Додаток 2

до ПОЛОЖЕННЯ про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

 

 

ПОРЯДОК

ПРИЗНАЧЕННЯ ЗА КОНКУРСОМ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ, ЩО Є У СПІЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД СІЛ, СЕЛИЩ, МІСТ ОБЛАСТІ, ТА ЗВІЛЬНЕННЯ ЇХ ІЗ ЗАЙМАНОЇ ПОСАДИ

 

Керівник закладу вищої освіти, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі за текстом – керівник закладу вищої освіти), обирається за конкурсом шляхом таємного голосування строком на п’ять років відповідно до статті 42 Закону України «Про вищу освіту», статуту закладу вищої освіти, з урахуванням цього Порядку.

 

РОЗДІЛ І

ВИМОГИ ДО КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 

1.1. Кандидат на посаду керівника закладу вищої освіти має вільно володіти державною мовою, мати вчене звання та науковий ступінь (для закладів вищої освіти мистецького спрямування - вчене звання та науковий ступінь або ступінь доктора мистецтва) і стаж роботи на посадах науково-педагогічних працівників не менш як 10 років. Кандидат на посаду керівника закладу вищої освіти має бути громадянином України.

1.2. Одна і та сама особа не може бути керівником відповідного закладу вищої освіти більше ніж два строки.

1.3. Не може бути обрана, призначена (у тому числі виконувачем обов’язків) на посаду керівника закладу вищої освіти особа, яка:

-      за рішенням суду визнана недієздатною або дієздатність якої обмежена;

-      має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;

-      відповідно до вироку суду позбавлена права обіймати відповідні посади;

-      за рішенням суду була визнана винною у вчиненні корупційного правопорушення - протягом року з дня набрання відповідним рішенням суду законної сили;

-      піддавалася адміністративному стягненню за корупційне правопорушення - протягом року з дня набрання відповідним рішенням суду законної сили.

 

РОЗДІЛ ІІ

ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 

2.1. Забезпечення оголошення про проведення виборів та приймання документів від кандидатів на посаду керівника закладу вищої освіти здійснюється Харківською обласною радою (далі за текстом – Рада).

2.2. Забезпечення проведення виборів на посаду керівника закладу вищої освіти здійснюється закладом вищої освіти.

2.3. Процедура обрання керівника закладу вищої освіти складається з таких етапів:

-      оголошення конкурсу на посаду керівника закладу вищої освіти;

-      приймання документів від кандидатів на посаду керівника закладу вищої освіти;

-      підготовка виборів на посаду керівника закладу вищої освіти;

-      проведення виборів на посаду керівника закладу вищої освіти;

-      призначення керівника закладу вищої освіти та укладання з ним контракту.

 

РОЗДІЛ ІІІ

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ ТА ПРИЙМАННЯ ДОКУМЕНТІВ ВІД ПРЕТЕНДЕНТІВ НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 

3.1. Конкурс на посаду керівника закладу вищої освіти оголошується  Радою не пізніше ніж за два місяці до закінчення строку дії контракту особи, яка займає посаду керівника, або протягом тижня з дня появи вакансії.

3.2. Для оголошення конкурсу на посаду керівника закладу вищої освіти управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради (далі за текстом – Управління) готує відповідний проєкт рішення Ради щодо оголошення конкурсу на заміщення посади керівника закладу вищої освіти.

Голова обласної ради направляє даний проєкт до профільних постійних комісій обласної ради (далі за текстом – постійні комісії) для розгляду та внесення пропозицій.

Управління разом з цим направляє лист-повідомлення керівнику закладу вищої освіти щодо закінчення строку дії контракту та оголошення конкурсу.

3.3. Після прийняття Радою рішення про оголошення конкурсу на заміщення посади керівника закладу вищої освіти Управління подає оголошення в газету «Сучасна освіта України» та водночас розміщує оголошення на офіційному вебсайті Ради і офіційному вебсайті закладу вищої освіти (за наявності).

Рада також може оприлюднити оголошення в інших засобах масової інформації.

3.4. Оголошення про проведення конкурсу містить:

-          повне найменування закладу вищої освіти;

-          інформацію про строк подання претендентами документів;

-          адресу, за якою здійснюється приймання документів;

-          контактну інформацію (номер телефону, адресу електронної пошти);

-          інформацію про дату проведення виборів, яка не повинна припадати на канікулярний період у закладі вищої освіти.

