ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження голови обласної ради
від 20 липня 2021 року № 155
ПЕРЕЛІК
наборів даних, що підлягають оприлюдненню та оновленню
Харківською обласною радою у формі відкритих даних
№ з/п |
Набори даних |
Відповідальний за забезпечення, підготовку, передачу (завантаження), актуальність, достовірність та оновлення відкритих даних |
Періодичність оновлення наборів відкритих даних * |
1. |
Довідник підприємств, установ (закладів) та організацій, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, із зазначенням їхніх ідентифікаційних кодів, офіційних вебсайтів, адрес електронної пошти, телефонів та адрес |
Начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
Щороку
|
2. |
Інформація про організаційну структуру обласної ради та її виконавчого апарату |
Начальник відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
3. |
Звіти, у тому числі щодо задоволення запитів на інформацію |
Начальник відділу по роботі із зверненнями громадян управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради |
Щороку
|
4. |
Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником |
Начальник управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
Щороку
|
5. |
Реєстр наборів даних, що перебувають у володінні розпорядника інформації |
Начальник управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
6. |
Нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником інформації, проєкти нормативно-правових актів, інформація, визначена законодавством про засади регуляторної політики |
Начальник управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; начальник відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради
|
Щоквартально |
7. |
Інформація про нормативно-правові засади діяльності |
Начальник управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
8. |
Фінансова звітність суб’єктів господарювання комунального сектору економіки |
Начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
Щоквартально |
9. |
Перелік регуляторних актів, із зазначенням дати набрання чинності, строку проведення базового, повторного та періодичного відстеження їхньої результативності та інформації про джерело їх оприлюднення |
Начальник управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради; начальник управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
Щороку
|
10. |
План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів із зазначенням видів і назв проектів, цілей їх прийняття, строків підготовки проектів, найменування органів і підрозділів, відповідальних за розроблення проектів, дати їх внесення на розгляд регуляторного органу та посилання на джерело оприлюднення |
Начальник управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
Щороку
|
11. |
Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду |
Начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
12. |
Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств |
Начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
13. |
Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях обласної ради |
Начальник управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
У день голосування |
14. |
Дані про депутатів обласної ради, у тому числі контактні дані та графіки прийому |
Начальник управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
Щороку
|
15. |
Дані про електронні петиції, у тому числі про осіб, що їх підписали, та результати розгляду |
Начальник відділу по роботі із зверненнями громадян управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради; начальник відділу по роботі з громадськістю та ЗМІ управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради |
Щороку
|
16. |
Начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
Щомісячно |
|
17. |
Фінансова звітність виконавчого апарату Харківської обласної ради |
Начальник управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності, головний бухгалтер виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
18. |
Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм |
Начальник управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
19. |
Начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
|
20. |
Начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
|
21. |
Начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
|
22. |
Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) |
Начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
23. |
Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я |
Начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
Щороку |
* У разі внесення змін до наборів даних позапланово, набори даних оновлюються упродовж трьох робочих днів з моменту внесення таких змін.
Керуючий справами
виконавчого апарату обласної ради Оксана МАЛИШЕВА