№ з/п
|
Найменування заходу
|
Строк виконання
|
Відповідальні за виконання
|
Стан виконання
|
Проведення інформаційно-роз᾿яснювальної роботи
щодо заходів запобігання корупції
|
1.
|
Оформлення інформаційних локацій, із зазначенням
інформації на них щодо застосування окремих положень Закону України «Про
запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю.
|
У період дії
програми
|
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради;
Постійна комісія
обласної ради з питань антикорупційної регуляторної політики, законності,
боротьби зі злочинністю, регламенту та місцевого самоврядування;
Комісія
з оцінки корупційних ризиків у Харківській обласній раді та з підготовки проєкту Антикорупційної
програми Харківської обласної ради
|
На першому поверсі будівлі,за адресою м.Харків, вул.Сумська 64, був
розміщений інформаційний стенд, який містив відновлювану інформацію щодо
положень Закону України «Про запобігання корупції» стосовно заходів
фінансового контролю. На вебсайті обласної ради у розділі «Нормативно-правова
база» розміщено інформацію щодо питань, пов’язаних із антикорупційним
законодавством; актуальна інформація на постійній основі оприлюднювалася у
новинах, що розміщувалися на вебсайті обласної ради. Станом на
24.02.2022 року)
|
2.
|
Інформування стосовно основних положень
антикорупційного законодавства.
|
З метою підвищення знань працівників виконавчого апарату обласної
ради та депутатів обласної ради з питань антикорупційного законодавства у
звітному році було проведено низку навчальних заходів, а саме:
10 жовтня 2022 року навчальний семінар-практикум «Практика
організації кадрової та правової роботи у місцевих радах», у ході якого були
розглянуті питання антикорупційного законодавства;
18 листопада 2022 року – навчально-практичний семінар «Основні
положення законодавства України з питань запобігання корупційних
правопорушень»;
26 грудня 2022 року – навчально-практичний семінар для працівників
виконавчого апарату обласної ради «Декларування в період воєнного стану»
|
3.
|
Інформування працівників виконавчого апарату
обласної ради, на робочих нарадах, про актуальні питання щодо
запобігання і протидії корупції в Харківській обласній раді.
|
У ході робочих нарад апарату обласної ради обговорювались питання
виконання антикорупційного законодавства, зокрема щодо врегулювання конфлікту
інтересів та фінансового контролю.
|
4.
|
Надання учасникам Антикорупційної програми консультативної
допомоги, роз’яснень, інформаційних матеріалів
|
Депутатам та посадовим особам виконавчого апарату обласної ради
надавалась методична та консультативна допомога з питань дотримання вимог
антикорупційного законодавства; упродовж року проводились навчальні семінари,
індивідуальні консультації у разі необхідності та за запитом суб’єкта
декларування.
|
Забезпечення здійснення повноважень щодо запобігання
корупції
|
5.
|
Координація
та моніторинг діяльності структурних підрозділів виконавчого апарату обласної
ради в частині неухильного дотримання норм антикорупційного законодавства,
удосконалення методів та механізмів протидії корупції
|
У період дії
програми
|
Учасники
Антикорупційної програми; структурні підрозділи виконавчого апарату обласної
ради; Постійна комісія обласної ради з питань антикорупційної регуляторної
політики, законності, боротьби зі злочинністю, регламенту та місцевого
самоврядування;
Комісія
з оцінки корупційних ризиків у Харківській обласній раді та з підготовки проєкту Антикорупційної
програми Харківської обласної ради;
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Уповноваженою особою проводився інструктаж для новопризначених
працівників виконавчого апарату обласної ради щодо вимог антикорупційного
законодавства, а саме: з питань фінансового контролю, запобігання конфлікту
інтересів, обмежень, встановлених Законом України «Про запобігання корупції»,
щодо дотримання вимог Закону України «Про очищення влади». Вивчалися рішення,
розпорядження та інше.
|
Підвищення освітнього рівня (рівня обізнаності) у
сфері антикорупційного законодавства
|
6.
|
Вдосконалення знань
щодо заборон та обмежень, встановлених антикорупційним законодавством, а
також щодо відповідальності, пов’язаної з корупційними правопорушеннями
|
У період дії
програми
|
Учасники
Антикорупційної програми;структурні підрозділи виконавчого апарату обласної
ради; Постійна комісія обласної ради з питань антикорупційної регуляторної
політики, законності, боротьби зі злочинністю, регламенту та місцевого
самоврядування;
Комісія
з оцінки корупційних ризиків у Харківській обласній раді та з підготовки проєкту Антикорупційної
програми Харківської обласної ради;
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Здійснюється інформування депутатів обласної радита посадових осіб
виконавчого апарату обласної ради щодо нових вимог, змін, що внесено до
антикорупційного законодавства, методичних рекомендацій, роз’яснень з питань
запобігання корупції тощо, як шляхом надання індивідуальних консультацій, так
і шляхом проведення відповідної роз’яснювальної роботи. Актуальна інформація
розміщувалась на вебсайті обласної ради, інформаційному стенді відділу кадрів
та нагород, здійснювалось розсилання інформаційних матеріалів.
