4. Результативні показники Програми
Реалізація Програми сприятиме:
реалізації стратегічних та оперативних цілей Стратегії Харківської області на 2021–2027 роки та Плану заходів з реалізації Стратегії на 2021–2023 роки;
створенню профільних структурних підрозділів/виконавчих органів, комунальних підприємств з цифрової трансформації, введення посади CDTO в органах місцевого самоврядування області;
створенню єдиного цифрового простору Харківської області;
отриманню громадянами рівного якісного доступу до послуг у сферах освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, житлово-комунального господарства тощо;
створенню потужних інформаційних ресурсів для надання адміністративних послуг у кожній громаді області;
оптимізації роботи ЦНАП з електронними базами даних;
підвищенню якості надання адміністративних послуг населенню;
упровадженню Єдиної медичної інформаційної системи (єдиного медичного інформаційного простору), підключенню закладів охорони здоров’я до медичної інформаційної системи;
створенню умов цифрового зберігання, архівації та доступу до медичних та діагностичних даних між ключовими учасниками лікувального процесу;
розвитку телемедицини на території регіону;
впровадженню надання комплексної послуги «єМалятко» в усіх ЦНАП та пологових будинках області;
створенню єдиного освітнього інформаційного простору;
підвищенню якості впровадження електронних систем в освітньому процесі, створенню комфортних умов навчання та роботи на основі постійної взаємодії всіх учасників освітнього процесу (учнів, учителів, батьків) з використанням сучасних інформаційних електронних систем;
розбудові системи електронного управління освітою, підтриманню роботи освітнього регіонального порталу;
використанню в освітньому процесі вільного доступу е-підручників до Національної освітньої електронної платформи, що в подальшому стане одним з елементів забезпечення якісним освітнім контентом та освітніми послугами для навчання впродовж життя для здобувачів освіти області;
створенню нових сучасних ЦНАП та «Центрів Дія» в регіоні;
розвитку безпаперового документообігу в усіх органах місцевої виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з використанням електронного цифрового підпису та інших систем ідентифікації;
запровадженню комплексної системи освіти у сфері використання комп’ютерних технологій, загальних і професійних цифрових компетенцій для мешканців області;
підвищенню кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування на постійно діючих курсах, короткотермінових та онлайн-семінарах, підвищенню ефективності навчального процесу, у тому рахунку з використанням засобів дистанційної освіти;
розвитку та підтриманню захищеного регіонального дата-центру з високошвидкісними каналами передачі даних та з підтримкою безперебійної роботи регіональних інформаційних систем та ресурсів;
упровадженню типових рішень для міст, районів та ТГ області у сфері розвитку е-урядування та е-демократії, у тому числі із залученням міжнародних проєктів, з питань:
ведення реєстрів в усіх територіальних громадах;
запровадження сервісів із використанням хмарних технологій із метою скорочення витрат територіальних громад на матеріальне забезпечення (система електронного документообігу, реєстр територіальних громад, віртуальний офіс електронних послуг, платформа створення вебсайтів тощо);
організації цифрових робочих місць (не менше 3 у кожній громаді);
дотримання вимог законодавства у сфері відкритих даних та захисту інформації;
проведенню реінжинірингу послуг та переведенню їх у електронний вигляд відповідно до власних повноважень органів місцевого самоврядування;
підвищенню зручності користування та покращення доступу до інформації на вебсайтах органів місцевого самоврядування;
запровадженню GPS системи моніторингу транспорту для здійснення належного контролю за дотриманням автомобільними перевізниками умов договорів та дотримання безпечних умов перевезення пасажирів;
створенню регіонального ситуаційного центру;
забезпеченню організації поінформованості та обізнаності державних службовців, освітян, працівників соціальної, медичної, культурної сфер та громадян області з питань, пов’язаних з реалізацією державної політики у сфері цифрової трансформації, електронного урядування та електронної демократії;
покращенню організації робочих процесів структурних підрозділів обласної державної адміністрації;
розвитку ІТ-індустрії в регіоні;
підтримці стартапів та розвитку екосистеми інновацій;
розвитку міжнародного іміджу Харківської області як потужного ІТ-регіону.
За попередніми оцінками тільки за рахунок оптимізації управлінських процесів та ефективного функціонування органів влади з використанням сучасних інформаційних технологій та сервісів е-урядування можна забезпечити збільшення показників соціально-економічного розвитку області на 3–5%.
Застосування передових інноваційних технологій у рамках виконання заходів Програми дозволить забезпечити подальший розвиток цифрової економії та інформаційного суспільства у Харківській області, інтегрувати область до світового простору та прискорити сталий економічний розвиток.
5. Координація та контроль за ходом виконання Програми
Головним виконавцем та координатором Програми є Харківська обласна державна адміністрація. Поточну координацію за реалізацією Програми здійснює Департамент цифрової трансформації регіону Харківської обласної державної адміністрації.
У разі потреби будуть створюватися робочі групи з керівників та представників різних структурних підрозділів обласної державної адміністрації, обласної ради, установ і організацій, органів місцевого самоврядування, які вживатимуть спільних заходів. До виконання Програми, за необхідності, залучатимуться бізнес-асоціації, консалтингові компанії, керівники підприємств, підприємці, неурядові організації.
Харківська обласна державна адміністрація:
забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів за призначенням;
вносить пропозиції щодо змін або подовження терміну виконання заходів Програми, вирішує проблемні питання, що виникають у процесі їхньої реалізації.
Харківська обласна рада контролює виконання Програми, заслуховує звіти про виконання Програми, аналізує надану виконавцями статистичну та аналітичну інформацію.
6. Надання звітів про результати виконання Програми
З метою забезпечення контролю за ефективністю реалізації Програми Департамент цифрової трансформації регіону Харківської обласної державної адміністрації надає щоквартальні та щорічні звіти про стан її виконання та досягнуті результати до Харківської обласної ради, а також направляє обґрунтовані пропозиції щодо її коригування.
Звіти про результати виконання та стан фінансування заходів обласної програми готуються Департаментом цифрової трансформації регіону Харківської обласної державної адміністрації та подаються до обласної ради щокварталу (до 25-го числа місяця, наступного за звітним періодом).
Звіти про виконання заходів Програми за наступний звітний період надаються наростаючим підсумком з початку календарного року.
У разі потреби упродовж терміну дії Програми здійснюється її перегляд та, у разі необхідності, внесення змін до відповідних розділів Програми.
Заступник голови обласної ради Валерія МУРАЄВА