Додаток 1

до ПОЛОЖЕННЯ про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

 

 

ПОРЯДОК

призначення на посаду на умовах контракту, подовження терміну дії контракту, звільнення  із займаної  посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів (окрім підприємств та закладів культури, підприємств та установ (закладів) охорони здоров’я, закладів вищої освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів загальної середньої та позашкільної освіти) та внесення  змін до умов їх контракту

 

РОЗДІЛ І

ПРИЗНАЧЕННЯ НА ПОСАДУ НА УМОВАХ КОНТРАКТУ КЕРІВНИКІВ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ, УСТАНОВ, ЗАКЛАДІВ

 

1.1. Керівники комунальних підприємств, установ, закладів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі за текстом - керівник комунального підприємства, установи, закладу) призначаються на посаду на умовах контракту рішенням Харківської обласної ради (далі за текстом – Рада).

1.2. Ініціатива щодо призначення на посаду керівника комунального підприємства, установи, закладу на умовах контракту може виходити від громадян України, трудових колективів, громадських організацій, постійних комісій обласної ради, Харківської обласної державної адміністрації.

1.3. Контракт з керівником комунального підприємства, установи, закладу укладається головою обласної ради, згідно із прийнятим рішенням, і набуває чинності з дати, визначеної сторонами в контракті, але не раніше дати прийняття Радою рішення (примірна форма контракту - додаток 1, 2 до цього порядку).

1.4. При укладанні контракту з керівником комунального підприємства, установи, закладу, за рішенням профільної постійної комісії обласної ради (далі за текстом – постійна комісія) може бути обумовлений строк випробування з метою перевірки відповідності займаній посаді, окрім випадків, коли випробування відповідно до законодавства не встановлюється.

Строк випробування визначається в рішенні Ради про призначення особи на посаду керівника комунального підприємства, установи, закладу на умовах контракту. Випробувальний строк починається з дати укладання контракту і не може перевищувати трьох місяців.

Якщо керівник комунального підприємства, установи, закладу в період випробування був відсутній на роботі в зв’язку з тимчасовою непрацездатністю або з інших поважних причин, строк випробування подовжується на відповідну кількість днів, протягом яких він був відсутній.

Якщо після закінчення терміну випробування не надійшли зауваження щодо відповідності керівника комунального підприємства, установи, закладу займаній посаді, він вважається таким, що пройшов випробувальний термін.

У разі встановлення протягом строку випробування невідповідності керівника комунального підприємства, установи, закладу роботі, на яку його прийнято, за висновком постійної комісії контракт розривається з дати закінчення випробувального строку, і керівник комунального підприємства, установи, закладу звільняється з посади на підставі рішення обласної ради або, у міжсесійний період, відповідного розпорядження голови обласної ради в установленому порядку, про що його повідомляють письмово.

1.5.       Для розгляду питання щодо призначення на посаду керівника комунального підприємства, установи, закладу подаються такі документи:

-      заява на ім’я голови обласної ради;

-      особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3х4 сантиметри;

-      автобіографія;

      копія диплома про вищу освіту або інші документи, що підтверджують освіту і підвищення кваліфікації, а також інші документи, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам на дану посаду;

      копія трудової книжки;

      копії паспорта та ідентифікаційного коду;

      довідка про відсутність судимості;

      витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

      письмова згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

      пропозиції щодо розвитку підприємства, установи, закладу.

1.6. Рада інформує Харківську обласну державну адміністрацію стосовно заяв від претендентів на посаду керівника обласного комунального підприємства, установи, закладу, які надійшли до Ради.

1.7. Голова обласної ради направляє наданий пакет документів до постійних комісій та управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради (далі за текстом - Управління) для розгляду та внесення пропозицій.

1.8. Управління перевіряє наявність у пакеті документів, визначених у пункті 1.5 цього порядку, та готує проєкт рішення обласної ради щодо призначення претендента на посаду керівника на умовах контракту.

1.9. У випадку призначення претендента на посаду керівника на установу системи соціального захисту населення (геріатричний пансіонат) та керівника школи вищої спортивної майстерності системи фізичної культури та спорту Управління направляє лист із відповідним пакетом документів до Міністерства соціальної політики України або Міністерства молоді та спорту України відповідно (далі за текстом – галузеве Міністерство).

У випадку призначення претендента на посаду керівника в установу системи соціального захисту населення Управління направляє лист із відповідним пакетом документів до Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації для отримання відповідного погодження.

1.10. Проєкт рішення щодо призначення особи керівником установи системи соціального захисту населення подається до постійних комісій після отримання згоди від галузевого Міністерства (геріатричний пансіонат) та від Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації.

Проєкт рішення щодо призначення особи керівником школи вищої спортивної майстерності системи фізичної культури та спорту подається до постійних комісій обласної ради після отримання згоди від галузевого Міністерства.

1.11. Постійні комісії розглядають зазначений проєкт рішення та надають Управлінню висновки та пропозиції стосовно погодження винесення на сесію Ради питання призначення претендента на посаду на умовах контракту або відмови (із зазначенням обґрунтованих підстав).

У випадку розбіжностей у висновках постійних комісій по кандидатурі на посаду керівника комунального підприємства, установи, закладу або щодо строку дії контракту дане питання направляється постійним комісіям для повторного спільного розгляду.

   У разі коли спільного рішення не прийнято, проєкт рішення Ради вноситься для розгляду на пленарному засіданні сесії Ради для прийняття остаточного рішення.

Постійна комісія окремо може надати пропозиції щодо умов контракту (термін дії контракту, особливі умови, розмір оплати праці (оклад, премії, додаткові заохочення) та інші), а також може рекомендувати випробувальний строк, який не повинен перевищувати трьох місяців.

1.12. З урахуванням наданих постійними комісіями висновків та пропозицій стосовно призначення претендента на посаду керівника комунального підприємства, установи, закладу, Управління доопрацьовує проєкт рішення Ради або, у випадку відмови постійними комісіями у призначенні претендента на посаду керівника комунального підприємства, установи, закладу, на підставі наданих протоколів готує на ім’я особи, яка подала заяву на посаду керівника, відповідний лист, із зазначенням обґрунтованої відмови.

1.13. У разі надходження до обласної ради кількох заяв щодо призначення на посаду керівника одного і того ж підприємства, установи, закладу постійні комісії розглядають кожну заяву з матеріалами і надають висновки та пропозиції щодо призначення одного з претендентів на посаду керівника комунального підприємства, установи, закладу на умовах контракту та обґрунтовані відмови по інших кандидатурах.

За результатами розгляду даних звернень постійна комісія надає до Управління висновки та пропозиції щодо підготовки по одному із претендентів відповідного проєкту рішення або переносу розгляду цього питання на наступну сесію Ради з обґрунтуванням причин.

Відповідно до наданих постійними комісіями висновків Управління готує  проєкт рішення по обраному претенденту та письмову відмову іншим претендентам.

У міжсесійний період постійні комісії можуть окремо розглянути заяви від претендентів на посаду керівника, які надійшли до Ради, та надавати відповідні пропозиції.

У випадку розбіжностей у висновках постійних комісій по кандидатурах на посаду керівника комунального підприємства, установи, закладу або щодо строку дії контракту Управління повторно направляє документи до постійних комісій для спільного розгляду.

         У разі якщо спільного рішення не прийнято, Управління на підставі наданих висновків постійних комісій готує проєкт рішення Ради по кожній з кандидатур і виносить їх для розгляду на пленарному засіданні сесії обласної ради для прийняття остаточного рішення.

