ЗАТВЕРДЖЕНО:
Рішення Харківської обласної ради

                                                                     від _________ 2024 року № _____-VIII

 

 

 

 

 

 

ПОГОДЖУЮ:
Начальник Управління у справах   молоді та спорту Харківської

обласної державної (військової)

адміністрації

__________ Костянтин АНАНЧЕНКО

 

 

 

С  Т  А  Т  У  Т

 

КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА «ЦЕНТР БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

(нова редакція)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

м. Харків

2024 рік

РОЗДІЛ І

 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

1.1. Цей Статут визначає юридичний статус, предмет діяльності та основні завдання КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ЦЕНТР БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

1.2. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ЦЕНТР БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ є закладом спеціалізованої позашкільної освіти спортивного профілю - закладом фізичної культури і спорту, який забезпечує розвиток здібностей вихованців в обраному виді спорту, визнаному в Україні, створює необхідні умови для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортсменів для резервного спорту.

1.3. Відповідно до рішення Харківської обласної ради від 01 червня 2023 року № 617-VIII “Про прийняття у спільну власність територіальних громад сіл, селищ, міст  Харківської області ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ «ХЗТД» КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ЦЕНТР БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ перейменований із ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ СПОРТИВНОЇ ШКОЛИ «ХЗТД» та є правонаступником усього його майна, прав та обов’язків.

1.4. КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ЦЕНТР БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі за текстом – ДЮСШ) перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області.

1.5. Органом, що здійснює управління майном ДЮСШ, є Харківська обласна рада. Галузеву політику та розвиток ДЮСШ забезпечує УПРАВЛІННЯ У СПРАВАХ МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ (ВІЙСЬКОВОЇ) АДМІНІСТРАЦІЇ (далі за текстом – Управління). Повноваження Управління щодо управління діяльністю ДЮСШ визначаються Положенням про Управління, відповідними рішеннями Харківської обласної ради, розпорядженнями голови Харківської обласної державної (військової) адміністрації та чинним законодавством України.

1.6. Повне найменування ДЮСШ: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ЦЕНТР БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Скорочене найменування: КЗ «ДЮСШ ЦЕНТР БОЙОВИХ МИСТЕЦТВ» ХОР.

1.7. Місцезнаходження (юридична адреса) ДЮСШ: Україна, Харківська область, 61012 місто Харків, вулиця Зброярська, будинок 3, офіс 16.

1.8. ДЮСШ є юридичною особою і здійснює діяльність, передбачену цим Статутом. ДЮСШ набуває права юридичної особи з дня його державної реєстрації у встановленому чинним законодавством України порядку.

1.9. ДЮСШ має відокремлене майно, яке закріплене за ним на праві оперативного управління, самостійний баланс, розрахункові (поточні) рахунки в установах банків та територіальному відділенні Державної казначейської служби України в Харківській області, печатку зі своїм найменуванням, штампи, бланки, іншу атрибутику та символіку, зразки якої реєструються у встановленому порядку на території України, якщо це не заборонено законодавством України.

1.10.        ДЮСШ має право від свого імені укладати договори (контракти), набувати майнові та особисті немайнові права, бути позивачем і відповідачем в судах загальної юрисдикції.

1.11.        Категорія ДЮСШ надається у порядку, встановленому Міністерством молоді та спорту України, яка підтверджується відповідним свідоцтвом.

1.12.        ДЮСШ є неприбутковим закладом у сфері фізичної культури та спорту та немає на меті отримання прибутків (доходів). ДЮСШ внесений до реєстру неприбуткових установ та організацій у порядку, визначеному чинним законодавством України.

1.13.        ДЮСШ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, актами Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами та розпорядженнями Кабінету Міністрів України, наказами Міністерства молоді та спорту України, Міністерства освіти і науки України, рішеннями Харківської обласної ради, розпорядженнями голови Харківської обласної ради, розпорядженнями голови Харківської обласної державної (військової) адміністрації, наказами Управління, іншими нормативно-правовими актами та цим Статутом.

 

РОЗДІЛ ІІ

ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ДЮСШ

 

2.1. Основним завданням ДЮСШ є задоволення потреб дітей та молоді у розвитку фізичних якостей, відповідно до їх задатків засобами фізичної культури і спорту, забезпечення розвитку здібностей вихованців в обраному виді спорту, що в установленому порядку визнано в Україні, створення необхідних умов для гармонійного виховання, фізичного розвитку, повноцінного оздоровлення, змістовного відпочинку і дозвілля дітей та молоді, самореалізації, набуття навичок здорового способу життя, підготовки спортивного резерву для збірних команд України.

2.2.    Завданнями ДЮСШ є:

-    освіта у сфері спорту та відпочинку;

-    функціювання спортивних споруд;

-    діяльність у сфері спорту;

-    організування інших видів відпочинку та розваг;

-    діяльність із забезпечення фізичного комфорту;

-    формування гармонійно розвинутого молодого покоління;

-    розвиток здібностей дітей та підлітків в обраному виді спорту;

-    проведення роботи з військово-патріотичного виховання;

-    зміцнення здоров’я дітей та підлітків засобами фізичної культури і спорту;

-    забезпечення спортивної підготовки дітей, підлітків та молоді з відповідних видів спорту;

-    надання дітям та підліткам рівних умов для зарахування та навчання, а тим, що мають перспективи для спорту вищих досягнень – необхідні умови для спортивного удосконалення;

-    підготовка спортсменів високих розрядів та резерву для збірних команд Харківської області та України;

-    комплектування та забезпечення підготовки збірних команд вихованців до Всеукраїнських та міжнародних змагань з окремих видів спорту;

-    проведення спортивно-масової роботи із вихованцями ДЮСШ;

-    проведення методичної роботи з тренерами-викладачами ДЮСШ;

-    методичне забезпечення діяльності у напрямку покращання якості проведення навчально-тренувального процесу тренерами-викладачами ДЮСШ.

