ЗАТВЕРДЖЕНО рішення обласної ради від 27 лютого 2020 року № 1225-VІІ (ХХІІІ сесія VІІ скликання) |
РОЗДІЛ I
1.3. Процедура списання шляхом ліквідації майна, об’єктів незавершеного будівництва та витрат на проєктно-вишукувальні роботи здійснюється відповідно до розділу II цього Положення.
1.4. Процедура списання майна шляхом продажу (відчуження) здійснюється відповідно до розділу III цього Положення.
1.5. Процедура списання майна з балансів суб’єктів спільної власності шляхом безоплатної передачі у межах спільної власності здійснюється відповідно до розділу IV цього Положення.
1.6. Списання майна шляхом ліквідації первісною вартістю за одиницю (комплект) до 20 тис. грн (крім нерухомого майна, транспортних засобів, передавальних пристроїв) здійснюється відповідно до абзацу другого пункту 2.2 розділу ІІ цього Положення та чинного законодавства України.
1.7. Передача майна зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області в інші форми власності здійснюється згідно із вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 21 вересня 1998 року № 1482 «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності» (зі змінами) та Закону України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності» (зі змінами).
1.8. Дія цього Положення не поширюється на майно суб’єктів спільної власності, що знаходиться під арештом виконавчої служби або під податковою заставою.
1.9. Всі питання, не врегульовані цим Положенням, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.
РОЗДІЛ II
ПРОЦЕДУРА СПИСАННЯ ШЛЯХОМ ЛІКВІДАЦІЇ МАЙНА, ОБ’ЄКТІВ НЕЗАВЕРШЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ВИТРАТ НА ПРОЄКТНО-ВИШУКУВАЛЬНІ РОБОТИ
2.1. Списанню шляхом ліквідації підлягає майно, що не може бути в установленому порядку відчужене, безоплатно передане із балансу на баланс суб’єктами спільної власності та щодо якого не можуть бути застосовані інші способи управління (або їх застосування може бути економічно недоцільним), у разі коли таке майно відповідає наступним критеріям:
- морально застаріле чи фізично зношене, непридатне для подальшого використання суб’єктом спільної власності та відновлення якого є економічно недоцільним (у тому числі у зв’язку із будівництвом, реконструкцією та технічним переоснащенням);
- пошкоджене внаслідок аварії чи стихійного лиха (за умови, що відновлення його є неможливим або економічно недоцільним);
- виявлене в результаті інвентаризації як нестача.
2.2. Суб’єкти спільної власності, визначені у додатку 1 до цього Положення, списують:
- майно первісною вартістю за одиницю (комплект) до 20 тис. грн (крім нерухомого майна, транспортних засобів, передавальних пристроїв) на підставі рішення комісії зі списання основних засобів та інших матеріальних цінностей, утвореної наказом керівника суб’єкта спільної власності (далі по тексту - комісія зі списання основних засобів та інших матеріальних цінностей). Перелік документів щодо списання майна до 20 тис.грн визначено в пункті 2.4 цього Положення. Порядок утворення комісії зі списання основних засобів та інших матеріальних цінностей, її завдання та повноваження, визначено постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314 «Про затвердження порядку списання об’єктів державної власності» (зі змінами);
– нерухоме майно, транспортні засоби, передавальні пристрої (незалежно від первісної вартості), інше майно первісною вартістю за одиницю (комплект) від 20 тис. грн та об’єкти незавершеного будівництва і витрати на проєктно-вишукувальні роботи – на підставі рішення обласної ради.
2.3. Юридичні особи, зазначені у додатку 2 до цього Положення, що орендують майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі по тексту – орендоване майно), списують нерухоме майно, транспортні засоби, передавальні пристрої, інше майно та об’єкти незавершеного будівництва (незалежно від первісної вартості) на підставі рішення обласної ради.
