Додаток 5 до ПОЛОЖЕННЯ про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області
|
ПОРЯДОК
ПРИЗНАЧЕННЯ ЗА КОНКУРСОМ КЕРІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВ ТА УСТАНОВ (ЗАКЛАДІВ) ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я, ЩО Є У СПІЛЬНІЙ ВЛАСНОСТІ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД СІЛ, СЕЛИЩ, МІСТ ОБЛАСТІ, ТА ЗВІЛЬНЕННЯ ЇХ ІЗ ЗАЙМАНОЇ ПОСАДИ
Відповідно до статті 16 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» керівники підприємств та установ (закладів) охорони здоров’я, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області (далі за текстом – медичний заклад), призначаються на посаду за рішенням Харківської обласної ради (далі за текстом – Рада) шляхом укладання з ними контракту строком від трьох до п’яти років за результатами конкурсу.
Підставою для проведення конкурсного відбору є наявність вакантної посади на посаду керівника медичного закладу.
Конкурс проводиться із дотриманням принципів: забезпечення рівного доступу, політичної неупередженості, законності, довіри суспільства, недискримінації, прозорості, доброчесності, ефективного і справедливого процесу відбору.
РОЗДІЛ І
ВИМОГИ ДО КЕРІВНИКА МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ
1.1. Керівником медичного закладу може бути особа, фахові й інші якості якої відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам, що встановлюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони здоров’я.
1.2. Не може бути призначена на посаду керівника медичного закладу особа, яка:
- за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;
- має судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
- є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління медичним закладом, галузеву політику або забезпечує розвиток медичного закладу.
РОЗДІЛ ІІ
ПОРЯДОК КОНКУРСНОГО ВІДБОРУ КЕРІВНИКА МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ
2.1. Кандидатів на посаду керівника медичного закладу визначає конкурсна комісія за результатами відкритого та публічного конкурсного відбору на зайняття цієї посади.
2.2. Конкурсний відбір керівника медичного закладу складається з таких етапів:
- оголошення конкурсу на посаду керівника медичного закладу;
- формування складу конкурсної комісії;
- підготовка до проведення конкурсу (оприлюднення оголошення про проведення конкурсу, прийняття документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, перевірка поданих документів на відповідність установленим вимогам);
- проведення конкурсу (заслуховування конкурсної пропозиції та проведення співбесіди з кандидатами (претендентами), визначення переможця конкурсу);
- оприлюднення результатів конкурсу;
- призначення особи, яка перемогла у конкурсі, на посаду керівника медичного закладу.
2.3. Організацію та проведення конкурсного добору, а також роботу конкурсної комісії забезпечує Рада.
2.4. Підставою для проведення конкурсу є рішення Ради, яке приймається протягом трьох робочих днів з моменту виникнення вакантної посади керівника медичного закладу.
У випадку виникнення вакантної посади у міжсесійний період голова обласної ради видає розпорядження про проведення конкурсу на посаду керівника медичного закладу.
2.5. Рада тимчасово (із дня появи вакантної посади до призначення керівника медичного закладу за результатами конкурсу) покладає виконання обов’язків керівника медичного закладу на особу з числа штатних працівників медичного закладу.
Призначення (покладання обов’язків) виконуючого обов’язки керівника медичного закладу здійснюються відповідно до додатку 7 до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
2.6. Для оголошення про проведення конкурсу на заміщення посади керівника медичного закладу управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради (далі за текстом – Управління) готує відповідний проєкт рішення обласної ради або розпорядження голови обласної ради щодо проведення конкурсу на посаду керівника медичного закладу.
Голова обласної ради направляє даний проєкт рішення (розпорядження) до профільних постійних комісій обласної ради (далі за текстом – постійні комісії) для розгляду та внесення пропозицій.
2.7. Після прийняття Радою рішення (видання головою обласної ради розпорядження) про проведення конкурсу на посаду керівника медичного закладу Управління розміщує оголошення на офіційному вебсайті Ради.
РОЗДІЛ ІІІ
СКЛАД, ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ І ПОВНОВАЖЕННЯ
КОНКУРСНОЇ КОМІСІЇ
3.1. Кількість членів конкурсної комісії на зайняття посади керівника медичного закладу - дев’ять осіб, для кожного медичного закладу окремо.
Кількість членів конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади керівника новоствореного медичного закладу - вісім осіб, для кожного медичного закладу окремо.
