ЗАТВЕРДЖЕНО

Рішення обласної ради

від _________ року № _______

(_____ сесія _____ скликання)

 

ПОРЯДОК

використання коштів обласного бюджету інститутами громадянського суспільства соціального спрямування та проведення конкурсів із визначення програм (проектів, заходів)

1.        Порядком використання коштів обласного бюджету інститутами громадянського суспільства соціального спрямування та проведення конкурсів із визначення програм (проектів, заходів) (далі – Порядок) визначено механізми організації та проведення конкурсів із визначення програм (проектів, заходів), розроблених інститутами громадянського суспільства соціального спрямування, для виконання (реалізації) яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів обласного бюджету (далі – конкурс), принципи використання коштів обласного бюджету інститутами громадянського суспільства соціального спрямування, а також проведення моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), визнаних переможцями конкурсу.

Проведення конкурсу відбувається в рамках реалізації комплексної Програми соціального захисту населення Харківської області на 2016-2020 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 17 грудня 2015 року № 15-VII (зі змінами), та Програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2021 року у Харківській області, затвердженої рішенням обласної ради від 30 серпня 2018 року № 773-VII.

2.        У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:

захід - сукупність дій, необхідних для виконання інститутом громадянського суспільства соціального спрямування конкретного завдання в рамках програми або проекту, чи окремо протягом визначеного періоду часу;

інститут громадянського суспільства соціального спрямування - громадські об’єднання та їх відокремлені підрозділи зі статусом юридичної особи, благодійні фонди (організації), творчі спілки, які відповідно до статуту (положення) захищають права та інтереси осіб з інвалідністю, ветеранів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей та інших громадян України, які потребують соціальної підтримки, а також провадять діяльність із забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;

конкурсна документація - комплект документів, які затверджуються конкурсною комісією і містять вимоги щодо оформлення інститутами громадянського суспільства соціального спрямування конкурсних пропозицій;

конкурсна комісія - тимчасово діючий орган, що утворюється організатором конкурсу для розгляду конкурсних пропозицій, проведення моніторингу стану виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), а також виконання інших повноважень, визначених у цьому Порядку;

конкурсна пропозиція - комплект документів, які готуються інститутами громадянського суспільства соціального спрямування для участі в конкурсі;

організатор конкурсу – Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації (далі – Департамент);

програма - комплекс завдань та заходів, розроблених і здійснюваних інститутом громадянського суспільства соціального спрямування з метою розв’язання найважливіших проблем розвитку держави, регіону та суспільства та розрахованих на один бюджетний рік;

проект - комплекс заходів, розроблених і здійснюваних інститутом громадянського суспільства соціального спрямування щодо досягнення певної мети протягом визначеного періоду часу (не більше півроку);

прохідний бал - визначена конкурсною комісією мінімальна сума балів, яку конкурсна пропозиція має отримати на третьому етапі конкурсу для включення її до рейтингу конкурсних пропозицій, на підставі якого визначаються переможці конкурсу;

рейтинг конкурсних пропозицій - складений конкурсною комісією перелік конкурсних пропозицій у порядку зменшення кількості балів, отриманих конкурсними пропозиціями;

учасник конкурсу - інститут громадянського суспільства соціального спрямування, який подав конкурсну пропозицію для участі у конкурсі.

3.        Головним розпорядником бюджетних коштів є Департамент.

4.        Одержувачами коштів обласного бюджету є інститути громадянського суспільства соціального спрямування, які відповідно до положень Порядку визнані переможцями конкурсу.

5.        Департамент щорічно до 01 вересня року, в якому буде проводитися конкурс, утворює конкурсну комісію, яка затверджує:

1)             пріоритетні напрями, з метою вирішення яких мають бути розроблені інститутами громадянського суспільства соціального спрямування програми (проекти, заходи).

