Пояснювальна записка
до проекту рішення обласної ради «Про упорядкування структури
виконавчого апарату обласної ради»
Рішенням обласної ради від 17 лютого 2011 року № 104-VІ "Про структуру і чисельність виконавчого апарату обласної ради» (зі змінами) було затверджено структуру виконавчого апарату. В цілому структура виконавчого апарату і сам виконавчий апарат дозволяють вирішувати питання щодо забезпечення здійснення радою та її депутатським корпусом повноважень, наданих їм Конституцією України і чинними законами, але, зважаючи на завдання, що стоять перед представницькими органами у зв’язку із реформуванням місцевого самоврядування, виникає необхідність удосконалення діяльності органів місцевого самоврядування, їх виконавчих апаратів, в тому числі й у питаннях управління майном комунальної власності, природокористування та земельних відносин, які є одними з найважніших питань діяльності обласної ради як органу місцевого самоврядування.
Діяльність виконавчого апарату у цій площині повинна відповідати викликам сьогодення, оскільки саме ці питання у рамках процесів децентралізації та посилення ролі місцевого самоврядування (органів місцевого самоврядування) у державному управлінні стають вельми актуальними.
Беручи до уваги вищевикладене, з метою подальшого вдосконалення роботи виконавчого апарату обласної ради, спрямованої на забезпечення здійснення радою повноважень, наданих їй Конституцією України і законами, враховуючи необхідність подальшої оптимізації структури виконавчого апарату обласної ради, вношу на затвердження обласної ради пропозиції щодо упорядкування структури виконавчого апарату Харківської обласної ради, а саме: проект рішення обласної ради «Про упорядкування структури виконавчого апарату обласної ради».
Зазначені зміни у структурі виконавчого апарату не передбачають збільшення чисельності виконавчого апарату та додаткового фінансування на його утримання.