3.2. Персональний склад конкурсної комісії та зміни до нього (за потреби) затверджуються розпорядженням голови обласної ради.
Рада формує персональний склад конкурсної комісії не пізніше ніж через 20 календарних днів після прийняття рішення (видання розпорядження) про проведення конкурсу на посаду керівника медичного закладу.
3.3. До персонального складу конкурсної комісії включаються:
- три кандидатури — представники трудового колективу відповідного медичного закладу, обрані на загальних зборах (конференції) трудового колективу;
- три кандидатури — особи (за згодою), делеговані громадськими об’єднаннями з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (за умови реєстрації таких громадських об’єднань не менше як за два роки до дати прийняття рішення про проведення конкурсу), - по одній особі від кожного громадського об’єднання;
- три кандидатури — депутати обласної ради (1 кандидатура від депутатів постійної комісії з питань спільної власності територіальних громад області, 2 кандидатури від депутатів постійної комісії з питань соціальної політики, охорони здоров’я, реабілітації учасників бойових дій та АТО).
3.4. До персонального складу конкурсної комісії для новостворених медичних закладів включаються:
- чотири кандидатури — особи (за згодою), делеговані громадськими об’єднаннями з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності (за умови реєстрації таких громадських об’єднань не менше як за два роки до дати прийняття рішення про проведення конкурсу), - по одній особі від кожного громадського об’єднання;
- чотири кандидатури — депутати обласної ради (2 кандидатури від депутатів постійної комісії з питань спільної власності територіальних громад області, 2 кандидатури від депутатів постійної комісії з питань соціальної політики, охорони здоров’я, реабілітації учасників бойових дій та АТО).
3.5. Рада протягом 3 робочих днів після прийняття рішення (видання розпорядження) про оголошення конкурсу розміщує відповідне інформаційне повідомлення на своєму офіційному вебсайті.
Одночасно Управління інформує трудовий колектив медичного закладу та розміщує на своєму офіційному вебсайті інформаційне повідомлення для громадських об’єднань з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності про необхідність надання кандидатур для включення до складу конкурсної комісії.
3.6. Кандидатури до складу конкурсної комісії від трудового колективу обираються на загальних зборах (конференції) трудового колективу та подаються до Ради протягом 15 календарних днів з дати опублікування інформаційного повідомлення.
3.7. Громадські об’єднання з питань захисту інтересів громадян у сфері охорони здоров’я та/або у сфері запобігання корупції і антикорупційної діяльності подають Раді, протягом 15 календарних днів з дати опублікування інформаційного повідомлення, кандидатури для включення до персонального складу конкурсної комісії.
У разі надходження більше трьох кандидатур (чотирьох - для новостворених медичних закладів) Рада шляхом відкритого жеребкування визначає трьох кандидатів до складу конкурсної комісії.
Рада розміщує на своєму офіційному вебсайті відеозйомку жеребкування або забезпечує його онлайн-трансляцію.
3.8. Кандидатури до складу конкурсної комісії від депутатів обласної ради обираються на засіданні постійної комісії одночасно із розглядом проєкту рішення (розпорядження) про оголошення про проведення конкурсу на посаду керівника медичного закладу або за зверненням Управління.
У випадку створення декількох конкурсних комісій із обрання керівника медичного закладу, один і той же депутат обласної ради може брати участь у різних конкурсних комісіях на посаду керівників медичних закладів.
3.9. Членом конкурсної комісії не може бути особа, щодо якої є документально підтверджена інформація про:
- наявність судимості за вчинення умисного злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку;
- накладення адміністративного стягнення за корупційне або пов’язане з корупцією правопорушення - протягом трьох років із дня набрання відповідним рішенням суду законної сили;
- наявність конфлікту інтересів.
Під час виникнення у члена конкурсної комісії вищезазначених обставин, такий член конкурсної комісії зобов’язаний невідкладно самостійно подати Раді письмову заяву про самовідвід.
У разі неподання зазначеної інформації член конкурсної комісії несе відповідальність згідно із чинним законодавством України.
У разі виникнення (виявлення) у члена конкурсної комісії вищезазначених обставин після формування складу конкурсної комісії такий член конкурсної комісії підлягає заміні відповідним суб’єктом подання, який запропонував кандидатуру зазначеного члена конкурсної комісії, не пізніше наступного робочого дня після встановлення (виявлення) зазначених обставин, після чого видається відповідне розпорядження голови обласної ради.