2.3.    Предметом діяльності ДЮСШ є:

-    проведення навчально-тренувальної роботи, яка розподіляється на групові навчально-тренувальні заняття, тренування за індивідуальними планами, виховні заходи, навчально-тренувальні заходи, медико-відновлювальні заходи, навчально-тренувальні збори, спортивно-оздоровчі заходи, практику суддівства спортивних змагань;

-    проведення спортивної роботи, спрямованої на участь вихованців ДЮСШ у спортивних змаганнях різного рангу;

-    проведення фізкультурно-просвітницької роботи серед населення, дітей та молоді;

-    ведення затвердженої документації, складання і надання оперативної інформації та статистичної звітності;

-    забезпечення функціонування ДЮСШ, придбання необхідного інвентарю, обладнання в межах фінансування;

-    взаємодія та співпраця з вищими навчальними закладами, науково-дослідними інститутами з підготовці та підвищення кваліфікації тренерських кадрів, що здійснюються на договірних засадах;

-    формування сучасної матеріально-технічної бази, створення сприятливих умов для висококваліфікованої праці і повноцінного відпочинку працівників ДЮСШ;

-    здійснення інших видів діяльності, якщо вони не суперечать меті діяльності ДЮСШ за умов та при необхідності відповідних дозволів та ліцензій.

2.4.     Окремими видами діяльності, передбаченими чинним законодавством України, ДЮСШ має право займатися тільки при наявності спеціального дозволу (ліцензії), одержаного у порядку, передбаченому чинним законодавством України.

 

РОЗДІЛ ІІІ

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ДЮСШ

 

3.1. ДЮСШ здійснює навчально-виховну, фізкультурно-оздоровчу, спортивну, організаційно-методичну роботу та забезпечує навчально-тренувальний процес спортсменів відповідно до чинного законодавства України.

3.2. ДЮСШ має право:

-    розпоряджатися коштами, одержаними від фінансово-господарської та іншої діяльності;

-    модернізувати, за наявності коштів, власну матеріально-технічну базу;

-    орендувати спортивну базу у разі відсутності власної спортивної бази;

-    користуватися в установленому порядку безоплатно земельними ділянками, на яких розташована ДЮСШ;

-    володіти, користуватися і розпоряджатися майном відповідно до законодавства та статуту ДЮСШ;

-    надавати платні послуги та здійснювати інші види діяльності, що не заборонені чинним законодавством України;

-    вносити Управлінню пропозиції щодо обсягів необхідного фінансування для діяльності та розвитку ДЮСШ;

-    визначати структуру ДЮСШ за погодженням із Управлінням з подальшим повідомленням Харківської обласної ради;

-    вносити зміни у спортивну спеціалізацію в межах визначеної планом кількості навчальних груп з причин економії коштів, матеріальних ресурсів та наявності спортивної бази відповідно до вимог чинного законодавства України за погодженням з Управлінням;

-    укладати договори з підприємствами, установами, організаціями на отримання необхідних послуг і робіт;

-    відряджати спортсменів та тренерів-викладачів на спортивні заходи в межах України, що здійснюються відповідно до чинного законодавства України;

-    звертатися у порядку, встановленому законодавством України, до центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а також підприємств і організацій незалежно від форм власності та підпорядкування, для отримання інформації та матеріалів, необхідних для виконання покладених завдань;

-    забезпечувати захист соціальних прав, законних інтересів працівників та вихованців ДЮСШ;

-    здійснювати методичну, інформаційну та організаційну роботу та обмінюватися фаховою інформацією та методичними розробками;

-    вільно поширювати інформацію про свою діяльність, пропагувати свою мету;

-    одержувати у порядку, визначеному чинним законодавством України, публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації;

-    готувати документи, надавати інформацію для проведення атестації ДЮСШ;

-    проводити самостійно та/або разом з іншими організаціями, відповідно до вимог чинного законодавства України, навчально-тренувальні збори для підготовки команд, спортсменів до місцевих, обласних, всеукраїнських, міжнародних змагань та організовувати спортивно-оздоровчі табори із забезпеченням вихованців харчуванням, фармакологічними медико-відновлювальними засобами, білково-глюкозними препаратами, спортивною екіпіровкою та інвентарем, необхідними транспортними засобами і пально-мастильними матеріалами до них для запровадження і забезпечення безпеки спортсменів під час навчально-тренувального процесу відповідно до порядку та норм, встановлених чинним законодавством України;

-    організовувати участь команд і окремих вихованців ДЮСШ шляхом обміну спортивними делегаціями у закордонних змаганнях та заходах, запрошувати закордонні команди і окремих вихованців для участі у змаганнях і заходах, які проводяться ДЮСШ та закордонними організаціями;

-    підвищувати кваліфікацію тренерського складу за кошти ДЮСШ шляхом проведення семінарів, науково-методичних конференцій, навчально-тренувальних зборів та змагань, а також шляхом делегуванням для участі в семінарах, конференціях;

-    здійснювати придбання товарів (робіт, послуг) у підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності та підпорядкування, а також у фізичних осіб відповідно до чинного законодавства України;

-    здійснювати міжнародне співробітництво та зовнішньоекономічну діяльність;

-    використовувати власну символіку;

-    виконувати інші функції відповідно до чинного законодавства України та Статуту ДЮСШ.

3.3. ДЮСШ зобов’язаний:

-    забезпечувати своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно із чинним законодавством України;

-    створювати належні умови для високопродуктивної праці, забезпечувати додержання законодавства про працю, правил та норм охорони праці, техніки безпеки, соціального страхування;

-    здійснювати заходи щодо вдосконалення організації заробітної плати працівників з метою посилення їх матеріальної зацікавленості як в результатах особистої праці, так і в загальних підсумках роботи ДЮСШ, забезпечувати економне і раціональне використання фонду споживання і своєчасні розрахунки з працівниками ДЮСШ;

-    виконувати норми і вимоги щодо охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання і відтворення природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки;

-    здійснювати бухгалтерський оперативний облік та статистичну звітність згідно із чинним законодавством України;

-    забезпечувати безпеку роботи, дотримання санітарно-гігієнічних норм і вимог по захисту працівників ДЮСШ.

-    дотримуватися вимог пожежної безпеки.

 

РОЗДІЛ IV

ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДЮСШ

 

4.1. Діяльність ДЮСШ будується на принципах: доступності, гуманізму, демократизму; незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій; взаємозв’язку розумового, морального, фізичного та естетичного виховання; рівності умов кожної людини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку; органічного зв’язку з національною історією, культурою, традиціями; науковості; розвиваючого характеру навчання.

4.2.  Навчально-тренувальна та спортивна робота, а також організаційно-методичне забезпечення діяльності ДЮСШ проводиться за навчальними програмами з видів спорту, що затверджені Міністерством молоді та спорту України.