3.5. Претенденти можуть бути висунуті трудовим колективом закладу вищої освіти чи його структурного підрозділу, первинною профспілковою організацією працівників та студентів закладу вищої освіти, а також шляхом самовисування.

3.6. Претенденти для участі у конкурсі подають такі документи:

-      заяву про участь у конкурсі на ім’я голови Ради;

-      особовий листок з обліку кадрів з фотографією розміром 3х4 сантиметри;

-      автобіографію;

-      копії документів про вищу освіту, науковий ступінь та вчене звання;

-      довідку про проходження попереднього (періодичного) психіатричного огляду, яка видається відповідно до Порядку проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000 року № 1465;

-      довідку про відсутність судимості;

-      витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

-      копію паспорта, засвідчену претендентом;

-      копію трудової книжки;

-      письмову згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

-      копію посвідчення щодо вільного володіння державною мовою;

-      засвідчену копію довідки про результати перевірки, видану органом, в якому така перевірка проводилася, або письмову заяву на ім’я голови Ради, в якій повідомляється, що до претендента не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», за формою, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 «Деякі питання реалізації Закону України “Про очищення влади”», та згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно претендента відповідно до зазначеного Закону.

Копії документів, які подаються претендентом (крім копії паспорта), мають бути засвідчені за місцем роботи претендента або нотаріально.

3.7. Приймання документів претендентів здійснюється Радою протягом двох місяців з дня публікації оголошення у газеті «Сучасна освіта України» про проведення конкурсу.

У разі надсилання документів поштою, датою подання документів вважається дата, зазначена на поштовому штемпелі.

Документи, подані претендентами після закінчення встановленого строку, не розглядаються та повертаються особам, які їх подали.

3.8. Управління проводить перевірку відповідності кваліфікаційних та інших навичок претендентів вимогам до керівника, встановленим у розділі І цього Порядку, та наявність у пакеті поданих усіх документів, зазначених у пункті 3.6 цього Порядку, і протягом десяти календарних днів з дати завершення строку подання претендентами документів подає перелік кандидатів на посаду керівника закладу вищої освіти, які відповідають зазначеним вимогам, до закладу вищої освіти для голосування.

Під час проведення перевірки відповідності кваліфікаційних та інших навичок претендентів вимогам до керівника, встановленим у розділі І цього Порядку, на підставі копії трудової книжки претендента та наданих ним документів, а також інформації з Єдиного державного реєстру осіб, щодо яких застосовано положення Закону України “Про очищення влади”, про внесення відомостей про особу до Реєстру або відсутність у Реєстрі таких відомостей, перевіряє достовірність відомостей, зазначених у заяві, щодо незастосування до претендента заборон, передбачених частиною третьою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, на основі критеріїв, визначених частиною першоюпунктами 1-8 частини другої або пунктами 1 і 2 частини четвертої статті 3 зазначеного Закону.

Виявлення під час такої перевірки факту належності претендента до осіб, щодо яких застосовується заборона, передбачена частиною третьою статті 1 зазначеного Закону, на основі критеріїв, визначених частиною першою, пунктами 1-8 частини другої або пунктами 1 і 2 частини четвертої статті 3 зазначеного Закону, є підставою для відмови такому претенденту у подальшій участі у конкурсі.

3.9. Усіх претендентів, які своєчасно подали документи для участі в конкурсі, Рада письмово повідомляє про прийняте рішення щодо їхньої участі не пізніше ніж протягом десяти календарних днів з дати закінчення строку подання претендентами документів.

3.10. Кандидат має право:

-      проводити зустрічі з працівниками та студентами (здобувачами вищої освіти) закладу вищої освіти;

-      визначати спостерігачів за ходом голосування (не більше двох);

-      бути присутнім при голосуванні за місцем його проведення;

-      бути присутнім під час проведення підрахунку голосів та складання протоколу про результати голосування.

Кандидат може мати інші права, які випливають з його участі у виборах і передбачені статутом закладу вищої освіти.

Усі кандидати мають рівні права.

3.11. Оприлюднення кандидатами виборчих програм та їх обговорення здійснюється на зустрічах та зборах (конференції) трудового колективу закладу вищої освіти без будь-яких обмежень.

3.12. Виборчі програми кандидатів розміщуються на офіційному вебсайті закладу вищої освіти.

 

РОЗДІЛ ІV

ПІДГОТОВКА ВИБОРІВ НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 

4.1. Вибори призначаються не пізніше ніж на тридцятий день з дати закінчення строку приймання документів претендентів без урахування канікулярного періоду.