1.14. У разі відмови у призначенні особи на посаду керівника комунального підприємства, установи, закладу (неприйняття рішення про призначення на посаду) Рада інформує претендентів на посаду керівника або ініціаторів призначення про відмову.

1.15. Після прийняття обласною радою рішення про призначення особи на посаду керівника комунального підприємства, установи, закладу, Управління готує контракт, підписує його у даної особи та візує у встановленому порядку.

Після узгодження контракту, він подається на підпис голові обласної ради.

1.17. У випадку відсутності заяв від осіб, бажаючих зайняти посаду керівника обласного комунального підприємства, установи, закладу, на посаду може бути запропонований кандидат, зарахований до кадрового резерву на посаду керівника цього підприємства, установи, закладу.

Рада у письмовій формі надсилає даним особам пропозиції щодо зайняття вакантної посади та інформує про порядок подання документів. 

 

РОЗДІЛ ІІ

ПОДОВЖЕННЯ ТЕРМІНУ ДІЇ КОНТРАКТУ ТА

ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НЬОГО

 

2.1. Керівників комунальних підприємств, установ, закладів за два місяця до закінчення строку дії контракту інформують про закінчення терміну дії контракту.

2.2. Для розгляду питання щодо подовження терміну дії контракту необхідно звернення керівника обласного комунального підприємства, установи, закладу на ім’я голови обласної ради.

До звернення додаються:

      копія контракту (додаткових угод до нього);

      звіт про виконання умов контракту, ухвалений на загальних зборах трудового колективу;

      пропозиції щодо розвитку підприємства, установи, закладу.

2.3. Голова обласної ради направляє заяву з відповідними документами до постійних комісій та Управління для розгляду та внесення пропозицій.

2.4. До пакету документів Управління може додати акт перевірки комунального підприємства, установи, закладу щодо ефективності використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, яке закріплено за підприємством, установою, закладом та виконання керівником умов контракту.

2.5. Постійні комісії розглядають вищезазначені матеріали та надають висновки щодо погодження винесення на розгляд Ради подовження терміну дії контракту (із зазначенням строку) або припинення дії контракту та звільнення керівника із займаної посади (з обґрунтуванням причин).

2.6. На підставі висновків постійних комісій Управління готує проєкт рішення Ради про подовження терміну дії контракту з керівником комунального підприємства, установи, закладу або звільнення його із займаної посади, про що Управління повідомляє керівника у письмовій формі.

У випадку розбіжностей у висновках постійних комісій щодо строку подовження дії контракту з керівником комунального підприємства, установи, закладу, дане питання направляється постійним комісіям для повторного спільного розгляду.

   У разі якщо спільного рішення не прийнято, проєкт рішення Ради виноситься для розгляду на пленарному засіданні сесії обласної ради для прийняття остаточного рішення.

2.7. Рішення Ради про подовження з керівником комунального підприємства, установи, закладу терміну дії контракту є підставою для укладання з ним додаткової угоди до контракту або викладання контракту в новій редакції.

Додаткова угода до контракту (контракт у новій редакції) підписується керівником та візується у встановленому порядку. 

Після узгодження додаткової угоди (нової редакції контракту), документ подається на підпис голові обласної ради.

2.8. У випадку якщо строк дії контракту закінчується в міжсесійний період, голова обласної ради має повноваження видати розпорядження щодо подовження трудових відносин із керівником комунального підприємства, установи, закладу одноразово строком до трьох місяців.

2.9. При виникненні необхідності внесення змін до діючого контракту ініціатором (керівник, трудовій колектив, депутати обласної ради, постійні комісії обласної ради, галузевий орган управління Харківської обласної державної адміністрації тощо) на ім’я голови обласної ради направляється звернення по суті питання та обґрунтовані підстави.

Голова обласної ради направляє звернення до Управління.

Управління розглядає надані пропозиції та готує додаткову угоду до контракту по суті порушеного питання.

Додаткова угода разом із зверненням подається до постійних комісій для розгляду та пропозицій.

Після отримання висновків постійних комісій додаткова угода до контракту підписується керівником та візується у встановленому порядку. 

Після узгодження додаткової угоди, вона подається на підпис голові обласної ради.

2.10.        Управління може вносити зміни до діючого контракту керівника комунального підприємства, установи, закладу, з урахуванням локальних нормативних документів, прийнятих Радою, відповідно до чинного законодавства України.

 

РОЗДІЛ ІІІ

ЗВІЛЬНЕННЯ КЕРІВНИКА КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА,

УСТАНОВИ, ЗАКЛАДУ ІЗ ЗАЙМАНОЇ ПОСАДИ

 

3.1. Контракт із керівником комунального підприємства, установи, закладу може бути розірваний за ініціативою однієї зі сторін на підставах, встановлених чинним законодавством України, а також передбачених у контракті.

При розірванні контракту на підставах, визначених у контракті, але не передбачених чинним законодавством України, звільнення проводиться згідно із пунктом 8 статті 36 Кодексу законів про працю України.

3.2. Для розгляду питання щодо звільнення керівника із займаної посади з ініціативи керівника, необхідне звернення, з обґрунтуванням причин, керівника комунального підприємства, установи, закладу на ім’я голови обласної ради.

3.3. До заяви щодо звільнення із займаної посади керівник додатково надає Раді інформацію стосовно особи, на яку буде тимчасово покладено виконання обов’язків керівника комунального підприємства, установи, закладу та якій будуть передані документи, справи та матеріальні цінності.

Призначення (покладання обов’язків) виконуючого обов’язки керівника комунального підприємства, установи, закладу здійснюються відповідно до  додатку 7 до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади  керівників  комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

3.4. У випадку відсутності особи, на яку можна тимчасово покласти виконання обов’язків керівника комунального підприємства, установи, закладу, керівник, який звільняється, до передачі на зберігання матеріальних цінностей підприємства, установи, закладу, наявних документів та справ іншій особі, залишається матеріально відповідальною особою по підприємству, установі, закладу.

3.5. Голова обласної ради направляє звернення керівника щодо звільнення із займаної посади до постійних комісій та Управління. Управління готує відповідний проєкт рішення Ради.

3.6. Постійні комісії розглядають проєкт рішення та надають висновки стосовно звільнення керівника із займаної посади.

У разі відмови однієї із постійних комісій у звільненні керівника, даний проєкт рішення Ради розглядається колегіально на пленарному засіданні сесії обласної ради. За результатами голосування приймається остаточне рішення.

3.7. У випадку, якщо звернення стосовно звільнення із займаної посади, подане керівником у міжсесійний період, потребує негайного розгляду згідно із вимогами чинного законодавства України, голова обласної ради має повноваження видати розпорядження щодо звільнення із займаної посади керівника комунального підприємства, установи, закладу.

3.8. У випадку ініціювання питання звільнення керівника комунального підприємства, установи, закладу із займаної посади із достроковим розірванням контракту ініціатором (депутати обласної ради, постійні комісії обласної ради, галузеві органи управління Харківської обласної державної адміністрації, органи місцевого самоврядування, трудової колектив тощо) на ім’я голови обласної ради направляється звернення по суті питання та обґрунтовані підстави, з одночасним наданням пропозицій щодо кандидатури виконуючого обов’язки керівника відповідного комунального підприємства, установи, закладу або нової кандидатури на зазначену посаду.

