Чинна редакція |
Нова редакція |
|
РОЗДІЛ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ |
||
1.1. КОМУНАЛЬНЕ
НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ
КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І. ШАПОВАЛА» є неприбутковим організаційно-методичним, консультативним та
лікувально-діагностичним
закладом охорони здоров'я - комунальним унітарним некомерційним
підприємством, що надає медичні послуги
|
1.1. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В.І. ШАПОВАЛА» є неприбутковим організаційно-методичним, консультативним та лікувально-діагностичним закладом охорони здоров'я - комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає медичні послуги високоспеціалізованої медичної допомоги будь-яким особам в порядку та на умовах, встановлених законодавством України та цим Статутом.
|
|
1.3. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В. І. ШАПОВАЛА» (далі - Центр) належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області.
|
1.3. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР УРОЛОГІЇ І НЕФРОЛОГІЇ ІМ. В. І. ШАПОВАЛА» (далі за текстом - Центр) належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області.
|
|
1.4. Органом, що здійснює управління майном Центру, є Харківська обласна рада. Галузеву політику та розвиток Центру забезпечує УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІМІНСТРАЦІЇ (далі - Управління охорони здоров'я). Повноваження Управління охорони здоров'я щодо управління діяльністю Центру визначаються відповідними рішеннями Харківської обласної ради, розпорядженнями голови Харківської обласної державної адміністрації та чинним законодавством України.
|
1.4. Органом, що здійснює управління майном Центру, є Харківська обласна рада. Галузеву політику та розвиток Центру забезпечує ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ (ВІЙСЬКОВОЇ) АДМІНІСТРАЦІЇ (далі за текстом – Департамент охорони здоров'я). Повноваження Департаменту охорони здоров’я щодо управління діяльністю Центру визначаються Положенням про Департамент охорони здоров’я, розпорядженнями голови (начальником) Харківської обласної державної (військової) адміністрації, відповідними рішеннями обласної ради та чинним законодавством України.
|
|
1.6. Юридична адреса та місцезнаходження Центру: Україна, 61037, м. Харків, проспект Московський, будинок 195.
|
1.6. Юридична адреса та місцезнаходження Центру: Україна, 61037, м. Харків, проспект Героїв Харкова, будинок 195.
|
|
1.10. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, наказами та розпорядженнями Міністерства охорони здоров'я України, рішеннями Харківської обласної ради, розпорядженнями голови Харківської обласної ради, розпорядженнями голови Харківської обласної державної адміністрації, наказами Управління охорони здоров'я, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.
|
1.10. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, постановами Верховної Ради України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства охорони здоров’я України, рішеннями Харківської обласної ради, розпорядженнями голови Харківської обласної ради, розпорядженнями голови (начальника) Харківської обласної військової (військової) адміністрації, наказами Департаменту охорони здоров’я, іншими нормативно-правовими актами, а також цим Статутом.
|
|
РОЗДІЛ II |
||
2.1. Основною метою діяльності Центру є: - надання медичних послуг населенню, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення їх здоров'я; -
надання в повному обсязі поліклінічної
консультативної та стаціонарної лікувально-діагностичної медичної допомоги
хворим з патологією сечостатевої системи, створення умов для максимального
забезпечення доступної, своєчасної, якісної та ефективної - організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров'я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування.
|
2.1. Основною метою діяльності Центру є: - надання медичних послуг населенню, спрямованих на збереження, поліпшення та відновлення їх здоров'я; - надання в повному обсязі поліклінічної консультативної та стаціонарної лікувально-діагностичної медичної допомоги хворим з патологією сечостатевої системи, створення умов для максимального забезпечення доступної, своєчасної, якісної та ефективної високоспеціалізованої медичної допомоги та створення умов, які забезпечують управління лікувально-діагностичним процесом; - організація взаємодії з іншими комунальними некомерційними підприємствами та установами охорони здоров’я (далі за текстом - заклади охорони здоров'я) з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування.