4.2. Брати участь у виборах мають право:

-     кожен науковий, науково-педагогічний та педагогічний штатний працівник закладу вищої освіти;

-     представники з числа інших штатних працівників, які обираються відповідними працівниками шляхом проведення прямих таємних виборів;

-     виборні представники з числа студентів, які обираються студентами шляхом прямих таємних виборів. У разі коли в закладі вищої освіти немає студентів, виборні представники обираються з числа інших здобувачів вищої освіти.

Критерієм віднесення штатного працівника закладу вищої освіти до певної категорії є посада за основним місцем роботи, яку обіймає такий працівник у закладі вищої освіти.

При цьому загальна кількість (повний склад) наукових, науково-педагогічних і педагогічних працівників закладу вищої освіти повинна становити не менше 75 відсотків загальної кількості осіб, які мають право брати участь у виборах; кількість виборних представників з числа інших працівників закладу вищої освіти - до 10 відсотків, а кількість виборних представників з числа студентів - не менше 15 відсотків осіб, які мають право брати участь у виборах.

Студенти (здобувачі вищої освіти) очної (денної) форми навчання, які на момент проведення виборів є одночасно штатними працівниками закладу вищої освіти, в якому проводяться вибори, беруть участь у виборах за квотою представництва студентів закладу вищої освіти.

4.3. Порядок обрання представників для участі у виборах з числа штатних працівників, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками закладу вищої освіти, визначається положенням, яке затверджується вченою радою закладу вищої освіти.

4.4. Порядок обрання представників для участі у виборах з числа студентів (здобувачів вищої освіти) закладу вищої освіти визначається положенням про студентське самоврядування, яке ухвалюється на загальних зборах (конференції) студентів (здобувачів вищої освіти).

4.5. Керівник закладу вищої освіти протягом семи календарних днів з дати публікації оголошення про проведення конкурсу видає наказ про організацію виборів, в якому, зокрема, визначається:

-      персональний склад організаційного комітету з проведення виборів (далі за текстом - організаційний комітет);

-      персональний склад виборчої комісії;

-      кінцевий строк обрання представників для участі у виборах з числа інших штатних працівників закладу вищої освіти, які не є науковими, науково-педагогічними та педагогічними працівниками, а також виборних представників з числа студентів.

4.6. Організаційний комітет і виборча комісія діють відповідно до положень про них, які затверджуються вченою радою закладу вищої освіти за погодженням з виборним органом первинної профспілкової організації закладу вищої освіти.

До складу організаційного комітету та виборчої комісії включаються наукові, науково-педагогічні, педагогічні, інші працівники та студенти (здобувачі вищої освіти) закладу вищої освіти. Кандидат не може бути членом організаційного комітету чи виборчої комісії. Одна і та сама особа не може бути одночасно членом організаційного комітету і виборчої комісії.

Організаційний комітет і виборча комісія на першому засіданні обирають із свого складу голову, заступника голови та секретаря.

4.7. У разі коли у виборах беруть участь більше як 2 тис. осіб, а також за наявності у структурі закладу вищої освіти відокремлених структурних підрозділів, організаційним комітетом можуть утворюватися виборчі дільниці та дільничні виборчі комісії, склад яких затверджується наказом керівника. При цьому виборча комісія, утворена наказом про організацію виборів керівника, має статус головної виборчої комісії.

Рішення про утворення виборчих дільниць та дільничних виборчих комісій підлягає оприлюдненню в одноденний строк організаційним комітетом, із використанням інформаційних ресурсів закладу вищої освіти (дошки оголошень, офіційного вебсайту тощо).

4.8. Керівник зобов’язаний забезпечити створення належних умов для роботи організаційного комітету та виборчої комісії, надавати інформацію та документи, необхідні для виконання покладених на них завдань, а також надати організаційному комітетові та виборчій комісії окремі придатні для роботи приміщення, забезпечити наявність у таких приміщеннях необхідних засобів зв’язку, оргтехніку тощо.

4.9. Організаційний комітет складає та подає виборчій комісії список осіб, які мають право брати участь у виборах (далі за текстом - список виборців), не пізніше ніж за сім календарних днів до дати проведення виборів.

4.10. Кандидат має право зняти свою кандидатуру шляхом подання письмової заяви до організаційного комітету не пізніше ніж за 24 години до початку виборів. Така інформація невідкладно доводиться організаційним комітетом до відома виборчої комісії для внесення відповідних змін до бюлетенів для голосування. Організаційний комітет повинен невідкладно надати Раді інформацію про зняття кандидатури.

