ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення обласної ради
від 2020 року № -VII
( сесія VII скликання)
ПОРЯДОК
використання
коштів обласного бюджету, за рахунок яких надається фінансова підтримка
інститутам громадянського суспільства
(на конкурсній основі) для реалізації проєктів у сферах державної молодіжної
політики та національно‑ патріотичного
виховання молоді
1. Загальні положення
1.1.
Порядок використання
коштів обласного бюджету, за рахунок яких надається фінансова підтримка
інститутам громадянського суспільства
(на конкурсній основі) для реалізації проєктів у сферах державної молодіжної
політики та національно‑ патріотичного виховання молоді (далі -
Порядок) визначає:
- механізм використання коштів обласного бюджету для надання фінансової підтримки інститутам громадянського суспільства (на конкурсній основі) для реалізації проєктів у сферах державної молодіжної політики та національно‑ патріотичного виховання молоді;
- процедуру організації та проведення конкурсів із визначення проєктів, розроблених інститутами громадянського суспільства, для реалізації яких надається фінансова підтримка за рахунок коштів обласного бюджету (далі – конкурс, конкурси) в рамках реалізації обласної соціальної Програми розвитку фізичної культури і спорту, молодіжних ініціатив та формування здорового способу життя у Харківській області на 2019 – 2023 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 06 грудня 2018 року № 819-VІI (зі змінами) та регіональної Програми національно-патріотичного виховання молоді на 2019-2023 роки, затвердженої рішенням обласної ради від 06 грудня 2018 року № 818-VІI (зі змінами) (далі – обласні Програми);
- принципи використання коштів обласного бюджету інститутами громадянського суспільства, яким надана відповідна фінансова підтримка;
- порядок здійснення обліку та подання звітності інститутами громадянського суспільства про реалізацію проєктів на які надається фінансова підтримка за рахунок коштів обласного бюджету;
- проведення моніторингу стану реалізації проєктів, визнаних переможцями конкурсу.
1.2. Головним розпорядником бюджетних коштів є Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації.
1.3. Одержувачами коштів обласного бюджету є інститути громадянського суспільства, які на конкурсній основі визначені переможцями конкурсу відповідно до положень цього Порядку.
1.4. З метою визначення проєктів, для реалізації яких буде надана фінансова підтримка за рахунок коштів обласного бюджету в рамках кожної з обласних Програм оголошується (проводиться) окремий конкурс.
1.5. Інститути громадянського суспільства, які беруть участь у конкурсі, визначені переможцями конкурсу, зобов’язані застосовувати норми Порядку реалізації програм, проєктів та проведення заходів державної політики у молодіжній сфері та сфері національно-патріотичного виховання», затвердженого наказом Міністерства молоді та спорту України від 03 березня 2016 року № 808 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 453/28583 (зі змінами).
1.6. Пріоритетні завдання у сфері «молодіжна політика»: посилення участі молоді у суспільному житті; підвищення спроможності молоді; утвердження здорового способу життя серед молоді; підтримка соціально вразливої молоді.
1.7. Пріоритетні завдання у сфері «національно-патріотичне виховання молоді»: упорядкування та вдосконалення системи військово-патріотичного виховання молоді; нформаційно-просвітницька робота у сфері національно-патріотичного виховання молоді; забезпечення скоординованості діяльності у сфері національно-патріотичного виховання молоді; розвиток напряму національно-патріотичного виховання молоді.
1.8. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
обласний рівень виконання (реалізації) програм (проєкту, заходу) - провадження проєктної діяльності у більш як половині районів області та/або забезпечення участі у такій діяльності осіб з більш як половини районів області;
захід - сукупність дій, спрямованих на забезпечення виконання інститутом громадянського суспільства конкретного завдання в рамках проєкту протягом визначеного періоду часу у сферах державної молодіжної політики та національно - патріотичного виховання молоді;
інститут громадянського суспільства - громадські об’єднання та їх відокремлені підрозділи зі статусом юридичної особи, які згідно із законодавством мають право на отримання фінансової підтримки за рахунок бюджетних коштів і статутна діяльність яких спрямована на роботу у сферах державної молодіжної політики та національно‑ патріотичного виховання молоді відповідно;
конкурсна документація - комплект документів, які містять вимоги щодо оформлення інститутами громадянського суспільства конкурсних пропозицій;
конкурсна комісія - тимчасово діючий орган, що утворюється організатором конкурсу для розгляду конкурсних пропозицій, проведення моніторингу стану реалізації проєктів, а також виконання інших повноважень, визначених у цьому Порядку;
конкурсна пропозиція - комплект документів, які готуються інститутами громадянського суспільства для участі в конкурсі;
організатор конкурсу - Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації (далі – Управління);
проєкт - комплекс заходів, що розроблені і здійснюються інститутом громадянського суспільства і спрямовуються на досягнення певної мети протягом визначеного періоду часу (як правило, не більше одного року).
