Додаток 3
до Порядку (пункт 4.2)
ФОРМА
підсумкового звіту про виконання договору та обсяг використаних бюджетних коштів на реалізацію проєкту
______________________________________________________________
(назва інституту громадянського суспільства)
______________________________________________________________
(назва проєкту)
за _
період виконання проєкту
Проєкт реалізовувався відповідно до________________________________________________________________
(розпорядження, наказу назва організатора конкурсу) від_______________№_______«_________________»
Перелік та опис завдань, фактично виконаних у рамках проєкту та їх співвідношення із запланованими завданнями:
фактично досягнуті результативні показники виконання проєкту та їх співвідношення із запланованими результативними показниками) [1];
кількість представників цільової аудиторії проєкту, фактично охоплених в процесі виконання проєкту та її співвідношення із запланованою кількістю охоплених представників цільової аудиторії [2];
оцінка рівня заінтересованості цільової аудиторії щодо проєкту та задоволеності потреб цільової аудиторії в результаті виконання проєкту [3].
Перелік інститутів громадянського суспільства, які виступили партнерами під час реалізації проєкту (найменування, адреса, телефон, факс):
У разі невиконання проєкту частково або в повному обсязі, зазначаються причини цього:
фактори, що перешкоджали виконанню проєкту та пропозиції щодо впливу на такі фактори:
як інститут громадянського суспільства планує використовувати результати проєкту?
чи планує інститут громадянського суспільства продовження виконання проєкту? Яким чином?
Звіт про використання бюджетних асигнувань на виконання проєкту:
передбачено виділити бюджетні асигнування на виконання проєкту за КПКВК (код програмної класифікації видатків) КЕКВ (код економічної класифікації видатків): (___________) гривень.
Продовження додатка 3
виділено бюджетних асигнувань_______ (______) гривень (розподіл відкритих асигнувань від «_____»________ 20__р. №____).
№ з/п |
Статті витрат та детальні розрахунки (згідно із затвердженим кошторисом) |
Сума витрат, грн (згідно з кошторисом) |
Касові видатки (сплачено за придбані товари та надані послуги), грн |
Фактичні видатки, грн |
Зареє-стровані та несплачені фінансові зобов’я-зання, грн |
Підтверд-жуючі доку-менти* |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
Звіт про використання коштів з позабюджетних джерел на виконання проєкту:
передбачено залучити коштів з позабюджетних джерел на виконання проєкту (__________) гривень;
використано коштів з позабюджетних джерел на виконання проєкту (_________) гривень.
№ з/п |
Статті витрат та детальні розрахунки |
Сума витрат, грн (згідно із зведеним кошторисом) |
Найменування юридичної особи, прізвище, ім’я по батькові фізичної особи, кошти якої були залучені на виконання проєкту |
Касові видатки (сплачено за придбані товари та надані послуги), грн |
Фактичні видатки, грн |
Підтвер-джуючі доку-менти |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
Первинні бухгалтерські документи зберігаються в бухгалтерії інституту громадянського суспільства «______» (м.______, вул._____, буд.____офіс____).
Звіт про використання власного внеску інститутом громадянського суспільства у вигляді нематеріальних ресурсів:
№ з/п |
Назва/опис нематеріального ресурсу та спосіб його використання для виконання проєкту |
Середня ринкова вартість нематеріального ресурсу з розрахунку на звітний період та спосіб її обчислення (грн) |
Вартість фактично використаного для виконання проєкту ресурсу за звітний період (грн) |
Підтверджуючі документи |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
Продовження додатка 3
Після перевірки підсумкового звіту на рахунок інституту громадянського суспільства «_____» належить перерахувати бюджетні асигнування в сумі (____) гривень, що відповідає сумі зареєстрованих та несплачених фінансових зобов’язань.
До підсумкового звіту мають бути додані:
1. Копії підтверджуючих документів щодо використання коштів для виконання проєкту:
платіжні доручення, платіжні відомості, видаткові касові ордери, договори, акти приймання-передачі наданих послуг, накладні, авансові звіти, реєстри зобов’язань та реєстри фінансових зобов’язань.
2. Копії усіх документів, матеріалів, публікацій, у тому числі роздаткових матеріалів заходів, розроблених у рамках виконання проєкту.
3. Зразки поліграфічної, інформаційної, акцидентної продукції, розробленої у рамках виконання проєкту.
4. Копії публікацій та примірники інформаційних матеріалів, у тому числі відеозаписи телепрограм та аудіозаписи радіопрограм.
5. Копії документів, на підставі яких визначено фактично досягнуті результативні показники виконання проєкту; кількість представників цільової аудиторії проєкту, фактично охоплених в процесі виконання проєкту; рівень заінтересованості цільової аудиторії щодо проєкту та задоволеності потреб цільової аудиторії в результаті виконання проєкту.
Підсумковий звіт здав:
(Прізвище, ім’я, по батькові, телефон)
–––––––––––––––––––––––––––––––– (––––––––) «______» _____________________________20__ р.
М.П.
Підсумковий звіт прийняв:
(Прізвище, ім’я, по батькові, телефон)
–––––––––––––––––––––––––––––––– (––––––––) «______» _____________________________20__ р.
М.П.
[1] Із зазначенням використаного способу визначення (вимірювання) фактично досягнутих результативних показників.
[2] Із зазначенням способу визначення кількості таких представників цільової аудиторії.
[3] Із зазначенням використаного способу визначення (вимірювання) рівня заінтересованості цільової аудиторії та рівня задоволеності потреб цільової аудиторії.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––