|
Контроль за дотриманням Антикорупційної програми її
учасниками
|
7.
|
Моніторинг
дотримання Антикорупційної програми та аналіз вжитих заходів щодо виконання Антикорупційної
програми
|
У період дії
програми
|
Постійна комісія
обласної ради з питань антикорупційної регуляторної політики, законності,
боротьби зі злочинністю, регламенту та місцевого самоврядування;
Комісія
з оцінки корупційних ризиків у Харківській обласній раді та з підготовки проєкту Антикорупційної
програми Харківської обласної ради;
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Заходи
антикорупційної програми перевірялись на їх ефективність. Порушень
антикорупційного законодавства протягом звітного періоду не виявлено.
|
Забезпечення ефективної системи виявлення,
запобігання та врегулювання конфлікту інтересів серед учасників
Антикорупційної програми, здійснення
контролю за дотриманням вимог законодавства щодо запобігання і врегулювання
конфлікту інтересів, а також виявлення у діяльності посадових осіб обласної
ради ризиків, сприятливих для вчинення корупційних та пов’язаних із корупцією
правопорушень
|
8.
|
Роз’яснювальна
робота щодо антикорупційного законодавства у частині, пов’язаній із
конфліктом інтересів та його врегулюванням; вдосконалення знань щодо
механізму запобігання та врегулювання конфлікту інтересів
|
У період дії
програми
|
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради;
Постійна комісія
обласної ради з питань антикорупційної регуляторної політики, законності,
боротьби зі злочинністю, регламенту та місцевого самоврядування;
Комісія
з оцінки корупційних ризиків у Харківській обласній раді та з підготовки проєкту Антикорупційної
програми Харківської обласної ради
|
Всі працівники виконавчого апарату обласної ради ознайомлені
із нормами чинного антикорупційного законодавства.
На вебсайті обласної ради протягом звітного року постійно
висвітлювалась актуальна інформація щодо вимог фінансового контролю.
З метою
підвищення знань працівників виконавчого апарату обласної ради щодо уникнення
конфлікту інтересів проводені навчальні заходи (див. «Навчальні заходи та
заходи з поширення інформації щодо програм антикорупційного спрямування»),
серед працівників розповсюджено інформаційні матеріали із рекомендаціями щодо
запобігання та врегулювання конфлікту інтересів, також надані індивідуальні
консультації.
|
Запобігання порушенням чинного законодавства при
наданні відповідей на інформаційні запити
|
9.
|
Неупереджений,
своєчасний та об’єктивний розгляд інформаційних запитів
|
У період дії
програми
|
Відділ по роботі із
зверненнями громадян управління з питань діяльності виконавчого апарату та
роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради структурні підрозділи
виконавчого апарату обласної ради;
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення діяльності
ради виконавчого апарату обласної ради
|
За звітний період
здійснювався контроль за неупередженим, своєчасним та об’єктивним розглядом
інформаційних запитів. Порушень антикорупційного законодавства виявлено не
було.
|
Підвищення ефективності використання публічних
коштів, мінімізація фінансових втрат
|
10.
|
Моніторинг
цінових пропозицій при здійсненні допорогових закупівель
|
У період дії
програми
|
Управління
бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності виконавчого
апарату обласної ради; Комісія з оцінки корупційних
ризиків у Харківській обласній раді та з підготовки проєкту
Антикорупційної програми Харківської обласної ради; Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
З
метою аналізу ситуації на ринку товарів та послуг, закупівля яких
здійснюється без застосування конкурентних процедур закупівель (відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог), переговорних процедур
закупівлі та спрощених закупівель, та забезпечення конкурентного середовища, підготовка договорів на закупівлі
здійснюється з урахуванням моніторингу інформації, розміщеної в електронній
системі закупівель, а також оперативне дослідження
в мережі «Інтернет» рівня цін на окремі товари та послуги у Харківській
області та інших регіонах України.
|
Забезпечення законності проведення закупівельних
процедур
|
11.
|
Підвищення
кваліфікації членами тендерного комітету та/або уповноваженої особи з питань закупівель
|
У період дії
програми
|
Тендерний комітет
виконавчого апарату обласної ради;
Уповноважена особа
з питань закупівель;
Управління
бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності виконавчого
апарату обласної ради;
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Відповідно до п.8 ст.11 Закону України «Про
публічні закупівлі» уповноважена особа з питань закупівель виконавчого апарату
обласної ради та особи, які виконують обов’язки уповноваженої особи на час її
відсутності з поважних причин, проходять навчання з питань організації та
здійснення публічних закупівель (шляхом проходження короткострокових курсів із отриманням
відповідного сертифікату), у тому числі дистанційно в мережі
«Інтернеті» (самостійна участь в онлайн-навчаннях, семінарах,
конференціях тощо) За звітний період отримано 2 сертифікати про проходження
зазначених короткострокових курсів.