3.10. Поважними причинами відсутності члена конкурсної комісії на її засіданні є відрядження, тимчасова непрацездатність, відпустка.
3.11. Конкурсна комісія може прийняти рішення про залучення до роботи експертів/фахівців/науковців у відповідній галузі знань (далі за текстом — експерти) із правом дорадчого голосу для проведення оцінки конкурсної пропозиції та співбесіди щодо відповідності професійної компетентності претендента встановленим вимогам.
До роботи конкурсної комісії можуть бути залучені спеціалісти/фахівці галузевого органу управління Харківської обласної державної адміністрації із правом дорадчого голосу.
3.12. За результатами поданих звернень та проведених жеребкувань Управління протягом 5 робочих днів готує розпорядження голови обласної ради щодо створення конкурсної комісії та її складу.
У разі ненадання у визначений строк кандидатур до складу конкурсної комісії одними із представників, визначених у пунктах 3.3, 3.4 цього Порядку, комісія вважається повноважною, якщо її кількісний склад становить не менше шести осіб (без урахування рівної кількості).
3.13. Голова обласної ради у розпорядженні щодо створення конкурсної комісії затверджує голову конкурсної комісії та її секретаря.
Секретар конкурсної комісії призначається з представників Управління, не є її членом та бере участь у засіданнях конкурсної комісії без права голосу.
3.14. Голова конкурсної комісії:
- здійснює керівництво діяльністю конкурсної комісії, визначає порядок її роботи;
- головує на засіданнях конкурсної комісії;
- організовує і контролює виконання покладених на конкурсну комісію завдань.
3.15. Секретар конкурсної комісії забезпечує:
- ведення та оформлення протоколів засідань конкурсної комісії;
- підготовку проєкту порядку денного засідання та надсилання його членам конкурсної комісії;
- за дорученням голови конкурсної комісії виконує іншу організаційну роботу.
У разі відсутності на засіданні голови або секретаря конкурсної комісії їхні обов’язки виконує один із членів конкурсної комісії, обраний на її засіданні.
3.16. Формою роботи конкурсної комісії є засідання. Засідання конкурсної комісії є правоможним у разі участі в ньому не менш як двох третин її складу.
3.17. Засідання конкурсної комісії проводяться у приміщенні Ради.
3.18. Рішення конкурсної комісії приймаються шляхом відкритого поіменного голосування. Пропозиція про включення питання до порядку денного може бути поставлена на голосування на вимогу будь-якого члена конкурсної комісії.
3.19. Рішення конкурсної комісії приймаються більшістю голосів її членів, присутніх на засіданні.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні конкурсної комісії.
Рішення оформлюється протоколом не пізніше наступного робочого дня після проведення засідання та підписується усіма присутніми на засіданні членами конкурсної комісії.
Члени конкурсної комісії шляхом відкритого поіменного голосування можуть надати повноваження голові конкурсної комісії підписувати робочі протоколи конкурсної комісії.
Кожен член конкурсної комісії має право додати до протоколу окрему думку щодо змісту та обставин засідання конкурсної комісії не пізніше наступного дня після ознайомлення з протоколом. Надана окрема думка до протоколу засідання конкурсної комісії є невід’ємною частиною такого протоколу.
Конкурсна комісія оприлюднює на офіційному вебсайті Ради результати засідань конкурсної комісії не пізніше наступного робочого дня після підписання протоколу.
3.20. Конкурсна комісія:
- оприлюднює оголошення про проведення конкурсу;
- встановлює вимоги до претендентів із урахуванням установлених чинним законодавством України вимог;
- встановлює вимоги до конкурсних пропозицій;
- оприлюднює результати засідань конкурсної комісії та результати конкурсу;
- перевіряє документи, подані претендентами щодо відповідності установленим вимогам;
- приймає рішення про допуск претендентів до конкурсу або відхилення їх кандидатур;
- забезпечує відкритість конкурсу;
- оцінює професійний досвід, знання, якості та конкурсні пропозиції учасників конкурсу;
- відбирає шляхом голосування з числа учасників одного кандидата на посаду керівника медичного закладу, оформлює відповідне рішення конкурсної комісії та вносить подання голові обласної ради щодо призначення такого кандидата на посаду керівника медичного закладу;
- здійснює інші повноваження, передбачені цим Порядком.