прохідний бал - визначена конкурсною комісією мінімальна сума балів, яку конкурсна пропозиція повинна отримати на третьому етапі конкурсу для включення її до рейтингу конкурсних пропозицій, на підставі якого визначаються переможці конкурсу;
рейтинг конкурсних пропозицій - складений конкурсною комісією перелік конкурсних пропозицій у порядку зменшення кількості балів, отриманих конкурсними пропозиціями;
учасник конкурсу - інститут громадянського суспільства, що подав конкурсну пропозицію для участі в конкурсі.
2. Організація та проведення конкурсу
2.1. До початку конкурсу організатор конкурсу розміщує оголошення про проведення конкурсу та конкурсну документацію (заява про участь у конкурсі, опис програми (проєкту, заходу) та кошторис витрат, необхідних для виконання (реалізації) програми (проєкту, заходу) за формами, визначеними у додатках №№ 1-2 до цього Порядку.
Оголошення про проведення конкурсу також має містити пріоритетні завдання, визначені у п.1.6 та 1.7 Порядку, що відповідають загальнодержавним та/або обласним програмам і на виконання яких повинні спрямовуватися проєкти, розроблені учасниками конкурсу.
У тексті оголошення про проведення конкурсу зазначаються вимоги до конкурсної пропозиції, що не суперечать нормам законодавства та цьому Порядку.
2.2. Оголошення оприлюднюються організатором конкурсу на власному офіційному веб-сайті та в інший прийнятний спосіб до 1 жовтня року, що передує бюджетному періоду, в якому передбачається виконання (реалізація) програм (проєктів, заходів). При цьому строк приймання конкурсних пропозицій не має бути меншим ніж 30 днів із дня оголошення проведення конкурсу.
2.3. У разі неподання жодної конкурсної пропозиції організатор конкурсу має право подовжити строк приймання конкурсних пропозицій до одного місяця.
2.4. Для участі в конкурсі інститути громадянського суспільства подають організаторові конкурсу конкурсні пропозиції.
2.5. Конкурсні пропозиції можуть подаватися інститутами громадянського суспільства, які зареєстровані в установленому порядку, не пізніше ніж за шість місяців до оголошення проведення конкурсу та здійснюють свою діяльність на території Харківської області.
Інститут громадянського суспільства може подавати на конкурс кілька конкурсних пропозицій.
Конкурсні пропозиції подаються організаторові конкурсу у друкованій та електронній формі за адресою та у строк, визначені в оголошенні про проведення конкурсу.
Організатор конкурсу видає учасникові конкурсу довідку за формою затвердженою обласною радою (додаток 3).
Подані конкурсні пропозиції не повертаються учасникові конкурсу.
2.6. Конкурсна пропозиція повинна містити:
1) заяву про участь у конкурсі, за формою визначеною п 2.1. цього Порядку, із зазначенням найменування інституту громадянського суспільства та назви проєкту за підписом керівника або уповноваженої особи інституту громадянського суспільства;
2) опис проєкту та кошторис витрат, необхідні для реалізації проєкту за формою визначеною п 2.1. цього Порядку. Опис проєкту повинен містити мету і завдання, план виконання із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі, очікувані результати та конкретні результативні показники реалізації проєкту, інформацію про цільову аудиторію, залучену до реалізації проєкту, інші інститути громадянського суспільства, способи інформування громадськості про хід реалізації проєкту, детальний розрахунок витрат та джерела фінансування;
3) листи-підтвердження органів державної влади, органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів, наукових установ, інститутів громадянського суспільства, інших установ та організацій (у разі їх залучення до реалізації проєкту);
4) інформацію про діяльність інституту громадянського суспільства, зокрема, досвід реалізації проєктів і проведення заходів за рахунок бюджетних коштів та інших джерел фінансування, джерела фінансування інституту громадянського суспільства, його матеріально-технічну базу та кадрове забезпечення.