|
Контроль за ефективністю використання майна, що
перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст
Харківської області, призначенням та звільненням керівників обласних
комунальних підприємств, установ, закладів, виконання ними умов контрактів
|
12.
|
Координація
та моніторинг діяльності керівників комунальних підприємств, закладів,
установ, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл,
селищ, міст Харківської області, в частині неухильного дотримання норм
антикорупційного законодавства, законодавства у сфері майнових та кадрових
відносин
|
У період дії
програми
|
Управління з питань
комунальної власності виконавчого апарату обласної ради; Постійна комісія
обласної ради з питань спільної власності територіальних громад області;
Комісія
з оцінки корупційних ризиків у Харківській обласній раді та з підготовки проєкту Антикорупційної
програми Харківської обласної ради;
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Проведено 2
семінари для керівників комунальних
підприємств, закладів, установ, що знаходяться у спільній власності
територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, в частині неухильного
дотримання норм антикорупційного законодавства, законодавства у сфері
майнових та кадрових відносин. З керівниками комунальних підприємств,
закладів, установ проводились співбесіди, індивідуальні консультації. Порушень
антикорупційного законодавства виявлено не було.
|
Забезпечення в межах повноважень виконання норм
Закону України «Про запобігання корупції» щодо своєчасного подання суб’єктами
декларування (учасниками Антикорупційної програми) декларацій осіб,
уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
|
13.
|
1.Оформлення інформаційних локацій із зазначенням
інформації на них щодо застосування окремих положень Закону України «Про
запобігання корупції» стосовно заходів фінансового контролю.
|
У період дії
програми
|
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради.
|
На першому поверсі будівлі,за адресою м.Харків, вул.Сумська 64, було
розміщено інформаційний стенд, з актуальною інформацією щодо положень Закону
України «Про запобігання корупції» стосовно своєчасного подання суб’єктами
декларування декларацій. На вебсайті обласної ради у розділі
«Нормативно-правова база» розміщено інформацію щодо питань, пов’язаних із
антикорупційним законодавством; актуальна інформація на постійній основі
оприлюднювалася у новинах, що розміщувалися на сайті обласної ради,
доводилося до відомому депутатів та працівників виконавчого апарата обласної
ради доступними засобами.
|
14.
|
Інформування
стосовно основних положень антикорупційного законодавства.
|
На вебсайті обласної ради у розділі «Нормативно-правова
база» було розміщено інформацію щодо основних положень антикорупційного законодавства.
Депутати обласної ради інформувались щодо рекомендацій стосовно
з основних положень
антикорупційного законодавства, також були надані індивідуальні консультації.
Під час
проведення засідань постійних комісій депутати обласної ради попереджувалися
про необхідність неухильного дотримання вимог законодавства.
|
15.
|
Надання учасникам
Антикорупційної програми консультативної допомоги щодо порядку заповнення
декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого
самоврядування, та повідомлень про суттєві зміни в майновому стані
|
03.03.2022
прийнято Закон України «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та
інших документів у період дії воєнного стану або стану війни», яким
відтерміновано строк подання фізичними особами документів, подання яких
вимагається відповідно до норм чинного законодавства в документальній та/або
електронній формі, на строк до трьох місяців після припинення чи скасування
воєнного стану або стану війни за весь період обов’язку подати документи.
|
Інформування Національного агентства з питань
запобігання корупції щодо неподання (несвоєчасного подання) декларацій
особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого
самоврядування, які є учасниками Антикорупційної програми
|
16.
|
Перевірка факту
своєчасності подання декларацій особами, уповноваженими на виконання функцій держави
або місцевого самоврядування, які є учасниками Антикорупційної програми
|
У період дії
програми
|
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
03.03.2022
прийнято Закон України «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та
інших документів у період дії воєнного стану або стану війни», яким
відтерміновано строк подання фізичними особами документів, подання яких
вимагається відповідно до норм чинного законодавства в документальній та/або
електронній формі, на строк до трьох місяців після припинення чи скасування
воєнного стану або стану війни за весь період обов’язку подати документи. Ураховуючи
строки виконання та вищезазначене, реалізація заходу триває.
|
Попередження кожного працівника про
персональну відповідальність за порушення чинного законодавства під час
роботи зі службовими документами, із зазначенням статей нормативно-правових
актів, якими така відповідальність встановлена
|
17.
|
Ознайомлення
під підпис посадових осіб місцевого самоврядування про настання
відповідальності, із зазначенням статей нормативно-правових актів, якими така
відповідальність встановлена, за порушення чинного законодавства під час
роботи зі службовими документами
|
У період дії
програми
|
Керівництво обласної ради;
керівники структурних підрозділів виконавчого
апарату обласної ради;
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Розроблено Пам’ятку
щодо відповідальності, встановленої за
порушення чинного законодавства під час роботи зі службовими документами.
