Додаток

до рішення обласної ради

від 23 грудня 2023 року № 734-VІIІ

(ХХ сесія VІІІ скликання)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна Програма розвитку фізичної культури і спорту, молодіжних ініціатив та формування здорового способу життя у Харківській області на 2019 – 2026 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Харків - 2018

 


ЗМІСТ

 

I.

Паспорт Програми ………………………………………….............

 

3

II.

Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма…………………………………………………………….

 

5

III.

Мета Програми……………………………………………………...

 

9

IV.

Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники

 

10

V.

Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсяги та джерела фінансування……………………………….………….

 

11

VI.

Очікувані результати виконання Програми, визначення її ефективності………………………………………………………...

 

13

VII.

Оцінка фінансових, матеріально-технічних і трудових ресурсів, необхідних для виконання Програми, строки та етапи виконання……………………………………………………………

 

15

VIIІ.

Координація та контроль за ходом виконання Програми………..

 

15

ІХ

Заходи Програми ……………………………………………….

 

 

16

 


І. ПАСПОРТ ПРОГРАМИ

 

1. Назва Програми:

соціальна Програма розвитку фізичної культури і спорту, молодіжних ініціатив та формування здорового способу життя у Харківській області на 2019 – 2026 роки.

 

2. Ініціатор розроблення Програми:

Харківська обласна державна (військова) адміністрація.

 

3. Нормативно-правові акти, що стали підставою для розроблення Програми:

Закони України:

«Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про фізичну культуру і спорт», «Про основні засади державної політики у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності», «Про оздоровлення та відпочинок дітей»;

Укази Президента України:

від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затверджений Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX;

від 24 лютого 2022 року № 68/2022 «Про утворення військових адміністрацій»;

від 12 березня 2021 року № 94/2021 «Про Національну молодіжну стратегію до 2030 року»;

постанови Кабінету Міністрів України:

від 01 березня 2017 року № 115 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на період 2024 року»;

від 02 червня 2021 року № 579 «Про затвердження Державної цільової соціальної програми «Молодь України» на 2021 – 2025 роки та внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України»;

від 09 жовтня 2020 року № 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020 – 2025 роки»;

від 28 квітня 2009 року № 426 «Про затвердження Порядку проведення державної атестації дитячих закладів оздоровлення та відпочинку і присвоєння їм відповідних категорій»;

від 26 червня 2019 року № 580 «Деякі питання ведення Державного реєстру майнових об’єктів оздоровлення та відпочинку дітей»;

розпорядження Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2015 року № 1320-р «Про схвалення Концепції Державної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на період до 2020 року»;

наказ Міністерства молоді та спорту України від 03 березня 2016 року № 808 «Про затвердження Порядку реалізації програм, проектів та проведення заходів державної політики у молодіжній сфері та сфері національно-патріотичного виховання», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 453/28583;

наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту від 13 серпня 2009 року № 2881 «Про затвердження Державного соціального стандарту оздоровлення та відпочинку дітей».

 

4. Розробник Програми:

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації.

 

5. Відповідальний виконавець Програми:

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної  (військової) адміністрації.

 

6. Учасники Програми:

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації;

Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної  (військової) адміністрації;

Департамент фінансів Харківської обласної державної (військової) адміністрації;

Департамент масових комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації Харківської обласної державної (військової) адміністрації;

Департамент оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Харківської обласної державної  (військової) адміністрації;

Департамент охорони здоров’я Харківської обласної державної (військової) адміністрації;

Департамент культури і туризму Харківської обласної державної (військової) адміністрації;

Управління у справах ветеранів Харківської обласної державної (військової) адміністрації;

Харківський обласний центр зайнятості;

комунальна установа «Харківський обласний центр молоді»;

комунальна установа «Харківський регіональний центр з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт» Харківської обласної ради;

комунальна установа Харківський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»;

профспілкові об’єднання, громадські та благодійні організації;

районні державні  (військові) адміністрації;

сільські, селищні, міські територіальні громади.

 

7. Термін реалізації Програми: 2019 – 2026 роки.

 

8. Перелік джерел фінансування Програми: обласний бюджет, місцеві бюджети, інші джерела фінансування, не заборонені чинним законодавством України.

9. Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми: всього – 4 296 551,48 тис. грн (обласний бюджет).

 

ІІ. Визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована Програма

 

Стан фізичного здоров'я населення області та стан сфери фізичної культури і спорту на сьогодні виправдано викликає велике занепокоєння та характеризується певними негативними чинниками і тенденціями, основними серед яких є:

- негативна демографічна ситуація, зумовлена щорічним зменшенням кількості населення області;

- відсутність сталих традицій та мотивацій щодо фізичного виховання та масового спорту як важливого чинника фізичного і соціального благополуччя, поліпшення стану здоров'я, ведення здорового способу життя та подовження його тривалості;

- погіршення стану здоров'я населення, що призводить до зменшення рівня працездатності та витривалості при фізичних навантаженнях;

- збільшення кількості дітей та учнівської молоді, віднесених за станом здоров'я до спеціальної медичної групи, що спричиняє зменшення кількості дітей і молоді, залучених до систематичних занять у дитячо-юнацьких спортивних школах;

- нескоординованість між суб'єктами фізичної культури і спорту на етапах спортивного удосконалення та підготовки спортсменів високого класу;

- посилення впливу на спортивні результати нових та інноваційних технологій;

- невідповідність вимогам сучасності та значне відставання від світових стандартів ресурсного забезпечення сфери фізичної культури і спорту, а саме: фінансового, матеріально-технічного, організаційного, кадрового, науково-методичного, медико-біологічного та інформаційного.

Реалізація Програми забезпечить виконання визначених керівництвом держави завдань відповідно до сучасних потреб економічного і соціального розвитку території.