2.4. Для розгляду питання щодо надання дозволу на списання майна шляхом ліквідації до обласної ради подаються:
– звернення суб’єкта спільної власності на ім’я голови Харківської обласної ради;
– копія наказу про створення комісії зі списання основних засобів та інших матеріальних цінностей суб’єкта спільної власності;
– копія протоколу засідання комісії зі списання основних засобів та інших матеріальних цінностей суб’єкта спільної власності щодо списання майна; у разі виявленої нестачі чи розукомплектування майна - щодо заходів із відшкодування вартості відповідного майна (підписується всіма членами комісії та затверджується керівником суб’єкта спільної власності);
– техніко-економічне обґрунтування необхідності списання майна, яке містить економічні та технічні розрахунки, а також напрями використання коштів, які передбачається одержати в результаті списання;
– відомості про майно, що пропонується списати, за даними бухгалтерського обліку, крім об’єктів незавершеного будівництва, за встановленою типовою формою (додаток 1 до Порядку списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314 (зі змінами));
– акт інвентаризації майна, що пропонується для списання, за встановленою типовою формою (додаток 2 до Порядку списання об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314 (зі змінами));
– акт технічного стану майна, затверджений керівником суб’єкта спільної власності, у якому зазначається рік виготовлення (будівництва) майна, дата введення в експлуатацію, обсяг проведеної роботи з модернізації, модифікації, добудови, обладнання і реконструкції, стан основних частин, деталей і вузлів, конструктивних елементів (не подається у разі списання майна, виявленого в результаті інвентаризації як нестача);
– довідка щодо проведених ремонтів майна (у довільній формі);
– копія інвентарної картки обліку основних засобів за встановленою типовою формою (додаток до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 № 818, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.10.2016 за № 1336/29466 (для бюджетних установ, закладів та некомерційних підприємств); додаток до наказу Мінстату України від 29.12.1995 № 352 – для підприємств);
– акт про списання основних засобів за встановленою типовою формою (додаток до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 № 818, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.10.2016 за № 1336/29466 (для бюджетних установ, закладів та некомерційних підприємств); додаток до наказу Мінстату України від 29.12.1995 № 352 – для підприємств);
– акт про списання автотранспортних засобів за встановленою типовою формою (додаток до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 № 818, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.10.2016 за № 1336/29466 (для бюджетних установ, закладів та некомерційних підприємств); додаток до наказу Мінстату України від 29.12.1995 № 352 – для підприємств);
– копія технічного паспорта (для автотранспортних засобів і нерухомого майна);
– відомості про земельну ділянку, на якій розташоване нерухоме майно, із зазначенням напрямів подальшого використання земельної ділянки, яка вивільняється, а також копії відповідних підтверджувальних документів, зокрема державного акта на право постійного користування землею, кадастрового плану (за наявністю);
– для автотранспортних засобів, які пошкоджено внаслідок аварій, до акта про списання додається належним чином оформлена копія акта про аварію, де пояснюються причини, які призвели до аварії, та підтвердження відшкодування винними особами нанесених збитків;
– висновок спеціалізованої організації про технічний стан об’єкта списання, із визначенням витрат, необхідних для відновлення такого об’єкта. До висновку додаються документи, що підтверджують правомочність здійснення оцінки стану об’єкта списання;
– довідка про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується списати (у довільній формі або витяг із Державного реєстру обтяжень рухомого майна);
– відомості про вчинення дій, спрямованих на визначення можливості застосування інших способів управління майном, зокрема вивчення попиту щодо їх продажу (відчуження), оренди, безоплатної передачі іншим суб’єктам господарювання;
– фотоматеріали щодо стану майна.
2.5. Для розгляду питання щодо надання дозволу на списання орендованого майна шляхом ліквідації, крім документів, зазначених у пункті 2.4 даного Положення, до обласної ради подаються:
– звернення юридичної особи, що орендує майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, на ім’я голови обласної ради;
– пропозиції щодо внесення змін до договору оренди (переліку та вартості орендованого майна) і довідка щодо використання амортизаційних відрахувань.
2.5.1. Списання орендованого майна, нарахована амортизація на яке становить менш як 100 відсотків, здійснюється за умови донарахування юридичною особою, що орендує майно, амортизації на це майно. Сума нарахованої та невикористаної амортизації на таке майно використовується на придбання основних засобів, які включаються до складу орендованого майна.
2.5.2. Витрати на списання орендованого майна зараховуються до складу витрат юридичної особи, що орендує майно, якщо інше не передбачене договором оренди.
