Проект
Додаток 1
до рішення обласної ради
бюджетам міст, районів та об’єднаних територіальних громад
на виконання доручень виборців депутатами обласної ради у 2021 році
1. Субвенція з обласного бюджету бюджетам міст, районів та об’єднаних територіальних громад на виконання доручень виборців депутатами обласної ради у 2021 році (далі – субвенція) розподіляється пропорційно до загальної кількості депутатів обласної ради за поданням депутатів обласної ради в межах річних обсягів, затверджених рішенням обласної ради про обласний бюджет на 2021 рік, і використовується за пропозиціями депутатів обласної ради.
2. Депутат обласної ради, в пріоритеті на виборчому окрузі або в разі його закріплення за рішенням фракції за відповідним містом, районом чи об’єднаною територіальною громадою (додаток 2) та в будь-якому випадку при виникненні нагальних потреб громад, визначає напрям використання коштів субвенції й надає погоджену депутатом та оформлену належним чином пропозицію з обов’язковим зазначенням кодів функціональної та економічної класифікації видатків відповідній місцевій раді (додаток 3).
3. Субвенція використовується за такими напрямами:
3.1. На проведення поточного ремонту закладів соціально-культурної сфери міст, районів та об’єднаних територіальних громад.
3.2. На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю для закладів соціально-культурної сфери міст, районів та об’єднаних територіальних громад.
3.3. На придбання медичного обладнання, медикаментів, інвентарю, матеріалів для закладів охорони здоров’я, що фінансуються з бюджетів міст, районів та об’єднаних територіальних громад.
3.4. На виготовлення проєктно-кошторисної документації, проведення капітального ремонту, реконструкції, заходів з енергозбереження закладів соціально-культурної сфери і об’єктів житлово-комунального господарства, що фінансуються з бюджетів міст, районів та об’єднаних територіальних громад.
3.5. На проведення культурно-масових, спортивних заходів та імпрез органами місцевого самоврядування та закладами соціально-культурної сфери міст, районів та об’єднаних територіальних громад.
3.6. На придбання житла в межах норм, передбачених чинним законодавством, працівникам закладів соціально-культурної сфери міст, селищ та сіл, багатодітним сім’ям, що перебувають на обліку як такі, які потребують поліпшення житлових умов.
3.7. На співфінансування проектів енергоефективності та енергозбереження серед органів самоорганізації населення, ОСББ, житлово-будівельних кооперативів Харківської області в рамках Програми стимулювання об`єднань співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельних кооперативів до впровадження енергоефективних технологій на 2016 – 2021 роки.
3.8. На проведення благоустрою населених пунктів.
3.9. На надання фінансової підтримки ветеранським організаціям міст, районів, об’єднаних територіальних громад.
3.10. На проведення заходів з енергоефективності та енергозбереження в житловому фонді області.
3.11. На придбання обладнання та предметів довгострокового користування, у т.ч. транспортних засобів, для закладів соціально-культурної сфери міст, районів та об’єднаних територіальних громад.
3.12. На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю, придбання обладнання та предметів довгострокового користування, проведення поточного та капітального ремонтів будівель, на проведення заходів з енергоефективності та енергозбереження професійно-технічним закладам освіти, що фінансуються з бюджетів місцевого самоврядування.
4. Субвенція з обласного бюджету бюджетам міст, районів та об’єднаних територіальних громад ураховується в дохідній та видатковій частинах відповідних місцевих бюджетів за відповідними кодами класифікації доходів та видатків в обсягах, затверджених в установленому порядку рішенням обласної ради про обласний бюджет на 2020 рік. Надання цієї субвенції на матеріальну допомогу здійснюється на підставі лише цього Порядку.
5. Пропозиції щодо використання вищезазначеної субвенції оформляються місцевою радою та органами виконавчої влади і надаються управлінню з питань місцевого самоврядування, розвитку громад та міжнародних зв’язків виконавчого апарату обласної ради.
6. Обласна рада на підставі отриманих пропозицій в установленому порядку та відповідно до розпису асигнувань загального та спеціального фондів обласного бюджету готує пропозиції на перерахування коштів субвенції з обласного бюджету до бюджетів міст, районів та об’єднаних територіальних громад.
7. Використання коштів субвенції на рівні місцевого бюджету здійснюється головними розпорядниками коштів, визначеними рішенням відповідної ради про місцевий бюджет, згідно з положеннями статей 22, 23 Бюджетного кодексу України.
7.1. Під час здійснення закупівлі товарів і послуг, вартість яких є меншою ніж 200 000,00 грн, а робіт – 1 500 000,00 грн, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України „Про публічні закупівлі”, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 000,00 грн та є меншою ніж 200 000,00 грн для товарів і послуг, а робіт – 1 500 000,00 грн, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 Закону України „Про публічні закупівлі”.
7.2. Якщо під час здійснення закупівлі товарів і послуг в електронній системі закупівель виникає економія бюджетних коштів, то місцеві ради можуть перерозподілити цю економію за пропозицією депутата обласної ради на інші напрями використання. При цьому подається звернення до обласної ради із оформленою належним чином пропозицією щодо використання субвенції, погодженої депутатом обласної ради.
7.3. Головні розпорядники коштів на рівні місцевого бюджету при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок цієї субвенції керуються пунктом 7.1. цього Порядку.
8. Територіальні органи Державної казначейської служби України при проведенні оплати рахунків забезпечують дотримання вимог наказу Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року № 938 „Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів” щодо здійснення контролю за відповідністю платежів взятим зобов’язанням та наявності підтвердних документів.
9. Використання субвенції за призначенням, яке не відповідає цьому Порядку, є нецільовим використанням бюджетних коштів, що тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України.
10. На підставі казначейського звіту про виконання місцевого бюджету за рік місцеві ради надають обласній раді звіт про використання субвенції (додаток 4) у двомісячний строк після завершення бюджетного періоду.
_____________________________