінності Закладу і направляє дані матеріали до Ради.

У випадку відсутності в Закладі особи, на яку можна тимчасово покласти обов’язки керівника Закладу, Керівник, який звільняється,  самостійно, наказом по Закладу, визначає юридичну або фізичну особу, якій передає на зберігання, на підставі проведеної інвентаризації та складеного Акта приймання-передачі (договору), матеріальні цінності Закладу, наявні документи та справи, про що протягом 5 робочих днів повідомляє Обласну раду.

До передачі на зберігання матеріальних цінностей Закладу, наявних документів та справ іншій особі, Керівник залишається матеріально відповідальною особою по Закладу.

7.5. Цей контракт укладений українською мовою, на __ сторінках у двох примірниках, які зберігаються у кожної зі сторін і мають однакову юридичну силу.    

7.6. Умови цього контракту можуть бути змінені тільки за згодою сторін у письмовій формі, про що складається відповідний документ у двох примірниках, які стають невід’ємною частиною контракту та мають однакову юридичну силу.

 

8. РЕКВІЗИТИ СТОРІН

 

8.1. Відомості про Заклад:

____________________________________________________________________________________________________________________________________.

(повна назва установи, закладу)

Юридична адреса: ____________________________________________.

код ЄДРПОУ ______________.

 

8.2. Харківська обласна рада в особі голови обласної ради Чернова Сергія Івановича.

Юридична адреса: 61002, м. Харків, вул. Сумська, 64.

код ЄДРПОУ 24283333.

 

8.3. Відомості про Керівника:

Домашня адреса: ________________________________________________

Домашній телефон:_______________________________________________

Службовий телефон: ______________________________________________

Паспорт: серія _______________ №__________________________________

________________________________________________________________

(вказати орган, що видав паспорт)

 

 

 

 

 

 

Голова обласної ради:

 

Чернов Сергій Іванович

 

___________________________

(підпис)

Громадянин(ка):

 

_______________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

_______________________________

(підпис)

              

 

 

 

 

Перший заступник

голови обласної ради                                                                                           В. Коваленко