Основними причинами кризової ситуації у сфері фізичної культури і спорту є:

- обмежена рухова активність населення, нераціональне та незбалансоване харчування, зловживання спиртними і наркотичними речовинами, тютюнопаління, фактори асоціальної поведінки в суспільстві;

- низький рівень ресурсного забезпечення дитячо-юнацького та резервного спорту;

- недостатність спортивної інфраструктури, здатної задовольнити потреби населення у щоденній руховій активності відповідно до фізіологічних потреб, у тому числі осіб з обмеженими фізичними можливостями;

- невідповідність наявних спортивних баз європейським та світовим стандартам якості;

- низький рівень пропаганди у засобах масової інформації щодо усвідомлення населенням цінності здоров'я, відсутність іноді відповідального ставлення батьків до виховання своїх дітей, відсутність ефективної системи стимулювання населення до збереження свого здоров'я;

- невисока престижність професій у сфері фізичної культури і спорту, низький рівень матеріального заохочення працівників бюджетного сектору цієї сфери;

- низький рівень медичного та медико-біологічного забезпечення осіб, що займаються фізичною культурою і спортом, та медико-біологічного забезпечення підготовки спортсменів високого класу;

- вкрай недостатнє бюджетне фінансування та недостатнє залучення позабюджетних коштів;

- відсутність преференцій для бізнес-структур, які б стимулювали інвестування у сферу фізичної культури і спорту;

- відсутність законодавчих актів, що мають визначати нормативи відрахувань від надприбутків тютюнового та алкогольного бізнесу на розвиток спортивної інфраструктури.

Незважаючи на проблеми, які виникли у державі та суспільстві, питання розвитку фізичної культури і спорту залишається одним із пріоритетних напрямків державної політики.

Для підготовки спортивного резерву в області функціонують:

- 76 дитячо-юнацьких спортивних шкіл;

- 3 навчальні заклади спортивного профілю;

- 2 школи вищої спортивної майстерності;

- комунальний заклад «Український східний центр олімпійської підготовки із зимових видів спорту»;

- комунальна установа Харківський регіональний центр з фізичної культури і спорту  осіб з інвалідністю «Інваспорт» Харківської обласної ради;

- комунальна установа Харківський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх».

У спортивних школах займаються (усі види спорту) 44306 осіб, з них 35199 осіб – олімпійськими видами спорту, 8819 осіб – неолімпійськими видами спорту, 288 – осіб видами спорту інвалідів з ураженням опорно-рухового апарату, вадами зору, слуху, розумового і фізичного розвитку.

За рівнем спортивної підготовленості: у спортивних школах тренуються 25 майстрів спорту України міжнародного класу, 232 майстри спорту України, близько однієї тисячі кандидатів у майстри спорту України.

У складі національних збірних команд України різних вікових груп 363 вихованці спортивних шкіл.

Навчально-тренувальний процес у спортивних школах забезпечують 1603 тренери-викладачі, з них 955 - штатні.

Підготовка провідних спортсменів області відбувається на 3 спортивних базах олімпійської і параолімпійської підготовки, перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 24 жовтня 2018 року № 871. Усі бази утримуються у належному стані, працюють відповідно до календарного плану міжнародних та всеукраїнських змагань, здійснюють навчально-тренувальний процес з підготовки спортсменів на належному рівні.

Стан розвитку молодіжної політики в області відображений у активному розвитку молодіжного сегменту громадянського суспільства та громадського сектору Харківщини. Все більше з’являється молодіжних організацій та ініціативних груп, які прагнуть втілювати в життя суспільно корисні ідеї, коли кожен може знайти втілення своїх талантів, вмінь, амбіцій. Формуються молодіжні ініціативи, яким необхідна підтримка держави, бо молодь відіграє важливу роль у соціальних процесах розбудови демократичної держави.

Зважаючи на те, що кількість молоді віком від 14 до 35 років, яка мешкає у Харківському регіоні, складає 756143 особи (учнівська молодь віком від 14 до 18 років - 100992 особи та молодь віком від 19 до 35 років – 655151 особа), реалізація державної молодіжної політики стає одним із основних чинників розвитку Харківського регіону та України в цілому.

Молоді люди є специфічним контингентом населення, якісно відмінним від усіх інших вікових груп. Роль молоді як чинника соціально-демографічного розвитку держави (регіону) обумовлена такими, притаманними цій віковій групі, особливостями:

- підвищений (порівняно з іншими віковими контингентами) рівень народжуваності – саме на жінок молодіжного віку припадає основна частина народжень;

- великий попит на освіту – майже всі особи, які навчаються у вищих та професійних навчальних закладах, молодого віку;

- підвищений ступінь мобільності щодо змін місця роботи, перекваліфікації, освоєння нових видів та сфер діяльності.

Проте, незважаючи на певні позитивні зміни, які відбуваються в країні в цілому, у молодіжному середовищі все ще існують проблеми, зокрема, тенденція до зниження показників здоров'я молодих громадян, демографічна криза, збільшення наркозалежних та ВІЛ-інфікованих молодих людей.

Погіршення соціально-економічної ситуації, відсутність дієвих механізмів державної підтримки у період соціального становлення і розвитку молодих людей негативно відображаються на їхньому фінансовому становищі, погіршується стан здоров'я. Економічна криза має вплив на якість активного відпочинку серед молоді, його духовну та культурну орієнтацію.

Окрім цього, освітній потенціал молоді значною мірою не реалізується через невідповідність між попитом та пропозицією на ринку праці.

Треба зазначити, що досвід державної політики впродовж усіх років незалежності України засвідчив, що національно-патріотичному вихованню дітей та молоді не приділялося достатньої уваги.

Зважаючи на те, що більшість питань в організації патріотичного виховання молоді не врегульовано законодавством України, усвідомлюючи значення виховання молоді та необхідність створення сприятливих умов для організації військово-патріотичного виховання, було розроблено нову Програму з новими підходами до проблем у сфері національно-патріотичного виховання молоді.