4.11. Бюлетені для голосування виготовляються виборчою комісією не раніше ніж за 20 і не пізніше ніж за 12 годин до початку виборів у кількості, що відповідає кількості осіб, які мають право брати участь у виборах (далі за текстом - виборці) та включені до списку виборців, посвідчуються на зворотному боці підписом голови та секретаря виборчої комісії, що виготовляє бюлетені, та скріплюються печаткою закладу вищої освіти.

Кандидати та спостерігачі мають право бути присутніми під час виготовлення бюлетенів для голосування.

Форма бюлетеня затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 14.01.2019 № 32 «Про затвердження форм виборчого бюлетеня та протоколу виборчої комісії з виборів керівника закладу вищої освіти», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 січня 2019 року за № 106/33077.

4.12. Бюлетені для голосування зберігаються у приміщенні виборчої комісії у закритому сейфі (металевій шафі), який опечатується стрічкою з проставлянням на ній підписів голови комісії, а також його заступника або секретаря. Персональна відповідальність за відповідність кількості бюлетенів кількості виборців та збереження бюлетенів покладається на голову виборчої комісії.

4.13. Скриньки для голосування мають бути прозорі, опломбовані та опечатані печаткою закладу вищої освіти або його відокремленого структурного підрозділу.

4.14. Порядок організації роботи спостерігачів визначається організаційним комітетом.

 

РОЗДІЛ V

ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ НА ПОСАДУ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 

5.1. Вибори проводяться шляхом таємного голосування з 9 до 15 години у приміщенні закладу вищої освіти та його відокремлених структурних підрозділах.

5.2. Інформація про дату, час і місце проведення виборів підлягає оприлюдненню виборчою комісією не пізніше ніж за сім календарних днів до дати проведення виборів, із використанням інформаційних ресурсів закладу вищої освіти (дошки оголошень, офіційного вебсайту тощо).

5.3. Під час голосування та підрахунку голосів мають право бути присутніми представники Ради, кандидати або представники кандидата, не більше двох спостерігачів від кожного кандидата, а також не більше трьох громадських спостерігачів, акредитованих організаційним комітетом.

Порядок акредитації громадських спостерігачів визначається організаційним комітетом.

5.4. Організація проведення голосування, підтримання належного порядку у приміщенні для голосування та забезпечення таємності голосування покладаються на виборчу комісію або на дільничну виборчу комісію.

5.5. Голова виборчої комісії перед початком голосування:

-      надає для огляду членам виборчої комісії, присутнім кандидатам, а також спостерігачам усі наявні на виборчій дільниці виборчі скриньки;

-      передає необхідну кількість бюлетенів для голосування членам виборчої комісії, які видають бюлетені виборцям;

-      передає членам виборчої комісії, які видають бюлетені для голосування, список виборців. Відповідні члени виборчої комісії забезпечують їхнє збереження і дотримання порядку використання.

5.6. Член виборчої комісії здійснює видачу бюлетеня для голосування за умови пред’явлення виборцем документа, що посвідчує особу. Перелік таких документів затверджується організаційним комітетом. Особа, яка отримує бюлетень для голосування, ставить у списку виборців навпроти свого прізвища підпис.

5.7. Бюлетень для голосування заповнюється виборцем особисто в кабіні для таємного голосування. Під час заповнення бюлетенів забороняється присутність у кабіні для таємного голосування інших осіб, здійснення фото- та відеофіксації у будь-який спосіб. Особа, яка внаслідок фізичних вад не може самостійно заповнити бюлетень для голосування, має право за дозволом голови виборчої комісії скористатися допомогою іншої особи, крім членів виборчої комісії, кандидатів, а також спостерігачів.

5.8. Після завершення голосування приміщення для голосування зачиняється і в ньому мають право перебувати тільки члени виборчої комісії, представники Ради, кандидати і спостерігачі.

5.9. Скриньки для голосування після перевірки цілісності пломб та печаток відкриваються членами виборчої комісії почергово. Під час відкриття скриньки її вміст викладається на стіл, за яким розміщуються члени виборчої комісії.

5.10. Підрахунок голосів членами виборчої комісії починається негайно після закінчення голосування та проводиться відкрито у тому ж приміщенні, де відбувалося голосування, без перерви, і закінчується після складання та підписання протоколу про результати голосування.

