Рішення обласної ради
від 11 березня 2021 року № 85-VIII
(IV сесія VIII скликання)
використання субвенції з обласного бюджету бюджетам сільських, селищних, міських територіальних громад на виконання доручень виборців депутатами обласної ради
1. Цей Порядок визначає механізм використання субвенції з обласного бюджету бюджетам сільських, селищних, міських територіальних громад на виконання доручень виборців депутатами обласної ради (далі - субвенція) в рамках реалізації заходу комплексної програми «Розвиток місцевого самоврядування в Харківській області на 2017 – 2021 роки» (далі – Програма), затвердженої рішенням обласної ради від 08 грудня 2016 року № 310-VII (зі змінами).
Розподіл субвенції з обласного бюджету бюджетам сільських, селищних, міських територіальних громад на виконання доручень виборців депутатами обласної ради (далі – Розподіл субвенції) затверджується рішенням обласної ради за формою, визначеною у додатку 1 до цього Порядку.
Розподіл субвенції здійснюється пропорційно до загальної кількості депутатів обласної ради за поданням депутатів обласної ради в межах річних обсягів, затверджених рішенням обласної ради про обласний бюджет на відповідний рік, і використовується за пропозиціями депутатів обласної ради.
2. Депутат обласної ради, з урахуванням затвердженого обласною радою Розподілу субвенції у відповідному році, в пріоритеті на виборчому окрузі або, в разі його закріплення за рішенням фракції за відповідною територіальною громадою, при виникненні нагальних потреб громад, визначає напрям використання коштів субвенції й погоджує оформлену належним чином відповідною місцевою (сільською, селищною, міською) радою Пропозицію щодо використання субвенції з обласного бюджету бюджетам сільських, селищних, міських територіальних громад (далі – Пропозиція) на виконання доручень виборців депутатами обласної ради, за формою, визначеною у додатку 2 до цього Порядку.
3. Субвенція використовується визначеним головним розпорядником бюджетних коштів відповідного рівня за такими напрямами:
- придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентарю;
- на проведення культурно-масових, спортивних заходів органами місцевого самоврядування територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
- на проведення благоустрою населених пунктів відповідної територіальної громади Харківської області;
- на проведення заходів з енергоефективності та енергозбереження;
- на придбання житла в межах норм, передбачених чинним законодавством, для осіб, що перебувають на обліку як такі, що потребують поліпшення житлових умов;
- на виготовлення проєктно-кошторисної документації, проведення поточного та капітального ремонту об’єктів.
4. Субвенція враховується в дохідній та видатковій частинах відповідних місцевих бюджетів за відповідними кодами класифікації доходів та видатків у обсягах, затверджених в установленому порядку рішенням обласної ради про обласний бюджет на відповідний рік.
5. Згідно із визначеним депутатом обласної ради напрямом використання субвенції відповідною місцевою радою оформлюється Пропозиція, яка надається до управління з питань місцевого самоврядування, розвитку громад та міжнародних зв’язків виконавчого апарату обласної ради.
6. Обласна рада на підставі отриманих та узгоджених Пропозицій в установленому порядку, відповідно до розпису асигнувань загального та спеціального фондів обласного бюджету готує пропозиції на перерахування коштів субвенції з обласного бюджету до бюджетів сільських, селищних, міських територіальних громад.
7. Використання коштів субвенції на рівні місцевого бюджету здійснюється головними розпорядниками коштів, визначеними рішенням відповідної ради про місцевий бюджет, згідно з нормами статей 22, 23 Бюджетного кодексу України.
7.1. Головні розпорядники коштів та замовники при здійсненні закупівель товарів, робіт і послуг за рахунок цієї субвенції повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель та проводити закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
7.2. Якщо під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг в електронній системі закупівель виникає економія бюджетних коштів, то місцеві ради можуть перерозподілити цю економію, за погодженням з депутатом обласної ради на інші напрями використання. При цьому подається звернення до обласної ради із оформленою належним чином Пропозицією щодо використання субвенції, погодженою депутатом обласної ради.
8. Територіальні органи Державної казначейської служби України при проведенні оплати рахунків забезпечують дотримання вимог наказу Міністерства фінансів України від 23 серпня 2012 року № 938 «Про затвердження Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів» (зі змінами) щодо здійснення контролю за відповідністю платежів взятим зобов’язанням та наявністю підтвердних документів.
9. Використання субвенції за призначенням, яке не відповідає цьому Порядку, є нецільовим використанням бюджетних коштів, що тягне за собою відповідальність згідно з чинним законодавством України.
10. На підставі казначейського звіту про виконання місцевого бюджету за рік місцеві (сільські, селищні, міські) ради надають обласній раді звіт про використання субвенції за формою, визначеною у додатку 3 до цього Порядку, у двомісячний строк після завершення бюджетного періоду.
Перший заступник
голови обласної ради Альберт КОНОНЕНКО