Основними формами навчально-тренувальної роботи є групові навчально-тренувальні заняття, тренування за індивідуальними планами, виховні заходи, навчально-тренувальні збори.

Основною формою спортивної роботи є участь вихованців у спортивних змаганнях різного рівня.

4.3.  Навчальний рік у ДЮСШ  починається з 01 вересня.

Річний навчальний план для кожної групи розраховується на 52 тижні. У межах зазначеного плану передбачається проведення протягом шести тижнів навчально-тренувальних занять в умовах спортивно-оздоровчого табору та/або за індивідуальними планами вихованців на період їх активного відпочинку.

4.4. Тривалість навчальної години в ДЮСШ становить 45 хвилин.

Тривалість одного заняття в ДЮСШ не може перевищувати:

-    у групах початкової підготовки – двох навчальних годин;

-    у групах базової підготовки першого-третього років навчання – трьох навчальних годин;

-    у групах базової підготовки четвертого-п’ятого років навчання, спеціалізованої підготовки та підготовки до вищої спортивної майстерності – чотирьох навчальних годин.

Допускається проведення в один день двох занять в одній групі залежно від встановленого для групи тижневого навантаження та проведення занять з групами на громадських засадах. Сумарна тривалість занять в один день не може перевищувати шести навчальних годин.

4.5. Режим щоденної роботи ДЮСШ визначається розкладом занять, що затверджується директором ДЮСШ, правилами внутрішнього трудового розпорядку та колективним договором між адміністрацією ДЮСШ та представником трудового колективу, що обрані та уповноважені ним.

У період канікул у загальноосвітніх навчальних закладах ДЮСШ працює за окремим планом, затвердженим директором ДЮСШ.

Адміністрація ДЮСШ створює для вихованців, тренерів-викладачів та інших працівників безпечні умови для навчально-тренувальної, спортивної роботи.

4.6. Норми наповнюваності груп відділень з видів спорту і тижневий режим навчально-тренувальної роботи установлюються відповідно до навчальних програм з видів спорту або інших нормативних документів.

Наповненість груп початкової підготовки та груп базової підготовки у канікулярний період корегується директором ДЮСШ і повинна становити не менше 50 відсотків норми наповнюваності.

4.7. Проект плану комплектування відділень з видів спорту на наступний навчальний рік директор ДЮСШ подає Управлінню до 25 серпня поточного року для затвердження.

Списки вихованців груп відділень з видів спорту затверджуються директором ДЮСШ до 01 вересня, а для груп початкової підготовки – до 01 жовтня поточного року. Протягом навчального року у зазначені списки, у разі потреби, можуть вноситися зміни в установленому порядку.

Списки вихованців груп спеціалізованої підготовки і груп підготовки до вищої спортивної майстерності погоджуються з Управлінням.

4.8. До ДЮСШ приймаються всі особи, що бажають займатися фізичною культурою і спортом, які виконали нормативи з фізичної підготовленості, встановлені навчальними програмами з певних видів спорту, та не мають медичних протипоказань.

Зарахування до ДЮСШ здійснюється на підставі заяви, медичної довідки про стан здоров’я та відсутність медичних протипоказань для занять спортом з медичного закладу.

Прийом до ДЮСШ може здійснюватися протягом навчального року.

Мінімальний вік дитини, що підлягає зарахуванню до ДЮСШ, залежить від специфіки виду спорту та визначається Управлінням навчальними програмами з видів спорту, затверджених Міністерством молоді та спорту України.

Переведення вихованців ДЮСШ відповідно з групи початкової підготовки до групи базової підготовки, групи спеціалізованої підготовки та групи підготовки до вищої спортивної майстерності здійснюється після виконання ними встановлених вимог, зазначених у навчальних програмах з певних видів спорту.

Вихованці, які досягли 18 років, залишаються у ДЮСШ у групах базової підготовки четвертого і п’ятого року навчання, групах спеціалізованої підготовки та групах підготовки до вищої спортивної майстерності за наявності позитивної динаміки показників підготовленості та високих спортивних результатів за погодженням із Управлінням.

Вихованці можуть перебувати у ДЮСШ до 23 років. У разі досягнення вихованцями граничного віку під час навчального року, вони мають право продовжити навчання до закінчення поточного навчального року.

4.9. Вихованці ДЮСШ, які направлені для підвищення рівня спортивної майстерності до спеціалізованих навчальних закладів спортивного профілю, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів олімпійської підготовки, які беруть участь у чемпіонатах України, не включаються до кількісного складу груп ДЮСШ, але можуть брати участь у спортивних змаганнях у складі команд ДЮСШ протягом двох років, з часу їх направлення за кошти ДЮСШ, виходячи з фінансових можливостей. За тренером-викладачем ДЮСШ зберігаються протягом двох років з часу направлення зазначених вихованців раніше встановлені надбавки (доплати) за їх підготовку.

Для доукомплектування відповідних груп підготовки, з яких вихованці направлені для подальшого підвищення рівня спортивної майстерності, до таких груп можуть зараховуватися вихованці з нижчим рівнем підготовки, які виконують обсяг навантажень, передбачений навчальними програмами з видів спорту для відповідного етапу підготовки, з дотриманням при цьому тижневого режиму навчально-тренувальної роботи та вимог до наповненості груп.

4.10.  У разі потреби у загальноосвітніх навчальних закладах можуть відкриватися спеціалізовані класи з видів спорту згідно із чинним законодавством України.

4.11.  Для забезпечення безперервності навчально-тренувального процесу та активного відпочинку вихованців організовуються спортивно-оздоровчі табори на власній або орендованій базі у канікулярний період, під керівництвом одного тренера-викладача може займатися 15-20 вихованців у денних спортивно-оздоровчих таборах та 10 вихованців – у цілодобових.

4.12.  ДЮСШ має право проводити навчально-тренувальні збори для підготовки команд спортсменів до місцевих, обласних, всеукраїнських, міжнародних змагань та організовувати спортивно-оздоровчі табори із забезпеченням усім необхідним відповідно до порядку та норм, затверджених нормативними актами.

Тривалість навчально-тренувальних зборів становить у групах базової підготовки не більше як 100 днів, у групах спеціалізованої підготовки – не більш як 150 днів на рік.