|
|
2.2. Предметом діяльності Центру є: - здійснення медичної практики; -
надання в повному обсязі -
створення -
забезпечення
дотримання наступності та послідовності у наданні медичної допомоги населенню
із закладами охорони здоров'я - здійснення організаційно-методичної роботи та координації діяльності закладів області щодо надання спеціалізованої урологічної та нефрологічної допомоги; -
моніторинг виконання та фінансового забезпечення
державних соціальних нормативів із забезпечення населення |
2.2. Предметом діяльності Центру є: - здійснення медичної практики (основна); - надання в повному обсязі на безвідплатній та відплатній основі послуг високоспеціалізованої кваліфікованої цілодобової планової, амбулаторної та ургентної стаціонарної, консультативно-діагностичної та невідкладної допомоги хворим на захворювання сечостатевої системи;
- створення умов, необхідних для забезпечення доступної та якісної медичної допомоги населенню, організації належного управління внутрішнім лікувально-діагностичним процесом та ефективного використання майна та інших ресурсів Центру; - забезпечення дотримання наступності та послідовності у наданні медичної допомоги населенню із закладами охорони здоров'я, що надають первинну, спеціалізовану та екстрену медичну допомогу (медичний маршрут пацієнта); - здійснення організаційно-методичної роботи та координації діяльності закладів охорони здоров’я області щодо надання спеціалізованої урологічної та нефрологічної допомоги; - моніторинг виконання та фінансового забезпечення державних соціальних нормативів із забезпечення населення високоспеціалізованою медичною допомогою; |
|
2.3. Центр може бути базою стажування лікарів-інтернів і клінічною базою
вищих медичних, фармацевтичних навчальних та науково-дослідних закладів
(установ) усіх рівнів акредитації |
2.3. Центр може бути базою стажування лікарів-інтернів і клінічною базою вищих медичних, фармацевтичних навчальних та науково-дослідних закладів (установ) усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти. |
|
РОЗДІЛ IV ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТОСТІ ТА ОПЛАТА МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ЦЕНТРОМ |
||
4.2. Вартість медичних послуг (медичної допомоги) Центру, наданих інвалідам в рамках індивідуальної програми реабілітації згідно з Законом України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» відшкодовуються за рахунок коштів фонду соціального захисту інвалідів.
|
4.3. Вартість медичних послуг (медичної допомоги) Центру, наданих інвалідам в рамках індивідуальної програми реабілітації згідно з Законом України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» відшкодовуються за кошти фонду соціального захисту інвалідів.
|
|
РОЗДІЛ V МАЙНО ТА КОШТИ ЦЕНТРУ |
||
5.5. Центр з дозволу Харківської обласної ради має право: списувати, передавати з балансу на баланс в межах спільної власності майно Центру та здавати в оренду вільні площі відповідно до вимог чинного законодавства України, згідно порядків, встановлених Харківською обласною радою.
|
5.5 Центр з дозволу Харківської обласної ради має право: списувати, передавати з балансу на баланс в межах спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області майно Центру та здавати в оренду вільні площі відповідно до вимог чинного законодавства України, згідно із порядків, встановлених Харківською обласною радою. |
|
5.6. Джерелами формування майна та коштів Центру |
5.6. Джерелами формування майна та коштів Центру є: ДОПОВНЕНО: - кошти отримані від Національної служби здоров’я України; - плата за оренду майна; - гуманітарна допомога, благодійні (добровільні) внески та пожертви вітчизняних та закордонних підприємств, установ, організацій, фондів, приватних осіб та іноземних осіб у вигляді грошових і матеріальних цінностей, робіт та послуг; |
|
5.11. Управління охорони здоров’я укладає з Центром договори про медичне обслуговування за рахунок коштів обласного бюджету.
|
5.10. Національна служба здоров’я України укладає з Центром договори про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій.