РОЗДІЛ ІV
ПІДГОТОВКА ДО ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ
4.1. Комісія протягом трьох днів (не пізніше) після формування її складу проводить своє перше засідання, за результатами якого оприлюднює на офіційному вебсайті Ради оголошення про проведення конкурсу.
4.2. На першому засіданні конкурсна комісія розглядає такі питання:
- правові підстави проведення конкурсу;
- найменування, юридичне та фактичне місцезнаходження медичного закладу, основні напрями його діяльності, з дотриманням вимог законодавства про інформацію з обмеженим доступом, статут, структуру медичного закладу, а також кошторисні призначення для фінансового забезпечення діяльності медичного закладу;
- дата початку, кінцевий строк і адреса приймання документів для участі в конкурсі;
- номер телефону та адреса електронної пошти для довідок;
- перелік документів, що подаються претендентом для участі в конкурсі;
- вимоги до претендента та конкурсної пропозиції;
- умови оплати праці керівника медичного закладу із зазначенням істотних умов контракту;
- дата і місце проведення другого засідання конкурсної комісії та конкурсного відбору.
4.3. Оголошення щодо початку прийняття документів від кандидатів на посаду керівника медичного закладу розміщується на офіційному вебсайті Ради, із зазначенням відомостей, визначених у пункті 4.2 цього Порядку.
4.4. Документи для участі у конкурсі приймаються у строк не менше 14 календарних днів, але не більше 30 календарних днів після дати оприлюднення оголошення на офіційному вебсайті Ради та реєструються як вхідна кореспонденція Ради.
4.5. Для участі у конкурсі особа подає особисто або надсилає поштою конкурсній комісії у визначений в оголошенні строк такі документи:
- копію паспорта громадянина України;
- письмову заяву про участь у конкурсі, із зазначенням основних мотивів для зайняття посади, за встановленою формою;
- автобіографію;
- копію (копії) документа (документів) про освіту, науковий ступінь, вчене звання, кваліфікаційну категорію, підвищення кваліфікації, які підтверджують відповідність претендента кваліфікаційним вимогам до керівника медичного закладу, а також копію трудової книжки або інших документів, що підтверджують досвід роботи;
- згоду на обробку персональних даних, за встановленою формою;
- конкурсну пропозицію обсягом не більше 15 аркушів друкованого тексту в паперовій та електронній формах;
- довідку про відсутність судимості;
- медичні довідки про стан здоров’я, щодо перебування особи на обліку у психоневрологічному та наркологічному закладах охорони здоров’я за формами, затвердженими Міністерством охорони здоров’я України;
- попередження стосовно встановлених Законом України «Про запобігання корупції» вимог та обмежень, підписане претендентом на посаду, за встановленою формою;
- заяву про відсутність у діях особи конфлікту інтересів за встановленою формою;
- підтвердження подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (відповідно до абзацу першого частини третьої статті 45 Закону України «Про запобігання корупції»).
4.6. Документи, крім заяви про участь у конкурсі, подаються запечатаними.
4.7. Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, може подавати додаткові документи стосовно досвіду роботи, професійної компетентності і репутації (характеристики, рекомендації, наукові публікації та інші).
Відповідальність за достовірність поданих документів несе претендент.
4.8. Конкурсна пропозиція може містити проєкт плану розвитку медичного закладу на середньострокову перспективу (три - п’ять років), в якому передбачаються:
- план реформування/розвитку медичного закладу протягом одного року;
- заходи з виконання завдань медичного закладу і результати аналізу можливих ризиків, пропозиції з поліпшення економічних та фінансових показників медичного закладу, підвищення ефективності його діяльності, запобігання корупції;
- пропозиції щодо залучення інвестицій для розвитку медичного закладу;
- пропозиції (відомості) щодо очікуваної динаміки поліпшення основних показників діяльності медичного закладу.
4.9. Зміст документів, поданих претендентами, не розголошується до початку другого засідання комісії, на якому проводиться їхній розгляд. Конкурсні пропозиції претендентів не розголошуються до початку їхнього заслуховування. Членам конкурсної комісії забороняється виготовляти паперові, електронні (фото) копії конкурсних пропозицій, будь-яким чином розголошувати їхній зміст.