Для вихованців, які входять до складу національних збірних команд України, згідно із затвердженого наказу Міністерства молоді та спорту України, та груп підготовки до вищої спортивної майстерності, можуть проводитися постійно діючі навчально-тренувальні збори строком до 24 днів на місяць, але не більш як 250 днів на рік.

4.13.  ДЮСШ, відповідно до затвердженого календарного плану може проводити внутрішкільні і відкриті чемпіонати, матчеві зустрічі, турніри та інші змагання.

4.14.    Організація медичного супроводження підготовки вихованців ДЮСШ здійснюється відповідно до спільних нормативних документів Міністерства молоді та спорту України та Міністерства охорони здоров’я України.

Лікар або середній медичний працівник ДЮСШ забезпечує здійснення медичного контролю за проведенням навчально-тренувальної та спортивної роботи, а також у разі потреби надає першу медичну допомогу вихованцям.

З метою запобігання погіршенню здоров'я вихованців ДЮСШ лікар або середній медичний працівник здійснює:

-    контроль за проходженням вихованцями диспансерного обстеження (не менше двох разів на рік);

-    додатковий медичний огляд перед участю у змаганнях, після захворювання або травми;

-    контроль за використанням вихованцями медико-відновлювальних та заборонених до вживання засобів;

-    відсторонення вихованців від занять за станом здоров'я;

-    контроль за додержанням строків поновлення занять після захворювання або травми;

-    контроль за додержанням санітарно-гігієнічних норм у місцях проведення навчально-тренувальних занять та змагань, а також під час їх проведення;

-    облік та аналіз нещасних випадків і травм вихованців під час занять.

Робота медичних працівників ДЮСШ повинна бути організована відповідно до вимог чинного законодавства України.

 

 

РОЗДІЛ V

УЧАСНИКИ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНОЇ ТА СПОРТИВНОЇ РОБОТИ ДЮСШ

 

 

5.1. Учасниками навчально-тренувальної та спортивної роботи ДЮСШ є:

-    вихованці;

-    тренери-викладачі;

-    медичні працівники та інші фахівці;

-    батьки, або особи, що їх замінюють;

-    директор та його заступники.

5.2. Вихованці ДЮСШ мають право на:

-    здобуття позашкільної освіти спортивного профілю, одержання свідоцтва про закінчення ДЮСШ та оригіналу особистої картки спортсмена, форми яких затверджуються Міністерством молоді та спорту України та Міністерством освіти і науки України;

-    добровільний вибір виду спорту;

-    проходження підготовки відповідно до навчальних програм з видів спорту під керівництвом тренера-викладача;

-    безпечні та нешкідливі умови для навчання;

-    користування матеріально-технічною, спортивною базою та, за наявності, оздоровчою базою ДЮСШ;

-    одержання в установленому порядку спортивного інвентарю індивідуального користування виходячи з фінансових можливостей ДЮСШ;

-    забезпечення в установленому порядку, виходячи з фінансових можливостей ДЮСШ, спортивним одягом та спортивним взуттям, а також харчуванням, організація проживання під час навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань, проїзду до місця проведення таких зборів і змагань. Порядок забезпечення вихованців ДЮСШ харчуванням визначається відповідно до норм, затверджених розпорядженням голови обласної державної адміністрації, а спортивним одягом та спортивним взуттям під час навчально-тренувальних зборів і спортивних змагань - Міністерством молоді та спорту України за погодженням з Міністерством фінансів України;

-    медичне обслуговування та фармакологічне забезпечення відповідно до законодавства виходячи з фінансових можливостей ДЮСШ;

-    одержання нагород, цінних подарунків, призів, премій, грамот, дипломів та на інші види заохочення за досягнуті спортивні успіхи;

-    представлення в органах громадського самоврядування ДЮСШ;

-    захист від будь-яких форм експлуатації, психічного і фізичного насильства, від дій працівників ДЮСШ, які порушують їх права, принижують честь і гідність.

5.3. Вихованці ДЮСШ зобов'язані:

-    поєднувати заняття в ДЮСШ з навчанням у загальноосвітньому навчальному закладі та інших навчальних закладах;

-    виконувати навчальні програми з метою досягнення запланованих спортивних результатів;

-    підвищувати свою спортивну майстерність та загальний культурний рівень;

-    додержуватися здорового способу життя, норм морально-етичної поведінки, установленого спортивного режиму та правил особистої гігієни;

-    брати участь у змаганнях та навчально-тренувальних зборах, передбачених індивідуальними і календарними планами;

-    додержуватися вимог медичного контролю та проходити двічі на рік диспансерне обстеження, починаючи з навчання у групах попередньої базової підготовки;

-    виконувати положення антидопінгового законодавства;

-    берегти державне майно, майно ДЮСШ, громадське й особисте майно;

-    додержуватися вимог Статуту, правил поведінки вихованця ДЮСШ.

5.4. Тренером-викладачем ДЮСШ  може бути особа, що має високі моральні якості, вищу освіту за спеціальністю фізична культура і спорт та ступенем «бакалавр» чи «магістр».

5.5. Тренери-викладачі та інші фахівці, залучені до роботи в ДЮСШ, мають право на:

-    внесення керівництву ДЮСШ та Управлінню пропозицій щодо поліпшення навчально-тренувального та виховного процесу, подання на розгляд керівництву ДЮСШ і тренерської ради ДЮСШ пропозиції щодо заохочення вихованців, застосування стягнень до осіб, які порушують цей Статут, правила внутрішнього трудового розпорядку ДЮСШ та посадові інструкції;

-    участь у роботі методичних об’єднань, нарад, зборів інших органів, у заходах ДЮСШ, пов’язаних з організацією спортивної роботи;

-    підвищення кваліфікації за кошти ДЮСШ та з інших джерел;

-    вибір науково та методично обґрунтованих форм, методів і засобів навчально-тренувальної та спортивної роботи;

-    захист професійної честі та гідності відповідно до чинного законодавства України;

-    моральне і матеріальне заохочення за досягнення значних результатів у виконанні покладених на них завдань;

-    забезпечення в установленому порядку спортивною формою і спортивним взуттям, індивідуальним інвентарем для проведення навчально-тренувальної та спортивної роботи;

-    безпечні та нешкідливі для здоров’я умови праці та тренувань.