2.5.3. Кошти, що надійшли від списання орендованого майна, спрямовуються до обласного бюджету.
2.5.4. Необоротні активи, отримані в результаті списання орендованого майна, включаються до складу орендованого майна, а оборотні активи використовуються відповідно до чинного законодавства України.
Непридатні для використання вузли, деталі, матеріали та агрегати оприбутковуються як вторинна сировина (металобрухт тощо) і реалізуються юридичною особою, що орендує майно, у встановленому порядку на електронних аукціонах.
2.6. Для розгляду питання щодо надання дозволу на списання об’єктів незавершеного будівництва та витрат на проєктно-вишукувальні роботи до обласної ради подаються:
– звернення керівника суб’єкта спільної власності на ім’я голови обласної ради;
– копія наказу про створення комісії щодо списання основних засобів та інших матеріальних цінностей з балансу суб’єкта спільної власності;
– відомості про об'єкти незавершеного будівництва, а саме: дата початку припинення будівництва, затверджена загальна вартість, вартість робіт, виконаних станом на дату припинення будівництва (ким і коли затверджено завдання на проєктування, загальна кошторисна вартість проєктно-вишукувальних робіт, кошторисна вартість проєктно-вишукувальних робіт, виконаних до їх припинення, стадії виконання робіт);
– відомості про вчинення дій, спрямованих на визначення можливості застосування інших способів управління щодо об’єкта незавершеного будівництва, зокрема вивчення попиту щодо його продажу (відчуження), безоплатної передачі іншим суб’єктам господарювання;
– техніко-економічне обґрунтування щодо необхідності списання об’єкта незавершеного будівництва та витрат на проєктно-вишукувальні роботи;
– акт про припинення будівництва за встановленою типовою формою (додаток 1 до спільного наказу Міністерства статистики України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України, Державного комітету у справах містобудування і архітектури України від 28 вересня 1995 року № 243/150/156/195);
– акт про припинення проєктно-вишукувальних робіт за встановленою типовою формою (додаток 2 до спільного наказу Міністерства статистики України, Міністерства економіки України, Міністерства фінансів України, Державного комітету у справах містобудування і архітектури України від 28 вересня 1995 року № 243/150/156/195).
2.6.1. Особливості списання об’єктів незавершеного будівництва та витрат на проєктно-вишукувальні роботи:
2.6.1.1. Суб’єкт спільної власності повинен провести роботи по розбиранню споруд, будівель, конструкцій, демонтажу устаткування тощо та забезпечити реалізацію матеріальних цінностей, отриманих від розбирання.
2.6.1.2. Дані про отримані від розбирання матеріали фіксуються в акті й оприбутковуються суб’єктом спільної власності.
2.6.1.3. Матеріали, придатні для подальшого використання в будівництві, оприбутковуються за ринковими цінами придбання, з урахуванням фактичної сортності, за винятком витрат на приведення матеріалів у стан, придатний для використання.
2.6.1.4. Матеріали, які не можуть бути використані у будівництві, оприбутковуються за ринковими цінами придбання, з урахуванням їх фактичної придатності для використання або реалізації, у тому числі на дрова, металобрухт та інші відходи. Фактична придатність для використання або реалізації встановлюється комісією суб’єкта спільної власності та оформлюється актом.
2.6.1.5. Відповідальність за правильне списання витрат по об'єктах незавершеного будівництва покладається на керівників суб’єктів спільної власності, на балансі яких знаходиться це незавершене будівництво.
2.7. Документи щодо списання майна шляхом ліквідації, які надходять до обласної ради, опрацьовуються комісією з розгляду питань стосовно списання майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі по тексту – комісія), яка працює на підставі Положення про комісію з розгляду питань стосовно списання майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (додаток 2 до рішення обласної ради від 30 травня 2019 року № 1036-VII (зі змінами)).
За потреби комісія може провести додатковий огляд майна, орендованого майна та об’єкта незавершеного будівництва, що пропонується для списання.
У протоколі засідання комісії зазначаються пропозиції щодо списання майна або визначаються інші шляхи використання такого майна.
Протокол засідання комісії затверджується головою комісії та підписується всіма присутніми членами комісії.