|
|
РОЗДІЛ VI ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЦЕНТРУ |
||
6.1. Центр має право:
|
6.1. Центр має право: ДОПОВНЕНО: - розробляти та надавати Департаменту охорони здоров’я та Харківській обласній раді пропозиції щодо удосконалення організаційної структури та функціонування Центру; - затверджувати штатний розпис за погодженням Департаменту охорони здоров’я, голови обласної ради або заступника голови обласної ради (за розподілом обов’язків); - за погодженням Харківської обласної ради та Департаменту охорони здоров’я здійснювати нове будівництво, ремонтно-будівельні (капітальний ремонт) та будівельно-монтажні роботи; - розробляти та надавати обласній раді та Департаменту охорони здоров'я пропозиції щодо удосконалення організаційної структури та функціонування Центру; - створювати структурні підрозділи Центру без права юридичної особи, виходячи з потреб населення та Центру за погодженням Департаменту охорони здоров’я; |
|
6.2. Центр зобов'язаний: - здійснювати будівництво, реконструкцію, модернізацію, капітальний ремонт основних засобів, а також забезпечувати своєчасне освоєння нових виробничих потужностей; |
6.2. Центр зобов'язаний: - здійснювати будівництво, реконструкцію, модернізацію, капітальний ремонт основних засобів (за погодженням обласної ради та Департаменту охорони здоров’я), а також забезпечувати своєчасне освоєння нових виробничих потужностей; |
|
РОЗДІЛ VII ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ |
||
7.1. Поточне керівництво (оперативне управління) Центром здійснює Генеральний директор, який
призначається на посаду за конкурсом шляхом укладання з ним контракту та
звільняється з посади рішеннями Харківської обласної ради у встановленому
порядку згідно із чинним законодавством України, та який відповідає кваліфікаційним вимогам,
встановленим Міністерством охорони здоров’я України |
7.1. Поточне керівництво (оперативне управління) Центром здійснює Генеральний директор, який призначається на посаду за конкурсом шляхом укладання з ним контракту та звільняється з посади рішеннями Харківської обласної ради у встановленому порядку згідно із чинним законодавством України, та який відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим Міністерством охорони здоров’я України.
|
|
7.2. Генеральний директор несе персональну
відповідальність за фінансово-господарську
|
7.2. Генеральний директор несе персональну відповідальність за фінансово-господарську Центру і виконання своїх функцій.
|
|
|
ДОПОВНИТИ: 7.3. За належне надання Центром медичних послуг населенню несе відповідальність медичний директор або медичний директор за розподілом обов’язків Центру.
|
|
7.3. Генеральний директор Центру: - самостійно вирішує питання діяльності Центру за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Харківської обласної ради та Управління охорони здоров’я; - організовує роботу Центра щодо надання населенню медичної допомоги, згідно з вимогами нормативно-правових актів; - несе відповідальність за формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Центра; результатів господарської діяльності Центра; виконання показників ефективності діяльності Центра, якості послуг, що надаються Центром; використання наданого на праві оперативного управління Центру майна спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області; використання доходу, отриманого в результаті діяльності Центра; - діє без довіреності від імені Центру, представляє інтереси Центру в органах державної виконавчої влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, установах та закладах, у відносинах з юридичними та фізичними особами та громадянами, судових органах; - підписує документи та видає довіреності і делегує право підпису документів іншим посадовим особам Центру; - відкриває поточні та інші рахунки в банківських установах та управлінні Державної казначейської служби України в Харківській області; - розпоряджується коштами та користується майном відповідно до чинного законодавства України; - укладає договори, які пов'язані з діяльністю Центру; - у межах своєї компетенції видає накази, розпорядження обов'язкові для виконання всіма працівниками Центру, організовує та контролює їх виконання; - затверджує нормативні документи, що регламентують порядок роботи Центру; - визначає організаційну структуру Центру, граничну чисельність працівників, розробляє штатний розпис; - вживає заходи щодо виявлення та