Постійні комісії розглядають зазначене звернення (може залучатися до відпрацювання цього питання галузевий орган управління Харківської обласної державної адміністрації), надають у вигляді витягу з протоколу згоду на розірвання контракту та звільнення керівника із займаної посади і передають витяг з протоколу до Управління.

На підставі висновків постійних комісій Управління готує лист на ім’я керівника комунального підприємства, установи, закладу з інформуванням стосовно винесення на чергову сесію Ради питання щодо звільнення його із займаної посади та дострокового розірвання контракту (з обґрунтованими підставами) та відповідний  проєкт рішення Ради.

3.9. Звільнення керівника із займаної посади в зв’язку із закінченням строку дії контракту здійснюється за письмовою заявою керівника комунального підприємства, установи, закладу на ім’я голови обласної ради, з одночасним наданням пропозицій щодо кандидатури виконуючого обов’язки керівника відповідного комунального підприємства, установи, закладу.

У випадку звільнення керівника із займаної посади в зв’язку із закінченням строку дії контракту за ініціативою Ради, Управління готує лист на ім’я керівника комунального підприємства, установи, закладу з інформуванням стосовно винесення на розгляд Ради питання щодо звільнення його із займаної посади в зв’язку із закінченням строку дії контракту.

Порядок звільнення керівника комунального підприємства, установи, закладу із займаної посади в зв’язку із закінченням строку дії контракту здійснюється відповідно до пунктів 3.5, 3.6 розділу ІІІ цього Порядку.

3.10. У випадку прийняття Радою рішення щодо звільнення із займаної посади, керівник комунального підприємства, установи, закладу протягом 5 робочих днів проводить інвентаризацію документів, справ та матеріальних цінностей підприємства, установи, закладу та актом приймання-передачі, оформленим відповідно до чинного законодавства України, у день звільнення передає новопризначеному керівнику або особі, яка буде тимчасово виконувати обов’язки керівника, документи, справи та матеріальні цінності і направляє дані матеріали до обласної ради.

У випадку відсутності на підприємстві, установі, закладу особи, на яку можна тимчасово покласти обов’язки керівника комунального підприємства, установи, закладу, керівник, який звільняється, за погодженням Ради, наказом по підприємству, установі, закладу самостійно визначає юридичну або фізичну особу, якій передає на зберігання, на підставі проведеної інвентаризації та складеного акта приймання-передачі (договору), матеріальні цінності підприємства, установи, закладу, наявні документи та справи, про що протягом 5 робочих днів повідомляє Раду. До передачі на зберігання матеріальних цінностей підприємства, установи, закладу наявних документів та справ іншій особі керівник залишається матеріально відповідальною особою по підприємству, установі, закладу.

У випадку незгоди приймаючої сторони з результатами інвентаризації, на підприємстві, установі, в закладі проводиться аудиторська перевірка, за результатами роботи якої складається відповідний акт.

3.11. Звільнення керівника набуває чинності з дати, визначеної в рішенні Ради, або з дати підписання відповідного наказу по підприємству, установі, закладу щодо зняття з себе обов’язків керівника, але не раніше дати прийняття Радою відповідного рішення (видання розпорядження голови обласної ради) і не пізніше місячного терміну після його прийняття.

У день видання наказу щодо звільнення керівника із займаної посади, призначення особи, яка буде тимчасово виконувати обов’язки керівника, копії  даних наказів направляються до Ради.

У разі, якщо звільнений керівник протягом місячного терміну не видав наказ щодо звільнення із займаної посади та не вніс відповідного запису в свою трудову книжку, наказ видає новопризначений керівник, який і вносить запис у його трудову книжку.

3.12. У разі систематичного порушення трудової дисципліни, неналежного виконання своїх обов’язків до керівника підприємства, установи, закладу, застосовується дисциплінарне стягнення, як-то догана або звільнення.

 

 

Заступник

голови обласної ради                                                        Володимир  СКОРОБАГАЧ

 

Додаток 1

до ПОРЯДКУ призначення на посаду на умовах контракту, подовження терміну дії контракту, звільнення  із займаної  посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів (окрім підприємств та закладів культури, підприємств та установ (закладів) охорони здоров’я, закладів вищої освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів загальної середньої та позашкільної освіти) та внесення  змін до умов їх контракту

 

Примірна форма контракту

з керівником комунального підприємства, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

 

                                                                                                          «____»_______ 20___ р.

 

            Харківська обласна рада  в особі голови обласної ради Чернова Сергія Івановича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення  обласної ради  від «___» __________20__року №___ з одного боку, та громадянин(ка)_________________________________________ __________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

з другого боку,  за погодженням з постійними комісіями обласної ради______________________________________________________________, уклали цей контракт про те, що громадянин (ка)______________________ __________________________________________________________________

                                                         (прізвище, ім’я, по батькові)

відповідно до рішення обласної ради від «___» ____________ 20___року №____ приймається на роботу до___________________________________________

__________________________________________________________________

                                              (найменування  підприємства)

на посаду __________________________________________(далі за текстом –                                                   (повна назва посади)

Керівник) зі строком випробування ______ місяців.     

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Керівник у своїй роботі у межах питань, встановлених чинним законодавством України, Статутом комунального підприємства (повна назва) (далі за текстом – коротка назва) та цим контрактом, підзвітний Харківській обласній раді (далі за текстом – Рада).

1.2. За цим контрактом Керівник зобов’язується здійснювати оперативне керівництво Підприємством, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, забезпечувати його прибуткову діяльність, ефективне використання і зберігання майна, закріпленого за Підприємством на праві господарського відання, а Рада зобов’язується створювати необхідні умови для матеріального забезпечення та організації праці Керівника.

1.3. Цей контракт є особливою формою строкового трудового договору. На підставі контракту виникають трудові відносини між Керівником та Обласною радою, які є сторонами по контракту.

1.4. Керівник є повноважним представником Підприємства. На період відпустки,  хвороби або відсутності з інших поважних причин, обов’язки Керівника виконує призначена ним особа, яка у повному обсязі виконує його функції та обов’язки, користується повноваженнями і правами Керівника, якщо останнім не установлено іншого.

1.5. При виконанні покладених на Керівника обов’язків він керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами галузевого міністерства, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної ради,  розпорядженнями голови Харківської обласної державної адміністрації, наказами галузевого органу управління Харківської обласної державної адміністрації, прийнятими в межах встановлених повноважень, іншими нормативно-правовими актами та Статутом підприємства.

 

2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

 

2.1. Керівник здійснює оперативне керівництво Підприємством, організує його фінансово-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання завдань, передбачених Статутом Підприємства та цим контрактом.