5) довідку, складену інститутом громадянського суспільства у довільній формі, щодо зобов’язання взяти участь у співфінансуванні проєкту в розмірі не менш як 15 відсотків необхідного загального обсягу фінансування.
Конкурсна пропозиція складається державною мовою.
Відповідальність за достовірність інформації, що міститься у конкурсній пропозиції, несе учасник конкурсу.
Проєкти та заходи, які реалізовуються за бюджетні кошти обласної ради, проводяться державною мовою. При цьому синхронний переклад на інші мови не обмежується.
2.7. Документи, зазначені у пункті 2.6 цього Порядку, розглядаються конкурсною комісію, яка утворюється наказом організатора конкурсу.
2.8. Організатор конкурсу утворює конкурсну комісію у складі не менш як сім осіб та затверджує її персональний склад. Головою конкурсної комісії призначається представник організатора конкурсу.
До складу конкурсної комісії включаються представники організатора конкурсу, Харківської обласної ради, голова (уповноважений представник) громадської ради, утвореної при обласній державній адміністрації відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 03 листопада 2010 року № 996 «Про забезпечення участі громадськості у формуванні та реалізації державної політики», представники обласної ради, інститутів громадянського суспільства, наукових установ і фахівці відповідно до тематики конкурсу, які мають відповідний досвід роботи та кваліфікацію.
Чисельність державних службовців (представників організатора конкурсу) не повинна перевищувати 50 відсотків кількості членів конкурсної комісії.
Організатор конкурсу на власному веб-сайті протягом трьох робочих днів із дати затвердження персонального складу конкурсної комісії розміщує інформацію про усіх її членів, яка містить:
прізвище, ім’я, по батькові члена конкурсної комісії;
місце роботи, посаду члена конкурсної комісії;
найменування організації, яку представляє член конкурсної комісії, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ (крім членів конкурсної комісії, які є представниками організатора конкурсу). В інформації про члена конкурсної комісії, який є головою (уповноваженим представником) громадської ради, утвореної при обласній державній адміністрації, зазначаються найменування та код згідно з ЄДРПОУ інституту громадянського суспільства, який делегував його до складу відповідної громадської ради.
Члени конкурсної комісії здійснюють свої повноваження на громадських засадах.
Не може бути членом конкурсної комісії особа, що є керівником, членом керівних органів або працівником учасника конкурсу.
Члени конкурсної комісії зобов’язані не допускати конфлікту інтересів під час розгляду конкурсних пропозицій.
Конкурсна комісія на першому засіданні затверджує регламент роботи.
Перед початком розгляду конкурсних пропозицій член конкурсної комісії зобов’язаний повідомити про конфлікт інтересів та надати пояснення щодо обставин, які можуть перешкоджати об’єктивному виконанню ним обов’язків.
Організатор конкурсу за поданням конкурсної комісії виключає з її складу члена комісії, в якого виявлено конфлікт інтересів.
Якщо конфлікт інтересів виявлено після ухвалення конкурсною комісією рішення про визначення переможців конкурсу, зазначене рішення підлягає перегляду. Індивідуальні оцінки члена конкурсної комісії, в якого виявлено конфлікт інтересів, не враховуються.
Засідання конкурсної комісії проводяться у міру потреби, про що повідомляється учасникам засідання не пізніше ніж за три робочих дні до його проведення.
Організатор конкурсу за поданням конкурсної комісії виводить з її складу члена комісії, який двічі поспіль не брав участі у засіданні конкурсної комісії, за умови його повідомлення за три робочих дні до проведення засідання.
2.9. Засідання конкурсної комісії вважається правоможним, якщо на ньому присутні не менше двох третин складу конкурсної комісії.
Рішення конкурсної комісії приймається більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні.
За умови рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови конкурсної комісії.
Усі рішення, прийняті конкурсною комісією, зазначаються в протоколі, який підписується присутніми на її засіданні членами комісії.
2.10. Рішення конкурсної комісії розміщуються протягом трьох робочих днів на власному вебсайті організатора конкурсу.
Учасникові конкурсу на його вимогу видається копія протоколу засідання конкурсної комісії.
2.11. Конкурсна комісія у разі потреби може прийняти рішення про проведення перевірки достовірності інформації, зазначеної у конкурсній пропозиції.
Перевірка достовірності інформації може проводитися шляхом надсилання запитів та/або збору інформації з відкритих джерел. …….
