ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
14 липня 2021 року № 144
Про користування печатками та штампами
обласної ради, їхнє зберігання та визнання
такими, що втратили чинність, деяких
розпоряджень голови обласної ради
У зв’язку із кадровими змінами у структурі виконавчого апарату обласної ради, з метою забезпечення збереження і законності використання печаток і штампів обласної ради:
1. Вважати відповідальними за збереження і законність використання печаток і штампів обласної ради:
1) печатки гербової (великої) |
|
Стороженко Ніну Митрофанівну, начальника управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності, головного бухгалтера виконавчого апарату обласної ради. |
|
|
|
На час її відпустки, відрядження або тимчасової втрати працездатності |
|
Ковальову Олену Михайлівну, заступника начальника управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності, начальника відділу бухгалтерського обліку та фінансів, бухгалтера виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
2) печатки “Відділ кадрової роботи та нагород” |
|
Желєзняк Ірину Миколаївну, заступника начальника відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
3) печатки гербової (малої) |
|
“-“; |
|
|
|
4) штампа “ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА” |
|
“-“; |
|
|
|
5) штампа “Копія” |
|
“-“. |
|
|
|
На час її відпустки, відрядження або тимчасової втрати працездатності |
|
Підгорну Анну Андріївну, головного спеціаліста відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
6) штампа “Згідно з оригіналом: Заступник начальника відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом” |
|
Желєзняк Ірину Миколаївну, заступника начальника відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
7) штампа “Згідно з оригіналом: Головний спеціаліст відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом” |
|
Підгорну Анну Андріївну, головного спеціаліста відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
8) печатки “Для пакетів” |
|
Федотову Марину Миколаївну, заступника начальника управління з організаційних питань діяльності ради, начальника відділу документообігу та контролю виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
9) штампа “УКРАЇНА ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА вул. Сумська, 64, м. Харків, 61002, тел.: (057) 700-40-57; факс: (057) 700-53-35 Е-mail: info@oblrada-kharkiv.gov.ua код ЄДРПОУ 24283333 від___________№___________” |
|
“-“; |
|
|
|
10) штампа “Вхідний №_______ Одержано ___________________ Харківська обласна рада” |
|
“-“; |
|
|
|
11) штампа “Підлягає поверненню в облраду” |
|
“-“; |
|
|
|
12) штампа “ВЗЯТО на КОНТРОЛЬ |
|
“-“; |
|
|
|
13) штампа “Урядова” |
|
“-“; |
|
|
|
14) штампа “Взято на контроль” |
|
“-“; |
|
|
|
15) штампа “Копія” |
|
“-“; |
|
|
|
16) печатки “Для документів |
|
“-“; |
|
|
|
17) штампа “Згідно з оригіналом Начальник відділу” |
|
“-“; |
|
|
|
18) штампа “Виготовлення ___________прим. дозволяю Начальник________________ „___”_________200__р.” |
|
“-“; |
|
|
|
19) штампа “В журналі пронумеровано і прошито _______________аркушів Начальник_____________ “___”_________200__р.” |
|
“-“; |
|
|
|
20) штампа “Для відбитку на копії топографічного плану гірничих відводів” |
|
“-“. |
|
|
|
На час її відпустки, відрядження або тимчасової втрати працездатності |
|
Рикову Світлану Володимирівну, заступника начальника відділу документообігу та контролю управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
21) штампа “Зберігати постійно” |
|
Рикову Світлану Володимирівну, заступника начальника відділу документообігу та контролю управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
22) штампа “Ф.№Р______ Оп.№_______ Од.зб.№_____” |
|
“-“; |
23) штампа “Державний архів Харківської області Ф.№Р___ Оп.№_____ од.зб.№_____” |
|
“-“; |
|
|
|
24) штампа “на______аркушах” |
|
“-“; |
|
|
|
25) штампа “В даній справі підшито і пронумеровано ________ (__________) аркушів ______________ (__________)” дата посада, прізвище |
|
“-“; |
|
|
|
26) штампа “Зберігати 75 років” |
|
“-“; |
|
|
|
27) штампа “Для службового користування” |
|
“-“; |
|
|
|
28) штампа “До справи” |
|
Кудіну Дар’ю В’ячеславівну, начальника відділу по роботі із зверненнями громадян управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
29) штампа “Контроль” |
|
“-“; |
|
|
|
30) штампа “Харківська обласна рада “__”______20__р.” |
|
“-“; |
|
|
|
31) штампа “Додаток підлягає поверненню” |
