ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення обласної ради
від 28 листопада 2024 року № 1000-VIІІ
(XXІX сесія VIІІ скликання)
Програма
сприяння ефективності використання та збереження майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області на 2025 – 2027 роки
1. |
Найменування Програми |
Програма сприяння ефективності використання та збереження майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області на 2025 - 2027 роки (далі – Програма) |
2. |
Ініціатор розроблення Програми |
Харківська обласна рада |
3. |
Нормативно-правові підстави розроблення та виконання Програми |
Конституція України; Бюджетний кодекс України; Кодекс України з процедур банкрутства; Європейська хартія місцевого самоврядування; Закони України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про оренду державного та комунального майна», «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні», «Про культуру», «Про освіту», «Про вищу освіту», «Про повну загальну середню освіту», «Про фахову передвищу освіту», «Основи законодавства України про охорону здоров'я», «Про судовий збір», Порядок проведення конкурсу на зайняття посади керівника державного, комунального закладу охорони здоров’я, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 № 1094; Методика оцінки майна, затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 № 1891; Порядок проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 12.04.2017 № 257; Порядок виконання рішень про стягнення коштів державного та місцевих бюджетів або боржників, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 03.08.2011 № 845 |
4. |
Розробник Програми |
Управління з питань комунальної власності виконавчого апарату Харківської обласної ради
|
5. |
Співрозробники Програми |
Управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату Харківської обласної ради |
6. |
Головний розпорядник |
Харківська обласна рада |
7. |
Відповідальні виконавці Програми |
Структурні підрозділи Харківської обласної ради;суб’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
8. |
Учасники Програми |
Суб’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;юридичні особи - резиденти;юридичні особи - нерезиденти;громадські організації;фізичні особи |
9. |
Термін реалізації Програми |
Січень 2025 року – грудень 2027 року |
10 |
Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для реалізації Програми, всього (тис. грн) |
17 308,00 |
|
у тому числі: |
|
10.1. |
коштів загального фонду обласного бюджету |
17 308,00 |
10.2. |
коштів спеціального фонду обласного бюджет |
- |
Органи місцевого самоврядування від імені та в інтересах територіальних громад здійснюють правомочності щодо володіння, користування та розпорядження об'єктами права комунальної власності, у тому числі виконують усі майнові операції, можуть передавати об'єкти права комунальної власності у постійне або тимчасове користування юридичним та фізичним особам, здавати їх в оренду, продавати і купувати, використовувати як заставу, вирішувати питання їхнього відчуження, визначати в угодах та договорах умови використання та фінансування об'єктів, що приватизуються та передаються у користування і оренду.
Зважаючи на зазначене, питання ефективності використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області є актуальним на сучасному етапі розвитку місцевого самоврядування, а майнові операції, які здійснюються органами місцевого самоврядування з об'єктами права комунальної власності, мають забезпечити економічні основи місцевого самоврядування, повноту та доступність надання послуг населенню.
Вагомим аспектом у відносинах органів місцевого самоврядування з підприємствами, установами та організаціями, що перебувають у спільній власності територіальних громад Харківської області є визначені нормами законодавства засади їх підпорядкованості, підзвітності та підконтрольності органам місцевого самоврядування, що також потребує розроблення та впровадження відповідних заходів, що сприятимуть розвитку діяльності суб’єктів господарювання у сферах культури, освіти, охорони здоров’я тощо.
Тож, з метою забезпечення ефективного управління майном є необхідність розроблення та впровадження комплексу заходів, що мають сприяти прозорості діяльності органів і посадових осіб місцевого самоврядування, ефективності прийнятих рішень у сфері управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області та забезпечити майнові основи місцевого самоврядування в Харківській області, що вельми необхідно для розвитку територіальних громад і органів муніципальної влади всіх рівнів, розташованих на її території.