Центрами зайнятості області проводиться робота щодо реалізації державної молодіжної політики з метою соціального становлення і розвитку молоді, забезпечення конституційного права на працю та для працевлаштування соціально незахищених категорій молоді на підприємствах, в установах бронюються робочі місця. Та ситуація в області потребує вжиття додаткових заходів для вирішення цього питання і збільшення рівня працевлаштування молоді.

Особливу увагу слід приділити зайнятості сільської молоді. В умовах реформування в аграрному секторі економіки молодь виступає однією з найменш конкурентоспроможних і найбільш соціально вразливих груп населення. Економіка сільського господарства не спроможна забезпечити потреби сучасної молоді, яка прагне працювати на гарній роботі за гідну зарплатню.

Наведені вище дані свідчать, що заходи, яких вживається, не в повній мірі забезпечують соціальну захищеність та розвиток молоді. Тож, з метою ефективного розв'язання складних питань, пов'язаних із соціальним, інтелектуальним та творчим розвитком молоді, необхідно активізувати роботу щодо реалізації державної молодіжної політики, а саме: застосовуючи комплексний підхід до розв'язання існуючих проблем на основі використання програмно-цільового методу, необхідно було розробити та затвердити соціальну Програму розвитку фізичної культури і спорту, молодіжних ініціатив та формування здорового способу життя у Харківській області на 2019–2026 роки.

Подальший розвиток як фізичної культури і спорту, так і молодіжної політики можна забезпечити у такий спосіб:

Перший варіант:

- збереження традиційної системи розвитку фізичної культури і спорту, а саме: збереження наявної стабільної ситуації, тобто вжиття епізодичних та розрізнених заходів щодо розв'язання нагальних та тимчасових проблем організації дозвілля населення і підготовку спортсменів до складу національних збірних команд України;

- реалізація молодіжної політики за, так званою, «шаблонною» системою, що передбачає підтримку наявної стабільної ситуації, тобто вжиття епізодичних та розрізнених заходів щодо розв'язання нагальних та тимчасових проблем, які постійно виникають у молодіжному середовищі.

Даний варіант розвитку не дасть позитивного результату і ще більше загострить нинішню кризову ситуацію як в Харківському регіоні, так і Україні в цілому.

Другий, оптимальний, варіант:

- передбачається реалізувати Програму шляхом концентрації зусиль центральних, місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, громадських організацій молодіжної та фізкультурно-спортивної спрямованості, інших суб'єктів сфери фізичної культури і спорту, із залученням коштів бюджетів усіх рівнів та інших джерел фінансування на виконання пріоритетних завдань.

Всього на території Харківської області мешкають 255 тисяч дітей віком 7-17 років, з яких 170 тисяч потребують особливої соціальної уваги та підтримки та мають право на оздоровлення за рахунок бюджетних коштів.

Починаючи з 2012 року у Харківському регіоні зберігається стала тенденція до збільшення кількості дітей 7-17 років із числа категорій, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки. А за останні два роки кількість дітей соціально незахищених категорій збільшилася на 23%.

Аналіз ситуації свідчить, що динаміка до збільшення кількості дітей, які мають право на оздоровлення за рахунок бюджетних коштів, є не тільки результатом законодавчого розширення переліку пільгових категорій, але і фактичним результатом щорічного збільшення кількості постійного населення (за статистичними даними, за останні 5 років кількість дітей віком 7-17 років в регіоні збільшилася на 8,5%).

При цьому, моніторинг вартості путівок до дитячих оздоровчих закладів свідчить про зростання за останні п’ять років середньої вартості оздоровлення дитини в умовах стаціонарного оздоровчого закладу області на 20% щорічно, на узбережжі морів або у санаторних закладах – на 24% щорічно, що значно знижує можливості батьків на повноцінне оздоровлення дітей (терміном не менше 21 дня) в літній період, особливо у закладах, розміщених в іншій кліматичній зоні (на узбережжі морів або в умовах гірських районів) та на базі закладів із санаторно-курортним супроводом.

На жаль, така пролонгована обмеженість батьків у можливостях оздоровлення дітей є однією зі складових негативних факторів соціально-економічного, екологічного та психоемоційного характеру, що призводять до стійкої тенденції до погіршення стану здоров’я дітей. Так, за останні п’ять років кількість дітей, які перебувають на диспансерному обліку за одним або декількома медичними показниками, збільшилася на 10%.

 

ІІІ. Мета Програми

 

Метою Програми є:

 сприяння в усвідомленні громадськістю провідної ролі фізичної культури і спорту як важливого фактору здорового способу життя, профілактики захворювань, формування гуманістичних цінностей, створення умов для всебічного гармонійного розвитку людини, сприяння досягненню фізичної та духовної досконалості людини, виявлення резервних можливостей організму, формування патріотичних почуттів у громадян та позитивного іміджу України, Харківської області у світовому співтоваристві, а саме:

- створення належних умов для занять фізичною культурою та спортом різних верств населення Харківської області;

- збільшення кількості дітей, залучених до занять фізичною культурою та спортом;

- покращання стану матеріально-технічної бази дитячо-юнацьких спортивних шкіл;

- підвищення рівня кваліфікації кадрів у сфері фізичної культури та спорту;

- створення умов для збереження діючих та відновлення роботи непрацюючих дитячих закладів фізичної культури та спорту;

- залучення широких верств населення до масового спорту, популяризація здорового способу життя та фізичної реабілітації;

- сприяння максимальній реалізації здібностей обдарованої молоді у дитячо-юнацькому, резервному спорті, спорті вищих досягнень;

- забезпечення реалізації державної молодіжної політики у Харківському регіоні шляхом створення сприятливих умов для розвитку та впровадження системи всебічної підтримки молодіжних ініціатив щодо самореалізації, придбання умінь і навичок, розвитку здібностей і якостей, необхідних для подальшого особистого і професійного розвитку, а також активної участі в суспільному житті регіону;

- впровадження єдиної цілісної системи щодо формування громадянської позиції та національної патріотичної свідомості молоді, процесу національно-патріотичного виховання, який є важливою складовою національної безпеки України;

- забезпечення державних гарантій щодо доступності та якості оздоровчих та відпочинкових послуг;

- здійснення SWOT-аналізу факторів впливу на проблему та ресурсів для реалізації Програми.