5.6. Тренери-викладачі та інші фахівці, залучені до роботи у ДЮСШ, зобов’язані:

-    користуватися в роботі навчальними програмами з видів спорту;

-    навчати вихованців, формувати у них вміння і навички з різних напрямів навчально-тренувальної та спортивної роботи диференційовано, з урахуванням індивідуальних можливостей, інтересів, схильностей вихованців;

-    сприяти розвитку фізичних якостей, відповідно до задатків та запитів вихованців, а також збереженню здоров’я;

-    здійснювати контроль за додержанням вихованцями норм морально-етичної поведінки, дотримуватись вимог документів, що регламентують організацію навчально-тренувального процесу;

-    додержуватись етики, поважати гідність вихованців, захищати їх від будь-яких форм фізичного, психічного насильства;

-    здійснювати контроль та нести відповідальність за додержання норм антидопінгового законодавства;

-    берегти здоров’я вихованців, пропагувати здоровий спосіб життя, не допускати до навчально-тренувальної та спортивної роботи вихованців, які не пройшли медичне обстеження в установленому порядку;

-    постійно підвищувати свій професійний рівень знань, загальну культуру;

-    вести документацію з питань виконання посадових обов’язків (журнали, плани роботи тощо);

-    сприяти особистим прикладом і настановами вихованню поваги до державної символіки, принципів загальнолюдської моралі;

-    проходити щороку в установленому порядку медичне обстеження;

-    додержуватися вимог Статуту ДЮСШ, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку та посадові обов’язки, накази і розпорядження керівництва ДЮСШ;

-    брати участь у роботі тренерської ради ДЮСШ;

-    додержуватися норм санітарно-гігієнічного та антидопінгового законодавства під час проведення навчально-тренувальних занять і спортивної роботи.

5.7. Тренери-викладачі працюють відповідно до розкладу занять, затвердженого директором ДЮСШ.

5.8. Обсяг навантаження тренерів-викладачів визначається згідно із тарифікаційним  списком, який затверджується в установленому порядку.

Оплата праці тренерів-викладачів здійснюється відповідно до штатного розпису, затвердженого Управлінням за поданням директора ДЮСШ.

5.9. Перерозподіл або зміна навантаження тренера-викладача протягом навчального року здійснюється директором ДЮСШ у разі виникнення обґрунтованої потреби з додержанням вимог законодавства про працю.

5.10. Тренери-викладачі ДЮСШ підлягають атестуванню один раз на чотири роки відповідно до вимог чинного законодавства України.

5.11. Тренери-викладачі ДЮСШ організовують і здійснюють навчально-тренувальну та спортивну роботу, несуть відповідальність перед директором ДЮСШ.

5.12. Батьки вихованців або особи, що їх замінюють, мають право:

-    обирати і бути обраними до батьківського комітету та органів громадського самоврядування ДЮСШ;

-    звертатися до Управління, директора ДЮСШ і органів громадського самоврядування ДЮСШ з питань роботи ДЮСШ;

-    брати участь у заходах, спрямованих на поліпшення організації навчально-тренувального процесу та зміцнення навчально-тренувальної бази ДЮСШ;

-    захищати законні права та інтереси дітей в органах місцевого самоврядування та у відповідних державних і судових органах.

5.13.    Учасники навчально-тренувальної та спортивної роботи набувають прав, виконують обов’язки і несуть відповідальність, що визначаються цим Статутом.

 

РОЗДІЛ  VІ

МАЙНО ТА КОШТИ ДЮСШ

 

6.1. Майно ДЮСШ складають основні фонди (приміщення, обладнання, транспорт тощо), інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі ДЮСШ.

6.2. Майно ДЮСШ належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області  і закріплено за ДЮСШ на праві оперативного управління.

6.3. ДЮСШ на праві оперативного управління користується вищезазначеним майном відповідно до чинного законодавства України.

6.4. ДЮСШ з дозволу Харківської обласної ради має право: списувати, передавати з балансу на баланс у межах спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області майно ДЮСШ та здавати в оренду вільні площі відповідно до вимог чинного законодавства України  та порядків, встановлених обласною радою.

6.5. Джерелами формування майна та коштів ДЮСШ є:

-      кошти обласного бюджету;

-      благодійні надходження від юридичних та фізичних осіб та громадських формувань;

-      власні надходження ДЮСШ, які надійшли як плата за послуги, що надаються в порядку, встановленому чинним законодавством України;

-      інші джерела, не заборонені чинним законодавством України.

6.6. Кошти, отримані ДЮСШ з інших джерел фінансування, використовуються для впровадження діяльності, передбаченої Статутом ДЮСШ відповідно до чинного законодавства України.

6.7. Відчуження нерухомого майна ДЮСШ, яке закріплено за ним, здійснюється за рішенням Харківської обласної ради у порядку, встановленому чинним законодавством України.

6.8. Для забезпечення діяльності та проведення навчально-тренувальної роботи ДЮСШ можуть надаватися в користування спортивні об’єкти, культурні, оздоровчі та інші споруди закладів фізичної культури і спорту, інших підприємств, установ та організацій на пільгових умовах. Порядок надання зазначених об’єктів у користування визначається відповідно до чинного законодавства України.

6.9. Матеріально-технічна база ДЮСШ включає адміністративні приміщення та спортивні бази (басейни, ігрові поля, спортивні зали, споруди тощо), оздоровчо-спортивні табори, підсобні приміщення, обладнання, засоби зв'язку, оргтехніку, транспортні засоби, зокрема спеціалізовані для навчально-тренувальної та спортивної роботи, майданчики, земельні ділянки, рухоме і нерухоме майно, що перебуває в її користуванні.

Для проведення навчально-тренувальної та спортивної роботи за відсутності власної спортивної бази можуть надаватися в користування безоплатно або на пільгових умовах спортивні об'єкти (спортивні споруди), культурні, оздоровчі та інші заклади за умови додержання санітарно-гігієнічних норм і не погіршення стану таких закладів.

6.10. Фінансування ДЮСШ здійснюється з обласного бюджету та інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

6.11. Основним плановим документом, який надає повноваження ДЮСШ щодо отримання доходів і здійснення видатків, визначає обсяг і спрямування коштів для виконання ДЮСШ своїх функцій та досягнення цілей, визначених на рік відповідно до бюджетних призначень, є річний кошторис ДЮСШ.

6.12. Порядок складання, розгляду, затвердження та основні вимоги до виконання кошторису визначені чинним законодавством України.

