Додаток 2

 

до рішення обласної ради

від 30 травня 2019 року № 1036-VІІ

(ХХ сесія VІІ скликання)

 

ПОЛОЖЕННЯ

про комісію з розгляду питань стосовно списання майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

 

 

РОЗДІЛ I

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1.     ПОЛОЖЕННЯ про комісію з розгляду питань стосовно списання майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі – Положення), визначає порядок створення та діяльність комісії з розгляду питань стосовно списання майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі – Комісія), шляхом ліквідації, продажу (відчуження) або передачі з балансу на баланс у межах спільної власності (далі – списання).

1.2.     Комісія – це  постійно діючий колегіальний орган, що створюється для розгляду документів, підготовки пропозицій стосовно надання дозволів на списання майна, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі – майно), суб’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі – суб’єкти спільної власності), зазначеними у додатку 1 до Положення про порядок списання майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі – Положення про списання майна), та юридичними особами, що орендують майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі – орендоване майно), зазначеними у додатку 2 до Положення про порядок списання майна.

1.3.        З метою забезпечення відкритості роботи Комісії забезпечується відеофіксація засіданнь комісії, а також розміщення інформаційних повідомлень та результатів роботи комісії (відео) на офіційному веб-сайті Харківської обласної ради.

1.4.     Комісія створюється розпорядженням голови обласної ради.

1.5.     Основні принципи діяльності Комісії:

      дотримання вимог чинного законодавства України;

      колегіальність та обґрунтування при прийнятті рішень;

      професіоналізм, неупередженість та незалежність членів Комісії.

1.6.     Основні функції Комісії:

      розгляд документів, наданих суб’єктами спільної власності та юридичними особами, що орендують орендоване майно, до обласної ради щодо списання майна;

      визначення відповідності майна, яке пропонується для списання, критеріям, зазначеним у Положенні про порядок списання майна;

      надання відповідних пропозицій щодо списання майна або визначення інших шляхів використання такого майна;

      складання протоколів засідань Комісії.

1.7.        Для участі в роботі Комісії запрошуються представники суб’єктів спільної власності та юридичних осіб, що орендують орендоване майно, для надання роз’яснень із порушених ними питань.

1.8.       За потреби Комісія має право заслуховувати на своїх засіданнях пояснення спеціалістів, експертів, залучених до її роботи.

1.9.        Всі питання, не врегульовані цим Положенням, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

 

РОЗДІЛ II

СКЛАД КОМІСІЇ ТА ПОРЯДОК ЇЇ СТВОРЕННЯ

 

2.1.    Засідання Комісії правоможне, якщо на ньому присутня не менш ніж 2/3 складу Комісії.

2.2.    Персональний склад Комісії, її голова, заступник голови та секретар затверджується  розпорядженням голови обласної ради, з урахуванням наданих пропозицій. Кількість членів Комісії – від 7 до 9 осіб.

2.3.     До складу Комісії включаються: депутати обласної ради, а також спеціалісти та посадові особи виконавчого апарату обласної ради.

2.4.    До роботи Комісії можуть залучатися представники органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, спеціалісти юридичних осіб.

2.5.    Зміни у складі Комісії затверджуються відповідним розпорядженням голови обласної ради.

 

РОЗДІЛ III

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ КОМІСІЇ

 

3.1.       Комісія має право у разі потреби:

          запитувати від суб’єктів спільної власності та юридичних осіб, що орендують орендоване майно,  додаткові документи, потрібні для прийняття Комісією відповідних пропозицій щодо надання дозволу на списання майна (висновки спеціалізованих організацій, договори, витяги з реєстрів тощо);

          звертатися за допомогою до спеціалістів та експертів;

          запрошувати представників суб’єктів спільної власності на засідання Комісії для надання роз’яснень з питань, що виникли під час розгляду отриманих документів;

          проводити додатковий огляд майна, що пропонується для списання.

3.2.       Члени Комісії зобов’язані брати участь у діяльності Комісії, виконувати доручення голови Комісії.

 

РОЗДІЛ IV

ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПОРЯДОК РОБОТИ КОМІСІЇ

 

4.1.            Керує діяльністю Комісії й організовує її роботу її голова, який в межах своїх повноважень:

      скликає засідання та головує на них;

      дає доручення, обов’язкові для всіх членів Комісії;

      представляє Комісію у відносинах із суб’єктами спільної власності та юридичними особами, що орендують орендоване майно;

      ознайомлює членів Комісії із функціями, правами і порядком роботи Комісії.

4.2.             Секретар Комісії забезпечує інформування всіх членів Комісії про дату, час та місце проведення засідань Комісії не пізніше ніж за три дні до дати проведення.

Повідомлення можуть направлятися поштою, факсом, телефонограмою, електронною поштою.

4.3.       Засідання Комісії відбуваються при наявності матеріалів з питань, зазначених у розділах ІІ-IV Положення про списання.

4.4.       Секретар Комісії організовує підготовку матеріалів для розгляду, забезпечує виконання доручень голови Комісії, ведення і оформлення протоколів засідань Комісії.

4.5.       Під час кожного засідання Комісії ведеться протокол. У протоколі засідання зазначається дата засідання, дані щодо присутності членів Комісії, порядок денний, суть обговорюваного питання, пропозиції та результати голосувань, а також обґрунтування у разі відмови у наданні дозволу на списання майна.

4.6.       Рішення приймаються простою більшістю голосів. Усі рішення приймаються шляхом відкритого голосування (тільки “за” або “проти”). У разі рівного розподілу голосів право вирішального голосу надається голові Комісії.

Особливу думку члени Комісії мають право викласти у письмовій формі, що є обов’язковим додатком до протоколу засідання Комісії.

Протокол засідання Комісії підписується усіма присутніми членами Комісії та затверджується головою Комісії.

4.7.       У разі коли суб’єктами спільної власності або юридичними особами, що орендують орендоване майно, подані документи з порушенням вимог, визначених у Положенні про списання, в документах наявні суперечності або Комісія визначає інші шляхи використання майна, обласна рада на підставі протоколу Комісії у 30-денний термін із дати надходження документів листом повідомляє заявника про відмову у наданні згоди на списання майна з обґрунтуванням причин.

4.8.       За рішенням Комісії обласна рада у 30-денний термін з дати надходження документів листом повідомляє заявника щодо підготовки проекту розпорядження голови обласної ради або проекту рішення обласної ради.

4.9.       Затверджений протокол засідання Комісії є підставою для підготовки проектів розпоряджень голови обласної ради або проектів рішень обласної ради.

 

 

 

 

Перший заступник

голови обласної ради                                                                               В. КОВАЛЕНКО