- досягнення єдності в українському суспільстві шляхом подолання суперечностей соціокультурного, мовного, регіонального характеру на основі європейського та євроатлантичного курсу, забезпечення дотримання конституційних гарантій прав і свобод людини і громадянина.

 

IV. Перелік завдань і заходів Програми та результативні показники

 

Протягом 2019-2023 років планується здійснити комплекс заходів, спрямованих на створення умов для:

- фізичного виховання і спорту в усіх типах навчальних закладів, за місцем роботи, проживання та у місцях масового відпочинку населення, у Збройних Силах та інших військових формуваннях, утворених відповідно до законів України, у правоохоронних органах, рятувальних та інших службах, в місцях попереднього ув'язнення та в установах виконання покарань;

- підтримки дитячого, дитячо-юнацького, резервного спорту, спорту вищих досягнень, спорту інвалідів та ветеранів;

- забезпечення розвитку олімпійських, неолімпійських видів спорту, видів спорту інвалідів та видів спорту, не включених до програм Параолімпійських і Дефолімпійських ігор, у яких беруть участь інваліди;

- поліпшення організаційного, нормативно-правового, кадрового, матеріально-технічного, фінансового, науково-методичного, медичного, інформаційного забезпечення сфери фізичної культури і спорту;

- розвитку і підтримки молодіжних ініціатив;

- сприяння успішній самореалізації молоді і активізації участі у житті суспільства;

- сприяння поширенню кращих практик і технологій молодіжних проектів;

- сприяння створенню умов для інтелектуального самовдосконалення молоді, творчого розвитку особистості; виховання патріотизму, духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей;

- пропаганди та формування здорового способу життя;

- створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості молоді;

- надання підтримки молодіжним та дитячим громадським організаціям;

- інтеграції українських молодіжних організацій у відповідні європейські й світові організації та спільноти;

- створення в області цілісної системи національно-патріотичного виховання молоді;

- зменшення рівня злочинності серед молоді;

- формування культури соціальних і політичних стосунків, поваги до національно-культурних цінностей інших народів;

- залучення молоді до активної участі у національно-культурному житті українського народу, поширення місцевих, національних звичаїв та традицій;

- надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітям, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та дітям, які потребують особливих умов для оздоровлення;

- популяризації послуг дитячих закладів оздоровлення та відпочинку області;

- розширення можливостей батьків щодо оздоровлення дітей у закладах, розміщених в іншій кліматичній зоні (на узбережжі морів або в умовах гірських районів) та на базі закладів із санаторно-курортним супроводом.

 

V. Обґрунтування шляхів і засобів розв’язання проблеми, обсяги та джерела фінансування

 

Розв’язання проблеми здійснюватиметься, зокрема, шляхом:

- підтримки закладів фізичної культури і спорту, зокрема дитячо-юнацьких спортивних шкіл, шкіл вищої спортивної майстерності та залучення до навчально-тренувального процесу провідних тренерів;

- забезпечення діяльності комунальної установи “Харківський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»”, комунальної установи “Харківський регіональний центр з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт»” Харківської обласної ради, комунального закладу  «Український східний центр олімпійської підготовки із зимових видів спорту»;

- підтримки та розвитку олімпійського, параолімпійського та дефолімпійського руху;

- удосконалення процесу відбору обдарованих дітей, які мають високий рівень підготовленості та здатні під час навчально-тренувальних занять витримувати значні фізичні навантаження, для подальшого залучення їх до системи резервного спорту (через дитячо-юнацькі спортивні школи);

 

- взаємодії з громадськими організаціями фізкультурно-спортивної спрямованості та іншими суб'єктами сфери фізичної культури і спорту;

-  покращення матеріально-технічної бази у галузі спорту та залучення інвестицій на зазначену мету;

- поступового оновлення матеріально-технічної бази закладів фізичної культури і спорту, зокрема дитячо-юнацьких спортивних шкіл;

- будівництва спортивних споруд, реконструкції та модернізації діючих, щорічного будівництва спортивних майданчиків із синтетичним покриттям, спортивних майданчиків із тренажерним обладнанням та спортивних майданчиків із гімнастичним обладнанням;

- облаштування пішохідних та велосипедних доріжок, рекреаційних зон, парків відпочинку, спортивних споруд та інших місць для активного дозвілля населення;

- впровадження дієвої системи підготовки та підвищення кваліфікації фахівців спортивної сфери, проведення навчальних семінарів, тренінгів для тренерів та інших фахівців у сфері фізичної культури і спорту;

- популяризації здорового способу життя та подолання стану суспільної байдужості до здоров'я нації, у тому числі за рахунок широкого впровадження соціальної реклами різних аспектів здорового способу життя в усіх засобах масової інформації;

- удосконалення системи відзначення та заохочення спортсменів, тренерів, ветеранів фізичної культури і спорту;

- розширення міжнародного співробітництва у сфері фізичної культури і спорту;

створення умов для успішної реалізації державної молодіжної політики в області, соціалізації і самореалізації молодої людини;

- формування у молоді соціально-позитивних форм поведінки і навичок, які ґрунтуються на здоровому способі життя;

- надання молоді соціально-психологічної, юридичної, педагогічної підтримки і допомоги;

