ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
СТАТУТУ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «РЕГІОНАЛЬНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ “ГІППОКРАТ”»
Чинна редакція |
Нова редакція |
РОЗДІЛ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
|
|
1.4. Органом, що здійснює управління майном Центру, є Харківська обласна рада. Галузеву політику та розвиток Центру здійснює Департамент охорони здоров’я Харківської обласної державної адміністрації (далі за текстом – Департамент охорони здоров’я). Повноваження Департаменту охорони здоров’я щодо управління діяльністю Підприємства визначаються відповідними рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови Харківської обласної державної адміністрації та чинним законодавством України |
1.4. Органом, що здійснює управління майном Центру, є Харківська обласна рада. Галузеву політику та розвиток Центру здійснює Департамент охорони здоров’я Харківської обласної державної (військової) адміністрації (далі за текстом – Департамент охорони здоров’я). Повноваження Департаменту охорони здоров’я щодо управління діяльністю Підприємства визначаються відповідними рішеннями обласної ради, розпорядженнями голови (начальника) Харківської обласної державної (військової) адміністрації та чинним законодавством України.
|
1.6. Юридична адреса та місцезнаходження Підприємства: Україна, Харківська область, 61082 місто Харків, вулиця Рибалка, будинок 9. |
1.6. Місцезнаходження (юридична адреса) Центру: Україна, Харківська область, 61082 місто Харків, вулиця Бригади Хартія, будинок 9. |
1.10. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним кодексами України, законами України, постановами Кабінету Міністрів України, наказом Міністерства охорони здоров’я України, розпорядженнями голови Харківської обласної державної адміністрації, розпорядженнями голови Харківської обласної ради, рішеннями голови обласної ради, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом. |
1.10. Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним кодексами України, законами України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказом Міністерства охорони здоров’я України, розпорядженнями голови (начальника) Харківської обласної державної (військової) адміністрації, розпорядженнями голови Харківської обласної ради, рішеннями голови обласної ради, наказами Департаменту охорони здоров’я, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом. |
РОЗДІЛ II МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ
|
|
2.5. Центр може бути клінічною базою вищих медичних закладів (установ, підприємств) усіх рівнів акредитації та закладів післядипломної освіти. |
2.5. Центр може бути клінічною базою вищих медичних закладів (установ, підприємств) усіх рівнів акредитації відповідно до вимог чинного законодавства України.
|
РОЗДІЛ ІІІ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЦЕНТРУ |
|
|
3.1. Центр має право: ДОПОВНЕНО - формувати структуру та штати в межах фонду оплати праці; - розробляти та надавати Департаменту охорони здоров’я та обласній раді пропозиції щодо удосконалення організаційної структури та функціонування Центру; - розробляти та затверджувати штатний розпис за погодженням Департаменту охорони здоров’я, голови обласної ради або заступника голови обласної ради (за розподілом обов’язків); |
|
3.2. Центр зобов’язаний: ДОПОВНЕНО - забезпечувати додержання законодавства у сфері державних закупівель та антикорупційного законодавства;
|
РОЗДІЛ VІ МАЙНО ТА КОШТИ ЦЕНТРУ |
|
6.5. Центр з дозволу Харківської обласної ради має право: списувати, передавати з балансу на баланс у межах спільної власності майно Центру та здавати в оренду вільні площі відповідно до вимог чинного законодавства України, згідно порядку, встановленого Харківською обласною радою |
6.5. Центр з дозволу Харківської обласної ради має право: списувати, передавати з балансу на баланс у межах спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області майно Центру та здавати в оренду вільні площі відповідно до вимог чинного законодавства України, згідно із порядками, встановленими Харківською обласною радою |
|
6.6. Джерелами формування майна та коштів Центру є: ДОПОВНЕНО - кошти, отримані від основної (Договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій з Національною службою здоров'я України) та допоміжної діяльності;
|
РОЗДІЛ VIІ ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРОМ |
|
7.2. Директор несе персональну відповідальність за діяльність Центру відповідно до умов контракту. |
7.2. Директор несе персональну відповідальність за фінансово-господарську діяльність Центру і виконання своїх функцій. |
7.3. Відповідальним за належне надання Центром лікувальних послуг населенню є Директор або заступник Директора (медичний директор) за розподілом обов’язків Центру. |
7.3. За належне надання Центром медичних послуг (медичної допомоги) відповідає заступник Директора за розподілом обов’язків або медичний директор (медичні директори за лікувальними напрямками). |
7.4. Директор Центру: - приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи працівників Центру, а також рішення, передбачені трудовим законодавством; - призначає на посаду та звільніє з посади своїх заступників, медичного директора і головного бухгалтера Центру; - призначає на посади та звільніє керівників структурних підрозділів, інших працівників; - затверджує штатний розпис Центру та встановлює розміри посадових окладів працівників Центру; |