Одним із факторів, що сприяє прозорості діяльності органів і посадових осіб місцевого самоврядування є онлайн-трансляції або відео- та аудіофіксації жеребкування кандидатів від громадських організацій для внесення до складу конкурсних комісій з обрання керівників підприємств та закладів галузей культури, освіти, охорони здоров’я та здійснення відео- та аудіофіксації усіх засідань цих конкурсних комісій. Організація та проведення відповідних конкурсів має здійснюватися з дотриманням норм чинного законодавства України та забезпечувати неупередженість та недискримінацію добору кандидатів, довіру суспільства, прозорість, доброчесність, ефективність і справедливість процесу відбору. Під час прийняття рішень за результатами конкурсу конкурсна комісія враховує здатність учасників конкурсу висловлювати свої думки, уміння викладати інформацію, комунікабельність, тактовність, ділові, професійні та вольові якості, готовність брати на себе відповідальність, уміння аналізувати проблеми і налагоджувати ділові зв’язки, виявляти творчий підхід до роботи, доброчесність, емоційну врівноваженість.
Проведення конкурсів із здійсненням заходів, що забезпечують оприлюднення процесу та його результату, сприяє відбору претендентів на посаду, які мають достатні можливості, бажання, знання, навички та досвід організувати роботу закладу чи підприємства якомога ефективніше.
Публічність та прозорість прийняття управлінських рішень має сприяти розробці дієвих механізмів громадського контролю за діяльністю суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області.
Вагомим фактором підтримки іміджу органу місцевого самоврядування є спроможність здійснення правового захисту та представництва інтересів обласної ради та уникнення негативних наслідків невиконання судових рішень.
Конституція України гарантує судовий захист прав місцевого самоврядування (ст. 145). Крім того, відповідно до ст. 4 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», одними з основних принципів місцевого самоврядування є правова, організаційна та матеріально-фінансова самостійність в межах повноважень, визначених законами України, судовий захист прав місцевого самоврядування. Невід’ємним правом органу місцевого самоврядування є звернення до суду з метою захисту інтересів територіальної громади.
Правовий захист прав, інтересів та репутації територіальних громад області, Харківської обласної ради, її виконавчого апарату, голови обласної ради потребує відповідних коштів з місцевого бюджету для вирішення наступних проблем:
сплати судового збору при захисті та представництві інтересів ради, її виконавчого апарату та голови у судах загальної юрисдикції, господарських та адміністративних судах всіх інстанцій;
сплати авансового внеску, з метою забезпечення завершальної стадії адміністративного та/або судового провадження в межах примусового виконання адміністративних та/або судових рішень;
правового забезпечення юридичної роботи (залучення експертів, спеціалістів, перекладачів, свідків і потерпілих, які беруть участь у судовому розгляді(засіданні), оплата інших послуг при проведенні експертиз тощо);
витрати на відрядження для участі в місцевих, адміністративних, господарських судах при розглядах апеляційних та касаційних скарг різної юрисдикції.
Реалізація зазначених у Програмі заходів сприятиме:
впровадженню системного підходу при вирішенні завдань щодо виконання обласною радою повноважень з управління спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
забезпеченню ефективної взаємодії обласної ради з органами місцевого самоврядування Харківщини у вирішенні спільних завдань територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області щодо розвитку Харківської області;
широкому залученню громадськості до процесів розробки і прийняття владних рішень з питань управління об’єктами та суб’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
проведенню повної технічної інвентаризації об’єктів, що знаходяться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, впорядкуванню обліку та посиленню контролю за їхнім рухом та збереженням;
реєстрації права власності та інших речових прав на всі об’єкти спільної власності та земельні ділянки, на яких вони розташовані;
підвищенню ефективності використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
збільшенню обсягів надходжень до обласного бюджету від використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
оптимізації переліку суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області.