З зазначеною пам’яткою ознайомлені усі посадові осіби виконавчого апарату
обласної ради
|
Виявлення у діяльності учасників програми обласної
ради ризиків, сприятливих для вчинення корупційних та пов’язаних з корупцією
правопорушень
|
18.
|
Моніторинг
дотримання Антикорупційної програми та аналіз вжитих заходів щодо виконання
Антикорупційної програми
|
У період дії
програми
|
Відділ з питань запобігання
та виявлення корупції управління правового забезпечення діяльності ради
виконавчого апарату обласної ради
|
Протягом звітного
періоду здійснювався моніторинг дотримання
Антикорупційної програми та аналіз вжитих заходів щодо їх виконання. За результатами
проведеного аналізу не було виявлено порушень антикорупційного законодавства.
|
Забезпечення дотримання
обмежень щодо використання учасниками програми службових повноважень,
одержання подарунків і неправомірної вигоди, сумісництва, суміщення з іншими
видами діяльності, обмеження спільної роботи близьких осіб, запобігання та
врегулювання конфлікту інтересів, використання засобів депутатського
реагування та отриманої інформації за зверненнями, запитами тощо, в особистих
цілях
|
19.
|
Роз’яснювальна
та попереджувальна робота, моніторинг стану
дотримання учасниками програми вимог антикорупційного законодавства щодо
обмежень сумісництва, суміщення, спільної роботи близьких осіб, отримання
подарунків та неправомірної вигоди, використання засобів депутатського
реагування та отриманої інформації за зверненнями, запитами тощо, в особистих
цілях
|
У період дії
програми
|
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
У звітному році
уповноваженою особою проводився інструктаж для новопризначених працівників
виконавчого апарату обласної ради щодо вимог антикорупційного законодавства,
а саме: з питань фінансового контролю, запобігання конфлікту інтересів,
обмежень, встановлених Законом України «Про запобігання корупції», щодо
дотримання вимог Закону України «Про очищення влади».
|
Здійснення контролю за
дотриманням учасниками програми загально етичних норм поведінки під час
виконання посадових обов’язків
|
220.
|
Роз’яснювальна
та попереджувальна робота, моніторинг стану
дотримання учасниками програми вимог антикорупційного законодавства щодо
дотримання загально-етичних норм поведінки під час виконання посадових
обов’язків
|
У період дії
програми
|
Постійна комісія обласної
ради з питань антикорупційної регуляторної політики, законності, боротьби зі
злочинністю, регламенту та місцевого самоврядування;
Комісія
з оцінки корупційних ризиків у Харківській обласній раді та з підготовки проєкту Антикорупційної
програми Харківської обласної ради;
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Проводилися
бесіди з працівниками виконавчого апарату стану дотримання учасниками
програми вимог антикорупційного законодавства щодо дотримання загально-етичних
норм поведінки під час виконання посадових обов’язків.
|
Антикорупційний контроль за
прийнятими обласною радою рішеннями
|
221.
|
Моніторинг стану виконання уповноваженими суб’єктами
рішень обласної ради в частині дотримання антикорупційного законодавства
|
У період дії
програми
|
Постійна комісія
обласної ради з питань антикорупційної регуляторної політики, законності,
боротьби зі злочинністю, регламенту та місцевого самоврядування;
Комісія
з оцінки корупційних ризиків у Харківській обласній раді та з підготовки проєкту Антикорупційної
програми Харківської обласної ради;
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Здійснено
моніторинг стану виконання уповноваженими суб’єктами 54 рішень обласної ради в частині
дотримання антикорупційного законодавства.
|
Взаємодія з підрозділами з питань запобігання та
виявлення корупції державних органів, органів місцевого самоврядування,
підприємств, установ та організацій, спеціально уповноваженими суб’єктами у
сфері протидії корупції (органами прокуратури, Національної поліції,
Національного антикорупційного бюро України, Національного агентства з питань
запобігання корупції).
|
222.
|
Забезпечення
листування, обміну інформацією, відомостями, документами з уповноваженими
суб’єктами у сфері протидії корупції, третіми особами
|
У період дії
програми
|
Постійна комісія
обласної ради з питань антикорупційної регуляторної політики, законності,
боротьби зі злочинністю, регламенту та місцевого самоврядування;
Комісія
з оцінки корупційних ризиків у Харківській обласній раді та з підготовки проєкту Антикорупційної програми
Харківської обласної ради;
Відділ з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Підготовка
відповідей на листи правоохоронних органів, співпраця щодо обміну інформацій
та досвідом із уповноваженими підрозділами з питань запобігання корупції.