 

2.2. Керівник Підприємства зобов’язується:

1) організовувати роботу Підприємства щодо _______________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________;

2) виконувати такі постійні функції і обов’язки з організації і забезпечення діяльності Підприємства:

-       впроваджувати нові, прогресивні технології; матеріально-технічне забезпечення  Підприємства;

-       забезпечувати юридичну, економічну, бухгалтерську та інформаційну діяльність Підприємства;

-        забезпечувати раціональний добір кадрів, створювати умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом;

-        щоквартально надавати Раді бухгалтерську та статистичну звітність, інформацію про рух основних засобів за квартал, наявність вільних площ, придатних для передачі в оренду;

-        у кінці кожного року надати до Ради матеріали річної інвентаризації основних засобів;

-        щомісячно надавати Раді інформацію про нарахування та перерахування плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, що знаходиться в господарському віданні Підприємства, за встановленою формою;

-        щоквартально надавати Раді інформацію щодо орендарів, яким передано в оренду майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, за встановленою формою;

-        вживати заходів щодо виготовлення технічної документації та оформлення права власності на нерухоме майно, яке відображається на балансі Підприємства і закріплено за ним на праві господарського відання, а також виготовлення землевпорядної документації та оформлення права постійного користування земельними ділянками, на яких розташоване дане нерухоме майно;

-        забезпечувати ефективне використання та збереження майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, що відображається на балансі Підприємства і закріплене на праві господарського відання;

-        забезпечувати дотримання на Підприємстві вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;

-        забезпечувати раціональне та ефективне цільове використання бюджетних коштів, що надані Підприємству для здійснення фінансово-господарської діяльності;

-        забезпечувати своєчасну та в повному обсязі сплату передбачених законодавством податків, зборів та інших обов'язкових платежів;

-        забезпечувати своєчасну виплату заробітної плати відповідно до вимог чинного законодавства України;

-        забезпечувати цільове використання державних та обласних бюджетних коштів, наданих Підприємству згідно із затвердженими державними та місцевими програмами;

-        призначати на посаду та звільняти з посади працівників Підприємства, здійснювати ротацію кадрів;

-        подавати на погодження Раді штатний розпис Підприємства, облікову політику Підприємства, та протягом року зміни до них;

-        погоджувати з головою обласної ради свої відпустки та закордонні відрядження;

-        забезпечувати проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному Законом України «Про колективні договори і угоди», виконання його вимог;

-        вживати заходів  щодо створення у кожному структурному підрозділі і на кожному робочому місці умов праці відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів, а також забезпечувати додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці;

-        відшкодовувати збитки, завдані Підприємству з його вини, згідно із чинним законодавством України;

-        затверджувати наказами по Підприємству положення про структурні підрозділи Підприємства, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема: Положення про щомісячне або щоквартальне преміювання працівників за підсумками роботи Підприємства тощо;

-        затверджувати Правила внутрішнього трудового розпорядку та посадові інструкції працівників Підприємства, та контролювати їх дотримання;

-        своєчасно і в повному обсязі виконувати нормативно-правові і розпорядчі акти Ради та галузевого органу управління Харківської обласної державної адміністрації, видані відповідно до чинного законодавства України;

-        погоджувати з обласною радою придбання об’єктів нерухомості;

-      погоджувати з Радою отримання кредитів (від 500 тис. грн) з повідомленням щодо планування напрямків використання коштів та умов кредиту;

-        невідкладно інформувати обласну раду про участь Підприємства у судових процесах з фінансових та майнових питань;

-        впроваджувати нові прогресивні форми і методи господарювання, створювати організаційні та економічні умови для високопродуктивної праці на Підприємстві;

-        забезпечувати виконання планових показників Підприємства;

-        забезпечувати ефективне та раціональне використання за цільовим призначенням земельної ділянки, яка знаходиться у користуванні Підприємства;

-        погоджувати з Радою питання надання згоди на вилучення земельної ділянки, яка знаходиться у користуванні Підприємства, добровільної відмови від такого права, поділу земельної ділянки, встановлення сервітутів та вчинення інших дій щодо земельної ділянки;

-        забезпечувати дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції»;

-        виконувати інші функції з організації і забезпечення діяльності підприємства згідно із чинним законодавством України.

3) на початок кожного року надавати Раді звіт про виконання умов контракту, ухвалений на загальних зборах трудового колективу Підприємства;

4) на початок кожного року подавати на затвердження заступнику голови обласної ради (за розподілом обов’язків) кадровий резерв на посаду керівника Підприємства;

5) складати в установленому порядку, погоджувати у галузевого органу управління Харківської обласної державної адміністрації річний з поквартальною розбивкою фінансовий план Підприємства на кожний наступний рік та подавати на затвердження до Ради;

6) погоджувати використання Статутного капіталу Підприємства.

У разі невиконання обов'язків, визначених у пункті 2.2 цього контракту, Керівник подає Раді та галузевому органу управління Харківської обласної державної адміністрації письмове пояснення причини.

 

            2.3. Права Керівника:

-        діяти від імені Підприємства, представляти його у процесі будь-яких відносин з підприємствами, установами та організаціями;

-        укладати господарські та інші договори;

-        надавати доручення;

-        відкривати рахунки в установах банків та територіальному відділенні Державної казначейської служби України в Харківській області;

-        наймати на роботу і звільняти з роботи працівників на умовах, передбачених чинним законодавством України, здійснювати ротацію кадрів;

-        накладати на працівників Підприємства дисциплінарні стягнення;

-        у межах своєї компетенції давати вказівки та накази, обов’язкові для виконання усіма підпорядкованими йому працівниками;

-        вживати заходів щодо виявлення та виправлення недоліків у роботі Підприємства;

-        вирішувати інші питання, віднесені до компетенції Керівника чинним законодавством України, Радою, Статутом Підприємства і цим контрактом.

 

            2.4. Обов’язки Ради:

-        гарантувати додержання прав і законних інтересів Підприємства, захищати і відстоювати його інтереси в органах державного управління;

-        надавати інформацію на запит Керівника;

-        організовувати фінансовий контроль за діяльністю Підприємства та затверджувати в установленому порядку його річний фінансовий план на кожний наступний рік;

-        здійснювати контроль за ефективністю використання і збереження закріпленого за Підприємством на праві господарського відання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області та виконання умов контракту;

-       укладати додаткові угоди до контракту та до договору  про закріплення майна на праві  господарського відання.

 

2.5. Права Ради:

-        вимагати від Керівника необхідну інформацію та звіти про результати роботи;

-        звільнити Керівника у разі закінчення строку дії контракту або на підставах, передбачених чинним законодавством України та контрактом (дострокове звільнення Керівника відбувається у випадках порушення ним законодавства України та умов укладеного контракту);

-        за порушення трудової дисципліни та умов контракту застосувати до Керівника дисциплінарні стягнення;

-        контролювати використання Статутного капіталу Підприємства;

-        здійснювати контроль за складанням у встановлені строки фінансового плану Підприємства, виконання показників затвердженого фінансового плану Підприємства;

-        проводити планові і позапланові перевірки ефективності використання майна Підприємства та виконання Керівником умов контракту.

 

3. РОБОЧИЙ  ТА ПОЗАРОБОЧИЙ ЧАС

 

3.1. Керівник виконує Правила внутрішнього трудового розпорядку, встановлені на Підприємстві.

3.2. Особливості режиму робочого часу Керівника та часу відпочинку встановлюються відповідно до умов Колективного договору.

3.3  Керівнику надається щорічна відпустка тривалістю ___ календарні(их) дні(ів) та додаткова відпустка на строк, визначений Колективним договором.

3.4.  Графік відпустки, дату та її строки Керівник погоджує з головою обласної ради.

 

4. УМОВИ  ОПЛАТИ ПРАЦІ  ТА МАТЕРІАЛЬНОГО

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

4.1. За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівнику нараховується заробітна плата з частки доходу, одержаного Підприємством у результаті його діяльності, у розмірі відповідно до встановлених Керівнику  сум:

а) посадового окладу, у межах, затверджених штатним розписом Підприємства, відповідно до чинного законодавства України;

б)  надбавки за інтенсивність праці та особливий характер роботи - до 50%  від  посадового окладу.