4.10. За рішенням конкурсної комісії претендент не допускається до участі в конкурсі у разі:
- неподання ним необхідних документів;
- невідповідності його фахових та інших навичок встановленим комісією вимогам до претендентів та конкурсних пропозицій;
- наявності у претендента незнятої або непогашеної в установленому законом порядку судимості, заборони займати відповідні посади або провадити певні види діяльності;
- наявності судового рішення, яке набрало законної сили, за яким претендент визнаний винним у вчиненні корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією.
4.11. Документи, подані (надіслані) претендентами для участі у конкурсі, не розглядаються у разі:
- подання їх особисто в останній день строку після закінчення робочого часу;
- надсилання їх поштою після закінчення строку подання;
- надсилання їх поштою протягом установленого строку подання та надходження до конкурсної комісії менше ніж за три робочі дні до дати проведення засідання з розгляду заяв та доданих до них документів.
4.12. Претенденти, допущені до участі в конкурсі, є його учасниками. Про прийняте конкурсною комісією рішення претенденти та учасники повідомляються секретарем конкурсної комісії протягом трьох робочих днів із дня проведення засідання з розгляду документів.
РОЗДІЛ V
ПРОВЕДЕННЯ КОНКУРСУ, ОПРИЛЮДНЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ КОНКУРСУ
5.1. Конкурсний добір проводиться публічно. Строк проведення конкурсу визначає конкурсна комісія, але він має бути не більшим за 30 календарних днів.
Початком проведення конкурсу вважається дата, визначена на другому засіданні конкурсної комісії з розгляду заяв претендентів і доданих до них документів.
5.2. Конкурсна комісія заслуховує конкурсну пропозицію учасника конкурсу, проводить із ним співбесіду та встановлює відповідність фахових та інших навичок учасника конкурсу та його конкурсної пропозиції встановленим вимогам.
5.3. Під час прийняття рішень за результатами конкурсу конкурсна комісія враховує здатність учасників конкурсу висловлювати свої думки, уміння викладати інформацію, комунікабельність, тактовність, ділові та вольові якості, готовність брати на себе відповідальність, уміння аналізувати проблеми і налагоджувати ділові зв’язки, виявляти творчий підхід до роботи, доброчесність (у тому числі академічну), емоційну врівноваженість.
5.4. Представники засобів масової інформації, громадських організацій, які не увійшли до складу конкурсної комісії, галузевого органу управління Харківської обласної державної адміністрації та депутати обласної ради мають право бути присутніми на засіданні конкурсної комісії під час розкриття пакетів документів, поданих претендентами, їхнього розгляду, під час заслуховування конкурсних пропозицій учасників та оголошення результатів конкурсу.
Звернення від представників засобів масової інформації, громадських організацій, які не увійшли до складу конкурсної комісії, стосовно бажання бути присутнім на засіданні конкурсної комісії під час розкриття пакетів документів, поданих претендентами, їхнього розгляду, під час заслуховування конкурсних пропозицій учасників та оголошення результатів подаються на ім’я голови конкурсної комісії на електрону пошту, визначену в оголошенні про проведення конкурсу.
Голова конкурсної комісії оголошує членам конкурсної комісії перелік представників засобів масової інформації, громадських організацій, галузевого органу управління Харківської обласної державної адміністрації та депутатів обласної ради, які виявили бажання бути присутнім на засіданні конкурсної комісії.
При цьому присутнім заборонено у будь-який спосіб втручатися чи перешкоджати роботі конкурсної комісії.
5.5. Рада забезпечує ведення відеофіксацію засідання конкурсної комісії під час заслуховування конкурсних пропозицій учасників.
Відеофіксація такого засідання конкурсної комісії оприлюднюється на офіційному вебсайті Ради не пізніше наступного дня з дати проведення засідання та зберігається на відповідному вебсайті не менше одного року.
5.6. Проведення конкурсу завершується в день ухвалення конкурсною комісією рішення про затвердження його результатів.
5.7. Рада на другий день після отримання рішення конкурсної комісії щодо переможця на посаду керівника медичного закладу оприлюднює її рішення на офіційному вебсайті Ради. Окремо Рада інформує про переможця конкурсу Харківську обласну державну адміністрацію.
5.8. У разі відхилення конкурсною комісією всіх кандидатів або у разі відсутності претендентів на посаду керівника медичного закладу конкурсна комісія може прийняти рішення про повторне розміщення оголошення про проведення конкурсу відповідно до пунктів 4.3-4.12 цього Порядку та провести конкурс згідно із розділом V цього Порядку.