виправлення недоліків у роботі Центру; - призначає на посаду та звільняє з посади медичного директора, заступників, головного бухгалтера, керівників структурних підрозділів та філій, інших робітників Центру, робить ротацію кадрів у відповідності до чинного законодавства України; - одержує інформацію щодо результатів інспектування і перевірок Центру, оскаржує дії посадових осіб, які здійснюють інспектування і перевірку у порядку, передбаченому чинним законодавством України; - забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації; - у строки і в порядку, встановленому чинним законодавством України, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Центр, внесення яких до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є обов’язковим; - подає в установленому порядку Харківській обласній раді квартальну, річну, фінансову та іншу звітність Центру, інформацію про рух основних засобів, звіт про оренду майна, а також інформацію про наявність вільних площ, придатних для надання в оренду; - приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Центру, а також інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Центру; дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку; - забезпечує розподіл обов’язків між медичним директором та заступниками згідно функціональних (посадових) обов’язків; - вносить подання до трудового колективу на затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку Центру; - організовує розробку та забезпечує реалізацію довгострокової стратегії розвитку Центру на основі потреб громади та ринкової ситуації; - організовує формування та моніторинг виконання операційних планів; - забезпечує виконання усіх зобов'язань перед державним та місцевим бюджетами, державними позабюджетними соціальними фондами, постачальниками, замовниками та кредиторами, а також виконання господарських і трудових договорів; - організовує роботу та ефективну взаємодію всіх структурних підрозділів, спрямовує їх діяльність на розвиток і вдосконалення з урахуванням соціальних та ринкових пріоритетів, підвищення ефективності роботи Центру охорони здоров'я, якості та конкурентоспроможності послуг, що надаються, їх відповідність до стандартів надання медичних послуг (медичної допомоги) і задоволення потреб замовників і споживачів у відповідних видах медичних послуг (медичної допомоги); - веде переговори з представниками власника Центру та замовниками щодо виконання планів та умов надання послуг (допомоги); - забезпечує залучення коштів на інвестиційні потреби Центру; - виступає наставником та забезпечує професійний розвиток працівників; - вживає заходів щодо створення безпечних і сприятливих умов праці, додержання вимог законодавства про охорону навколишнього середовища; - встановлює працівникам розміри премій, винагород, надбавок і доплат на передбачених колективним договором Центру та чинним законодавством України умовах; - вирішує інші питання, віднесені до компетенції керівника Центра згідно із чинним законодавством України, цим Статутом та укладеним контрактом.
|
7.4. Генеральний директор Центру: - діє без довіреності від імені Центру, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, судових та правоохоронних органах, інших органах, у відносинах з іншими юридичними та фізичними особами; - підписує від його імені документи та видає довіреності і делегує право підпису документів іншим посадовим особам Центру; - укладає договори, відкриває в управлінні Державної казначейської служби України в Харківській області та установах банків поточні та інші рахунки; - самостійно вирішує питання діяльності Центру за винятком тих, що віднесені законодавством та цим Статутом до компетенції Харківської обласної ради та Департаменту охорони здоров’я; - організує роботу Центру щодо надання населенню медичної допомоги (медичних послуг) згідно із вимогами нормативно-правових актів; - несе відповідальність за: формування та виконання фінансового плану і плану розвитку Центру; результатів господарської діяльності Центру; виконання показників ефективності діяльності Центру, якості послуг, що надаються Центром; використання наданого на праві оперативного управління Центру майна спільної власності територіальних громад, сіл, селищ, міст області; використання доходу, отриманого в результаті діяльності Центру; - користується майном Центру та розпоряджається коштами Центру відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту; - забезпечує