У разі несвоєчасного виконання завдань, визначених контрактом, погіршення якості роботи, надбавка скасовується або зменшується;

в) нарахувань до посадового окладу за вислугу років у розмірах, передбачених чинним законодавством України та Колективним договором;

г) доплати до посадового окладу за науковий ступінь кандидата або доктора наук у розмірі відповідно 15 і 20 відсотків, за вчене звання старшого наукового співробітника у розмірі 25 відсотків та професора - 33 відсотки, якщо підприємство здійснює науково-дослідну, науково-виробничу та науково-технічну діяльність.

Доплати провадяться у разі, коли діяльність керівника за профілем збігається з наявним науковим ступенем, вченим званням;

д) надбавку за стаж наукової діяльності для працівників, робота яких пов'язана з науковою, науково-технічною діяльністю, у таких розмірах: понад 3 роки - 10 відсотків, понад 10 років - 20 відсотків, понад 20 років - 30 відсотків.

4.2. Керівнику виплачується премія за підсумками роботи за квартал, рік згідно з Колективним договором, за погодженням з головою обласної ради.

У разі погіршення показників роботи Підприємства, невиконання умов контракту, погіршення трудової дисципліни,  затримки більше ніж на місяць заробітної плати працівникам, допущення нещасного випадку на Підприємстві зі смертельним наслідком - премія не нараховується.

4.3. Керівнику виплачується грошова допомога, не більше як шість посадових окладів, при виході на пенсію.

4.4. Посадовий оклад Керівника може бути переглянутий відповідно до змін умов оплати праці згідно із чинним законодавством України.

4.5. Питання відрядження за межі України Керівник погоджує з головою обласної ради.

У разі відрядження в межах України Керівник щоквартально повідомляє Раду щодо дати, строків, місця та мети відрядження.

4.6. Керівнику виплачується матеріальна допомога в розмірі посадового окладу на оздоровлення одночасно з наданням щорічної відпустки.

4.7. Керівнику може виплачуватися разова матеріальна допомога на вирішення соціально-побутових питань у межах фонду оплати праці.

4.8. Інші умови:

-              Керівнику Підприємства може виплачуватися матеріальна винагорода за ефективне управління комунальним майном з частини чистого прибутку, що залишається в розпорядженні Підприємства;

-              індексація заробітної плати проводиться згідно із чинним законодавством України;

-              при отриманні відповідної кваліфікаційної категорії доплата за категорію здійснюється згідно із чинним законодавством України.

 

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

 

5.1. У випадку невиконання чи неналежного виконання обов’язків, передбачених контрактом, сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України та цим контрактом.

            5.2. Спори між сторонами вирішуються в порядку, встановленому чинним законодавством України.

            5.3. Інші умови ______________________________________________.

 

6. ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО КОНТРАКТУ

ТА ЙОГО ПРИПИНЕННЯ

 

            6.1. Зміни та доповнення до цього контракту вносяться шляхом підписання додаткових угод.

            6.2. Цей контракт припиняється (розривається):

-        при встановленні протягом строку випробування невідповідності фахових та інших навичок Керівника критеріям посади, на яку його прийнято, за висновком профільної постійної комісії обласної ради;

-        після закінчення строку дії контракту (п.2 ст. 36 КЗпП України);

-        за згодою сторін (п.1 ст. 36 КЗпП України);

-        за ініціативою голови обласної ради, постійних комісій, обласної державної адміністрації у випадках, передбачених статтями 40, 41 КЗпП України;

-        з ініціативи Керівника до закінчення терміну дії контракту у випадках, передбачених статтею 39 КЗпП України;

-        з інших підстав, передбачених  чинним законодавством України.

            6.3. Додаткові  підстави для припинення (розірвання) контракту:

̶          у випадку систематичного невиконання Керівником без поважних причин обов’язків, покладених на нього цим контрактом;

̶          у випадку одноразового грубого порушення Керівником законодавства і обов’язків, передбачених контрактом, у результаті чого виникли значні негативні наслідки для Підприємства (понесено значних збитків, сплачено фінансові санкції);

̶          у разі невиконання обов’язків за укладеними договорами, щодо відрахувань до бюджету, а також порушення термінів здійснення обов’язкових платежів, у тому числі зборів, податків до Пенсійного фонду та інших установ, невиконання Підприємством зобов’язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати, що призвело до здійснення виконавчих проваджень або арешту майна Підприємства;

̶          у разі несплати реструктурованої податкової заборгованості протягом трьох місяців;

̶          за поданням посадових осіб органів державного нагляду за охороною праці у разі систематичних порушень вимог чинного законодавства з питань охорони праці;

̶          у разі допущення зростання обсягів простроченої кредиторської заборгованості;

̶          у разі допущення зростання дебіторської заборгованості та невжиття заходів щодо її стягнення;

̶          у разі зростання збитків Підприємства або збиткової діяльності Підприємства протягом 6 місяців;

̶          у разі звернення до обласної ради трудового колективу або профспілкового комітету Підприємства стосовно наявних порушень на підприємстві або невиконання Керівником своїх обов’язків;

̶          на підставі результатів здійснених перевірок контролюючими органами, Харківською обласною державною адміністрацією, Радою та обґрунтованих висновків постійних комісій обласної ради;

̶          у разі неподання в установленому порядку на затвердження до Ради  річного фінансового плану Підприємства;

̶          у разі неподання до Ради квартальної та річної звітності з пояснювальною запискою щодо виконання фінансового плану.

При припиненні (розірванні) контракту із вищевказаних  підстав, звільнення проводиться відповідно до пункту  8 статті 36 КЗпП України.

6.4. У разі дострокового припинення контракту з причин, не залежних від Керівника, йому виплачується вихідна допомога згідно з чинним законодавством України.

6.5. У разі невиконання або неналежного виконання сторонами зобов’язань, передбачених цим контрактом, він може бути достроково розірваний з попередженням відповідної сторони за два тижні.

            6.6. За два місяці до закінчення строку дії контракту його може бути подовжено або укладено на новий строк.

 

7. СТРОК ДІЇ ТА ІНШІ УМОВИ КОНТРАКТУ

 

            7.1. Цей контракт діє протягом __ років з «__»_________ 20__ року до  «__» ________  20__ року.

            7.2. Особливі умови:

-        сторони зобов’язуються дотримуватись конфіденційності умов цього контракту, окрім випадків, коли сторони посилаються на умови контракту при захисті своїх інтересів у суді;

-        про умови контракту інформуються працівники Підприємства у зв’язку з необхідністю виконання контракту (ознайомлення бухгалтера, що займається визначенням розміру винагороди Керівника);

-        конфіденційність договору не поширюється на умови, врегульовані чинним законодавством України, та на органи, які здійснюють нагляд (контроль) за дотриманням законодавства України.

7.3. Керівника  повідомляють про включення інформації про нього до бази персональних даних «Керівники комунальних підприємств, установ, закладів та організацій» з метою ведення діловодства з кадрових питань, а також внутрішніх документів Ради з питань реалізації визначених законодавством прав та обов’язків у сфері реалізації Радою повноважень щодо трудових відносин з керівниками обласних комунальних підприємств, установ, закладів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

7.4. У випадку прийняття Радою рішення щодо звільнення Керівника із займаної посади, Керівник протягом 5 робочих днів проводить інвентаризацію документів, справ та матеріальних цінностей Підприємства та актом приймання-передачі, оформленим відповідно до чинного законодавства України, у день звільнення передає новопризначеному керівнику або особі, яка буде тимчасово виконувати обов’язки керівника, документи, справи та матеріальні цінності підприємства і направляє дані матеріали до Ради.