6.13. Доходи, отримані під час діяльності ДЮСШ, використовуються виключно для фінансування видатків на його утримання, реалізації мети та напрямів діяльності і не підлягають розподілу між працівниками, членами органів управління та пов’язаних з ними особами.

6.14. ДЮСШ забезпечує своєчасну сплату податків та інших відрахувань згідно з чинним законодавством України.

6.15. Збитки, заподіяні ДЮСШ внаслідок порушення його майнових прав іншими юридичними та фізичними особами, відшкодовуються відповідно до чинного законодавства України.

 

РОЗДІЛ VII

СТРУКТУРА ДЮСШ

 

7.1. Структура ДЮСШ формується з урахуванням соціально-економічних, культурно-дозвіллєвих, спортивних потреб населення, за наявності необхідної матеріально-технічної бази, кадрів за погодженням із Управлінням.

7.2. ДЮСШ у своїй структурі має відділення з певних видів спорту, які відповідають меті діяльності ДЮСШ.

Відкриття (закриття) відділень з певних видів спорту здійснюється за погодженням Управління.

7.3. Відділення діють на підставі Положень, затверджених директором ДЮСШ.

7.4. Відділення ДЮСШ включають такі групи:

-    початкової підготовки, в яких здійснюється навчально-тренувальний процес на початковому етапі підготовки для виявлення здібностей вихованців з урахуванням специфіки обраного виду спорту, забезпечення мотивації щодо продовження занять, опанування основ техніки і тактики обраного виду спорту, всебічної загальної фізичної підготовки, формування морально-етичної і вольової поведінки;

-    базової підготовки, в яких продовжується підготовка вихованців, що завершили навчання у групах початкової підготовки, та/або здійснюється додатковий набір до груп за встановленими контрольними нормативами на етапах попередньої базової підготовки протягом першого-третього років навчання та спеціалізованої базової підготовки протягом четвертого-п’ятого років навчання для виявлення майбутньої спеціалізації обраного виду спорту із застосуванням способів, що дають змогу підвищувати функціональний потенціал спортсменів для поступового виконання тренувальних та змагальних навантажень;

-    спеціалізованої підготовки, в яких продовжується навчально-тренувальний процес на етапі спеціалізованої базової підготовки перспективних вихованців, які пройшли спортивну підготовку в групах базової підготовки з метою розвитку спеціальних фізичних якостей та підвищення фізичної працездатності за рахунок поступового збільшення обсягу тренувальних навантажень, для поповнення складу збірних команд для участі у змаганнях відповідного рівня;

-    підготовки до вищої спортивної майстерності, в яких здійснюється удосконалення індивідуальної техніки та тактики в обраному виді спорту на етапі підготовки до вищих досягнень, збільшення обсягу навчально-тренувальної роботи та змагальної практики для максимальної реалізації індивідуальних можливостей на всеукраїнських та міжнародних спортивних змаганнях.

7.5. Тренери-викладачі відділень можуть утворювати бригади. Склад бригади та регламент її роботи затверджує директор ДЮСШ на підставі відповідного рішення тренерської ради ДЮСШ.

7.6.  Порядок роботи структурних підрозділів ДЮСШ по всім видам їх діяльності здійснюється за функціональним призначенням кожного підрозділу та посадовими інструкціями робітників, затверджених директором ДЮСШ.

 

РОЗДІЛ VIII

ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ДЮСШ

 

8.1. Безпосереднє керівництво ДЮСШ здійснює директор, який призначається на посаду на умовах контракту та звільняється з посади рішеннями Харківської обласної ради в установленому порядку.

На посаду директора ДЮСШ призначається особа, яка є громадянином України, має вищу освіту за спеціальністю фізична культура і спорт за ступенем «магістр», стаж роботи за фахом не менш як три роки.

8.2. Директор ДЮСШ:

      здійснює загальне керівництво ДЮСШ, забезпечує раціональний добір і розстановку кадрів, забезпечує створення належних умов для підвищення фахового рівня працівників;

      забезпечує та контролює проведення навчально-тренувальної та спортивної роботи, несе відповідальність перед Управлінням та Харківською обласною радою за її результати;

      в установленому порядку розробляє структуру, штатний розпис ДЮСШ та подає на затвердження Управлінню, контролює додержання виконавської та фінансової дисципліни. Копію штатного розпису та зміни до них подає Харківській обласній раді;

      забезпечує додержання вимог охорони здоров'я, антидопінгового законодавства, праці і господарської діяльності, санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і норм техніки безпеки та несе за це відповідальність;

      представляє ДЮСШ на підприємствах, в установах, організаціях та органах влади;

      розпоряджається в установленому порядку майном і коштами ДЮСШ, укладає угоди, відкриває рахунки в установах банків та територіальному відділенні Державної казначейської служби України в Харківській області;

      видає у межах своїх повноважень накази та розпорядження і контролює їх виконання; затверджує посадові інструкції працівників ДЮСШ;

      приймає на роботу і звільняє з роботи тренерів-викладачів та інших фахівців відповідно до чинного законодавства України;

      установлює в межах затвердженого фонду заробітної плати надбавки і розглядає питання щодо надання доплат, премій і матеріальної допомоги тренерам-викладачам та іншим фахівцям ДЮСШ, вживає інших заходів заохочення, а також дисциплінарного впливу;

      несе відповідальність за виконання покладених на ДЮСШ завдань, за результати фінансово-господарської діяльності, стан і збереження будівель та іншого майна, переданого в користування і володіння ДЮСШ.

8.3. Заступник директора ДЮСШ з навчально-тренувальної роботи повинен мати вищу освіту за спеціальністю фізична культура і спорт за ступенем «магістр», стаж роботи за фахом не менш як три роки.

8.4. Заступник директора ДЮСШ з навчально-тренувальної роботи:

-    несе відповідальність за організацію та здійснює контроль за проведенням навчально-тренувальних занять;

-    контролює проведення відбору вихованців, комплектацію навчальних груп, виконання вихованцями встановлених вимог для переведення їх з однієї групи підготовки до іншої;

-    організовує роботу інструкторів-методистів;

-    здійснює контроль за виконанням вихованцями індивідуальних планів підготовки;

-    готує пропозиції щодо тарифікації тренерів-викладачів;

-    координує роботу з науково-методичного та медичного забезпечення;

-    несе відповідальність за додержанням санітарно-гігієнічних вимог, антидопінгового законодавства, правил техніки безпеки під час проведення навчально-тренувальної та спортивної роботи;

-    організовує роботу з узагальнення досвіду роботи тренерів-викладачів.