До пріоритетних напрямів можуть бути віднесені:

визначені як пріоритетні у Законах України, актах Кабінету Міністрів України, Президента України, голови обласної державної адміністрації та рішеннях обласної ради;

визначені Департаментом на основі збору пропозицій інститутів громадянського суспільства;

2)             текст оголошення про проведення конкурсу, в якому зазначаються:

пріоритетні завдання, що відповідають зазначеним у загальнодержавних та/або місцевих програмах, з метою вирішення яких розроблено учасниками конкурсу програми (проекти, заходи);

перелік видів діяльності, що можуть відповідати визначеним організатором конкурсу;

вимоги до конкурсної пропозиції;

граничний обсяг фінансування за рахунок бюджетних коштів однієї програми (проекту, заходу);

адреса, за якою приймаються конкурсні пропозиції;

строки подання конкурсних пропозицій;

строки проведення конкурсу;

3)             форму заяви про участь у конкурсі;

4)             форму програми (проекту, заходу) та кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

5)             форму інформації про діяльність інституту громадянського суспільства соціального спрямування;

6)             форму фінансового та підсумкового звіту про виконання договору та обсягу використання коштів обласного бюджету.

6.        Оголошення про проведення конкурсу та конкурсна документація, яка містить затверджені конкурсною комісією форми: заяви про участь у конкурсі, опису програми (проекту, заходу) та кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), - оприлюднюються організатором конкурсу на власному офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб до 1 жовтня року, що передує бюджетному періоду, в якому передбачається виконання (реалізація) програм (проектів, заходів).

При цьому строк приймання конкурсних пропозицій не має бути меншим ніж 30 днів із дня оголошення проведення конкурсу.

У разі неподання жодної конкурсної пропозиції організатор конкурсу має право подовжити строк приймання конкурсних пропозицій до одного місяця.

У тексті оголошення про проведення конкурсу зазначаються вимоги до конкурсної пропозиції, що не суперечать нормам законодавства.

7.        Для участі в конкурсі інститути громадянського суспільства соціального спрямування подають до Департаменту конкурсні пропозиції.

8.        Конкурсні пропозиції можуть подаватися обласними інститутами громадянського суспільства соціального спрямування, зареєстровані в установленому порядку, не пізніше ніж за шість місяців до оголошення проведення конкурсу.

9.        Інститут громадянського суспільства соціального спрямування може подавати на конкурс кілька конкурсних пропозицій.

Конкурсні пропозиції подаються організаторові конкурсу у друкованій та електронній формі за адресою та у строк, визначені в оголошенні про проведення конкурсу.

Організатор конкурсу видає учасникові конкурсу довідку із зазначенням дати надходження конкурсної пропозиції та переліком наданих документів.

Подані конкурсні пропозиції не повертаються учасникові конкурсу.

10.    Конкурсна пропозиція включає:

1) заяву про участь у конкурсі, складену за формою, затвердженою конкурсною комісією, із зазначенням найменування інституту громадянського суспільства соціального спрямування та назви програми (проекту, заходу) за підписом керівника або уповноваженої особи інституту громадянського суспільства соціального спрямування;

2) опис програми (проекту, заходу) та кошторис витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), за формою, затвердженою конкурсною комісією. Опис програми (проекту, заходу) має містити мету і завдання, план реалізації, із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі, очікувані результати та конкретні результативні показники виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), інформацію про цільову аудиторію, залучені до виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) інші інститути громадянського суспільства, способи інформування громадськості про хід виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), детальний кошторис витрат та джерела фінансування;

3) листи-підтвердження органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, наукових установ, інститутів громадянського суспільства, інших установ та організацій (в разі їх залучення до виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

4) інформацію про діяльність інституту громадянського суспільства соціального спрямування, зокрема про досвід виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) протягом останніх двох років за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування, джерела фінансування інституту громадянського суспільства, його матеріально-технічну базу та кадрове забезпечення, за формою, затвердженою конкурсною комісією.

Конкурсна пропозиція складається державною мовою.

Відповідальність за достовірність інформації, що міститься у конкурсній пропозиції, несе учасник конкурсу.

11.    Програми (проекти, заходи) інститутів громадянського суспільства соціального спрямування мають охоплювати більш ніж половину міст обласного значення, районів області (міст, селищ та сіл у районі, районів у місті (за наявності)) та/або забезпечувати участь у такій діяльності осіб із більш як половини міст обласного значення, районів області (міст, селищ та сіл у районі, районів у місті (за наявності)).

12.    Організатор конкурсу утворює конкурсну комісію у складі не менше семи осіб та затверджує її персональний склад. Головою конкурсної комісії призначається представник організатора конкурсу.