У разі коли суб’єкт спільної власності або юридична особа, яка орендує майно, подали документи із порушенням вимог, зазначених у пунктах 2.1 – 2.6 цього Положення, а також коли в документах наявні суперечності, обласна рада у 30-денний термін листом повідомляє заявника про відмову у наданні згоди на списання, з обґрунтуванням причин відмови.
За результатами пропозицій комісії управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради (далі по тексту – Управління) готує проєкт рішення обласної ради, який в установленому порядку направляється на розгляд обласної ради, про що повідомляється заявнику.
РОЗДІЛ III
ПРОЦЕДУРА СПИСАННЯ МАЙНА ШЛЯХОМ ПРОДАЖУ (ВІДЧУЖЕННЯ)
3.1. Для розгляду питання щодо надання дозволу на списання майна шляхом продажу (відчуження) до обласної ради надаються:
– звернення керівника суб’єкта спільної власності на ім’я голови обласної ради;
– копія наказу про створення комісії щодо списання основних засобів та інших матеріальних цінностей із балансу суб’єкта спільної власності;
– техніко-економічне обґрунтування доцільності продажу (відчуження) майна та напрямів використання коштів (з обов’язковим визначенням впливу продажу (відчуження) майна на цілісність майнового комплексу суб’єкта спільної власності);
– відомості про майно, яке пропонується для продажу (відчуження), за даними бухгалтерського обліку на останню звітну дату, що передувала поданню такого звернення стосовно продажу (відчуження) майна, або на дату оцінки за встановленою типовою формою (додаток 1 до Порядку відчуження об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 № 803 (зі змінами));
– акт інвентаризації майна, що пропонується для продажу (відчуження), за встановленою типовою формою (додаток 2 до Порядку відчуження об’єктів державної власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 № 803 (зі змінами));
– акт технічного стану майна, складений на дату оцінки та затверджений керівником суб’єкта спільної власності;
– копія інвентарної картки обліку основних засобів за встановленою типовою формою (додаток до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 № 818, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.10.2016 за № 1336/29466 (для бюджетних установ, закладів та некомерційних підприємств); додаток до наказу Мінстату України від 29.12.1995 № 352 – для підприємств);
– акт про списання основних засобів за встановленою типовою формою (додаток до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 № 818, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.10.2016 за № 1336/29466 (для бюджетних установ, закладів та некомерційних підприємств); додаток до наказу Мінстату України від 29.12.1995 № 352 – для підприємств);
– акт про списання автотранспортних засобів за встановленою типовою формою (додаток до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 № 818, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.10.2016 за № 1336/29466 (для бюджетних установ, закладів та некомерційних підприємств); додаток до наказу Мінстату України від 29.12.1995 № 352 – для підприємств);
– копія технічного паспорта (для автотранспортних засобів);
– довідка про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується для відчуження, разом із відповідними підтверджувальними документами (у довільній формі або витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна);
– за наявності заборгованості з виплати заробітної плати - відомості про загальну суму заборгованості із заробітної плати і графік погашення такої заборгованості, а також про наявність у підприємства заборгованості за податками і зборами (обов’язковими платежами) до бюджетів та державних цільових фондів;
– висновок незалежного суб’єкта оціночної діяльності про вартість майна з рецензією до нього.
Строк подання документів не може перевищувати двох місяців від дати оцінки майна.
3.2. Незалежна оцінка майна, що пропонується для списання шляхом продажу (відчуження), проводиться відповідно до чинного законодавства України. Висновок про вартість майна, що пропонується для списання шляхом продажу (відчуження), погоджується постійною комісією обласної ради з питань спільної власності територіальних громад області та головою обласної ради.
Погодження висновку про вартість майна здійснюється не пізніше шести місяців з дати оцінки майна. У разі перевищення цього строку проводиться нова оцінка майна.
Погоджений висновок про вартість майна діє не більше як 12 місяців із дати його погодження.
Після проведення оцінки майна суб’єкту спільної власності забороняється вчиняти дії щодо об’єкта продажу (відчуження), які можуть призвести до зміни його вартості.
3.3. Документи щодо списання майна шляхом продажу (відчуження), які надходять до обласної ради, опрацьовуються комісією.
За потреби комісія може провести додатковий огляд майна, що пропонується для списання шляхом продажу (відчуження).