8.5. Заступник директора ДЮСШ з адміністративно-господарської роботи повинен мати вищу освіту за ступенем «молодший бакалавр», «бакалавр» чи «магістр» та досвід адміністративно-господарської роботи.

Посада заступника директора ДЮСШ з адміністративно-господарської роботи передбачається за наявності власної матеріально-технічної бази.

8.6. Заступник директора ДЮСШ з адміністративно-господарської роботи:

-    несе відповідальність за додержанням матеріально-технічних умов для проведення навчально-тренувальної роботи, збереження майна та інвентарю, експлуатацію будинків, приміщень ДЮСШ, утримання їх у належному стані;

-    забезпечує ефективну експлуатацію спортивної бази, організацію профілактичного нагляду за її станом та проведення поточного ремонту споруд, обладнання та інвентарю.

8.7. У ДЮСШ передбачається посада інструктора-методиста, який повинен мати вищу освіту за спеціальністю фізична культура і спорт та ступенем «бакалавр» чи «магістр». Кількісний склад посад інструкторів-методистів встановлюється у залежності від категорії ДЮСШ.

8.8. Інструктор-методист ДЮСШ:

-    здійснює методичне забезпечення та координацію роботи тренерів-викладачів ДЮСШ з відбору учнів, організацію навчально-тренувальної роботи, контроль за комплектуванням спортивних груп, змістом та результатами навчально-тренувальної роботи, організовує роботу з підвищення кваліфікації тренерів-викладачів, проведення відкритих навчально-тренувальних занять;

-    веде статистичний облік та проводить аналіз результатів роботи ДЮСШ, відділень, груп, накопичує передовий досвід тренерів-викладачів, бере участь у підготовці статистичного звіту про роботу ДЮСШ, а також відповідає за ведення документації з питань проведення методичної роботи;

-    здійснює контроль за проведенням навчально-тренувальних занять, виконанням навчальних програм з видів спорту, навчальних планів та відповідає за складання і додержання розкладу занять;

-    щорічно готує документацію огляду-конкурсу зі спортивної майстерності серед ДЮСШ області по результатам участі вихованців ДЮСШ у змаганнях різного рівня.

8.9. У ДЮСШ може бути введена посада старшого інструктора-методиста у разі, коли під його керівництвом працює не менше двох інструкторів-методистів.

На посаду старшого інструктора-методиста призначається фахівець, який має вищу освіту за спеціальністю фізична культура і спорт та ступенем “бакалавр” чи "магістр".

Старший інструктор-методист очолює роботу інструкторів-методистів, веде контроль за їх діяльністю та виконує функції, які передбачені для інструкторів-методистів.

8.10. У ДЮСШ може бути введена для кожного відділення та/або окремо для різних за статтю вихованців з виду спорту посада старшого тренера-викладача у разі, коли під його керівництвом працює не менше двох штатних тренерів-викладачів. При цьому два тренери, які працюють як сумісники, вважаються одним штатним тренером-викладачем.

8.11. Старші тренери-викладачі можуть призначатися для керівництва як відділення в цілому, так і групами початкової підготовки, базової підготовки, спеціалізованої підготовки та груп для підготовки до вищої спортивної майстерності.

8.12. Старший тренер-викладач виконує обов'язки, визначені для тренерів-викладачів, і здійснює контроль за діяльністю тренерів-викладачів з видів спорту, несе відповідальність за організацію навчально-тренувального процесу, комплектування та проведення тренерських рад відділень, організацію заходів з підвищення кваліфікації тренерів-викладачів і за результати виступу спортсменів на змаганнях та здійснює контроль і несе відповідальність за додержання норм антидопінгового законодавства.

8.13.  З метою забезпечення розвитку та удосконалення навчально-тренувальної та спортивної роботи, професійної діяльності працівників в ДЮСШ утворюється тренерська рада, яку очолює її директор.

Тренерська рада ДЮСШ:

-    вивчає плани, результати та актуальні питання навчально-тренувальної та спортивної роботи, а також питання щодо додержання санітарно-гігієнічних вимог, забезпечення техніки безпеки, охорони праці;

-    розробляє пропозиції щодо поліпшення діяльності ДЮСШ;

-    визначає заходи щодо підвищення кваліфікації кадрів, упровадження під час навчально-тренувальних занять досягнень науки і кращого досвіду роботи;

-    розробляє рекомендації з питань удосконалення навчально-тренувальної та спортивної роботи;

-    вносить керівництву ДЮСШ пропозиції щодо налагодження міжнародних спортивних зв’язків;

-    захищає права працівників на виявлення ініціативи, вільний вибір форм, методів і засобів навчання, аналізує форми, методи і засоби навчання, та скасовує такі, що не придатні для використання під час проведення навчально-тренувальної та спортивної роботи;

-    розглядає інші питання, пов’язані з діяльністю ДЮСШ.

Засідання тренерської ради ДЮСШ проводяться у разі потреби, але не рідше одного разу на два місяці.

8.14. У ДЮСШ за рішенням її загальних зборів можуть утворюватися і діяти піклувальна рада та батьківський комітет.

 

РОЗДІЛ ІХ

ПОВНОВАЖЕННЯ ТРУДОВОГО КОЛЕКТИВУ ДЮСШ

 

9.1. Трудовий колектив ДЮСШ складають громадяни, які своєю працею приймають участь в його діяльності.

9.2. Органом громадського самоврядування ДЮСШ є загальні збори  колективу, в яких можуть брати участь наукові та інші працівники, що залучаються до навчально-тренувальної та спортивної роботи, і представники батьківського комітету. Загальні збори колективу ДЮСШ скликаються не рідше одного разу на рік.

У період між загальними зборами колективу може діяти рада ДЮСШ, діяльність якої регулюється її статутом. Рада ДЮСШ розглядає питання щодо перспективного розвитку ДЮСШ, надає допомогу керівництву в їх вирішенні, здійснює громадський контроль за діяльністю керівництва.

9.3. У ДЮСШ може створюватися первинна профспілкова організація, яка представляє інтереси своїх членів та захищає їх трудові, соціально-економічні права та інтереси. Діяльність первинної профспілкової організації регламентується чинним законодавством України.

9.4. Між адміністрацією і трудовим колективом (уповноваженим ним органом) укладається Колективний договір, який не повинен суперечити  чинному законодавству України.