Опрацьовано 13
документів.
|
Ідентифікований корупційний
ризик: Можливість прояву
недоброчесності депутатів обласної ради при здійсненні своїх повноважень
|
23
|
Складання Пам’ятки
депутатської етики
|
Протягом 2021-2023
років
|
Начальник
управління з організаційних питань діяльності ради;
начальник відділу
з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради;
голови постійних
комісій обласної ради
|
Складена Пам’ятка депутатської етики.
|
24
|
ознайомлення
депутатів обласної ради з Пам’яткою; розміщення Пам’ятки на офіційному
вебсайті обласної ради
|
На вебсайті обласної ради у розділі «Нормативно-правова
база» розміщувалася відповідна інформація щодо фінансового контролю.
|
Ідентифікований корупційний
ризик: Можливість прийняття рішень під
час обговорення та голосування чи здійснення інших повноважень в умовах
потенційного або реального конфлікту інтересів
|
25
|
При прийнятті на
роботу ознайомлення кандидатів на посади з вимогами ст. 28 ЗУ «Про
запобігання корупції» щодо реального та потенційного конфлікту інтересів,
заповнення Пам’ятки.
|
Постійно, протягом
2021-2023, під час проведення засідань постійних комісій, пленарних засідань
ради
|
Начальник відділу
з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради;
начальник відділу
кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого
апарату та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради
|
При прийнятті на
роботу усі кандидати на посади у виконавчому
апараті обласної ради ознайомлені зі спеціальними обмеженнями,
встановленими законами України «Про службу в органах місцевого
самоврядування», «Про запобігання корупції», Загальними правилами
етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого
самоврядування, затвердженими наказом Національного агентства України з
питань державної служби від 05.08.2016 No 158
|
26
|
Забезпечення аудіо-
або відеофіксації засідань комісії (за доцільності)
|
У зв’язку із прийняттям Закону України "Про організацію трудових відносин в
умовах воєнного стану" діяльність конкурсних
комісій зупинена.
|
Ідентифікований корупційний
ризик: Можливість прояву недоброчесності депутатів
обласної ради при поданні декларації особи, уповноваженої на виконання
функцій держави або місцевого самоврядування
|
27
|
Моніторинг Єдиного
державного реєстру декларацій, проведення перевірки своєчасності
подання та достовірності даних Е-декларацій депутатів, моніторинг повідомлень
про суттєві зміни в майновому стані; моніторинг Єдиного державного реєстру
юридичних осіб фізичних осіб -підприємців та громадських формувань
|
Протягом січня –
березня 2021-2023
|
Начальник відділу
з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
03.03.2022
прийнятий Закон України «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та
інших документів у період дії воєнного стану або стану війни», яким обмежено
доступ до електронного ресурсу.
|
Ідентифікований корупційний
ризик: Ризики, пов’язані з можливим виникненням
конфлікту інтересів під час участі депутатів обласної ради в конкурсних
комісіях з обрання керівників обласних закладів та установ
|
28
|
Розміщення на
офіційному вебсайті обласної ради інформації щодо проведення конкурсу з метою
уникнення конфлікту інтересів.
|
Постійно протягом
2021-2023
Перед кожним
засіданням комісії
|
Начальник
управління з питань комунальної власності,
начальник відділу
з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
На вебсайті обласної ради у розділі «Нормативно-правова
база» розміщувалася інформація щодо конфлікту інтересів, його запобігання та
врегулювання.
|
29
|
Попередження членів
конкурсної комісії про відповідальність за неповідомлення про наявність
конфлікту інтересів та прийняття рішення в умовах реального конфлікту
інтересів
|
У зв’язку із прийняттям Закону України "Про організацію трудових відносин в
умовах воєнного стану" діяльність конкурсних
комісій зупинена.
|
Ідентифікований корупційний
ризик: Недоброчесність депутатів обласної ради при
прийнятті рішень з виконання обласною радою власних повноважень, визначених ст.
43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»
|
30
|
Попередження
депутатів про відповідальність за неповідомлення про наявність конфлікту
інтересів та прийняття рішення в умовах потенційного та реального конфлікту
інтересів
|
постійно
|
Начальник відділу
з питань
запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
На вебсайті обласної ради у розділі «Нормативно-правова
база» розміщувалася інформація щодо конфлікту інтересів, його запобігання та
врегулювання.