У протоколі засідання комісії зазначаються пропозиції щодо списання майна або визначаються інші шляхи використання майна.
Протокол засідання комісії затверджується головою комісії та підписується всіма присутніми членами комісії.
У разі коли суб’єкт спільної власності подав документи із порушенням вимог, зазначених у пункті 3.1 цього Положення, а також коли в документах наявні суперечності, обласна рада у 30-денний термін листом повідомляє заявника про відмову у наданні згоди на списання майна шляхом продажу (відчуження) з обґрунтуванням причин.
За рішенням комісії Управління готує проєкт рішення обласної ради, який в установленому порядку направляється на розгляд обласної ради, про що повідомляється заявнику.
3.4. Загальні вимоги щодо процедури продажу (відчуження) майна, визначені у Порядку відчуження об’єктів державної власності, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 06.06.2007 № 803 (редакція від 23.10.2019 № 884).
РОЗДІЛ IV
ПРОЦЕДУРА СПИСАННЯ МАЙНА З БАЛАНСІВ СУБ’ЄКТІВ СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ШЛЯХОМ БЕЗОПЛАТНОЇ ПЕРЕДАЧІ У МЕЖАХ СПІЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
4.1. Суб’єкти спільної власності списують із балансів майно шляхом його безоплатної передачі з балансу на баланс у межах спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі по тексту - списання майна шляхом безоплатної передачі) на підставі відповідного розпорядження голови обласної ради.
4.2. Для розгляду питання щодо надання дозволу на списання майна шляхом безоплатної передачі до обласної ради подаються:
– звернення на ім’я голови обласної ради суб’єкта спільної власності, балансоутримувача майна, з обґрунтуванням доцільності передачі;
– згода суб’єкта спільної власності, який приймає майно на баланс, із обґрунтуванням потреби подальшого використання майна;
– перелік майна, яке підлягає передачі, із визначенням його повної назви, інвентарного номера, року випуску, первісної та залишкової вартості, суми зносу на останню звітну дату;
– копія інвентарної картки обліку основних засобів за встановленою типовою формою (додаток до наказу Міністерства фінансів України від 13.09.2016 № 818, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07.10.2016 за № 1336/29466 (для бюджетних установ, закладів та некомерційних підприємств); додаток до наказу Мінстату України від 29.12.1995 № 352 – для підприємств);
– копія технічного паспорта (для автотранспортних засобів і нерухомого майна);
– для нерухомого майна: копії свідоцтва про право власності на нерухоме майно або Витяг про реєстрацію права власності на нерухоме майно; Державний акт на право постійного користування земельною ділянкою або Витяг із державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права на земельну ділянку (за наявністю);
– довідка про наявність обтяжень чи обмежень стосовно розпорядження майном, що пропонується для списання шляхом безоплатної передачі із балансу на баланс у межах спільної власності (у довільній формі або витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна).
За потреби комісія може провести додатковий огляд майна, що пропонується для списання шляхом безоплатної передачі.
У протоколі засідання комісії зазначаються пропозиції щодо списання майна шляхом безоплатної передачі.
Протокол засідання комісії затверджується головою комісії та підписується всіма присутніми членами комісії.
У разі коли суб’єкт спільної власності подав документи із порушенням вимог, передбачених у п. 4.2 цього Положення, а також коли в документах наявні суперечності, обласна рада у 30-денний термін листом повідомляє заявника про відмову у наданні згоди на списання майна шляхом безоплатної передачі, з обґрунтуванням причин.
За рішенням комісії Управління готує проєкт розпорядження голови обласної ради, який в установленому порядку направляється на розгляд профільної постійної комісії обласної ради, про що повідомляється заявнику.
РОЗДІЛ V
ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
5.1. З метою забезпечення відкритості роботи комісії забезпечується відеофіксація засідань комісії, а також розміщення інформаційного повідомлення про результати роботи комісії (відео) на офіційному вебсайті Харківської обласної ради.
5.2. Списання майна проводиться за первісною або за відновленою вартістю (у разі проведення індексації або переоцінки).
При списанні майна, що було в експлуатації, у документах поряд із їх первісною (відновленою) вартістю зазначається сума нарахованого зносу (ліквідаційної вартості).