2.12. Організатор конкурсу не допускає інститути громадянського суспільства до участі в конкурсі у разі, коли:
інформація, зазначена в конкурсній пропозиції, не відповідає інформації про інститут громадянського суспільства, що міститься у відкритих державних реєстрах;
інститут громадянського суспільства не відповідає вимогам, зазначеним у пункті 2.5. цього Порядку;
інститут громадянського суспільства відмовився від участі у конкурсі шляхом надсилання його організаторові офіційного листа;
інститут громадянського суспільства перебуває у стадії припинення (ліквідації);
конкурсну пропозицію подано після закінчення встановленого конкурсною комісією строку подання конкурсних пропозицій та/або не в повному обсязі;
установлено факт порушення інститутом громадянського суспільства вимог бюджетного законодавства протягом двох попередніх бюджетних періодів, із застосуванням заходу впливу за таке порушення (крім попередження).
2.13. У разі коли інститут громадянського суспільства не реалізував проєкт, для реалізації якого надавалася фінансова підтримка за рахунок бюджетних коштів у попередньому бюджетному періоді, конкурсна комісія приймає рішення стосовно можливості допущення конкурсної пропозиції до участі в конкурсі.
2.14. Конкурс проводиться шляхом оцінювання поданих пропозицій інститутів громадянського суспільства, формування рейтингу конкурсних пропозицій та визначення переможців конкурсу відповідно до зазначеного рейтингу та обсягу бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для реалізації проєкту.
2.15. Проєкти інститутів громадянського суспільства мають охоплювати половину міст обласного значення, районів області (міст, селищ та сіл у районі, районів у місті (за наявності)), обласні територіальні громади та/або забезпечувати участь у такій діяльності осіб із більш як половини міст обласного значення, районів області (міст, селищ та сіл у районі, районів у місті (за наявності)), обласних територіальних громад.
2.16. Конкурс проводиться трьома етапами.
На першому етапі конкурсу члени конкурсної комісії індивідуально оцінюють конкурсні пропозиції на відповідність запланованих заходів пріоритетним завданням, визначеним конкурсною комісією, та зазначеним у загальнодержавних та/або обласних програмах.
Конкурсна комісія приймає рішення про участь у другому етапі конкурсу конкурсних пропозицій, щодо яких більшість її членів зробила висновок про їх відповідність зазначеному критерію.
За результатами оцінювання конкурсних пропозицій конкурсна комісія може рекомендувати організаторові конкурсу оголосити додатковий збір конкурсних пропозицій.
2.17. На другому етапі конкурсу проводиться відкритий захист конкурсних пропозицій.
Рішення конкурсної комісії про проведення відкритого захисту оприлюднюється на власному вебсайті організатора конкурсу не пізніше ніж за три робочих дні до початку відкритого захисту. Представники громадськості та засобів масової інформації мають право бути присутніми під час відкритого захисту як спостерігачі.
Захист конкурсної пропозиції здійснює керівник або уповноважений представник учасника конкурсу.
У разі коли учасник конкурсу не бере участі у відкритому захисті конкурсної пропозиції, конкурсна комісія приймає рішення щодо доцільності його подальшої участі у конкурсі.
2.18. На третьому етапі конкурсу члени конкурсної комісії індивідуально оцінюють шляхом проставлення балів від 0 до 5 конкурсні пропозиції за такими критеріями:
відповідність проєкту його меті;
реалістичність досягнення і значущість очікуваних результатів та результативних показників реалізації проєкту;
очікувана ефективність використання бюджетних коштів (співвідношення кошторису витрат, необхідних для виконання реалізації проєкту та очікуваних результатів реалізації проєкту);
рівень кадрового та матеріально-технічного забезпечення, необхідного для виконання реалізації проєкту, досвід провадження діяльності у відповідних сферах.
Індивідуальні оціночні листи членів конкурсної комісії та результати оцінки всіх конкурсних пропозицій додаються до протоколу засідання конкурсної комісії.
2.19. Конкурсна комісія на своєму засіданні підсумовує результати оцінки конкурсних пропозицій, складає рейтинг конкурсних пропозицій.
Рейтинг конкурсних пропозицій впорядковується за балами від більшого до меншого.
У разі коли конкурсні пропозиції набирають однакову кількість балів, вище рейтингове місце займає конкурсна пропозиція, яка має вищі результативні показники реалізації проєкту із застосуванням принципу економного та ефективного використання бюджетних коштів. Відповідне рішення затверджується конкурсною комісією.