Надавались індивідуальні консультації щодо відповідальності за неповідомлення про
наявність конфлікту інтересів та прийняття рішення в умовах потенційного та
реального конфлікту інтересів
|
Ідентифікований корупційний ризик: Ризики, пов’язані з виникненням конфлікту інтересів при
працевлаштуванні близьких осіб
|
31
|
Включення
відповідних застережень до контрактів керівників.
|
Постійно протягом
2021-2023 у разі обрання та призначен-ня осіб на посади
|
Начальник
управління з питань комунальної власності,
начальник
управління правового забезпечення діяльності ради,
керівники
структурних підрозділів;
начальник відділу з
питань запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Проведено аналіз
корупційних ризиків, пов’язаних із діяльністю керівників підприємств, установ
та закладів та напрацьовувалися пропозиції щодо включення відповідних
застережень до контрактів керівників.
|
32
|
Попередження осіб,
задіяних в процесі підготовки документів з кадрових питань
|
Особи, задіяні в процесі підготовки документів з кадрових
питань, попереджені про можливі ризики,
пов’язані з виникненням конфлікту інтересів при працевлаштуванні близьких
осіб.
|
Ідентифікований корупційний
ризик: Ризики, пов’язані з правами постійного
користування земельними ділянками, наданими комунальним підприємствам,
закладам і установам у постійне користування
|
33
|
Включення
відповідних застережень до статутів комунальних підприємств, закладів та
установ
|
Протягом 2021-2023
|
Начальник
управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату
обласної ради
|
Проведено аналіз
корупційних ризиків, пов’язаних із діяльністю керівників підприємств, установ
та закладів та напрацьовувалися пропозиції щодо включення відповідних
застережень до статутів комунальних підприємств, закладів та установ.
|
Ідентифікований корупційний
ризик: Недостатня урегульованість процедури
повідомлення про конфлікт інтересів, про наявність конфлікту інтересів
керівників структурних підрозділів виконавчого апарату обласної ради
|
34
|
Вжиття заходів щодо
запобігання конфлікту інтересів шляхом особистого спілкування відповідальних
осіб із працівниками виконавчого апарату стосовно дотримання обмежень щодо
запобігання корупції
|
Протягом 2021-2023
|
Начальник відділу
кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату
та роботи з персоналом, начальник відділу з питань запобігання та виявлення
корупції управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого
апарату обласної ради
|
Проведено індивідуальні бесіди із працівниками виконавчого апарату обласної̈ ради стосовно
спеціальних обмежень, встановлених законами України «Про службу в
органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції»,
Загальними правилами етичної поведінки державних службовців та
посадових осіб місцевого самоврядування, затверджених наказом Національного
агентства України з питань державної служби від 05.08.2016 No 158.
|
Ідентифікований корупційний
ризик: Ймовірність зловживання службовим
становищем при здійсненні повноважень щодо представництва інтересів місцевої
ради в суді
|
35
|
Забезпечення
включення до довіреностей обмеження прав представників щодо визначення,
відмови від позову, зменшення позовних вимог, примирення.
|
Протягом 2021-2023
при представ-ництві інтересів обласної ради в суді
|
Заступник
начальника управління, начальник відділу правового представництва управління
правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Обмеження прав
представників щодо визначення, відмови від позову, зменшення позовних вимог,
примирення тощо, закріплені в Положенні про управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату Харківської обласної ради.
|
36
|
Контроль
керівництва структурного підрозділу щодо результатів розгляду, подання
відзивів, апеляційних та касаційних скарг при розгляді справ у судах
|
Протягом звітного періоду здійснювався контроль щодо результатів розгляду, подання відзивів,
апеляційних та касаційних скарг при розгляді справ у судах. Порушень
антикорупційного законодавства не виявлено.
|
Ідентифікований корупційний
ризик: Ризик недоброчесної поведінки, виникнення
приватного інтересу під час проведення конкурсів на зайняття посад у
виконавчому апараті обласної ради
|
37
|
Забезпечення
включення до складу конкурсної комісії представника відділу з питань
запобігання та виявлення корупції.
|
Протягом 2021-2023
при проведен-ні конкурсів
|
Начальник відділу з
питань запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
У зв’язку із прийняттям Закону України "Про
організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" діяльність конкурсних
комісій зупинено. Реалізація
заходу триває.
|
38
|
Проведення з
членами конкурсної комісії інформаційної та роз’яснювальної роботи
|
У зв’язку із прийняттям Закону України "Про
організацію трудових відносин в умовах воєнного стану" діяльність конкурсних
комісій зупинено. Реалізація
заходу триває.