- створення соціально-позитивного інформаційного простору, необхідного для розвитку особи в умовах сучасного суспільства;

- організації вторинної зайнятості учнівської і студентської молоді у позаурочний час і в літній період;

- підвищення соціальної активності молоді, сприяння активізації її участі в соціально-економічному, політичному і культурному житті області;

- впровадження передових форм та методів національно-патріотичного виховання молоді задля підвищення ефективності національно-патріотичного виховання молоді на території області;

- сприяння розвитку української національної культури;

- формування в учнівської та студентської молоді почуття гордості за свою країну, за свій народ та його історію;

- залучення до заходів патріотичного виховання;

- формування в учнівської молоді готовності до захисту України, до військової служби, шанобливого ставлення та поваги до Збройних Сил України і Національної гвардії України;

- формування у підлітків допризовного віку патріотизму та національної  громадянської свідомості;

- сприяння у формуванні почуття гордості та шани до загиблих під час визвольних рухів, до захисників України, шанобливого ставлення до військової історії України;

- вивчення історії України, області та рідного краю і популяризації досягнень та здобутків нашої Батьківщини;

- залучення молоді до волонтерського руху;

- всебічної підтримки існуючих і створення нових молодіжних об'єднань та їх програм;

- налагодження співпраці і обміну досвідом із державними установами і молодіжними громадськими організаціями інших регіонів України, ближнього і далекого зарубіжжя;

- формування правової культури і профілактики негативних явищ в молодіжному середовищі;

- забезпечення оздоровлення та відпочинку за рахунок коштів обласного бюджету дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення;

- проведення інформаційно-просвітницьких, освітньо-виховних заходів, видання та розповсюдження інформаційно-довідкових матеріалів, методичної літератури з оздоровлення та відпочинку дітей, збереження та розвитку мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;

- надання фінансової підтримки за рахунок коштів обласного бюджету інститутам громадянського суспільства (на конкурсній основі) для реалізації проєктів у сфері державної молодіжної політики відповідно до Порядку використання коштів обласного бюджету, за рахунок яких надається фінансова підтримка інститутам громадянського суспільства (на конкурсній основі) для реалізації проєктів у сферах державної молодіжної політики та національно-патріотичного виховання молоді, затвердженого обласною радою;

- формування та збереження української національної ідентичності у молоді України, що усвідомлює свою належність до української нації, а також  в українців, які мешкають за кордоном;

- сприяння утвердженню етнічної, культурної, мовної та релігійної ідентичності молоді України;

- активізація діяльності інститутів громадянського суспільства для досягнення цілей державної політики в молодіжній сфері та сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності.

 

VІ. Очікувані результати виконання Програми, визначення її ефективності

 

Виконання Програми дасть можливість:

- збільшити рухову активність учнівської та студентської молоді;

- підвищити рівень залучення до змістовного дозвілля та відпочинку населення;

- залучити якомога більше дітей та молоді віком від 6 до 23 років до занять у дитячо-юнацьких спортивних школах, створити умови для розвитку резервного спорту та ефективного поповнення складу національних збірних команд;

- забезпечити участь спортсменів Харківської області на належному рівні у всеукраїнських та міжнародних змаганнях різного рівня;

- забезпечити наявність достатньої кількості якісних спортивних споруд, які б давали можливість забезпечити мінімальний (науково обґрунтований) обсяг рухової активності, для задоволення потреб різних категорій громадян щодо занять фізичною культурою і спортом, а саме: спортивних залів, басейнів та спортивних майданчиків (з розрахунку на 10 тис. осіб);

- створити цивілізовані умови для соціальної адаптації та реабілітації інвалідів і осіб з обмеженими фізичними можливостями;

- збільшити чисельність громадських об’єднань, діяльність яких спрямована на національно-патріотичне виховання молоді;

- забезпечити оздоровлення не менше 3% дітей соціально незахищених категорій щорічно;

- забезпечити зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей шляхом належної організації оздоровлення та відпочинку;

- забезпечити дотримання принципів доступності та якості послуг з оздоровлення та відпочинку дітей;

- забезпечити максимальне використання ресурсів дитячих закладів оздоровлення та відпочинку області;

- збільшити кількість молоді, яка:

- буде працевлаштована;

- буде охоплена заходами щодо формування здорового способу життя, профілактики негативних явищ;

- стане учасниками творчих фестивалів, конкурсів, молодіжних акцій, заходів патріотичного напряму; візьме участь у проектах щодо соціального розвитку молоді, які реалізовуються громадськими організаціями області, та буде залучена до змістовного дозвілля із розширенням сфери застосування української мови;

- пишатиметься своєю етнічною приналежністю, громадянством;

- подорожуватиме в інші регіони України та до держав Європейського Союзу;

- отримає належні знання щодо боротьби народу України за незалежність у XX столітті, про учасників антитерористичної операції у Донецькій та Луганській областях;

- буде готова до виконання конституційного обов’язку щодо захисту Батьківщини, незалежності та територіальної цілісності України;

- збільшення кількості молоді, яка пишається своїм українським походженням та/або громадянством;

- зменшення кількості молоді, яка виїздить з України за кордон на постійне проживання або залишається на постійне проживання за кордоном після тимчасового виїзду з України;

- збільшення кількості молоді України, залученої органами державної влади та органами місцевого самоврядування до процесу формування політики та прийняття управлінських рішень;

- збільшення кількості громадян України, насамперед дітей та молоді, залучених до проєктів у сфері утвердження української національної та громадянської ідентичності, що реалізуються на місцевому, всеукраїнському та міжнародному рівнях;

- збільшення кількості підготовлених фахівців у сфері реалізації державної політики щодо утвердження української національної та громадянської ідентичності.