Організатор конкурсу на власному веб-сайті протягом трьох робочих днів із дати затвердження персонального складу конкурсної комісії розміщує інформацію про усіх її членів, яка містить:

1) прізвище, ім’я, по батькові члена конкурсної комісії;

2) місце роботи, посаду члена конкурсної комісії;

3) найменування організації, яку представляє член конкурсної комісії, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ (крім членів конкурсної комісії, які є представниками організатора конкурсу). В інформації про члена конкурсної комісії, який є головою (уповноваженим представником) громадської ради, утвореної при обласній державній адміністрації, зазначаються найменування та код згідно з ЄДРПОУ інституту громадянського суспільства, який делегував його до складу відповідної громадської ради.

Конкурсна комісія на першому засіданні затверджує регламент роботи.

До складу конкурсної комісії включаються представники організатора конкурсу, голова (уповноважений представник) громадської ради, утвореної при обласній державній адміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики», представники обласної ради, інститутів громадянського суспільства, наукових установ і фахівці відповідно до тематики конкурсу, які мають відповідний досвід роботи та кваліфікацію.

Чисельність державних службовців (представників організатора конкурсу) не повинна перевищувати 50 відсотків кількості членів конкурсної комісії.

Члени конкурсної комісії здійснюють свої повноваження на громадських засадах.

Не може бути членом конкурсної комісії особа, що є керівником, членом керівних органів або працівником учасника конкурсу.

Члени конкурсної комісії зобов’язані не допускати конфлікту інтересів під час розгляду конкурсних пропозицій.

Перед початком розгляду конкурсних пропозицій член конкурсної комісії зобов’язаний повідомити про конфлікт інтересів та надати пояснення щодо обставин, які можуть перешкоджати об’єктивному виконанню ним обов’язків.

Організатор конкурсу за поданням конкурсної комісії виключає з її складу члена комісії, у якого виявлено конфлікт інтересів.

Якщо конфлікт інтересів виявлено після ухвалення конкурсною комісією рішення про визначення переможців конкурсу, зазначене рішення підлягає перегляду. Індивідуальні оцінки члена конкурсної комісії, в якого виявлено конфлікт інтересів, не враховуються.

Засідання конкурсної комісії проводяться за потреби, про що повідомляється учасникам засідання не пізніше ніж за три робочих дні до його проведення.

Організатор конкурсу за поданням конкурсної комісії виводить з її складу члена комісії, який двічі поспіль не взяв участі у засіданні конкурсної комісії, за умови його повідомлення за три робочі дні до проведення засідання.

Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше двох третин складу конкурсної комісії.

13.    Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні.

За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.

Усі рішення, прийняті конкурсною комісією, зазначаються в протоколі, який підписується присутніми на її засіданні членами комісії.

Рішення конкурсної комісії розміщуються протягом трьох робочих днів на веб-сайті організатора конкурсу.

Учасникові конкурсу на його вимогу видається копія протоколу засідання конкурсної комісії.

14.    Конкурсна комісія за потреби може приймати рішення про проведення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції. Перевірка проводиться відповідно до Положення про проведення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції.

15.    Організатор конкурсу не допускає інститути громадянського суспільства соціального спрямування до участі в конкурсі у разі, коли:

інформація, зазначена в конкурсній пропозиції, не відповідає інформації про інститут громадянського суспільства соціального спрямування, що міститься у відкритих державних реєстрах;

інститут громадянського суспільства соціального спрямування не відповідає вимогам, зазначеним у пункті 8 цього Порядку;

інститут громадянського суспільства соціального спрямування відмовився від участі у конкурсі шляхом надсилання його організаторові офіційного листа;

інститут громадянського суспільства соціального спрямування перебуває у стадії припинення (ліквідації);

конкурсну пропозицію подано після закінчення встановленого організатором строку подання конкурсних пропозицій та/або не в повному обсязі;

установлено факт порушення інститутом громадянського суспільства соціального спрямування вимог бюджетного законодавства протягом двох попередніх бюджетних періодів, із застосуванням заходу впливу за таке порушення (крім попередження);

програма (проект, захід) не відповідає вимогам, зазначеним у пункті 11 цього Порядку.

16.    Конкурсна комісія може приймати рішення стосовно допущення конкурсної пропозиції до участі у конкурсі у разі, коли:

інститут громадянського суспільства соціального спрямування не виконав (не реалізував) програми (проекти, заходи), для виконання (реалізації) яких надавалася фінансова підтримка за рахунок бюджетних коштів у попередньому бюджетному періоді;

за результатами проведення заходів державного нагляду (контролю) установлено факт порушення інститутом громадянського суспільства соціального спрямування вимог бюджетного законодавства протягом двох попередніх бюджетних періодів, без застосування заходу впливу за таке порушення (крім попередження).