У випадку відсутності на підприємстві особи, на яку можна тимчасово покласти обов’язки керівника підприємства, Керівник, який звільняється,  самостійно, наказом по Підприємству, визначає юридичну або фізичну особу, якій передає на зберігання, на підставі проведеної інвентаризації та складеного акта приймання-передачі (договору), матеріальні цінності Підприємства, наявні документи та справи, про що протягом 5 робочих днів повідомляє обласну раду.

До передачі на зберігання матеріальних цінностей Підприємства, наявних документів та справ іншій особі Керівник залишається матеріально відповідальною особою по Підприємству.

7.5. Цей контракт укладено українською мовою, на __ сторінках у двох примірниках, які зберігаються у кожної зі сторін і мають однакову юридичну силу.   

7.6. Умови цього контракту може бути змінено тільки за згодою сторін у письмовій формі, про що складається відповідний документ у двох примірниках, які стають невід’ємною частиною контракту та мають однакову юридичну силу.

 

7.                РЕКВІЗИТИ СТОРІН

 

8.1. Відомості про Підприємство:

____________________________________________________________________________________________________________________________________.

(повна назва підприємства)

Юридична адреса: ____________________________________________.

код ЄДРПОУ ______________.

 

8.2. ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА:

Юридична адреса: 61002 м. Харків, вул. Сумська, 64.

код ЄДРПОУ 24283333.

 

8.3. Відомості про Керівника:

Домашня адреса: ________________________________________________

Службовий телефон: ______________________________________________

Паспорт: серія _______________ №________виданий «___» ________року ____________________________________________________________________

(вказати орган, що видав паспорт)

 

 

Голова обласної ради:

 

ЧЕРНОВ Сергій Іванович

 

___________________________

(підпис)

Громадянин(ка):

 

_______________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

_______________________________

(підпис)

              

 

 

Заступник

голови обласної ради                                                           Володимир  СКОРОБАГАЧ

 

 

 

Додаток 2

до ПОРЯДКУ призначення на посаду на умовах контракту, подовження терміну дії контракту, звільнення  із займаної  посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів (окрім підприємств та закладів культури, підприємств та установ (закладів) охорони здоров’я, закладів вищої освіти, закладів фахової передвищої освіти, закладів загальної середньої та позашкільної освіти) та внесення  змін до умов їх контракту

 

Примірна форма контракту

з керівником комунальної установи, закладу, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

 

                                                                                                          «____»_______ 20___ р.

 

Харківська обласна рада  в особі голови обласної ради Чернова Сергія Івановича, який діє на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішення  обласної ради  від «___» __________20__року №___ з одного боку, та громадянин(ка)_________________________________________ __________________________________________________________________

(прізвище, ім’я, по батькові)

з другого боку,  за погодженням з постійними комісіями обласної ради______________________________________________________________, уклали цей контракт про те, що громадянин (ка)______________________ __________________________________________________________________

                                                         (прізвище, ім’я, по батькові)

відповідно до рішення обласної ради від «___» _____ 20___року № _____ приймається на роботу до___________________________________________

__________________________________________________________________

                                              (найменування  установи, закладу)

на посаду _________________________________________(далі  за текстом –                                                    (повна назва посади)

Керівник)зі строком випробування ______ місяців.      

 

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Керівник у своїй роботі у межах питань, встановлених чинним законодавством України, Статутом установи, закладу (повна назва) (далі за текстом – Заклад) та цим контрактом, підзвітний Харківській обласній раді (далі за текстом – Рада).

1.2. За цим контрактом Керівник зобов’язується здійснювати оперативне керівництво Закладом, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, забезпечувати ефективне використання і зберігання майна, закріпленого за ним на праві оперативного управління, а Рада зобов’язується створювати необхідні умови для матеріального забезпечення та організації праці Керівника.

1.3. Цей контракт є особливою формою строкового трудового договору. На підставі контракту виникають трудові відносини між Керівником та Радою, які є сторонами по контракту.

1.4. Керівник є повноважним представником Закладу. На період відпустки,  хвороби або відсутності з інших поважних причин, обов’язки Керівника виконує призначена ним особа, яка у повному обсязі виконує його функції та обов’язки, користується повноваженнями і правами Керівника, якщо останнім не установлено іншого.

1.5. При виконанні покладених на Керівника обов’язків він керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами галузевого міністерства, рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови обласної ради,  розпорядженнями голови Харківської обласної державної адміністрації, наказами галузевого органу управління Харківської обласної державної адміністрації, прийнятими в межах встановлених повноважень, іншими нормативно-правовими  актами та Статутом Закладу.

 

2. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

 

2.1. Керівник здійснює поточне (оперативне) керівництво Закладом, організовує його фінансово-господарську, соціально-побутову та іншу діяльність, забезпечує виконання Закладом завдань, передбачених законодавством, Статутом Закладу і цим контрактом.

 

2.2. Керівник Закладу зобов’язується:

1) організовувати роботу Закладу щодо __________________________ ________________________________________________________________________________________________________________________________________;

2) виконувати такі постійні функції і обов’язки з організації і забезпечення діяльності Закладу:

-       впроваджувати нові прогресивні технології; здійснювати матеріально-технічне забезпечення Закладу;

-       забезпечувати юридичну, економічну, бухгалтерську та інформаційну діяльність Закладу;

-        забезпечувати раціональний добір кадрів, створювати умови для підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом;

-        щоквартально надавати Раді бухгалтерську та статистичну звітність, інформацію про рух основних засобів за квартал, наявність вільних площ, придатних для передачі в оренду;

-        у кінці кожного року надавати до Ради матеріали річної інвентаризації основних засобів;

-        щомісячно надавати Раді інформацію про нарахування та перерахування плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, що знаходиться в оперативному управлінні Закладу, за встановленою формою;

-        щоквартально надавати Раді інформацію щодо орендарів, яким передано в оренду майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, за встановленою формою;

-        забезпечувати ефективне використання та збереження майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, що відображається на балансі Закладу і закріплене за ним на праві оперативного управління;

-        вживати заходів щодо виготовлення технічної документації та оформлення права власності на нерухоме майно, яке відображається на балансі Закладу і закріплено за ним на праві оперативного управління, а також виготовлення землевпорядної документації та оформлення права постійного користування земельними ділянками, на яких розташоване дане нерухоме майно;

-        забезпечувати дотримання в Закладі вимог законодавства щодо охорони праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці;

-        забезпечувати раціональне та ефективне цільове використання бюджетних коштів,  передбачених для утримання Закладу;

-        вживати заходів щодо своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати та недопущення утворення заборгованості з неї;

-        забезпечувати своєчасну та у повному обсязі сплату передбачених законодавством податків, зборів та інших обов'язкових платежів;

-        забезпечувати цільове використання державних та обласних бюджетних коштів, наданих Закладу згідно із затвердженими державними та місцевими програмами;

-        призначати на посаду та звільняти з посади своїх заступників і головного бухгалтера Закладу за погодженням з обласним галузевим органом управління;

-        подавати на затвердження галузевому органу управління Харківської обласної державної адміністрації  кошторис, план асигнувань загального фонду бюджету, штатний розпис та структуру Закладу;