Конкурсна комісія на своєму засіданні може визначити прохідний бал. У разі встановлення прохідного балу до рейтингу конкурсних пропозицій включаються конкурсні пропозиції, що набрали суму балів, яка дорівнює прохідному балу або перевищує його.
2.20. Рейтинг конкурсних пропозицій оприлюднюється на вебсайті організатора конкурсу.
2.21. Рішення конкурсної комісії про результати оцінки конкурсних пропозицій може бути оскаржене учасником конкурсу у тижневий строк шляхом надсилання відповідного повідомлення організаторові конкурсу, а в разі незгоди з рішенням організатора конкурсу - в установленому законом порядку.
2.22. Протягом 15 днів після затвердження обласного бюджету на відповідний бюджетний період конкурсна комісія на підставі рейтингу конкурсних пропозицій та в межах передбаченого обсягу фінансування приймає рішення щодо визначення переможців конкурсу та обсягів бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для реалізації проєкту.
Переможці конкурсу протягом 20 календарних днів після оголошення результатів конкурсу зобов’язані повідомити організатору конкурсу про те, чи буде на проєкт, який став переможцем конкурсу, надаватися фінансова підтримка іншими організаторами конкурсів за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів та про прийняте рішення щодо вибору одного організатора конкурсу, від якого будуть отримувати фінансування.
Забороняється надання фінансової підтримки інститутам громадянського суспільства на реалізацію проєкту, якщо його фінансування передбачається за рахунок коштів державного або обласного бюджетів, розпорядником яких є інший організатор конкурсу.
На підставі зазначеного рішення та інформації, наданої переможцем конкурсу, організатор конкурсу протягом 15 днів затверджує перелік інститутів громадянського суспільства, визначених переможцями конкурсу, з якими будуть укладені договори про реалізацію проєкту (далі - договір).
2.23. Договір повинен містити опис та план реалізації проєкту (заходу) із зазначенням строків та відповідальних виконавців на кожному етапі; обов’язки організатора конкурсу щодо фінансування проєкту із зазначенням строків такого фінансування; обов’язки інституту громадянського суспільства щодо оприлюднення та подання організаторові конкурсу інформації про час і місце проведення заходів, передбачених у рамках реалізації проєкту, матеріалів, підготовлених у рамках реалізації проєкту, проміжних та підсумкових звітів; права, обов’язки і відповідальність сторін у разі дострокового припинення реалізації проєкту чи їх фінансування; умови, передбачені законодавством, та умови, щодо яких досягнуто взаємної згоди.
Договір повинен містити зобов’язання інституту громадянського суспільства про повернення бюджетних коштів у разі не реалізації проєкту.
Під час укладення договорів з переможцями конкурсу обсяг бюджетних коштів для надання фінансової підтримки для реалізації ними проєкту може бути змінений з метою приведення кошторису проєкту у відповідність з вимогами бюджетного законодавства та принципами економного та ефективного використання бюджетних коштів.
2.24. Інститут громадянського суспільства, який визнаний переможцем конкурсу та отримав фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, бере участь у співфінансуванні проєкту в розмірі не менш як 15 відсотків необхідного обсягу фінансування.
Внесок для реалізації проєкту може здійснюватися інститутом громадянського суспільства, який визнаний переможцем конкурсу та отримав фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, як матеріальні чи нематеріальні ресурси, у тому числі як оплата вартості власного чи орендованого приміщення, техніки, обладнання, проїзду.
2.25. Інститут громадянського суспільства, який визнаний переможцем конкурсу та отримав фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, здійснює закупівлю товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів в порядку, установленому чинним законодавством України.
2.26 У разі коли переможець конкурсу письмово відмовляється від реалізації проєкту, організатор конкурсу приймає рішення про перерахування відповідних коштів обласного бюджету іншому конкурсанту, який у рейтингу є наступним.
2.27. Організатор конкурсу розміщує на власному вебсайті розроблені переможцями конкурсу плани заходів та іншу інформацію, пов’язану з реалізацією проєктів.
3. Моніторинг виконання (реалізації) проєкту (заходу)
3.1. Моніторинг реалізації проєкту інститутами громадянського суспільства, які отримують фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, проводиться конкурсною комісією.
3.2. Завдання моніторингу – отримання об’єктивної інформації про якість реалізації проєктів, а також прогнозування щодо подальшого впровадження результатів; забезпечення ефективного використання бюджетних коштів; забезпечення статистичною та аналітичною інформацією щодо успішності реалізації проєктів.