17.    Конкурс проводиться шляхом оцінювання поданих пропозицій інститутів громадянського суспільства соціального спрямування, формування рейтингу конкурсних пропозицій та визначення переможців конкурсу відповідно до зазначеного рейтингу та обсягу бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для виконання (реалізації) програм (проектів, заходів).

18.    Конкурс проводиться у три етапи.

На першому етапі конкурсу члени конкурсної комісії індивідуально оцінюють конкурсні пропозиції на відповідність запланованих заходів пріоритетним завданням, визначеним організатором конкурсу, та зазначеним у загальнодержавних та/або місцевих програмах.

Конкурсна комісія приймає рішення про участь у другому етапі конкурсу конкурсних пропозицій, щодо яких більшість її членів зробила висновок про їх відповідність зазначеному критерію.

За результатами оцінювання конкурсних пропозицій конкурсна комісія може рекомендувати організаторові конкурсу оголосити додатковий збір конкурсних пропозицій.

Додатковий збір конкурсних пропозицій відбувається шляхом розміщення оголошення на офіційному веб-сайті організатора конкурсу відповідно до цього Порядку.

Термін, протягом якого повідомляються інститути громадянського суспільства соціального спрямування, встановлюється конкурсною комісією та  не має перевищувати 15 робочих днів.

19.    На другому етапі конкурсу проводиться відкритий захист конкурсних пропозицій.

Рішення конкурсної комісії про проведення відкритого захисту оприлюднюється на веб-сайті організатора конкурсу не пізніше ніж за три робочих дні до початку відкритого захисту. Представники громадськості та засобів масової інформації мають право бути присутніми під час відкритого захисту як спостерігачі.

Захист конкурсної пропозиції здійснює керівник або уповноважений представник учасника конкурсу.

Захист конкурсної пропозиції здійснюється державною мовою.

Коли учасник конкурсу письмово відмовився від відкритого захисту або не з’явився на відкритий захист  конкурсної  пропозиції (без поважних причин та попередження), конкурсна комісія приймає рішення про припинення його участі в  конкурсі, про що надсилає письмове повідомлення.

Якщо учасник конкурсу не може з’явитися на відкритий захист конкурсної пропозиції через поважні причини (хвороба, смерть близької особи, стихійне лихо тощо), конкурсна комісія має право прийняти рішення про перенесення відкритого захисту конкурсної пропозиції.

Термін, на який переноситься відкритий захист конкурсної пропозиції, має бути узгоджений із учасником конкурсу, але відтермінування не має перевищувати 5 робочих днів.

20.    На третьому етапі конкурсу члени конкурсної комісії шляхом проставлення балів від 0 до 5 індивідуально оцінюють конкурсні пропозиції за такими критеріями:

відповідність програми (проекту, заходу) її (його) меті;

реалістичність досягнення і значущість очікуваних результатів та результативних показників виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

очікувана ефективність використання коштів обласного бюджету (співвідношення кошторису витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), та очікуваних результатів виконання (реалізації) програми (проекту, заходу));

рівень кадрового та матеріально-технічного забезпечення, необхідного для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), досвід провадження діяльності у відповідній сфері.

Індивідуальні оціночні листи членів конкурсної комісії та результати оцінки всіх конкурсних пропозицій додаються до протоколу засідання конкурсної комісії.

21.    Конкурсна комісія на своєму засіданні підсумовує результати оцінки конкурсних пропозицій, складає рейтинг конкурсних пропозицій.

Рейтинг конкурсних пропозицій впорядковується за балами від більшого до меншого.

У разі коли конкурсні пропозиції набирають однакову кількість балів, вище рейтингове місце займає конкурсна пропозиція, яка має вищі результативні показники виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) із застосуванням принципу економного та ефективного використання коштів обласного бюджету. Відповідне рішення затверджується конкурсною комісією.

Конкурсна комісія на своєму засіданні може визначити прохідний бал. У разі встановлення прохідного балу до рейтингу конкурсних пропозицій включаються конкурсні пропозиції, що набрали суму балів, яка дорівнює прохідному балу або перевищує його.

22.    Рейтинг конкурсних пропозицій оприлюднюється на веб-сайті організатора конкурсу.