|
Ідентифікований корупційний
ризик: Ймовірність
недоброчесних дій при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг
відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі»:
1)умисне проведення
закупівлі товарів/робіт/послуг, об’єктивна потреба у яких відсутня, за
попередньої змови відповідальної особи та постачальника;
2)умисне
завищення очікуваної вартості;
3)умисне завищення
обсягів закупівлі
|
339
|
Проведення аналізу
ринку та вивчення ринку з метою обрання економічно вигіднішої пропозиції;
вибіркове складання звітів та проведення їхнього аналізу щодо ефективності
здійснення закупівель при укладанні договорів закупівлі послуг та товарів
щодо можливого необґрунтованого надання переваг окремим постачальникам
|
Протягом 2021-2023,
щокварталу
|
Начальник відділу
державних закупівель управління бухгалтерського обліку, фінансів та
господарської діяльності виконавчого апарату обласної ради
|
З
метою аналізу ситуації на ринку товарів та послуг, закупівля яких здійснюється
без застосування конкурентних процедур закупівель (відкриті торги; торги з обмеженою
участю; конкурентний діалог), переговорних процедур закупівлі та спрощених
закупівель, та забезпечення конкурентного середовища,
підготовка договорів на закупівлі здійснюється через моніторинг інформації,
розміщеної в електронній системі закупівель, а також оперативне дослідження в мережі «Інтернет» рівня цін на окремі
товари та послуги у Харківській області та інших регіонах України.
|
Ідентифікований корупційний
ризик Можливість
задоволення приватного інтересу посадовими особами під час прийняття на
роботу та організації кадрової роботи в апараті обласної ради
|
40
|
Організація
кадрової роботи відповідно до законодавства, затвердження посадових інструкцій.
Видання розпорядження про порядок преміювання, преміювання відповідно до
особистого внеску в роботу.
|
Протягом 2021-2023,
щомісяця
|
Начальник
управління бухгалтерського обліку, фінансів та господарської діяльності,
начальник відділу
кадрової роботи на нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату
та роботи з персоналом виконавчого апарату обласної ради
|
Здійснювався
контроль за виконанням приписів антикорупційного законодавства при виконанні кадрової роботи, затвердження посадових інструкцій,
видання розпоряджень про преміювання відповідно до особистого внеску в
роботу. Порядок преміювання працівників виконавчого апарату Харківської
обласної ради затверджений розпорядженням голови обласної ради від 01.06.2021
року №173-ОС.
|
Ідентифікований корупційний
ризик Дискреційні
повноваження щодо затвердження та внесення змін до штатного розпису
виконавчого апарату обласної ради
|
41
|
Письмове
обґрунтування потреби у створенні нових посад або скороченні існуючих, при
внесенні змін до структури та штатного розпису виконавчого апарату обласної
ради
|
Протягом 2021-2023
у разі внесення змін до структури та штатного розпису виконавчого апарату
обласної ради
|
Керуючий справами
виконавчого апарату обласної ради, керівники структурних підрозділів,
начальник відділу кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності
виконавчого апарату та роботи з персоналом обласної ради
|
Внесення змін до
структури та штатного розпису виконавчого апарату обласної ради у звітному
періоді не відбувалось.
|
Ідентифікований корупційний
ризик Вплив на
посадових осіб під час прийняття та оформлення документів щодо нагородження
державними та урядовими нагородами, нагородами обласної ради
|
42
|
Узгодження
кандидатів на нагородження державними та урядовими нагородами, з урахуванням
особистого внеску кандидатів у розвиток Харківщини, місцевого самоврядування,
досягнень, стажу роботи та особистих заслуг перед спільнотою. Розгляд
кандидатур на засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях ради
|
Потягом 2021-2023 з
нагоди святкуван-ня професій-них або інших свят Харківщи-ни та України
|
Керуючий справами
виконавчого апарату обласної ради,
начальник відділу
кадрової роботи та нагород управління з питань діяльності виконавчого апарату
та роботи з персоналом обласної ради
|
Узгодження кандидатів на нагородження державними та
урядовими нагородами здійснюється гласно та прозоро. Рішення приймається
обласною радою на сесіях з попереднім розглядом на засіданнях постійних
комісій.
|
Ідентифікований корупційний
ризик Недоброчесність
посадових осіб, які входять до складу тендерного комітету та/або є
уповноваженою особою з питань закупівель
|
43
|
Проведення аналізу
ринку та вивчення тендерної документації. Моніторинг та аналіз ринку товарів
та послуг на етапі підготовки через модулі системи Prozorro.
|
Протягом 2021-2023
в період дії програми
|
Начальник відділу
державних закупівель управління бухгалтерського обліку, фінансів та
господарської діяльності, начальник відділу з питань запобігання та виявлення
корупції управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого
апарату обласної ради
|
З
метою аналізу ситуації на ринку товарів та послуг, закупівля яких
здійснюється без застосування конкурентних процедур закупівель (відкриті
торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог), переговорних процедур
закупівлі та спрощених закупівель, та забезпечення конкурентного
середовища, підготовка договорів на закупівлі здійснюється з урахуванням
моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також оперативне дослідження в мережі «Інтернет» рівня цін на окремі
товари та послуги у Харківській області та інших регіонах України.
