ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
08 серпня 2022 року № 55
Про внесення змін до розпорядження голови обласної ради
від 02 грудня 2008 року № 188 «Про затвердження
Положення про експертну комісію виконавчого апарату
обласної ради» (зі змінами)
Відповідно до Закону України «Про Національний архівний фонд та архівні установи», Порядку утворення та діяльності комісій з проведення експертизи цінності документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 серпня 2007 року № 1004 (зі змінами), Типового положення про експертну комісію державного органу, органу місцевого самоврядування, державного і комунального підприємства, установи та організації, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 19 червня 2013 року № 1227/5 (зі змінами), керуючись статтею 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
Внести зміни до пункту 2 розпорядження голови обласної ради від 02 грудня 2008 року № 188 «Про затвердження Положення про експертну комісію виконавчого апарату обласної ради», зі змінами, внесеними розпорядженнями голови обласної ради від 23 лютого 2009 року № 20, від 16 серпня 2010 року № 83, від 14 лютого 2011 року № 18, від 21 червня 2012 року № 82, від 25 жовтня 2013 року № 197, від 19 листопада 2014 року № 141, від 14 квітня 2015 року № 60, від 17 лютого 2016 року № 18, від 03 жовтня 2016 року № 202, від 01 листопада 2017 року № 170 та від 28 грудня 2021 року № 293, виклавши склад вищезазначеної комісії у новій редакції (додається).
Голова обласної ради Тетяна ЄГОРОВА-ЛУЦЕНКО
Додаток
до розпорядження голови
обласної ради
08 серпня 2022 року № 55
Склад
експертної комісії, утвореної розпорядженням голови обласної ради
від 02 грудня 2008 року № 188 «Про затвердження Положення
про експертну комісію виконавчого апарату обласної ради» (зі змінами)
Голова експертної комісії: |
||
МУРАЄВА Валерія Олегівна |
- |
заступник голови обласної ради |
Заступник голови експертної комісії: |
|
|
МАЛИШЕВА Оксана Василівна |
- |
керуючий справами виконавчого апарату обласної ради |
Секретар експертної комісії: |
|
|
РИКОВА Світлана Володимирівна |
- |
заступник начальника відділу документообігу та контролю управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
Члени експертної комісії: |
|
|
БОНДАРЕНКО Ольга Миколаївна |
- |
начальник управління з організаційних питань діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
ГНАТУШОК Андрій Миколайович |
- |
начальник управління з питань комунальної власності виконавчого апарату обласної ради |
КРЮЧКОВ Ілля Миколайович |
- |
начальник відділу з питань природокористування та земельних відносин управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради |
МИХАСЕНКО Любов Олександрівна |
- |
начальник відділу формування НАФ та діловодства Державного архіву Харківської області (за згодою)
|
КІЯН Тетяна Олександрівна |
- |
заступник начальника відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради |
СТОРОЖЕНКО Ніна Митрофанівна |
- |
начальник управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності, головний бухгалтер виконавчого апарату обласної ради |
ФЕДОТОВА Марина Миколаївна |
- |
заступник начальника управління з організаційних питань діяльності ради, начальник відділу документообігу та контролю виконавчого апарату обласної ради |
Керуючи справами
виконавчого апарату
обласної ради Оксана МАЛИШЕВА