Додаток 5

до Положення про порядок

призначення на посаду та

звільнення із займаної посади 

керівників  комунальних

підприємств, установ, закладів, що

є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

 

 

 

Перелік критеріїв за якими здійснюється оцінювання, обґрунтування критеріїв, бали, що виставляються та співвідношення з дванадцяти бальною системою

 

1.      Критерії оцінювання письмового тестування

 

Для визначення результатів письмового тестування використовується така система: за кожну правильну відповідь проставляється 1 бал. Результати тестування вважаються позитивними, якщо учасник набрав пороговий рівень балів (50 %).

Кандидати, які за результатами тестування не набрали пороговий рівень балів (50 %) вважаються такими, що не пройшли тестування та не можуть бути допущені до чергового етапу конкурсу – вирішення ситуаційних завдань.

 

2.      Критерії оцінювання професійної компетентності кандидатів за результатами розв’язання ситуаційного завдання

 

Ситуаційні  завдання розв’язуються письмово.

Під час оцінювання професійної компетентності кандидатів за результатами розв’язання ситуаційного завдання за кожною окремою вимогою виставляються такі бали:

від 10 до 12  балів - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі та які виявили глибокі знання, уміння, компетенції, необхідні для ефективного виконання посадових обов’язків;

від 6 до 9 балів - кандидатам, професійна компетентність яких відповідає вимозі в обсязі, мінімально достатньому для виконання посадових обов’язків;

до 5 балів - кандидатам, професійна компетентність яких не відповідає вимозі.

Визначення результатів розв’язання ситуаційних завдань здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально. Остаточною оцінкою у балах за розв’язання ситуаційного завдання є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії.

Кандидати, які під час розв’язання ситуаційного завдання отримали середній бал 0,5 або нижче за однією з вимог вважаються такими, що не пройшли конкурс. Такі кандидати не допускаються до чергового етапу конкурсу.

 

 

  1. Критерії оцінювання публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу освіти

 

Для оцінювання результату публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу освіти використовується така система:

від 10 до 12  балів виставляється кандидатам, які в перспективному плані повністю розкрили всі напрямки роботи закладу освіти; 

від 6 до 9 балів виставляється кандидатам, які частково розкрили перспективи розвитку закладу освіти;  

до 5 балів виставляється кандидатам, які не окреслили або неповністю окреслили перспективи розвитку закладу освіти.

Кандидати, які під час проведення публічної та відкритої презентації перспективного плану розвитку закладу загальної середньої освіти отримали середній бал 5 або нижче вважаються такими, що не пройшли конкурсний відбір.

Презентації, виконані будь-якою мовою, крім української, оцінюються як такі, що не відповідають вимогам – 0 балів.

Визначення результатів публічної та відкритої презентації здійснюється кожним членом конкурсної комісії індивідуально. Остаточною оцінкою у балах за публічну та відкриту презентацію є середнє арифметичне значення індивідуальних оцінок членів конкурсної комісії.

 

 

 

 

Перший заступник

голови обласної ради                                                                               В. Коваленко