23.    Рішення конкурсної комісії про результати оцінки конкурсних пропозицій може бути оскаржене учасником конкурсу у тижневий строк шляхом надсилання відповідного повідомлення організаторові конкурсу, а в разі незгоди і рішенням організатора конкурсу - в установленому чинним законодавством України порядку.

24.    Протягом 15 робочих днів після затвердження обласного бюджету на відповідний бюджетний період конкурсна комісія на підставі рейтингу конкурсних пропозицій, в межах передбаченого обсягу фінансування приймає рішення щодо визначення переможців конкурсу та обсягів бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для виконання (реалізації) кожної програми (проекту, заходу).

Переможці конкурсу протягом 20 календарних днів після оголошення результатів конкурсу зобов’язані повідомити організатору конкурсу про те, чи буде на проект, який став переможцем конкурсу, надаватися фінансова підтримка іншими організаторами конкурсів за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів та про прийняте рішення щодо вибору одного організатора конкурсу, від якого будуть отримувати фінансування.

На підставі зазначеного рішення та інформації, наданої переможцем конкурсу, організатор конкурсу протягом 25 робочих днів затверджує перелік інститутів громадянського суспільства соціального спрямування, визначених переможцями конкурсу. Організатор конкурсу укладає договори про виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу) (далі - договір) із інститутами громадянського суспільства соціального спрямування.

25.    Договір повинен містити:

1) опис та план виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі;

2) обов’язки організатора конкурсу щодо фінансування програми (проекту, заходу), із зазначенням строків такого фінансування;

3) обов’язки інституту громадянського суспільства соціального спрямування щодо оприлюднення та подання організаторові конкурсу інформації про час і місце проведення заходів, передбачених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), матеріалів, підготовлених у рамках виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), проміжних та підсумкових звітів;

4) права, обов’язки і відповідальність сторін у разі дострокового припинення виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) чи їх фінансування;

5) умови, передбачені законодавством, та умови, щодо яких досягнуто взаємної згоди.

Договір має містити зобов’язання інституту громадянського суспільства соціального спрямування про повернення коштів обласного бюджету у разі невиконання (нереалізації) програми (проекту, заходу).

Забороняється надання фінансової підтримки на виконання (реалізацію) програми (проекту, заходу) інститутам громадянського суспільства соціального спрямування, якщо фінансування передбачається за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів, розпорядником яких є інший організатор конкурсу.

Під час укладання договорів із переможцями конкурсу рекомендований конкурсною комісією обсяг коштів обласного бюджету для надання фінансової підтримки для виконання (реалізації) ними відповідної програми (проекту, заходу) може бути змінений з метою приведення кошторису програми (проекту, заходу) у відповідність із вимогами бюджетного законодавства та принципами економного та ефективного використання коштів обласного бюджету.

Переможець конкурсу під час укладання договору та затвердження кошторису витрат в межах затвердженого обсягу видатків на програму (проект, захід) може надавати уточнені розрахунки витрат, пов’язані зі зміною чинних норм та нормативів, цін та тарифів на товари та послуги. Збільшення загального обсягу витрат за однією статтею або включення статей, які не були передбачені у проекті, але безпосередньо відповідають цілям програми (проекту, заходу), можливі лише за поданням переможцем конкурсу відповідного обґрунтування.

26.    Інститут громадянського суспільства соціального спрямування, визнаний переможцем конкурсу, що отримав фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету, бере участь у співфінансуванні програми (проекту, заходу) в розмірі 15 відсотків від необхідного обсягу фінансування (крім громадських об’єднань ветеранів та осіб  з інвалідністю).

Внесок для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) може здійснюватися інститутом громадянського суспільства соціального спрямування, визнаним переможцем, що отримав фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, як матеріальні чи нематеріальні ресурси, у тому числі як разові, періодичні, цільові внески та відрахування засновників і членів, оплата вартості приміщення, техніки, обладнання, проїзду тощо.

27.    Забороняється використання коштів обласного бюджету на:

1) оплату посередницьких послуг;

2) придбання основних товарів (меблів, оргтехніки, комп’ютерів, транспортних засобів тощо);

3) виконання програм (проектів, заходів), метою яких є отримання прибутку;

4) надання матеріальної допомоги, грантів та інших видів виплат населенню;

5) оплату фуршетів та банкетів;

6) пропагування діяльності релігійних та політичних організацій.