 

VІІ. Оцінка фінансових, матеріально-технічних і трудових ресурсів, необхідних для виконання Програми, строки та етапи виконання

 

Прийняття Програми дозволить поступово вирішити проблеми у сфері фізичної культури та спорту, галузі оздоровлення та відпочинку дітей, посилити ініціативність молоді та збільшити процент її залучення до здорового способу життя.

Програма є довгостроковою та розроблена на період до 2026 року. Фінансове забезпечення Програми здійснюватиметься за рахунок коштів обласного бюджету, місцевих бюджетів, інших джерел фінансування, які не заборонені чинним законодавством України.

Обсяг фінансування Програми визначається щороку, із урахуванням  пріоритетних завдань у молодіжній сфері, сфері фізичної культури та спорту, оздоровлення та відпочинку дітей, відповідно до реальних можливостей бюджету.

 

VІІІ. Координація та контроль за ходом виконання Програми

 

Функції з координації дій при реалізації Програми покладаються на Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації.

Контроль за виконанням заходів Програми здійснює  обласна рада.

Про хід реалізації Програми Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної адміністрації щорічно у І кварталі року, наступного за звітним, звітує перед обласною радою.

 


ІХ. Заходи Програми

 

№з/п

Найменування заходу, завдання

Відповідальні за виконання

Строк виконання заходу

Джерела фінансування

Прогнозний обсяг фінансування (тис. грн)

 

2019

2020

2021

2022

2023

2024

2025

2026

Всього

 

І. Створення умов для забезпечення оптимальної рухової активності різних груп населення

1.       

Організація та проведення фізкультурно-оздоровчих заходів для різних груп населення, зокрема центрами фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Комунальна установа «Харківський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

380,0

400,0

420,0

450,0

500,0

600,0

600,0

600,0

3950,0

 

2.       

Забезпечення проведення щороку масових фізкультурно-оздоровчих і спортивних заходів та галузевих спартакіад серед усіх верств і категорій населення

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, обласні організації фізкультурно-спортивних товариств «Динамо», «Спартак», «Україна», «Колос»,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

100,0

100,0

100,0

100,0

100,0

180,0

180,0

180,0

1040,0

 

3.       

Сприяння створенню умов для підвищення рівня фізичної підготовки молоді для проходження служби у Збройних Силах України, інших військових формуваннях, у т.ч. шляхом проведення відповідних фізкультурно-спортивних заходів, зокрема етапів Всеукраїнської спартакіади допризовної молоді

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Комунальна установа «Харківський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

80,0

100,0

120,0

150,0

180,0

180,0

180,0

180,0

1170,0

 

4.       

Проводити щороку обласні спартакіади з видів спорту, масових видів спорту серед органів місцевого самоврядування Харківської області

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Комунальна установа «Харківський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»,

 

сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

750,0

800,0

850,0

900,0

950,0

950,0

1140,0

1140,0

7480,0

 

5.       

Забезпечити проведення І-го (районного) і ІІ-го (обласного) етапів Всеукраїнської спартакіади серед збірних команд державних службовців областей та міста Києва; забезпечити участь збірної команди Харківської області у Всеукраїнській спартакіаді серед збірних команд державних службовців областей та міста Києва

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Харківська обласна організація фізкультурно-спортивного товариства «Спартак»,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

200,0

200,0

200,0

200,0

200,0

200,0

240,0

240,0

1680,0

 

6.       

Забезпечення проведення І-го (районного, міського, селищного) і ІІ-го (обласного) етапів Всеукраїнської спартакіади серед народних депутатів Верховної Ради України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських (міст обласного значення), сільських та селищних рад; забезпечення участі збірної команди Харківської області у Всеукраїнській спартакіаді серед народних депутатів Верховної Ради України, депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських (міст обласного значення), сільських та селищних рад

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Харківська обласна організація фізкультурно-спортивного товариства «Спартак»,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

200,0

200,0

200,0

200,0

200,0

200,0

240,0

240,0

1680,0

 

7.       

Організація  і проведення заходів із спорту інвалідів, у т.ч. проведення етапів Всеукраїнської спартакіади «Повір у себе» для дітей з обмеженими фізичними можливостями

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Комунальна установа Харківський регіональний центр з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт»” Харківської обласної ради,

 

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

 

100,0

125,0

150,0

175,0

200,0

300,0

360,0

360,0

1770,0

 

ІІ. Забезпечення функціонування та удосконалення мережі закладів фізичної культури

1.       

Забезпечення діяльності мережі дитячо-юнацьких спортивних шкіл фізкультурно-спортивних товариств

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації, фізкультурно-спортивні товариства

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

 

38168,1

61585,2

75731,4

69664,3

87080,4

67080

80496

96595,2

576400,6

 

2.       

Забезпечення діяльності, збереження та ефективного функціонування комунальних закладів дитячо-юнацьких спортивних шкіл, комплексних дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл олімпійського резерву Харківської обласної ради

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, комунальні заклади дитячо-юнацьких спортивних шкіл, комплексних дитячо-юнацьких спортивних шкіл, спеціалізованих дитячо-юнацьких спортивних шкіл олімпійського резерву Харківської обласної ради

2019 – 2026

Обласний бюджет

30713,1

38391,4

43489,3

59986,6

74983,2

108200

129840

155808

641411,6

 

3.       

Забезпечення діяльності шкіл вищої спортивної майстерності, центру олімпійської підготовки  із зимових видів спорту

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Комунальний заклад «Школа вищої спортивної майстерності», Комунальний заклад «Школа вищої спортивної майстерності з легкої атлетики» Харківської обласної ради, Комунальний заклад «Український східний центр олімпійської підготовки із зимових видів спорту»

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

36318,5

45398,1

50747,7

70934,6

88668,2

68668,2

82401,84

98882,21

542019,35

 

4.       