ІІ. Мета та завдання Програми
Мета Програми:
- раціоналізація та підвищення ефективності використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
- підвищення ефективності управління суб’єктами господарювання, які є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
- захист прав та інтересів Харківської обласної ради як суб’єкта публічних правовідносин при виконанні завдань і функцій, передбачених чинним законодавством України.
Основні завдання Програми:
- впровадження системного підходу при вирішенні завдань у процесі виконання обласною радою повноважень з управління спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
- створення єдиної системи інформаційного забезпечення шляхом запровадження геоінформаційної системи регіонального розвитку Харківської області, яка б дозволяла вести облік суб’єктів господарювання та об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
- проведення незалежної оцінки майна, реєстрації права власності на об'єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області та впорядкування прав користування земельними ділянками, на яких вони розташовані;
- забезпечення організаційних заходів щодо контролю за ефективністю використання та за збереженням майна, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
- розвиток орендних відносин суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
- створення умов для ефективного управління суб’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, їхніми трудовими ресурсами із забезпеченням покращення їхнього якісного складу;
- оптимізація переліку суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області шляхом реорганізації (злиття, приєднання, поділ чи перетворення), ліквідації, створення обласних комунальних підприємств, установ, закладів;
- пріоритетне відстоювання органами місцевого самоврядування інтересів територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
- ведення правозахисної та претензійно-позовної роботи, у тому числі:
забезпечення звернення з позовними заявами, апеляційними скаргами, касаційними скаргами, клопотаннями, запереченнями тощо до судів господарської, цивільної, адміністративної, кримінальної юрисдикції для захисту прав, інтересів та репутації Харківської обласної ради, її виконавчого апарату та голови обласної ради, в тому числі для відстоювання законності прийнятих рішень та здійсненних заходів, а також для представництва та захисту прав та інтересів суб’єктів господарювання, які є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, для захисту майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, запобігання порушенням чинного законодавства України в ході виконання умов договорів оренди, користування або відчуження майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
забезпечення оскарження судових рішень (в апеляційному та касаційному порядку) у справах, в яких стороною чи третьою особою виступає Харківська обласна рада чи її виконавчий апарат;
зменшення негативних наслідків невиконання судових рішень.
ІІІ. Напрями діяльності та заходи Програми
Строки виконання заходів: 2025 – 2027 роки. Джерела фінансування: кошти обласного бюджету. /тис.грн/ |
||||||
№ з/п |
Назва напряму діяльності (пріоритетні завдання) та заходу програми |
Виконавці |
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
Очікуваний результат |
Напрям 1. Створення умов для забезпечення ефективності використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
||||||
1.1. |
Забезпечення у випадках, встановлених законодавством України, обов’язкового проведення оцінки об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, отримання відповідних звітів про оцінку та рецензій на звіти про оцінку майна |
Харківська обласна рада; суб’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
50,00 |
50,00 |
50,00 |
Підвищення ефективності використання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області. Забезпечення контролю за ефективністю використання та збереженням майна, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
1.2. |
Забезпечення здійснення конвертації валюти, отриманої за договорами оренди майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
Харківська обласна рада |