|
“-“; |
|
|
|
32) штампа “Терміново” |
|
“-“; |
|
|
|
33) штампа “Повторно” |
|
“-“; |
|
|
|
34) штампа “Особистий прийом” |
|
“-“; |
|
|
|
35) штампа “Прийнято на особистому прийомі вх. №______________ “__”_______________р.” |
|
“-“;
|
|
|
|
36) штампа “УКРАЇНА ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА Сумська, 64, м. Харків, 61002, 700-40-57, факс (057) 700-53-35 ЄДРПОУ 24283333” |
|
“-“; |
|
|
|
37) штампа “ЕЛЕКТРОННЕ ЗВЕРНЕННЯ” |
|
“-“; |
|
|
|
38) штампа “ЕЛЕКТРОННА ПЕТИЦІЯ” |
|
“-“. |
|
|
|
На час її відпустки, відрядження або тимчасової втрати працездатності |
|
Бєлко Оксану Олексіївну, головного спеціаліста відділу по роботі із зверненнями громадян управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
39) штампа “ЗАЛЕВСЬКА” |
|
Залевську Ірину Анатоліївну, заступника начальника відділу документообігу та контролю управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
40) штампа “БУДКО” |
|
Будко Олену Олексіївну, головного спеціаліста відділу документообігу та контролю управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
41) печатки “Відділ матеріально-технічного забезпечення” |
|
Свішевську Лідію Анатоліївну, начальника відділу матеріально-технічного забезпечення управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності виконавчого апарату обласної ради. |
|
|
|
На час її відпустки, відрядження або тимчасової втрати працездатності |
|
Фільову Олену Олександрівну, головного спеціаліста відділу матеріально-технічного забезпечення управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
42) штампів “Вх. №___________ “__”_______________р.” Постійна комісія Харківської обласної ради” (8 шт.)
|
|
Бондарчик Ларису Сергіївну, головного спеціаліста відділу з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
43) “-“ |
|
Боровик Ірину Іванівну, головного спеціаліста відділу з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
44) “-“ |
|
Вініченко Юліану Олександрівну, заступника начальника відділу з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
45) “-“ |
|
Каніщеву Світлану Федорівну, головного спеціаліста відділу з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
46) “-“ |
|
Яковенко Олену Валеріївну, головного спеціаліста відділу з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
47) “-“ |
|
Салюкову Світлану Іванівну, заступника начальника управління з організаційних питань діяльності ради, начальника відділу з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
48) “-“
|
|
Стороженко Марину Володимирівну, головного спеціаліста відділу з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
49) “-“ |
|
Шеремет Аллу Федорівну, головного спеціаліста відділу з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
50) штампів “Вх. №___________ ”__”_______________р.” Постійна комісія Харківської обласної ради” (7 шт.) |
|
Федотову Марину Миколаївну, заступника начальника управління з організаційних питань діяльності ради, начальника відділу документообігу та контролю виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
51) штампа “По даній відомості сплачено Гр. _________________________ _____________________________ Депоновано: Гр. ______________ _____________________________ “___” ______19___р. Касир____” |
|
Нікітіну Людмилу Леонідівну, головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та фінансів управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності виконавчого апарату обласної ради; |
|
|
|
52) штампа “СПЛАЧЕНО” “__”_______19___р” Підпис |
|
“-“; |
|
|
|
53) штампа “ОДЕРЖАНО” “__”_______19___р” Підпис |
|
“-“; |
|
|
|
54) “ПОГАШЕНО” |
|
“-“. |
|
|
|
На час її відпустки, відрядження або тимчасової втрати працездатності |
|
Красну Ольгу Павлівну, головного спеціаліста відділу бухгалтерського обліку та фінансів управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності виконавчого апарату обласної ради. |
2. Визнати такими, що втратили чинність:
- розпорядження голови обласної ради від 04 травня 2018 року № 60 “Про користування печатками та штампами обласної ради та їх зберігання”;
- розпорядження голови обласної ради від 01 липня 2020 року № 94 «Про внесення змін до розпорядження голови обласної ради від 04 травня 2018 року № 60 “Про користування печатками та штампами обласної ради та їх зберігання”».
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату обласної ради Оксану МАЛИШЕВУ.
Голова обласної ради Артур ТОВМАСЯН