-        на початок року надавати Раді копію затвердженого штатного розпису Закладу та облікової політики Закладу та протягом року зміни до них;

-        погоджувати з галузевим органом управління Харківської обласної державної адміністрації відрядження в межах України, а також невідкладно інформувати про свою тимчасову втрату працездатності;

-        забезпечувати проведення колективних переговорів, укладання колективного договору в порядку, визначеному Законом України «Про колективні договори і угоди», виконання його вимог;

-        укладати трудові договори з працівниками Закладу, керуючись законодавством про працю, з урахуванням галузевих особливостей, передбачених статутом Закладу, генеральною та галузевими угодами, колективним договором;

-        вживати заходів  щодо створення у кожному структурному підрозділі й на кожному робочому місці умов праці відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів, а також забезпечувати додержання прав працівників, гарантованих законодавством про охорону праці;

-        відшкодовувати збитки, завдані Закладу з його вини, згідно із чинним законодавством України;

-        забезпечувати виконання планових показників діяльності Закладу;

-        затверджувати наказами Закладу положення про структурні підрозділи Закладу, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема: Положення про щомісячне або щоквартальне преміювання працівників за підсумками роботи Закладу; Порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки тощо;

-        затверджувати Правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників Закладу та забезпечувати їхнє дотримання працівниками Закладу;

-        своєчасно і в повному обсязі виконувати нормативно-правові і розпорядчі акти Ради та галузевого органу управління, видані відповідно до чинного законодавства України;

-        невідкладно інформувати Раду та галузевий орган управління Харківської обласної державної адміністрації про участь Закладу у судових процесах з фінансових та майнових питань;

-        впроваджувати нові прогресивні форми і методи господарювання, створювати організаційні та економічні умови для високопродуктивної праці в Закладі;

-        забезпечувати дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції»;

-        виконувати інші функції з організації і забезпечення діяльності Закладу згідно із чинним законодавством України;

3) на початок року надавати Раді звіт про виконання умов контракту, ухвалений на загальних зборах трудового колективу Закладу;

4) наприкінці кожного року подавати на затвердження заступнику голови обласної ради (за розподілом обов’язків) кадровий резерв на посаду керівника Закладу;

5) здійснювати контроль щодо обов’язкового  проходження   медичного обстеження працівниками, які влаштовуються на роботу, а надалі –  періодичного медичного огляду усіх працівників згідно з діючими нормами.

У разі невиконання обов'язків, визначених у пункті 2.2 цього контракту, Керівник подає Раді та галузевому органу управління Харківської обласної державної адміністрації письмове пояснення причини.

 

2.2.               Права Керівника:

-        діяти від імені Закладу, представляти його у процесі будь-яких відносин із підприємствами, установами та організаціями;

-        укладати від імені Закладу правочини відповідно до чинного законодавства України;

-        відкривати рахунки в установах банків та територіальному відділені Державної казначейської служби України в Харківській області;

-        наймати на роботу і звільняти з роботи працівників на умовах, передбачених чинним законодавством України, здійснювати ротацію кадрів;

-        вживати заходів заохочення та накладати на працівників дисциплінарні стягнення відповідно до чинного законодавства України;

-        видавати у межах своєї компетенції накази та розпорядження, обов'язкові для виконання усіма підрозділами та працівниками Закладу;

-        вживати заходів щодо виявлення та виправлення недоліків у роботі Закладу;

-        визначати розмір заробітної плати працівників відповідно до законодавства у межах бюджетних асигнувань згідно із затвердженим штатним розписом;

-        вирішувати інші питання, віднесені до компетенції Керівника відповідно до норм чинного законодавства України, нормативних актів Ради, Статуту Закладу і цього контракту.

 

2.3.                Обов’язки обласної ради:

-        гарантувати додержання прав і законних інтересів Закладу, захищати і відстоювати його інтереси в органах державного управління;

-        надавати інформацію на запит Керівника;

-        організовувати контроль за діяльністю Закладу;

-        здійснювати контроль за ефективністю використання і збереження закріпленого за Закладом на праві оперативного управління майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;

-        укладати додаткові угоди до контракту  та  до  договору про закріплення майна на праві  оперативного управління.

 

2.4.               Права обласної ради:

-        вимагати від Керівника необхідну інформацію та звіти про результати фінансово-господарської діяльності;

-        звільняти Керівника у разі закінчення строку дії контракту або на підставах, передбачених чинним законодавством України та контрактом (дострокове звільнення Керівника відбувається у випадках порушення ним законодавства України та умов укладеного контракту);

-        застосувати до Керівника за порушення трудової дисципліни дисциплінарні стягнення;

-        проводити планові і позапланові перевірки стану та ефективності використання майна Закладу та виконання Керівником умов контракту.

 

3. РОБОЧИЙ  ТА ПОЗАРОБОЧИЙ ЧАС

 

3.1. Керівник виконує Правила внутрішнього трудового розпорядку, встановлені в Закладі.

3.2. Особливості режиму робочого часу Керівника та терміну відпочинку встановлюються відповідно до умов Колективного договору.

3.3  Керівнику надається щорічна відпустка тривалістю ___ календарних днів та додаткова відпустка на строк, визначений Колективним договором.

3.4.  Графік відпустки, дату відпустки та її строки Керівник погоджує з головою обласної ради.

 

4. УМОВИ  ОПЛАТИ ПРАЦІ  ТА МАТЕРІАЛЬНОГО

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

4.1. За виконання обов’язків, передбачених цим контрактом, Керівнику нараховується заробітна плата з обласного бюджету у розмірі виходячи з установлених Керівнику сум:

а) посадового окладу, у межах, затверджених штатним розписом Закладу, відповідно до чинного законодавства України;

б) надбавок:

      за складність та інтенсивність роботи - до 50 %  від  посадового окладу у межах фонду заробітної плати за рішенням обласного галузевого органу управління.

У разі несвоєчасного виконання завдань, визначених контрактом, погіршення якості роботи, надбавка скасовується або зменшується;

̶          за вислугу років відповідно до вимог чинного законодавства України;

в) доплати за науковий ступінь – 25 % посадового окладу (ставки заробітної плати);

г) підвищень посадового окладу за наявність кваліфікаційної категорії згідно із чинним законодавством України.

4.2. Премія сплачується як Керівнику, так і усьому колективу Закладу, або окремо за наказом або розпорядженням головного розпорядника коштів на принципах, обумовлених  Колективним  договором  Закладу та Положенням про преміювання працівників Закладу.

У разі невиконання умов контракту, погіршення трудової дисципліни,  затримки більше ніж на місяць заробітної плати працівникам премія не нараховується.

4.3. Посадовий оклад Керівника може бути переглянутий відповідно до змін  умов оплати праці  згідно із чинним законодавством України.

4.4. Питання відрядження за межі України Керівник погоджує з головою обласної ради.

У разі відрядження в межах України Керівник щоквартально повідомляє Раду щодо дати, строків, місця та мети відрядження.

4.5. Керівнику виплачується матеріальна допомога на оздоровлення у розмірі не більше ніж один посадовий оклад (ставки заробітної плати) на рік під час надання основної щорічної відпустки.

4.6. Керівнику може виплачуватися матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірі одного посадового окладу (ставки заробітної плати) на рік у межах затвердженого фонду оплати праці.

4.7. Керівнику може виплачуватися грошова винагорода за сумлінну працю, зразкове виконання трудових обов’язків у розмірі не більш ніж один посадовий оклад (ставки заробітної плати) на рік у межах затвердженого фонду оплати праці за погодженням з галузевим органом управління Харківської обласної державної адміністрації.