3,00 |
5,00 |
5,00 |
Розвиток орендних відносин суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області з нерезидентами |
1.3. |
Забезпечення здійснення поштових екcпрес-відправлень з метою дотримання строків документообігу під час організаційні та реалізації відносин, пов’язаних із передачею в оренду майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
Харківська обласна рада |
5,00 |
20,00 |
20,00 |
Дотримання вимог чинного законодавства України щодо строків реалізації орендних відносин суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
|
Всього за розділом |
|
58,00 |
75,00 |
75,00 |
|
Напрям 2. Управління суб’єктами, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
||||||
2.1. |
Розроблення технічного завдання, створення та супровід і обслуговування геоінформаційної системи регіонального розвитку Харківської області щодо обліку суб’єктів господарювання, об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ міст Харківської області |
Харківська обласна рада |
10 000,00 |
2 000,00 |
2 000,00 |
Оцифрування геоінформаційного масиву даних про матеріальні та нематеріальні активи (земля, об’єкти нерухомості, транспортні засоби, права власності, користування управління тощо) суб’єктів господарювання, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ міст Харківської області. Створення, супровід і обслуговування програмного продукту для удосконалення та підвищення ефективності системи управляння майном та суб’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ міст Харківської області. |
2.2. |
Забезпечення проведення незалежної аудиторської перевірки діяльності суб’єктів господарювання, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
Харківська обласна рада |
100,00 |
300,00 |
300,00 |
Реалізація функцій контролю за ефективністю використання та збереженням майна, що є у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
2.3. |
Забезпечення організації та проведення припинення обласних комунальних підприємств, установ, закладів, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області |
Харківська обласна рада |
100,00 |
100,00 |
100,00 |
Оптимізація переліку суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
2.4. |
Забезпечення відеофіксації усіх засідань комісії з розгляду питань стосовно списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області |
Харківська обласна рада |
30,00 |
30,00 |
30,00 |
Створення умов для ефективного здійснення своїх повноважень депутатами, працівниками виконавчого апарату ради, керівниками суб’єктів спільної власності, а також прозорості висвітлення роботи комісії з розгляду питань стосовно списання майна. Створення умов, що сприяють розробці дієвих механізмів громадського контролю за діяльністю суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської Розширення можливостей для громадян брати участь у процесах місцевого самоврядування та мати доступ до інформації про роботу комісій обласної ради |
2.5. |
Добір кандидатів на посади керівників закладів та підприємств, організація роботи конкурсних комісій у звичайному режимі, всього |
Харківська обласна рада |
230,00 |
117,00 |
63,00 |
Забезпечення виконання вимог чинного законодавства України щодо обов’язковості оприлюднення процедури організації та проведення добору кандидатів на посади керівників підприємств та закладів культури, освіти, охорони здоров’я, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області. Сприяння громадському контролю за проведенням конкурсних відборів керівників суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області та діяльністю комісій обласної ради |
в тому числі: |
|
|
|
|||
а) забезпечення відео- та аудіофіксації усіх засідань конкурсних комісій із обрання керівників закладів та підприємств галузей культури, освіти, охорони здоров’я, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області; |
120,00
|
65,00
|
30,00
|
|||
б) забезпечення здійснення публікації оголошень у газеті «Освіта України» для обрання керівників закладів вищої та передвищої освіти; |
10,0 |
7,0 |
3,0 |
|||
в) забезпечення онлайн-трансляцій або відео- та аудіофіксації жеребкування кандидатів від громадських організацій для внесення до складу конкурсних комісій з обрання керівників закладів та підприємств галузей культури, освіти, охорони здоров’я. |