5.11. Члени виборчої комісії підраховують загальну кількість виданих для голосування бюлетенів та кількість бюлетенів, наявних у скриньках для голосування. Бюлетені для голосування розкладаються на місця, позначені окремими табличками, що містять з обох боків прізвища та ініціали кандидатів. Окремо робиться табличка з написом “Недійсні”. Під час розкладання бюлетенів визначений виборчою комісією член комісії показує кожний бюлетень усім членам комісії та особам, які присутні під час підрахунку голосів, та оголошує прізвище кандидата, за якого подано голос. У разі виникнення сумнівів щодо змісту бюлетеня, виборча комісія приймає рішення шляхом голосування. При цьому кожен член виборчої комісії має право оглянути бюлетень особисто. На час огляду бюлетеня робота з іншими бюлетенями припиняється.

5.12. Бюлетень для голосування може бути визнаний недійсним, якщо:

-     позначка у бюлетені проставлена більш як за одного кандидата;

-     не проставлена жодна позначка;

-     зміст волевиявлення неможливо встановити з інших причин.

У разі коли члени виборчої комісії не можуть дійти згоди щодо віднесення бюлетеня до недійсних, зазначене питання вирішується шляхом голосування. Такий бюлетень повинен бути продемонстрований членам комісії та особам, присутнім під час підрахунку голосів. При цьому кожен член виборчої комісії має право особисто оглянути бюлетень. На час огляду бюлетеня підрахунок інших бюлетенів припиняється.

5.13. Після розкладання бюлетенів окремо за кожного кандидата та окремо недійсних бюлетенів член комісії, визначений виборчою комісією, вголос підраховує кількість бюлетенів, поданих за кожного з кандидатів, а також кількість недійсних бюлетенів. На вимогу члена виборчої комісії, кандидата чи спостерігача може бути проведено повторний підрахунок бюлетенів, поданих за кожного з кандидатів, а також бюлетенів, визнаних недійсними. Під час підрахунку голосів кожен член виборчої комісії має право перевірити або перерахувати відповідні бюлетені. Результати підрахунку голосів оголошуються головою виборчої комісії і підлягають включенню секретарем до протоколу про результати голосування.

5.14. Виборча комісія зобов’язана під час підрахунку голосів перевірити відповідність кількості осіб, які взяли участь у голосуванні, кількості бюлетенів, поданих за кожного кандидата, а також кількості бюлетенів, визнаних недійсними.

5.15. Виборча комісія за результатами підрахунку голосів складає протокол.

Протокол про результати голосування складається виборчою комісією у двох примірниках. Копії протоколу за вимогою надаються кожному члену виборчої комісії, кандидатам та спостерігачам.

Кожен примірник протоколу підписується головою, заступником голови, секретарем та присутніми членами виборчої комісії. У разі незгоди з результатами підрахунку голосів, зафіксованими у протоколі, член виборчої комісії має право письмово викласти свою окрему думку, яка обов’язково додається до протоколу. Відмова від підписання протоколу не допускається.

Перший примірник протоколу про результати голосування передається організаційному комітету з наступною їх передачею Раді, другий - залишається в закладі вищої освіти.

Разом із протоколом організаційному комітету передаються усі заяви та скарги, подані кандидатами, спостерігачами, а також рішення, прийняті за результатами їх розгляду.

5.16. Процес голосування і підрахунку голосів підлягає фіксуванню за допомогою відеозасобів. При цьому таке фіксування не може порушувати таємницю голосування.

5.17. Результати виборів оприлюднюються протягом 24 годин після складання протоколу про результати голосування шляхом розміщення у друкованому вигляді відповідної інформації на інформаційних стендах у доступних для загального огляду місцях, розташованих у приміщеннях закладу вищої освіти, а також на офіційному вебсайті закладу вищої освіти.

5.18. Після отримання від вищого колегіального органу закладу вищої освіти результатів голосування та рекомендацій стосовно обраної кандидатури, Рада протягом 3 днів розміщує інформаційне повідомлення щодо переможця конкурсу на посаду керівника закладу вищої освіти на офіційному вебсайті Ради.

5.19. Якщо у виборах брали участь кілька кандидатів і жоден з них не набрав більше 50 відсотків голосів виборців, організаційний комітет приймає рішення про проведення другого туру виборів, який проводиться через сім календарних днів після проведення першого туру. У разі коли дата другого туру виборів припадає на святковий (неробочий) день, вибори проводяться у наступний після святкового (неробочого) дня робочий день. До бюлетенів для голосування включаються два кандидати, які набрали найбільшу кількість голосів у першому турі виборів.