9.5. Колективним договором регулюються виробничі, трудові і економічні відносини трудового колективу з адміністрацією ДЮСШ, питання охорони праці, соціального розвитку.

9.6. Сторони, які уклали Колективний договір, один раз на рік звітують про його виконання на загальних зборах трудового колективу.

9.7. Розбіжності, які виникають при укладанні або виконанні Колективного договору, вирішуються в порядку, встановленому чинним законодавством України.

 

РОЗДІЛ Х

ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ДЮСШ

 

10.1. ДЮСШ є самостійним при здійсненні фінансово-господарської діяльності.

10.2. ДЮСШ в своїй діяльності визначає перспективи розвитку, виходячи із планів Управління.

10.3.      Витрати бюджетних коштів здійснюються відповідно до затвердженого Управлінням плану асигнувань використання бюджетних коштів виключно за цільовим призначенням.

10.4. Заробітна платня працівників ДЮСШ встановлюється у розмірі, передбаченому нормативними документами для посадових окладів (ставок заробітної плати установ та організацій відповідних галузей бюджетної сфери) згідно штатного розпису, який затверджується Управлінням.

10.5. Мінімальна заробітна плата працівників не може бути менше передбаченого законодавством мінімального розміру заробітної плати.

10.6. Відносини ДЮСШ з іншими підприємствами, організаціями і громадянами у всіх сферах господарської діяльності здійснюються на основі угод/договорів.

10.7. ДЮСШ самостійно здійснює зовнішньоекономічну діяльність, яка регулюється законодавчими актами України та нормами міжнародного права.

10.8. Питання соціального розвитку, включаючи поліпшення умов праці, життя та здоров'я, гарантії обов'язкового медичного страхування членів трудового колективу, регулюються  Колективним договором та законодавчими актами України.

10.9. Адміністрація ДЮСШ здійснює заходи по забезпеченню всіх працюючих безпечними та нешкідливими умовами праці і несе відповідальність в установленому законодавством України порядку за шкоду, заподіяну їх здоров’ю та працездатності.

10.10. ДЮСШ має право самостійно встановлювати для своїх працівників додаткові відпустки, скорочену тривалість робочого дня та інші пільги, передбачені чинним законодавством України.

10.11. Для досягнення своїх цілей, рішень і поставлених задач ДЮСШ має право:

    укладати від свого імені різного роду цивільно-правові договори, виступати позивачем і бути відповідачем у судах;

    здійснювати інші права, що не суперечать чинному законодавству України.

10.12.    Ведення діловодства, бухгалтерського обліку та звітності в ДЮСШ здійснюється у порядку, визначеному нормативно-правовими актами.

10.13.    Директор ДЮСШ та головний бухгалтер несуть персональну відповідальність за додержання порядку ведення, достовірність обліку та статистичної звітності, достовірності даних, що містяться в річному звіті та балансі.

 

РОЗДІЛ ХІ

ДІЯЛЬНІСТЬ ДЮСШ У РАМКАХ МІЖНАРОДНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА

 

11.1.     ДЮСШ відповідно до чинного законодавства України та в межах своєї компетенції має право укладати угоди про співробітництво, встановлювати прямі зв’язки з навчальними та спортивними закладами, організаціями, відомствами, фондами, товариствами та окремими фізичними особами, як на території України, так і за її межами.

11.2.     ДЮСШ за наявності належної матеріально-технічної бази, власних фінансових коштів має право підтримувати міжнародні спортивні контакти із спортивними організаціями інших країн, брати участь у міжнародних заходах, проводити обмін спортивними делегаціями з метою вивчення міжнародного досвіду роботи.

 

РОЗДІЛ ХІІ

ЗВІТНІСТЬ ТА КОНТРОЛЬ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ ДЮСШ

 

12.1.    ДЮСШ здійснює оперативний і бухгалтерський облік результатів своєї діяльності, веде статистичну звітність у встановленому законом України порядку.

12.2.    ДЮСШ щокварталу надає обласній раді та Управлінню звіт про результати своєї фінансово-господарської діяльності.

12.3. ДЮСШ щомісячно надає інформацію про нарахування та перерахування плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, що знаходиться в оперативному управлінні ДЮСШ, за встановленою формою.

12.4. Обласна рада має право проводити планові і позапланові перевірки ефективності використання майна ДЮСШ та виконання керівником умов контракту. Перевірку використання коштів на ремонт та оновлення майна ДЮСШ здійснює Управління.

12.5. Контроль за окремими сторонами діяльності ДЮСШ здійснюють відповідні контролюючи органи, державні органи, на які покладені обов’язки нагляду за безпекою виробництва і праці, протипожежною і економічною безпекою, інші органи відповідно до законодавства України.

12.6.        Органи, що контролюють окремі сторони діяльності ДЮСШ, здійснюють повноваження в межах компетенції, що встановлена законодавчими актами України.

ДЮСШ вправі не виконувати вимоги цих органів, якщо вони виходять за межі їх повноважень.

12.7.        ДЮСШ має право на одержання інформації про результати інспектування і перевірок протягом 30 днів від їх початку. Дії посадових осіб, що здійснюють інспектування і перевірку, можуть бути оскаржені у порядку, передбаченому законодавством України.

 

РОЗДІЛ XІІІ

ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТУТУ ДЮСШ

 

13.1.        Зміни до Статуту здійснюються шляхом викладання його у новій редакції та вносяться за тією ж процедурою, за якою затверджувався і сам Статут.

13.2.        Ці зміни набувають чинності з моменту державної реєстрації Статуту в новій редакції.

 

РОЗДІЛ ХІV

ПРИПИНЕННЯ ДЮСШ

 

14.1.    Припинення ДЮСШ здійснюється шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділу, виділення чи перетворення) або ліквідації.

14.2.    Припинення ДЮСШ проводиться за рішенням обласної ради (уповноваженого органу) або за рішенням суду, у порядку встановленому чинним законодавством України.

14.3. У разі припинення ДЮСШ його активи передаються іншій неприбутковій організації відповідного виду або зараховуються до доходу обласного бюджету.

14.4. У разі припинення ДЮСШ працівникам, що звільняються, гарантується дотримання їх прав і інтересів відповідно до трудового законодавства України.

14.5. Припинення ДЮСШ здійснюється з моменту внесення запису до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.