100,00 |
45,00 |
30,00 |
|||
2.6. |
Добір кандидатів на посаду керівників закладів та підприємств, організація роботи конкурсних комісій у зв’язку із завершенням дії правового режиму воєнного стану, всього |
|
400,00 |
|
|
Забезпечення виконання вимог чинного законодавства України щодо обов’язковості оприлюднення процедури організації та проведення добору кандидатів на посади керівників підприємств та закладів культури, освіти, охорони здоров’я, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області. Сприяння громадському контролю за проведенням конкурсних відборів керівників суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області та діяльністю комісій обласної ради |
в тому числі: |
|
|
|
|||
а) забезпечення відео- та аудіофіксації усіх засідань конкурсних комісій із обрання керівників закладів та підприємств галузей культури, освіти, охорони здоров’я, що перебувають у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області;
|
220,00
|
|
|
|||
б) забезпечення онлайн-трансляцій або відео- та аудіофіксації жеребкування кандидатів від громадських організацій для внесення до складу конкурсних комісій з обрання керівників закладів та підприємств галузей культури, освіти, охорони здоров’я. |
180,00 |
|
|
|||
2.7. |
Забезпечення захисту та представництва інтересів обласної ради у судових органах та органах державної виконавчої служби |
Харківська обласна рада |
200,00 |
200,00 |
200,00 |
Реалізація повноважень обласної ради у належному супроводженні та забезпеченні оперативного і всебічного вирішення питань щодо судового захисту прав та інтересів ради, її виконавчого апарату та голови, а також суб’єктів господарювання, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ міст Харківської області. |
2.8. |
Забезпечення виконання судових рішень і виконавчих документів |
Харківська обласна рада |
200,00 |
200,00 |
200,00 |
Забезпечення дотримання вимог чинного законодавства України щодо обов’язковості виконання рішень суду. Гарантія наявності фінансових ресурсів, призначених на здійснення видатків, пов’язаних із виконанням рішень суду та виконавчих документів. Зменшення або уникнення негативних наслідків невиконання судових рішень (блокування рахунків, відкритих в органах Державної казначейської служби, накладання штрафів тощо) |
|
Всього за розділом |
|
11 260,00 |
2 947,00 |
2 893,00 |
|
|
РАЗОМ: |
|
11 318,00 |
3 022,00 |
2 968,00 |
|
ІV. Ефективність виконання Програми
1. Ресурсне забезпечення Програми:
Обсяг коштів, які пропонується залучити на виконання програми |
І етап виконання програми |
ІІ етап (20__ - 20__ роки) |
ІІІ етап (20-_ - 20__ роки) |
Всього витрат на виконання програми, тис. грн |
||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Обсяг ресурсів всього, в тому числі: |
11 318,00 |
3 022,00 |
2 968,00 |
|
|
17 308,00 |
обласний бюджет (кошти загального фонду) |
11 318,00 |
3 022,00 |
2 968,00 |
|
|
17 308,00 |
обласний бюджет (кошти спеціального фонду) |
|
|
|
|
|
|
2. Результативні показники Програми:
№ з/п |
Назва показника |
Одиниця виміру |
Вихідні дані на початок дії програми |
Виконання за роками |
Всього витрат на виконання програми, тис.грн |
||
2025 рік |
2026 рік |
2027 рік |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1. |
Послуги з проведення оцінки об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Харківської області, складання відповідних звітів про оцінку та рецензій на звіти про оцінку майна |
Звіт про оцінку та рецензія на звіт про оцінку майна |
30 звітів та рецензій до них |
10 |
10 |
10 |
150,0 |
2. |
Банківські послуги з конвертації валюти, отриманої за договорами оренди майна |
Сума комісії банку за послугу |
Тарифікація послуг у відсотках до суми, що конвертується |
3,0 |
5,0 |
5,0 |
13,0 |
3. |
Послуги поштових екcпрес-відправлень |
Вартість послуг поштових відправлень |
Тарифікація послуг за видами відправлення |
5,0 |
20,0 |
20,0 |
45,0 |
4. |
Послуги з розроблення технічного завдання та створення геоінформаційної системи регіонального розвитку Харківської області |
Вартість послуг |
|
10000,0 |
|
|
10000,0 |
5. |