У разі коли за результатами першого туру виборів на другому місці (за кількістю набраних голосів) опинилися два і більше кандидатів з однаковою кількістю голосів, між ними проводиться міжтурове голосування для відбору кандидата, який братиме участь у другому турі виборів. Порядок проведення міжтурового голосування визначається організаційним комітетом.

5.20. Вибори вважаються такими, що не відбулися, якщо:

-     участь у виборах взяли менш як 50 відсотків виборців;

-     у першому турі виборів брав участь один кандидат, і він не набрав більше 50 відсотків голосів виборців;

-     у другому турі виборів жоден з кандидатів не набрав більше 50 відсотків голосів виборців.

5.21. У разі прийняття виборчою комісією рішення про визнання виборів такими, що не відбулися, Рада протягом двох тижнів з дня прийняття зазначеного рішення оголошує проведення нового конкурсу відповідно до розділу ІІІ цього Порядку. У міжсесійний період видається відповідне розпорядження голови обласної ради.

5.22. У разі відсутності кандидата на посаду керівника закладу вищої освіти або якщо в результаті проведеного конкурсу вищим колегіальним органом закладу вищої освіти жоден із кандидатів не набрав відповідного відсотку голосів, Рада до проведення нових виборів призначає виконуючого обов’язки керівника закладу вищої освіти.

Призначення (покладання обов’язків) виконуючого обов’язки керівника закладу вищої освіти здійснюється відповідно до додатку 7 до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

5.23. Документація, пов’язана з проведенням виборів, зберігається у закладі вищої освіти протягом п’яти років.

5.24. З урахуванням наданих вищим колегіальним органом громадського самоврядування рекомендацій, Управління готує проєкт рішення щодо призначення обраного кандидата на посаду керівника закладу вищої освіти строком на п’ять років.

5.25. Після прийняття Радою рішення про призначення особи на посаду керівника закладу вищої освіти, Управління готує контракт, підписує у даної особи та візує у встановленому порядку.

Після узгодження контракту, він подається на підпис голові обласної ради.

 

РОЗДІЛ VІ

ЗВІЛЬНЕННЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

 

6.1. Після закінчення повноважень керівник закладу вищої освіти звільняється із займаної посади за рішенням Ради у зв’язку із закінченням строку дії контракту (пункт 2 частина перша статті 36 КЗпП України).

6.2. Контракт із керівником закладу вищої освіти може бути розірваний за ініціативою однієї зі сторін на підставах, встановлених чинним законодавством України, а також передбачених у контракті.

При розірванні контракту на підставах, визначених у контракті, але не передбачених чинним законодавством України, звільнення проводиться згідно із пунктом 8 статті 36 Кодексу законів про працю України.

6.3. У разі закінчення строку дії контракту у міжсесійний період строк дії контракту керівника закладу вищої освіти може бути подовжено одноразово строком до трьох місяців, без урахування канікулярного періоду.

6.4. Керівник закладу вищої освіти може бути звільнений з посади Радою, а також у зв’язку з прийняттям рішення про його відкликання вищим колегіальним органом громадського самоврядування, який його обрав на посаду з підстав, визначених законодавством про працю, за порушення статуту закладу вищої освіти та умов контракту.

6.5. Подання про відкликання керівника може бути внесено до вищого колегіального органу громадського самоврядування закладу вищої освіти не менш як половиною статутного складу наглядової або вченої ради закладу вищої освіти.

Рішення про відкликання керівника закладу вищої освіти приймається більшістю голосів за умови присутності не менш як двох третин статутного складу вищого колегіального органу громадського самоврядування закладу вищої освіти.

Звільнення керівника закладу вищої освіти із займаної посади здійснюється відповідно до пунктів 3.5, 3.6 розділу ІІІ додатку 1 до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

6.6. У разі систематичного порушення трудової дисципліни, неналежного виконання своїх обов’язків до керівника закладу вищої освіти застосовується  дисциплінарне стягнення, як-то догана або звільнення.

6.7       Призначення (покладання обов’язків) виконуючого обов’язки керівника закладу вищої освіти здійснюється відповідно до додатку 7 до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.

 

 

 

 

Заступник

голови обласної ради                                                       Володимир  СКОРОБАГАЧ