7.4. Директор Центру: - приймає рішення про призначення на посаду та звільнення з посади своїх заступників, медичного директора (медичних директорів за лікувальними напрямками), головного бухгалтера Центру, керівників структурних підрозділів, інших працівників Центру, а також інші рішення, передбачені чинним законодавством України про працю в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Центру; - затверджує штатний розпис Центру за погодженням із Департаментом охорони здоров’я та головою або заступником голови Харківської обласної ради (за розподілом обов’язків);
|
|
7.5. Директор Центру забезпечує ДОПОВНЕНО: - проведення господарської некомерційної діяльності, у тому числі своєчасне матеріально-технічне постачання, оснащення сучасною апаратурою, своєчасне проведення поточного капітального ремонту основних фондів у встановлені терміни; - проведення планово-фінансової діяльності, формування і використання по кошторису фондів економічного і соціального розвитку, матеріального стимулювання; - ведення затвердженої медичної документації, представлення оперативної інформації, затвердженою статистичною звітністю; - ефективне використання та збереження закріпленого за Центром на праві оперативного управління майна; - контроль за веденням та зберіганням медичної та іншої документації; - проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України; - облік результатів роботи персоналу по контрольних цифрах планування; - внесення подання до трудового колективу про затвердження Правил внутрішнього трудового розпорядку Центру; - дотримання в Центрі вимог законодавства про охорону праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм і правил, створення належних умов праці; - затвердження положення про структурні підрозділи Центру, інші положення та порядки, що мають системний характер, зокрема: - положення про преміювання працівників за підсумками роботи Центру; порядок надходження і використання коштів, отриманих як благодійні внески, гранти та дарунки; порядок приймання, зберігання, відпуску та обліку лікарських засобів та медичних виробів; затвердження інструкції з діловодства, посадових інструкцій працівників Центру. |
|
ДОПОВНЕНО: 7.8. Директор Центру, у разі наявності відповідної освіти та кваліфікації, може здійснювати медичну практику в Центрі за погодженням із головою обласної ради або заступника голови обласної ради (за розподілом обов’язків). 7.10. За неналежне надання Центром медичних послуг (медичної допомоги) несе відповідальність медичний директор (медичні директори за лікувальними напрямками). Медичний директор (медичні директори за лікувальними напрямками) призначається (призначаються) на посаду та звільняється (звільняються) з посади наказом Директора Центру. Права та обов’язки медичного директора (медичних директорів за лікувальними напрямками) визначаються у посадовій інструкції. 7.11. Медичний директор (медичний директор за лікувальним напрямком, визначений наказом Директора) є керівником медичної служби цивільної оборони Центру. Медичний директор (медичний директор за лікувальним напрямком, визначений наказом Директора) призначає та затверджує склад Медичної ради Центру. 7.14. Директор Центру та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення і достовірність обліку та статистичної звітності у встановленому чинним законодавством України порядку. 7.16. Директор Центру є керівником трудового колективу, який забезпечує функціонування структурних підрозділів (філій), а також взаємодію з первинною профспілковою організацією Центру. |
7.6. З метою дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог законодавства при здійсненні медичного обслуговування населення, фінансово-господарської діяльності в Центрі створюється Спостережна рада. Рішення про створення Спостережної ради та положення про неї затверджується обласною радою. Склад Спостережної ради Центру затверджується розпорядженням голови обласної ради. |
7.13. Для розгляду питання, зокрема, щодо дотримання прав та забезпечення безпеки пацієнтів, додержання вимог чинного законодавства України при здійсненні медичного обслуговування населення Центром, фінансово-господарської діяльності в Центрі створюється Наглядова рада. Рішення про створення Наглядової ради Центру приймає Харківська обласна рада.
|
7.7. У разі відсутності Директора або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, обов’язки виконує заступник Директора чи інша особа згідно із функціональними (посадовими) обов’язками. |
7.15. У разі відсутності Директора Центру або неможливості виконувати свої обов’язки з інших причин, його обов’язки можуть виконувати заступник директора або медичний директор (медичний директор за лікувальним напрямком) чи інша особа згідно із функціональними (посадовими) обов’язками або за наказом Директора Центру. |
РОЗДІЛ ІX фінансово-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРУ |
|
|
ДОПОВНЕНО: 9.18. Режим роботи Центру визначає адміністрація Центру за погодженням з трудовим колективом Центру та повідомленням Департаменту охорони здоров’я та обласної ради. |
РОЗДІЛ Х ЗВІТНІСТЬ ТА ПЕРЕВІРКА ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ |
|
|
ДОПОВНЕНО: 10.7. Контроль якості надання медичної допомоги хворим в Центрі здійснюється шляхом експертизи відповідності якості надання медичної допомоги міжнародним принципам доказової медицини, вимогам галузевим стандартам в сфері охорони здоров’я та чинним законодавством України. |