3.3. З метою проведення моніторингу члени конкурсної комісії обирають зі свого складу не менше трьох осіб, які здійснюють перевірку виконання завдань моніторингу, про що відмічається у протоколі. До проведення моніторингу можуть залучатися представники інститутів громадянського суспільства.
3.4. Моніторинг відбувається шляхом перевірки стану реалізації проєкту, збору та аналізу інформації, звітів інститутів громадянського суспільства, інформації в ЗМІ тощо. У моніторингу може застосовуватися анкетування учасників проєкту та організаторів.
3.5. За результатами моніторингу складається моніторинговий звіт, за формою, згідно з додатком 4 до цього Порядку. Моніторинговий звіт складається у двох примірниках, підписується обома сторонами: членами конкурсної комісії, які здійснюють моніторинг, та керівником інституту громадянського суспільства. Один примірник моніторингового звіту передається конкурсній комісії, другий – керівнику інституту громадянського суспільства.
3.6. До моніторингового звіту можуть додаватися: висновки, рекомендації, зауваження щодо результатів виконання проєкту. Керівник інституту громадянського суспільства має право під час підписання моніторингового звіту письмово надати свої пояснення, зауваження або заперечення, які будуть її невід’ємною частиною.
3.7. У разі недопущення членів конкурсної комісії для проведення моніторингу складається відповідний акт у довільній формі та підписується учасниками моніторингу.
3.8.У випадку відмови від підписання моніторингового звіту, члени конкурсної комісії, які проводили моніторинг, роблять запис в ньому про те, що керівник інституту громадянського суспільства ознайомився зі змістом моніторингового звіту, але підписати його відмовився.
4. Облік та звітність
4.1. Облік надходжень та використання коштів обласного бюджету відображається в документах бухгалтерського обліку, а також у бюджетній та фінансовій звітності Організатору конкурсу та інститутів громадянського суспільства відповідно в установленому чинним законодавством України порядку.
4.2. Інститут громадянського суспільства, який визнаний переможцем конкурсу та отримав фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, протягом 15 робочих днів після завершення реалізації проєкту подає організаторові конкурсу: фінансовий, творчий, підсумковий звіти за формами, визначеними у додатках № № 5, 6, 7 до цього Порядку.
4.3. Організатор конкурсу готує у місячний строк після надходження всіх фінансових та підсумкових звітів інститутів громадянського суспільства, які визнані переможцями конкурсу та отримали фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, підсумковий висновок за формою, визначеною у додатку № № 8 до цього Порядку.
4.4. Організатор конкурсу оприлюднює підсумковий висновок із підсумковими звітами інститутів громадянського суспільства, які визнані переможцями конкурсу та отримали фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів, на власному офіційному вебсайті та подає їх до конкурсної комісії.
4.5. Конкурсна комісія на підставі підсумкового висновку за результатами моніторингу і підсумкового звіту інституту громадянського суспільства, який визнаний переможцем конкурсу та отримав фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету, приймає рішення про реалізацію чи не реалізацію проєкту, яке у триденний строк оприлюднюється на офіційному веб-сайті організатора конкурсу.
4.6. Організатор конкурсу на підставі рішення конкурсної комісії щодо не реалізації проєкту інститутом громадянського суспільства, який визнаний переможцем конкурсу та отримав фінансову підтримку за рахунок коштів обласного бюджету, або на підставі встановлення факту фінансування статей витрат кошторису за рахунок коштів державного або місцевого бюджетів двома та більше організаторами конкурсу, може прийняти рішення про повернення бюджетних коштів, яке у триденний строк надсилається відповідному інституту громадянського суспільства.
4.7. Після надходження рішення організатора конкурсу про повернення бюджетних коштів інститут громадянського суспільства у тижневий строк повертає кошти до обласного бюджету та протягом трьох робочих днів інформує про це організатора конкурсу.
4.8. Контроль за цільовим використанням коштів обласного бюджету здійснюють органи уповноважені на здійснення такого контролю відповідно до чинного законодавства.
4.9. Відповідальність за порушення бюджетного законодавства, зокрема і за нецільове використання коштів обласного бюджету покладається на інститути громадянського суспільства, які були визнані переможцями конкурсу та отримали фінансову підтримку за рахунок бюджетних коштів.
Заступник голови
обласної ради Володимир СКОРОБАГАЧ