28.    У разі коли переможець конкурсу письмово відмовляється від виконання (реалізації) програми (проекту, заходу), організатор конкурсу приймає рішення про перерахування відповідних коштів обласного бюджету іншому конкурсанту.

29.    Організатор конкурсу розміщує на власному веб-сайті розроблені переможцями конкурсу плани заходів та іншу інформацію, пов’язану з виконанням (реалізацією) програм (проектів, заходів).

30.    Інститут громадянського суспільства соціального спрямування, який визнаний переможцем конкурсу та отримав фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, подає після виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) організаторові конкурсу фінансовий та підсумковий звіти про виконання договору та обсяг використаних коштів обласного бюджету, за формою та у строк, визначеними конкурсною комісією.

Підсумковий звіт має містити опис та перелік завдань, виконаних у рамках програми (проекту, заходу); результативні показники виконання (реалізації) програми (проекту, заходу); у разі невиконання умов договору повністю або частково - причини такого невиконання; оцінку рівня зацікавленості та задоволення потреб цільової аудиторії, на яку спрямовувалася програма (проект, захід).

31.    Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому чинним законодавством України порядку.

Облік надходжень та використання коштів обласного бюджету відображається в документах бухгалтерського обліку, а також у бюджетній та фінансовій звітності інститутів громадянського суспільства соціального спрямування в установленому чинним законодавством України порядку.

Контроль за цільовим використанням коштів обласного бюджету здійснює: Головне управління Державної казначейської служби України в Харківській області та організатор конкурсу.

32.    Організатор конкурсу із залученням інститутів громадянського суспільства соціального спрямування проводить моніторинг виконання (реалізації) програм (проектів, заходів), які отримують фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету відповідно до Положення про проведення моніторингу виконання (реалізації) програм (проектів, заходів) інститутами громадянського суспільства соціального спрямування, які отримують фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів.

33.    Організатор конкурсу готує у місячний строк після надходження всіх фінансових та підсумкових звітів інститутів громадянського суспільства соціального спрямування, які визнані переможцями конкурсу та отримали фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету, підсумковий висновок щодо виконання (реалізації) кожної програми (проекту, заходу), в якому зазначається інформація про:

обсяг коштів обласного бюджету, наданих для виконання (реалізації) програми (проекту, заходу);

відповідність результативних показників виконання (реалізації) програми (проекту, заходу) запланованим результативним показникам та обсягу витрачених коштів обласного бюджету.

Організатор конкурсу оприлюднює підсумковий висновок за результатами моніторингу разом із підсумковими звітами інститутів громадянського суспільства соціального спрямування, які визнані переможцями конкурсу та отримали фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету, на власному офіційному веб-сайті та подає їх конкурсній комісії.

34.    Конкурсна комісія на підставі підсумкового висновку за результатами моніторингу і підсумкового звіту інституту громадянського суспільства соціального спрямування, який визнаний переможцем конкурсу та отримав фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету, приймає рішення про виконання (реалізацію) чи невиконання (нереалізацію) програми (проекту, заходу), яке у триденний строк оприлюднюється на офіційному веб-сайті організатора конкурсу.

35.    Організатор конкурсу на підставі рішення конкурсної комісії щодо невиконання (нереалізації) програми (проекту, заходу) інститутом громадянського суспільства соціального спрямування, який визнаний переможцем конкурсу та отримав фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету, або на підставі встановлення факту фінансування статей витрат кошторису за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів двома та більше організаторами конкурсу, може прийняти рішення про повернення бюджетних коштів, яке у триденний строк надсилається відповідному інституту громадянського суспільства соціального спрямування.

Після надходження рішення організатора конкурсу про повернення коштів обласного бюджету інститут громадянського суспільства соціального спрямування у тижневий строк повертає кошти до обласного бюджету та протягом трьох робочих днів інформує про це організатора конкурсу.

36.    Відповідальність за нецільове використання коштів обласного бюджету покладається на інститути громадянського суспільства соціального спрямування.

37.    Особливості використання коштів обласного бюджету, які надаються громадським об’єднанням ветеранів, визначається окремим Порядком використання коштів обласного бюджету, які надаються громадським об’єднанням ветеранів та осіб з інвалідністю.

 

 

 

Заступник голови обласної ради                                                В. Скоробагач