ефективне використання і збереження майна, закріпленого за Центром на праві оперативного управління; - проводить планово-фінансову діяльність, у тому числі формування і використання по кошторису фондів економічного і соціального розвитку, матеріального стимулювання; - у межах своєї компетенції видає накази, дає вказівки, обов’язкові для всіх підрозділів та працівників Центру; - забезпечує контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації; - у строки і в порядку, встановленому чинним законодавством України, повідомляє відповідні органи про будь-які зміни в даних про Центр, внесення яких до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є обов’язковим; - подає в установленому порядку Харківській обласній раді та Департаменту охорони здоров’я квартальну, річну фінансову та іншу звітність Центру, інформацію про рух основних засобів, звіт про оренду майна, а також інформацію про наявність вільних площ, придатних для надання в оренду; - приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Центру, а також інші рішення, передбачені законодавством про працю в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Центру; - забезпечує раціональний добір кадрів та дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку; - створює умови підвищення фахового і кваліфікаційного рівня працівників згідно із затвердженим в установленому порядку штатним розписом; - здійснює тарифікацію посад, включених в штатний розпис та нормування праці; - затверджує штатний розпис Центру за погодженням із Департаментом охорони здоров’я та головою обласної ради, або профільним заступником голови обласною радою; - здійснює облік результатів роботи персоналу по контрольних цифрах планування; - забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України; - призначає на посаду та звільняє з посади своїх заступників, медичного директора, медичних директорів за напрямками, головного бухгалтера Центру, керівників структурних підрозділів, інших працівників Центру; - забезпечує розподіл обов’язків між заступниками, затверджує посадові інструкції всіх працівників Центру, а також вносить подання до трудового колективу про затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку; - здійснює проведення оперативних нарад зі своїми заступниками, медичним директором, медичними директорами за напрямками, завідуючими відділеннями, головною і старшими медичними сестрами; - доводить до відома працівників Центру накази, розпорядження, вказівки органів центральної виконавчої влади, Департаменту охорони здоров’я, Харківської обласної ради та інших керівних органів і забезпечує їх виконання; - забезпечує дотримання на Центром вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил щодо створення належних умов праці; - вживає заходи щодо своєчасної та в повному обсязі виплати заробітної плати, а також передбачених чинним законодавством податків, зборів та інших обов’язкових платежів; - здійснює організаційно-технічне забезпечення комісії по трудовим спорам; - здійснює контроль за дотриманням надання платних послуг Центру; - затверджує положення та порядки, що мають системний характер, зокрема: положення про преміювання працівників за підсумками роботи Центру; порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки; порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів; - вирішує інші питання, віднесені до компетенції Генерального директора Центру згідно із чинним законодавством України, цим Статутом та укладеним контрактом.
|
|
ВИКЛЮЧЕНО 7.4. Генеральний директор Центру забезпечує. |
|
|
7.10. З метою сприяння діяльності Центра можуть утворюватися Опікунська рада, до складу якої (за їхньою згодою) можуть включатися благодійники, представники громадськості та громадських об’єднань, благодійних, релігійних організацій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, волонтери та інші. Рішення про створення Опікунської ради та положення про неї затверджуються наказом керівника Центра.
|
7.9. З метою сприяння діяльності Центру можуть утворюватися Опікунська рада, до складу якої (за їхньою згодою) можуть включатися благодійники, представники громадськості та громадських об’єднань, благодійних, релігійних організацій, органів місцевого самоврядування, засобів масової інформації, волонтери та інші. Рішення про створення Опікунської ради та положення про неї затверджуються наказом Генерального директора Центра.