5.3. Розбирання та демонтаж майна, що пропонується для списання шляхом ліквідації, проводиться тільки після отримання відповідного дозволу на списання цього майна (крім випадків пошкодження майна внаслідок аварії чи стихійного лиха).
5.4. Відображення на рахунках бухгалтерського обліку фактів проведення списання майна згідно з цим Положенням забезпечується безпосередньо суб'єктом спільної власності, на балансі якого перебуває майно.
5.5. Усі деталі, вузли, агрегати, будівельні матеріали демонтованого та розібраного обладнання, будівель та споруд, які придатні для ремонту іншого обладнання чи для подальшого використання, а також матеріали, отримані в результаті ліквідації майна, оприбутковуються із відображенням на рахунках бухгалтерського обліку запасів.
Непридатні для використання деталі та матеріали оприбутковуються як вторинна сировина.
5.6. Вилучені після демонтажу та розбирання майна вузли, деталі, матеріали та агрегати, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, підлягають здачі суб'єктам господарювання, які провадять діяльність із збирання та первинної обробки брухту і відходів дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння на підставі ліцензій, одержаних відповідно до вимог Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності».
5.7. Забороняється знищувати, здавати в брухт техніку, апаратуру, прилади та інші вироби із кольорових і чорних металів, що містять дорогоцінні метали і дорогоцінне каміння, без попереднього їх вилучення та одночасного оприбуткування придатних для подальшого використання деталей.
5.8. Кошти, одержані внаслідок списання майна шляхом ліквідації, використовуються відповідно до вимог чинного законодавства України.
5.9. Кошти, одержані внаслідок списання майна шляхом продажу (відчуження), спрямовуються на оновлення матеріально-технічної бази суб’єкта спільної власності, а за наявності у суб’єкта спільної власності заборгованості з виплати заробітної плати – в першу чергу, на погашення заборгованості за податками і зборами (обов’язковими платежами) до бюджетів та державних цільових фондів, пов’язаних із заробітною платою тощо.
5.10. Після надання відповідного дозволу суб’єкти спільної власності та юридичні особи, що орендують майно, зобов’язані щомісячно звітувати про хід списання майна та об’єктів незавершеного будівництва шляхом ліквідації або продажу (відчуження).
5.11. Суб’єкти спільної власності та юридичні особи, що орендують майно, подають обласній раді у місячний строк після закінчення процедури розбирання, демонтажу, оприбуткування матеріалів та отримання коштів звіт про списання майна за встановленою формою (додаток 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2007 № 1314 «Про затвердження порядку списання об’єктів державної власності» (зі змінами)).
У разі наявності зауважень до звіту Управління повертає його суб'єктові спільної власності або юридичній особі, що орендує майно, для врахування зауважень та подання протягом 10 робочих днів оновленого звіту для розгляду.
5.12. Процедура списання майна вважається закінченою з моменту подання суб’єктом спільної власності або юридичною особою, що орендує майно, звіту про списання майна. Окремо рух цього майна відображається в щоквартальній довідці до фінансової звітності, яка щоквартально подається до обласної ради.
5.13. Керівник суб’єкта спільної власності та юридичної особи, що орендує майно, та члени комісії зі списання основних засобів та інших матеріальних цінностей, забезпечують подання обласній раді достовірних матеріалів, передбачених цим Положенням.
5.14. Керівник суб’єкта спільної власності та юридичної особи, що орендує майно, організовує, забезпечує та відповідає особисто за дотримання процедури списання майна відповідно до цього Положення.
5.15. Керівник суб’єкта спільної власності та юридичної особи, що орендує майно, відповідає за умисне доведення майна до незадовільного стану та невчасне реагування і вжиття заходів щодо його списання.
5.16. Після отримання відповідного дозволу (розпорядження голови обласної ради) щодо передачі майна з балансу на баланс у межах спільної власності сторони, які передають і приймають, у 15-денний термін здійснюють передачу майна згідно із актом приймання-передачі, що надається на затвердження голові обласної ради.
5.17. Управління забезпечує внесення змін до відповідної документації щодо обліку майна та орендованого майна.
Заступник голови
обласної ради Володимир СКОРОБАГАЧ