ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

08 серпня 2022 року                                                                                                            № 56

 

Про утворення комісії виконавчого апарату

обласної ради з метою перевірки невиправно

пошкоджених документів

 

Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», згідно з наказом Міністерства юстиції України від 08 квітня 2013 року № 656/5 «Про затвердження Правил роботи архівних установ України», для перевірки документів, які були невиправно пошкоджені в приміщенні обласної ради (м. Харків, вул. Сумська, 64) внаслідок воєнної агресії Російської Федерації, керуючись статтею 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

 

1.      Створити комісію виконавчого апарату обласної ради у складі:

 

Оксана МАЛИШЕВА

-

голова комісії, керуючий справами виконавчого апарату обласної ради;

 

 

 

члени комісії:

 

 

 

 

 

Ольга БОНДАРЕНКО

-

начальник управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради;

 

 

 

Ілля КРЮЧКОВ

-

в.о. начальника управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради;

 

 

 

Андрій ГНАТУШОК

-

начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради;

 

 

 

Ніна СТОРОЖЕНКО

-

начальник управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності, головний бухгалтер виконавчого апарату обласної ради;

 

 

 

Марина ФЕДОТОВА

-

заступник начальника управління з організаційних питань діяльності ради, начальник відділу документообігу та контролю виконавчого апарату обласної ради;

 

 

 

Світлана САЛЮКОВА

-

заступник начальника управління з організаційних питань діяльності ради, начальник відділу з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій виконавчого апарату обласної ради;

 

 

 

Дарʼя КУДІНА

-

начальник відділу по роботі із зверненнями громадян управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради;

 

 

 

Тетяна КІЯН

-

заступник начальника відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради;

 

 

 

Світлана РИКОВА

-

заступник начальника відділу документообігу та контролю управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради.

 

2.                       Комісії перевірити наявність та стан документів, які знаходилися у службових приміщеннях працівників виконавчого апарату обласної ради за адресою: м. Харків, вул. Сумська, 64, - скласти акт про невиправно пошкоджені справи та передати його на розгляд Експертної комісії виконавчого апарату обласної ради до 01 вересня 2022 року.

3.                       Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату обласної ради Оксану МАЛИШЕВУ.

 

 

Голова обласної ради                                                   Тетяна ЄГОРОВА-ЛУЦЕНКО