|
|
7.11. З метою здійснення ефективного громадського контролю за діяльністю Центру та реального забезпечення права членів територіальної громади на участь в управлінні об'єктами комунальної власності у Центрі створюється Спостережна рада, яка є громадським консультативно-дорадчим органом. Спостережна рада формується за відповідним рішенням Харківської обласної ради. Склад Спостережної ради Центру затверджується розпорядженням голови Харківської обласної ради. |
7.10. Для розгляду питання, зокрема, щодо дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення Центром, фінансово-господарської діяльності в Центрі може створюється наглядова рада з обов’язковим залученням представників громадськості (за їхньою згодою). Рішення про створення наглядової ради Центру приймає Харківська обласна рада. |
|
|
ДОПОВНЕНО: 7.11. Генеральний директор Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому чинним законодавством України порядку. |
|
7.12. У разі відсутності Генерального директора Центру або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує медичний директор чи заступник Генерального директора чи інша особа згідно із функціональними (посадовими) обов’язками.
|
7.12. На період відпустки, хвороби або відсутності з інших поважних причин, обов’язки Генерального директора виконує медичний директор або призначена ним особа, яка у повному обсязі виконує його функції та обов’язки, користується повноваженнями і правами Генерального директора, якщо останнім не установлено іншого. |
|
7.13. Структура Центру, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Центру затверджуються Генеральним директором Центру.
|
7.13. Структура Центру, порядок внутрішньої організації та сфери діяльності структурних підрозділів Центру, Положення про структурний підрозділ затверджуються Генеральним директором Центру. |
|
9.2. Центр у своїй діяльності визначає розвиток, виходячи з потреби закладів охорони здоров'я та населення в його послугах, планів Управління охорони здоров'я.
|
9.2. Центр у своїй діяльності визначає розвиток, виходячи з потреби населення, закладів охорони здоров’я в його послугах, планів Департаменту охорони здоров'я.
|
|
9.5. Рішення про використання коштів резервного фонду для покриття фінансового дефіциту Центру може бути прийняте обласною радою за поданням Управління охорони здоров'я на основі відповідної пропозиції (обґрунтуванням) Генерального директора Центру.
|
9.7. Рішення про використання коштів резервного фонду для покриття фінансового дефіциту Центру може бути прийняте тільки Харківською обласною радою за поданням Генерального директора Центру.
|
|
9.9. Центр зобов'язаний приймати та виконувати доведені до нього в установленому чинним законодавством України порядку державні замовлення та замовлення Управління охорони здоров'я, враховувати їх при формуванні фінансового плану, визначенні перспектив економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати фінансовий план (річний та з поквартальною розбивкою) на кожен наступний рік.
|
9.9. Центр зобов’язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому чинним законодавством України порядку державні замовлення та замовлення Департаменту охорони здоров’я, враховувати їх при формуванні фінансового плану, при визначенні перспектив економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати фінансовий план (річний та з поквартальною розбивкою) на кожен наступний рік. |
|
9.17. Центр самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників і затверджує штатний розпис за погодженням з Управлінням охорони здоров'я.
|
9.17. Режим роботи Центру визначає адміністрація Центру за погодженням з трудовим колективом Центру та повідомленням Департаменту охорони здоров’я та Харківської обласної ради.
|
|
9.18. У надзвичайних умовах Центр працює згідно планів цивільної оборони Центру, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, Управління охорони здоров'я. |
9.18. У надзвичайних умовах Центр працює згідно із планів цивільної оборони Центру, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, Департаменту охорони здоров’я. |
|
9.19. У надзвичайних умовах Центр працює згідно планів цивільної оборони Центру, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, Управління охорони здоров'я. |
9.19. У надзвичайних умовах Центр працює згідно планів цивільної оборони Центру, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, Департаменту охорони здоров'я. |
|
10.1.Центр щоквартально надає Харківській обласній раді та Управлінню охорони здоров'я звіт про підсумки своєї господарської некомерційної діяльності.
|
10.2. Центр щоквартально надає Харківській обласній раді та Департаменту охорони здоров'я звіт про підсумки своєї фінансово-господарської діяльності. |
|
|
ДОПОВНЕНО: 10.7. Контроль якості надання медичної допомоги хворим в Центрі здійснюється шляхом експертизи відповідності якості надання медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевим стандартам в сфері охорони здоров’я та чинним законодавством України.
|
|