Забезпечення діяльності Комунальної установи «Харківський регіональний центр з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт» Харківської обласної ради

та Комунального закладу Харківської обласної ради «Дитячо-юнацька спортивна школа осіб з інвалідністю». Сприяння відкриттю центрів (відділень) з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт» у Харківській області

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Комунальна установа «Харківський регіональний центр з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт» Харківської обласної ради, Комунальний заклад Харківської обласної ради «Дитячо-юнацька спортивна школа осіб з інвалідністю»

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

8853,4

12066,7

15333,4

17291,7

21614,7

21614,7

25937,64

31125,17

153837,41

 

5.       

Забезпечення функціонування Комунальної установи «Харківський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Комунальна установа «Харківський обласний центр фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

3660,6

4575,8

5719,7

7149,7

8937,1

8937,1

10724,52

12869,42

62573,94

 

6.       

Придбання обладнання  та інвентарю, аксесуарів загального  і спеціального призначення, забезпечення модернізації  та зміцнення матеріально-технічної  бази дитячо-юнацьких спортивних  шкіл, шкіл  вищої спортивної майстерності, центру олімпійської підготовки з зимових видів  спорту, організацій, закладів,  установ спортивного профілю

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

3000

3750

4687,5

5859,4

7324,2

7324,2

8789,04

10546,85

51281,19

 

ІІІ. Підтримка та розвиток олімпійського, неолімпійського, паралімпійського та дефлімпійського руху

1.       

Забезпечення підготовки та участі спортсменів області у спортивних заходах місцевого, всеукраїнського та міжнародного рівнів з олімпійських видів спорту

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

37935,5

45419,4

49274,2

74092,8

92616,0

58800,0

70500,0

84600,0

513237,9

 

2.       

Забезпечення підготовки та участі спортсменів області у спортивних заходах місцевого, всеукраїнського та міжнародного рівнів з неолімпійських видів спорту

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

 

23520,3

29400,3

26750,4

45938,0

57422,5

47222

59027,5

70833

360114,0

 

3.       

Забезпечення підготовки та участі спортсменів  у спортивних заходах місцевого, всеукраїнського рівня, міжнародних заходах, Дефлімпійських, Паралімпійських іграх з видів спорту інвалідів

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Комунальна установа «Харківський регіональний центр з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт» Харківської обласної ради,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

452,9

566,1

707,6

884,5

1105,7

1105,7

1326,84

1592,21

7741,55

 

4.       

Забезпечення матеріального  і морального заохочення, запровадження стипендій та інших виплат

спортсменам -чемпіонам, призерам Олімпійських, Паралімпійських та Дефлімпійських ігор, Всесвітніх ігор з неолімпійських видів спорту, юнацьких Олімпійських та Європейських ігор, Всесвітніх ігор з єдиноборств, Всесвітньої шахової олімпіади, інших змагань міжнародного рівня та їх тренерам

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

6675

8343,8

10429,7

13037,1

16296,4

18400

22080

26496

121758,0

 

5.       

Забезпечення підвищення ефективності підготовки збірних команд шляхом формування штатних спортивних команд

 

 

 

 

 

 

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації

2019 – 2026

Обласний бюджет

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

 

IV. Кадрове, науково-методичне, інформаційне, фінансово-економічне, матеріально-технічне забезпечення сфери фізичної культури і спорту

1.       

Організація та проведення в області щорічного оцінювання рівня фізичної підготовки населення України.

Запровадження системи моніторингу основних показників розвитку фізичної культури і спорту у районах і містах обласного значення, територіальних громадах, дитячо-юнацьких спортивних школах, громадських організаціях фізкультурно-спортивної спрямованості

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

303,8

379,7

474,6

593,3

741,6

480

600

600

4173,0

 

2.       

Сприяння у розповсюдженні через засоби масової інформації, радіо, телебачення соціальної реклами щодо переваг фізкультурно-оздоровчої, рухової активності, що сприятиме формуванню традицій і культури здорового способу життя, залученню громадян до активних занять фізичною культурою і спортом

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент масових комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент охорони здоров’я Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

 

3.       

Забезпечення роботи офіційних вебсайтів, а саме розділу «Фізична культура та спорт», який постійно наповнювати інформацією про спортивні заходи.

Забезпечення створення електронних баз даних на провідних спортсменів області, учасників обласних, всеукраїнських та міжнародних змагань

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент масових комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент охорони здоров’я Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

 

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

 

4.       

Забезпечення збереження наявної матеріально-технічної бази спортивних споруд та поліпшення умов її функціонування, визначення стратегічних і пріоритетних напрямів  її подальшого розвитку

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

 

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

 

5.       

Забезпечення внесення об’єктів спортивної інфраструктури Харківської області до Електронного реєстру спортивних споруд України

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

 

6.       

Забезпечення модернізації, реконструкції, капітального ремонту, проєктування  та будівництва спортивних споруд, баз олімпійської підготовки,  та відповідне  їх  матеріально-технічне забезпечення

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент капітального будівництва Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

 

7.       

Надавання фінансової підтримки громадським організаціям фізкультурно-спортивних товариств  для підтримки діяльності

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, громадські організації фізкультурно-спортивних товариств

2019 – 2026

Обласний бюджет

10800,0

13500,0

16875,0

21093,75

26367,19

14600

17520

21024

141779,94

 

8.       

Надавання фінансової підтримки громадським об’єднанням фізкультурно-спортивної спрямованості: федераціям, осередкам всеукраїнських федерацій, асоціаціям, спілкам, спортивним клубам, дитячо-юнацьким спортивним школам незалежно від форм власності, з видів спорту, визнаних в Україні

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, громадські об’єднання фізкультурно-спортивної спрямованості

2019 – 2026

Обласний бюджет

6968,8

9460,9

13326,2

11657,7

14572,1

14572,1

14572,1

14572,1

99702,0

 

9.       