|
44
|
Попередній аналіз
та візування уповноваженою особою з питань запобігання та виявлення корупції
виконавчого апарату обласної ради проєктів договорів на закупівлю товарів,
робіт та послуг
|
За звітний період
проаналізовано та завізовано 23 проєкти
договорів на закупівлю товарів, робіт та послуг
|
Ідентифікований корупційний
ризик Можливість прояву
недоброчесності при проведенні перевірок комунальних підприємств, установ,
закладів, зокрема, надання переваг, необґрунтованих позитивних чи негативних
висновків, пов’язаних із приватним інтересом особи, яка проводить перевірку
|
45
|
Налагодження
співпраці (зв’язку) з уповноваженими підрозділів (особами) з питань
запобігання та виявлення корупції, визначеними на підприємствах, в установах,
організаціях, які перебувають у спільній власності територіальних громад сіл,
селищ, міст Харківської області та окремі повноваження з управління якими
передано обласній раді
|
Протягом 2021-2023
|
Начальник
управління з питань комунальної власності,
начальник відділу з
питань запобігання та виявлення корупції управління правового
забезпечення діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Здійснення
співбесід з уповноваженими
підрозділів (особами) з питань запобігання та виявлення корупції на
підприємствах, в установах, організаціях, які перебувають у спільній
власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області обласній
раді
|
Ідентифікований
корупційний ризик
Неналежне здійснення контролю за діяльністю обласних комунальних підприємств,
установ, закладів
|
46
|
Забезпечення
розроблення плану заходів із запобігання та виявлення корупції на
підприємствах, в установах та організаціях
|
Протягом 2021-2023,
відповідно до графіку перевірок
|
Начальник
управління з питань комунальної власності,
начальник відділу з
питань запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Надання методичних
рекомендацій щодо заходів із запобігання та виявлення корупції на
підприємствах, в установах та організаціях
|
47
|
Контроль з боку
уповноваженої особи з питань запобігання корупції
|
Протягом звітного
періоду здійснювався контроль за додержанням норм антикорупційного
законодавства обласними
комунальними підприємствами, установами, закладами у межах повноважень.
|
Ідентифікований
корупційний ризик Вплив
посадових осіб або інших осіб на членів конкурсної комісії під час проведення
конкурсу з відбору кандидатів на зайняття вакантних посад керівників
комунальних закладів
|
48
|
Попередження членів
конкурсної комісії про запобігання конфлікту інтересів та прийняття рішення в
умовах реального конфлікту інтересів
|
Протягом 2021-2023
перед проведен-ням конкурсу з відбору кандидатів на зайняття вакантних посад
керівників комуналь-них закладів
|
Начальник
управління з питань комунальної власності,
начальник відділу з
питань запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
У
зв’язку із прийняттям Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах
воєнного стану" діяльність конкурсних комісій
зупинена.
|
49
|
Посилення контролю
з боку керівництва обласної ради та відділу з питань запобігання та виявлення
корупції управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого
апарату обласної ради за процесом підготовки проєктів договорів оренди та
відчуження майна, яке перебуває у спільній власності територіальних громад
сіл, селищ та міст області.
|
Здійснено
антикорупційні експертизи та забезпечено контроль за підготовкою проектів
договорів оренди та відчуження
майна, яке перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ
та міст області.
|
Ідентифікований корупційний
ризик Приватний інтерес
посадових осіб під час вирішення питань, пов’язаних із орендою та відчуженням
комунального майна
|
50
|
Мінімізація фактів
розповсюдження інформації поштовим та електронним зв’язком та особистого
спілкування відповідальних осіб з розгляду документів, пов’язаних із орендою
та відчуженням комуналь-ного майна, з іншими особами
|
Постійно, протягом
2021-2023
|
Начальник
управління з питань комунальної власності,
начальник відділу з
питань запобігання та виявлення корупції управління правового забезпечення
діяльності ради виконавчого апарату обласної ради
|
Проведено роз’яснення
щодо мінімізації фактів розповсюдження інформації поштовим та електронним
зв’язком та особистого спілкування відповідальних осіб з розгляду документів,
пов’язаних із орендою та відчуженням комунального майна, з іншими особами.
Листування здійснюється централізовано через відділ документообігу та
контролю управління правового забеспечення виконавчого апарату Харківської
обласної ради.
|
51
|
Вжиття заходів щодо
ознайомлення посадових осіб, які здійснюють перевірку підприємств, установ,
закладів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл,
селищ, міст області, з Методичними рекомендаціями Національного агентства від
02.04.2021 № 5 «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про
запобігання корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту
інтересів, дотримання обмежень щодо запобігання корупції»
|
Ознайомлено
посадових осіб, які здійснюють перевірку підприємств, установ, закладів, що
перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст
області, з Методичними рекомендаціями Національного агентства від 02.04.2021
№ 5 «Щодо застосування окремих положень Закону України «Про апобігання
корупції» стосовно запобігання та врегулювання конфлікту інтересів,
дотримання обмежень щодо запобігання корупції»
|