Додаток 1
до рішення обласної ради
від________2019 року №___-VІІ
(_____ сесія VІІ скликання)
ПЕРЕЛІК
друкованої продукції Національної академії педагогічних наук України, щодо якої надається згода на передачу обласним комунальним закладам освіти
№ з/п |
Вид та назва видання, автори, рік випуску |
Найменування підвідомчої установи НАПН України - балансоутримувача |
Найменування закладів освіти, установ, організацій, що подали заявки на отримання друкованої продукції НАПН України |
Кіль-кість примір-ників, шт. |
Підстава |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1. |
Монографія «Процеси диференціації в шкільній освіті незалежної України» (Дічек Н.П., Гупан Н.М., Антонець Н.Б., Загородня А.А., Шевченко С.М., Куліш Т.І.), 2019 рік |
Інститут педагогіки НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
10 |
Лист Національної академії педагогічних наук України від 12.06.2019 № 2-6/204
Лист
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ»
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 03.07.2019
Лист КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ЛЮБОТИНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ “ДИВОСВІТ”» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 03.07.2019 № 01-30/287
|
2. |
Методичний посібник «Технології формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій у закладах загальної середньої освіти» (Нечерда В.Б., Федорченко Т.Є., Кириченко В.І., Єжова О.О., Хомич О.Л., Гарбузюк І.В., Тарасова Т.В.; за заг. ред. Т.Є. Федорченко), 2019 рік |
Інститут проблем виховання НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(для відокремленого структурного підрозділу -КРАСНОГРАДСЬКОГО КОЛЕДЖУ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ)
|
2 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
3. |
Методичний посібник «Підлітки уразливих категорій: типологія і особливості виховання в умовах закладів загальної середньої освіти» (Нечерда В.Б., Кириченко В.І.; за заг. ред. В.Б. Нечерди), 2019 рік |
Інститут проблем виховання НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(для відокремленого структурного підрозділу -КРАСНОГРАДСЬКОГО КОЛЕДЖУ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ)
|
2 |
Лист КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО- ВИХОВНИЙ
КОМПЛЕКС
|
4.
|
Методичний
посібник «Методика формування у старшокласників готовності до захисту
Вітчизни у різних типах закладів освіти» |
Інститут проблем виховання НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(для відокремленого структурного підрозділу -КРАСНОГРАДСЬКОГО КОЛЕДЖУ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ)
|
2
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
5. |
Методичний посібник «Методичний інструментарій формування у старшокласників готовності до захисту Вітчизни» (Діхтяренко З.М., Шаповалов Б.Б.; за заг. ред. Б.Б. Шаповалова), 2019 рік |
Інститут проблем виховання НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(для відокремленого структурного підрозділу -КРАСНОГРАДСЬКОГО КОЛЕДЖУ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ)
|
2
|
|
6. |
Методичні рекомендації «Зміст, форми і методи формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій у закладах загальної середньої освіти» (Кириченко В.І., Нечерда В.Б., Єжова О.О., Гарбузюк І.В.; за заг. ред. В.І. Кириченко), 2019 рік
|
Інститут проблем виховання НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(для відокремленого структурного підрозділу -КРАСНОГРАДСЬКОГО КОЛЕДЖУ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ)
|
2 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7. |
Методичні рекомендації «Форми і методи формування в учнів готовності до захисту Вітчизни» (Остапенко О.І., Зубалій М.Д., Тимчик М.В.; за заг. ред. М.Д. Зубалія), 2019 рік |
Інститут проблем виховання НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(для відокремленого структурного підрозділу -КРАСНОГРАДСЬКОГО КОЛЕДЖУ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ)
|
2 |
|
8. |
Методичні рекомендації «Особистість у гармонії з природою» (Пруцакова О.Л., Пустовіт Н.А., Логінова А.О.), 2019 рік |
Інститут проблем виховання НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(для відокремленого структурного підрозділу -КРАСНОГРАДСЬКОГО КОЛЕДЖУ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ)
|
2 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
9. |
Навчально-методичний посібник «Етика відносин з природою» (Пруцакова О.Л., Пустовіт Н.А., Тарасюк Г.П., Логінова А.О.), 2019 рік |
Інститут проблем виховання НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(для відокремленого структурного підрозділу -КРАСНОГРАДСЬКОГО КОЛЕДЖУ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ)
|
2 |
|
10. |
Навчальна програма «Етика відносин з природою» (Пруцакова О.Л., Пустовіт Н.А., Тарасюк Г.П.), 2019 рік |
Інститут проблем виховання НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
(для відокремленого структурного підрозділу -КРАСНОГРАДСЬКОГО КОЛЕДЖУ КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА ГУМАНІТАРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ) |
2 |
|
11. |
Навчально-методичний посібник «Стандартизація навчання школярів із порушеннями когнітивного розвитку» (Прохоренко Л.І., Душка А.Л., Бабяк О.О., Орлов О.В., Недозим І.В.), 2019 рік |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
|
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ІМ. В.Г. КОРОЛЕНКА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
3 |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
12. |
Методичні рекомендації «Основи діагностичної діяльності корекційного педагога в роботі з дітьми з комплексними порушеннями розвитку» (Чеботарьова О.В., Гладченко І. В., Ярмола Н. А.), 2019 рік |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
|
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ІМ. В.Г. КОРОЛЕНКА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
3 |
|
13. |
Навчально-методичний посібник «Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з інтелектуальними порушеннями» (Чеботарьова О.В., Блеч Г.О., Гладченко І.В., Трикоз С.В., Ярмола Н.А., Сухіна І.В., Бобренко І.В., Мякушко О.І.), 2019 рік |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України
|
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ІМ. В.Г. КОРОЛЕНКА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
3 |
|
14. |
Навчально-методичний посібник «Особливості стандартизації змісту освіти дітей з порушеннями зору» (Костенко Т.М., Гудим І.М., Легкий О.М., Кондратенко С.В.), 2019 рік |
Інститут спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ХАРКІВСЬКИЙ СПЕЦІАЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ІМ. В.Г. КОРОЛЕНКА» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
5 |
|
15. |
Методичні рекомендації «Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти обдарованих учнів» (Поліхун Н.І., Постова К.Г. та ін.), 2019 рік |
Інститут обдарованої дитини НАПН України |
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ЛЮБОТИНСЬКА СПЕЦІАЛІЗОВАНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ І-ІІІ СТУПЕНІВ “ДИВОСВІТ”» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
2 |
|
|
Всього: |
|
|
44 |
|
Перший заступник голови обласної ради В. КОВАЛЕНКО