4.8. Інші умови:

-     індексація заробітної плати проводиться згідно з чинним законодавством України;

-      при отриманні відповідної кваліфікаційної категорії доплата за категорію здійснюється згідно із чинним законодавством України.

 

5. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

 

5.1. У випадку невиконання чи неналежного виконання обов’язків, передбачених контрактом, сторони несуть відповідальність згідно з чинним законодавством України та цим контрактом.

            5.2. Спори між сторонами вирішуються в порядку, встановленому чинним законодавством України.

            5.3. Інші умови ______________________________________________.

 

6. ВНЕСЕННЯ ЗМІН І ДОПОВНЕНЬ ДО КОНТРАКТУ

ТА ЙОГО ПРИПИНЕННЯ

 

            6.1. Зміни та доповнення до цього контракту вносяться шляхом підписання додаткових угод.

            6.2. Цей контракт припиняється (розривається):

-        при встановленні протягом строку випробування невідповідності фахових та інших навичок Керівника критеріям посади, на яку його прийнято, за висновком профільної постійної комісії обласної ради;

-        після закінчення строку дії контракту (п.2 ст. 36 КЗпП України);

-        за згодою сторін (п.1 ст. 36 КЗпП України);

-        за ініціативою обласної ради, постійних комісій, обласної державної адміністрації у випадках, передбачених статтями 40, 41 КЗпП України;

-        з ініціативи Керівника до закінчення терміну дії контракту у випадках, передбачених статтею 39 КЗпП України;

-        з інших підстав, передбачених  чинним законодавством України.

6.3. Додаткові  підстави для припинення (розірвання) контракту:

       у разі систематичного невиконання Керівником без поважних причин умов та обов'язків, визначених цим контрактом;

       у разі одноразового грубого порушення Керівником вимог законодавства чи обов'язків, передбачених цим контрактом, внаслідок чого Закладу завдано значних збитків;

       у разі невиконання Закладом обов’язків перед Радою, зобов'язань перед бюджетом та Пенсійним фондом України щодо сплати податків, зборів та інших обов'язкових платежів, а також зобов'язань щодо виплати заробітної плати працівникам чи недотримання графіка погашення заборгованості із заробітної плати з вини Керівника;

       у разі неподання або несвоєчасного подання галузевому органу управління Харківської обласної державної адміністрації на затвердження кошторису, плану асигнувань загального фонду бюджету та штатного розпису Закладу;

       у разі несплати реструктурованої податкової заборгованості протягом трьох місяців з вини Керівника;

       у разі систематичних порушень вимог законодавства з питань охорони праці, за поданням службових осіб органів державного нагляду за охороною праці;

       у разі допущення збільшення обсягу простроченої кредиторської заборгованості з вини Керівника;

       у разі неподання Раді квартальної та річної фінансової звітності;

       у разі недотримання вимог фінансового та бюджетного законодавства, а також дій (бездіяльності) Керівника, що призвели до невиконання в установлені строки законних вимог органів державного фінансового контролю;

       у разі порушення вимог законодавства про працю, про колективні договори і угоди, Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності» на неодноразову вимогу виборного органу первинної профспілкової організації (профспілкового представника);

       з інших підстав, передбачених чинним законодавством України.

            При розірванні контракту із вищевказаних підстав, звільнення проводиться відповідно до  пункту  8 статті 36 КЗпП України.

            6.4. У разі дострокового припинення контракту з причин, не залежних від Керівника, йому виплачується вихідна допомога згідно з чинним законодавством України.

6.5. У разі невиконання або неналежного виконання сторонами зобов’язань, передбачених цим контрактом, він може бути достроково розірваний, з попередженням відповідної сторони за два місяці.

            6.6. За два місяці до закінчення строку дії контракту Керівник попереджається щодо закінчення строку його дії.

7. СТРОК ДІЇ ТА ІНШІ УМОВИ КОНТРАКТУ

 

            7.1. Цей контракт діє протягом __ років з «__»_________ 20__ року до  «__» ________  20__ року.

 

            7.2. Особливі умови:

-        сторони зобов’язуються дотримуватись конфіденційності умов цього контракту, окрім випадків, коли сторони посилаються на умови контракту при захисті своїх інтересів у суді;

-        про умови контракту інформуються працівники Закладу, у зв’язку з необхідністю виконання контракту (ознайомлення бухгалтера, що займається визначенням розміру винагороди Керівника;

-        конфіденційність договору не поширюється на умови, врегульовані чинним законодавством України, та на органи, які здійснюють нагляд (контроль) за дотриманням законодавства України.

7.3. Керівника повідомляють про включення інформації про нього до бази персональних даних «Керівники комунальних підприємств, установ, закладів та організацій» з метою ведення діловодства з кадрових питань, а також внутрішніх документів Ради з питань реалізації визначених законодавством прав та обов’язків у сфері реалізації Радою повноважень щодо трудових відносин з керівниками обласних комунальних підприємств, установ, закладів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

7.4. У випадку прийняття Радою рішення щодо звільнення Керівника із займаної посади, Керівник протягом 5 робочих днів проводить інвентаризацію документів, справ та матеріальних цінностей Закладу та актом приймання-передачі, оформленим відповідно до чинного законодавства України, у день звільнення передає новопризначеному керівнику або особі, яка буде тимчасово виконувати обов’язки керівника, документи, справи та матеріальні цінності Закладу і направляє дані матеріали до Ради.

За відсутності в Закладі особи, на яку можна тимчасово покласти обов’язки керівника Закладу, Керівник, який звільняється,  самостійно, наказом по Закладу, визначає юридичну або фізичну особу, якій передає на зберігання, на підставі проведеної інвентаризації та складеного Акта приймання-передачі (договору), матеріальні цінності Закладу, наявні документи та справи, про що протягом 5 робочих днів повідомляє Раду.

До передачі на зберігання матеріальних цінностей Закладу, наявних документів та справ іншій особі Керівник залишається матеріально відповідальною особою по Закладу.

7.5. Цей контракт укладено українською мовою, на __ сторінках у двох примірниках, які зберігаються у кожної зі сторін і мають однакову юридичну силу.    

7.6. Умови цього контракту може бути змінено тільки за згодою сторін у письмовій формі, про що складається відповідний документ у двох примірниках, які стають невід’ємною частиною контракту та мають однакову юридичну силу.

 

8. РЕКВІЗИТИ СТОРІН

 

8.1. Відомості про Заклад:

____________________________________________________________________________________________________________________________________.

(повна назва установи, закладу)

Юридична адреса: ____________________________________________.

код ЄДРПОУ ______________.

 

7.2.       ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА:

Юридична адреса: 61002  м. Харків, вул. Сумська, 64.

код ЄДРПОУ 24283333.

 

8.3. Відомості про Керівника:

Домашня адреса: ________________________________________________

Службовий телефон: ______________________________________________

Паспорт: серія _______________ №________виданий «___» ________року ____________________________________________________________________

(вказати орган, що видав паспорт)

 

 

 

 

 

 

Голова обласної ради:

 

ЧЕРНОВ Сергій Іванович

 

___________________________

(підпис)

Громадянин(ка):

 

_______________________________

(прізвище, ім'я, по батькові)

_______________________________

(підпис)

              

 

 

 

 

Заступник

голови обласної ради                                                        Володимир  СКОРОБАГАЧ