Послуги з супроводу та обслуговування геоінформаційної системи регіонального розвитку Харківської області |
Вартість послуг |
|
|
2000,0 |
2000,0 |
4000,0 |
6. |
Послуги з проведення незалежної аудиторської перевірки |
Аудиторський звіт |
14 звітів |
2 |
6 |
6 |
700,0 |
7. |
Послуги ліквідатора з проведення припинення обласних комунальних підприємств, установ, закладів |
Кількість припинених суб’єктів господарювання |
|
|
|
|
300,0 |
8. |
Послуги з відеофіксації засідань комісії з розгляду питань стосовно списання майна |
Кількість проведених комісій |
18 засідань комісії |
6 |
6 |
6 |
90,0 |
9. |
Послуги з відео- та аудіофіксації усіх засідань конкурсних комісій із обрання керівників закладів та підприємств галузей культури, освіти, охорони здоров’я у звичайному режимі |
Кількість проведених відео- та аудіофіксації |
44 засідання конкурсних комісій |
24 |
14 |
6 |
215,0 |
10. |
Послуги з онлайн-трансляцій або відео- та аудіофіксації жеребкування кандидатів від громадських організацій для внесення до складу конкурсних комісій з обрання керівників закладів та підприємств галузей культури, освіти, охорони здоров’я, проведених у звичайному режимі |
Кількість проведених жеребкувань із фіксацією та онлайн-трансляцією |
35 жеребкувань |
20 |
9 |
6 |
175,0 |
11. |
Послуги з відео- та аудіофіксації усіх засідань конкурсних комісій із обрання керівників закладів та підприємств галузей культури, освіти, охорони здоров’я після завершення дії правового режиму воєнного стану |
Кількість проведених відео- та аудіофіксацій |
46 засідань конкурсних комісій |
46 |
|
|
220,0 |
12. |
Послуги з онлайн-трансляцій або відео- та аудіофіксації жеребкування кандидатів від громадських організацій для внесення до складу конкурсних комісій з обрання керівників закладів та підприємств галузей культури, освіти, охорони здоров’я, проведених після завершення дії правового режиму воєнного стану |
Кількість проведених жеребкувань із фіксацією та онлайн-трансляцією |
36 жеребкувань |
36 |
|
|
180,0 |
13. |
Послуги з публікації оголошення в газеті «Освіта України» |
Кількість оголошень |
6 оголошень |
3 |
2 |
1 |
20,0 |
14. |
Заходи із захисту та представництва інтересів обласної ради у судових органах та органах державної виконавчої служби, в тому числі: |
|
|
|
|
|
|
|
Кількість судових проваджень |
|
|
|
|
|
|
залучення експертів, спеціалістів, перекладачів, проведення експертиз тощо |
Кількість укладених договорів |
|
|
|
|
450,0 |
|
судовий збір |
Сума обов’язкових платежів |
|
|
|
|
50,0 |
|
відшкодування судових витрат |
Сума судових витрат |
|
|
|
|
100,0 |
|
інше |
|
|
|
|
|
||
15 |
Виконання судових рішень і виконавчих документів (як у безспірному, так і добровільному порядку), в тому числі: |
Сума витрат |
|
|
|
|
600,0 |
|
Кількість виконаних рішень суду |
|
|
|
|
|
|
Сума, сплачена на виконання рішень суду |
|
|
|
|
|
||
Кількість виконаних виконавчих документів |
|
|
|
|
|
||
Сума, сплачена за виконавчими документами |
|
|
|
|
|
||
відшкодування збитків та шкоди юридичним та фізичним особам, інші види відшкодування згідно із рішенням суду |
Сума відшкодування |
|
|
|
|
|
|
відшкодування судових витрат |
Сума судових витрат |
|
|
|
|
|
|
оплата витрат виконавчого провадження (штрафи, виконавчий збір, інші обов’язкові збори та внески тощо, здійснені під час проведення виконавчих дій) |
Сума витрат на виконавче провадження |
|
|
|
|
|
V. Координація та контроль
за ходом виконання Програми
Координатором Програми є голова постійної комісії Харківської обласної ради з питань спільної власності територіальних громад області.
Контроль за виконанням Програми здійснюють постійні комісії Харківської обласної ради: з питань спільної власності територіальних громад області та з питань бюджету.
Узагальнення інформації, складання та надання звітів про результати виконання Програми в частині виконання заходів правового захисту здійснює управління правового забезпечення діяльності ради виконавчого апарату Харківської обласної ради, в частині виконання заходів з питань управління майном здійснює управління з питань комунальної власності виконавчого апарату Харківської обласної ради.
Керуючий справами
виконавчого апарату
обласної ради Оксана МАЛИШЕВА