У разі відхилення конкурсною комісією всіх кандидатів або у разі відсутності претендентів на посаду керівника медичного закладу конкурсна комісія може прийняти рішення щодо проведення повторного конкурсу. Повторний конкурс проводиться у порядку, зазначеному у пункті 2.2 цього Порядку.
5.9. Рада призначає переможця конкурсу керівником медичного закладу протягом одного місяця із дня внесення конкурсною комісією відповідного подання. Зазначений строк може бути подовжено на період проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливого відповідального становища, та посад із підвищеним корупційним ризиком (у випадках, передбачених законодавством), інших процедур, передбачених чинним законодавством України.
Підставою для прийняття рішення (видання розпорядження) про призначення керівника медичного закладу є відповідне рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця та подання на ім’я голови обласної ради щодо призначення такого кандидата на посаду керівника медичного закладу.
5.10. Голова конкурсної комісії подає голові обласної ради рішення конкурсної комісії щодо визначення переможця та відповідне подання стосовно призначення такого кандидата на посаду керівника медичного закладу.
Управління готує проєкт рішення (розпорядження) щодо призначення особи, яка перемогла у конкурсі, на посаду керівника медичного закладу на строк, визначений рішенням конкурсної комісії.
Постійні комісії можуть визначити керівнику відмінний від визначеного у рішенні конкурсної комісії строк дії контракту.
Після прийняття обласною радою рішення про призначення особи на посаду керівника медичного закладу, Управління готує контракт, підписує його у даної особи та візує у встановленому порядку.
Після узгодження контракту, він подається на підпис голові обласної ради.
5.11. Контракт із керівником медичного закладу визначає основні вимоги, передбачені в типовій формі контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я, що діє в організаційно-правовій формі казенного або комунального некомерційного підприємства та типовій формі контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я, що діє в організаційно-правовій формі державної або комунальної установи, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 року № 792.
РОЗДІЛ VІ
ПОДОВЖЕННЯ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН ТА ЗВІЛЬНЕННЯ
КЕРІВНИКА МЕДИЧНОГО ЗАКЛАДУ
6.1. Подовження трудових відносин з керівником медичного закладу здійснюється відповідно до вимог пунктів 2.1-2.7 додатку 1 до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
6.2. Контракт із керівником медичного закладу може бути розірваний за ініціативою однієї із сторін на підставах, встановлених чинним законодавством України, а також передбачених у контракті.
При розірванні контракту на підставах, визначених у контракті, але не передбачених чинним законодавством України, звільнення проводиться згідно із пунктом 8 статті 36 Кодексу законів про працю України.
6.3. У разі закінчення строку дії контракту керівника медичного закладу в міжсесійній період, строк може бути одноразово подовжено на три місяці розпорядженням голови обласної ради.
6.4. Для розгляду питання щодо звільнення керівника із займаної посади з ініціативи керівника, необхідне звернення, із обґрунтуванням причин на ім’я голови обласної ради. До заяви щодо звільнення із займаної посади керівник додатково надає Раді інформацію стосовно особи, на яку буде покладено виконання обов’язків керівника медичного закладу та якій будуть передані документи, справи та матеріальні цінності.
6.5. Призначення (покладання обов’язків) виконуючого обов’язки керівника медичного закладу здійснюється відповідно до додатку 7 Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
6.6. Голова обласної ради направляє звернення керівника щодо звільнення із займаної посади до постійних комісій та Управління. Управління готує відповідний проєкт рішення обласної ради.
У випадку, коли звернення стосовно звільнення із займаної посади, подане керівником у міжсесійний період, потребує негайного розгляду згідно із вимогами чинного законодавства України, голова обласної ради має повноваження видати розпорядження щодо звільнення із займаної посади керівника медичного закладу.
6.7. Порядок звільнення керівника медичного закладу із займаної посади здійснюється відповідно до пунктів 3.5-3.6 додатку 1 до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення із займаної посади керівників комунальних підприємств, установ, закладів, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області.
6.8. У разі систематичного порушення трудової дисципліни, неналежного виконання своїх обов’язків до керівника медичного закладу застосовується дисциплінарне стягнення, таке як догана або звільнення.
Заступник
голови обласної ради Володимир СКОРОБАГАЧ