Утримання, фінансова підтримка комунальних спортивних споруд

 

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

18100,0

22272,0

27704,6

25429,2

28480,7

0,0

0,0

0,0

121986,5

 

V. Реалізація державної молодіжної політики та забезпечення підтримки діяльності комунальної установи Харківської обласної ради

1.       

Створення умов для творчого розвитку особистості, самовдосконалення молоді. Сприяння у проведенні регіональних заходів, спрямованих на розвиток творчих ініціатив молоді, інтелектуальний розвиток, залучення молоді до співпраці з органами виконавчої влади

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент масових комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент культури і туризму Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

1100,0

1350,0

1400,0

1450,0

1500,0

3000

3700

4400

17900,0

 

2.       

Забезпечення пробудження у молоді патріотизму, духовності, моральності та формування загальнолюдських цінностей, а саме:  проведення регіональних заходів, спрямованих на патріотичне та військово-патріотичне виховання молоді

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент масових комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент оборонної, мобілізаційної роботи та взаємодії з правоохоронними органами Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент культури і туризму Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

0,0

0,0

0,0

0,0

0,0

3000,0

3800,0

4500,0

11300,0

 

3.       

Пропагування здорового способу життя: проведення регіональних заходів, спрямованих на формування здорового способу життя та профілактику негативних явищ в молодіжному середовищі

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Департамент охорони здоров’я Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади, громадські організації та їх спілки

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються при затвердженні відповідних бюджетів)

490,0

840,0

885,0

935,0

980,0

3100

3700

4400

15330,0

 

4.       

Створення сприятливого середовища для забезпечення зайнятості молоді: проведення регіональних заходів, спрямованих на організацію первинної та вторинної зайнятості молоді, розвиток підприємницьких ініціатив, профорієнтаційну роботу з молоддю

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент соціального захисту населення Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Харківський обласний центр зайнятості,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються

при затвердженні відповідних бюджетів)

50,0

100,0

150,0

200,0

250,0

700

875

1050

3375,0

 

5.       

Видання та розповсюдження інформаційно-довідкових матеріалів, методичної літератури щодо питань реалізації державної молодіжної політики на регіональному рівні

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Департамент науки і освіти Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються

при затвердженні відповідних бюджетів)

100,0

120,0

140,0

160,0

180,0

180,0

216,0

216,0

1312,0

 

6.       

Надання фінансової підтримки за рахунок коштів обласного бюджету інститутам громадянського суспільства (на конкурсній основі) для реалізації проєктів у сфері державної молодіжної політики відповідно до Порядку використання коштів обласного бюджету, за рахунок яких надається фінансова підтримка інститутам громадянського суспільства (на конкурсній основі) для реалізації проєктів у сферах державної молодіжної політики та національно-патріотичного виховання молоді, затвердженого обласною радою

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації

2019 – 2026

Обласний бюджет

0,0

0,0

500,0

1000,0

0,0

1000,0

1500,0

1750,0

6500,0

 

7.       

 

Забезпечення підтримки діяльності Комунальної установи «Харківський обласний центр молоді» Харківської обласної ради

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, Комунальна установа «Харківський обласний центр молоді»

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

3887,0

4664,0

5597,0

6716,0

8058,0

6940,0

8675,0

10410,0

54947,0

 

8.        

 

Забезпечення матеріального заохочення за досягнення у сфері «молодіжна політика» відповідно до Положення про присудження щорічних премій імені О.С. Масельського в галузях культури і мистецтва, фізичної культури і спорту, молодіжної політики

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації, комунальна установа «Харківський обласний центр молоді»

2019 – 2026

Обласний бюджет

10,0

10,0

15,0

15,0

20,0

10,0

10,0

10,0

100,0

 

9.       

Придбання обладнання спеціального призначення, забезпечення модернізації та зміцнення матеріально-технічної бази Комунальної установи «Харківський обласний центр молоді» Харківської обласної ради

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

Комунальна установа «Харківський обласний центр молоді»

2019 – 2026

Обласний бюджет

0,0

150,0

150,0

150,0

150,0

150,0

187,5

225,0

1162,5

 

10.    

Проведення обласних форумів, акцій, вишколів, пленерів, семінарів-тренінгів, спрямованих на забезпечення утвердження української національної та громадянської ідентичності

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації

2019 – 2026

Обласний бюджет

0,0

0,0

0,0

0,0

1500,0

3000,0

3500,0

4000,0

12000,0

 

VI. Організація оздоровлення та відпочинку дітей

1.

Організація заходів з оздоровлення та відпочинку дітей, які потребують особливої соціальної уваги та підтримки, та дітей, які потребують особливих умов для оздоровлення

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації,

 

районні державні (військові) адміністрації, сільські, селищні, міські територіальні громади

2019 – 2026

Обласний бюджет

 

 

 

 

 

(обсяги видатків районних державних (військових) адміністрацій, територіальних громад визначаються

при затвердженні відповідних бюджетів)

58700,0

70500,0

84600,0

101500,0

121800,0

50000,0

121800,0

146160,0

755060,0

 

2.

Проведення інформаційно-просвітницьких, освітньо-виховних заходів, видання та розповсюдження інформаційно-довідкових матеріалів, методичної літератури з оздоровлення та відпочинку дітей, збереження та розвиток мережі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку

Управління у справах молоді та спорту Харківської обласної державної (військової) адміністрації

2019 – 2026

Обласний бюджет

120,0

140,0

160,0

180,0

200,0

200,0

240,0

288,0

1528,0

 

Всього

 

 

 

342537,0

374908,4

436888,3

538093,65

663177,99

510894,0

674958,98

805893,16

4296551,48

 

 

 

Керуючий справами

виконавчого апарату обласної ради                                                                                                                           Оксана МАЛИШЕВА