Порівняльна таблиця проєкту змін до СТАТУТУ

КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ “БЕРЕГИНЯ”»

 

Чинна редакція Статуту

Нова редакція Статуту

РОЗДІЛ І

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.            КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО  ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ  РАДИ «ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ “БЕРЕГИНЯ”» є спеціалізованим закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що створено для задоволення потреб дітей у медичних послугах, реабілітації, паліативній допомоги, забезпечує захист прав та законних інтересів дітей в порядку та на умовах, встановлених чинним законодавством України та цим Статутом.

1.1. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ “БЕРЕГИНЯ”» є спеціалізованим закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що створено для задоволення потреб дітей у медичній реабілітації, паліативній допомозі, та забезпечує захист прав та законних інтересів дітей в порядку та на умовах, встановлених чинним законодавством України та цим Статутом.

 

ПЕРЕНЕСЕНО ДО РОЗДІЛУ ІІ у новій редакції (п. 2.3, 2.4, 2.5)

1.9.        Центр надає допомогу:

-    дітям, які згідно з індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю потребують медичної реабілітації чи яким загрожує зниження  рівня функціонування, що може призвести до інвалідності;

-    дітям, які потребують паліативної допомоги та мають невиліковні прогресуючі захворювання, що обмежують життєдіяльність;

-    дітям з інвалідністю на період отримання їх законними                 представниками соціальної послуги з тимчасового відпочинку для батьків                  або осіб, які їх замінюють, що здійснюють догляд за дітьми з інвалідністю;

-    дітям, які мають вроджені вади розвитку, після виписки з              перинатального центру або пологового будинку в разі потреби в отриманні послуг з медичної реабілітації або паліативній допомозі;

У Центрі мають право перебувати та отримувати послуги діти-сироти;              діти, позбавлені батьківського піклування; діти, залишені без батьківського піклування; діти з фізичними та (або) інтелектуальними порушеннями; діти із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

1.10.        Допомога у Центрі може надаватися стаціонарно або амбулаторно на безоплатній основі.

1.11.        Діти можуть перебувати у Центрі в супроводі одного з батьків або особи, яка їх замінює.

ДОПОВНЕНО

1.3. Відповідно до рішення Харківської обласної ради від 27 червня                 2024 року № 886-VIII «Про припинення КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ № 3» шляхом реорганізації (приєднання) до КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ “БЕРЕГИНЯ”» до КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ТА ПАЛІАТИВНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ “БЕРЕГИНЯ”» приєднано КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ № 3».

 

1.6. Юридична адреса та фактичне місцезнаходження Центру: Україна, Харківська область, 61045 місто Харків, вулиця Кузнецька, будинок 1.

1.7.  Місцезнаходження (юридична адреса) Центру: Україна, Харківська область, 61045 місто Харків, вулиця Кузнецька, будинок 1.

1.7. Центр є юридичною особою, має самостійний баланс, розрахункові рахунки в установах банків та територіальному управлінні Державної казначейської служби України в Харківській області, печатку зі своїм найменуванням, штамп із зазначенням свого повного найменування, бланки  та інші необхідні реквізити.

 

1.8. Центр є юридичною особою публічного права, який діє на підставі Статуту, що затверджується рішенням обласної ради, має самостійний баланс, розрахункові рахунки в установах банків та територіальному управлінні Державної казначейської служби України у Харківській області, печатку зі своїм найменуванням, штамп із зазначенням свого повного найменування, бланки та інші необхідні реквізити.

1.12.Центр здійснює некомерційну діяльність, спрямовану на  досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку. Центр вноситься до реєстру неприбуткових установ та організацій у порядку, визначеному чинним законодавством України.

1.10. Центр здійснює господарську некомерційну діяльність, спрямовану на досягнення соціальних та інших результатів без мети одержання прибутку. Центр внесений до Реєстру неприбуткових установ та організацій у порядку, визначеному чинним законодавством України.

РОЗДІЛ ІІ

МЕТА ТА ПРЕДМЕТ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ

 

ДОПОВНЕНО:

2.3. Центр надає допомогу:

- дітям, які згідно із індивідуальною програмою реабілітації дитини з інвалідністю потребують медичної реабілітації чи яким загрожує зниження рівня функціонування, що може призвести до інвалідності;

- дітям, які потребують паліативної допомоги та мають невиліковні прогресуючі захворювання, що обмежують життєдіяльність;

- дітям з інвалідністю на період отримання їх законними представниками соціальної послуги з тимчасового відпочинку для батьків або осіб, які їх замінюють, що здійснюють догляд за дітьми з інвалідністю;

- дітям, які мають вроджені вади розвитку, після виписки з перинатального центру або пологового будинку в разі потреби в отриманні послуг з медичної реабілітації або паліативній допомозі.

У Центрі мають право перебувати та отримувати послуги діти-сироти; діти, позбавлені батьківського піклування; діти, залишені без батьківського піклування; діти з фізичними та (або) інтелектуальними порушеннями; діти із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

2.4. Допомога у Центрі може надаватися стаціонарно або амбулаторно на безоплатній основі.

2.5. Діти можуть перебувати у Центрі в супроводі одного із батьків або особи, яка їх замінює.

2.7.    Центр має право займатися іншими видами діяльності не  забороненими чинним законодавством України.

2.10. Центр має право займатися іншими видами діяльності, не передбаченими в даному Статуті і не забороненими чинним законодавством України.

РОЗДІЛ ІІІ

УМОВИ ПРИЙОМУ ДИТИНИ ДО ЦЕНТРУ ТА ВИПИСКИ З НЬОГО

 

ДОПОВНЕНО:

3.8. Порядок приймання дітей у відділення медико-соціального захисту дітей (далі за текстом - Відділення):

3.8.1 До Відділення приймаються:

- діти-сироти;

- діти, покинуті в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров’я;

- діти, яких відмовилися забрати з пологового будинку, іншого закладу охорони здоров’я батьки чи інші родичі;

- діти підкинуті;

- діти знайдені;

- діти, батьки яких позбавлені батьківських прав;

- діти одиноких батьків;

- діти з вадами фізичного та психічного розвитку;

- діти, які за рішенням суду відібрані у батьків без позбавлення батьківських прав;

- діти батьків, визнаних у судовому порядку безвісно відсутніми, недієздатними;

- діти, батьки яких не мають можливості їх виховувати (за станом здоров’я; у зв’язку з тривалим від’їздом, відбуванням покарання, перебуванням під вартою, в період слідства, у зв’язку з тяжкими матеріально-побутовими умовами та інше).

До групи медико-соціальної реабілітації приймаються діти у віці від 1 місяця до 10 років, при відсутності в їх стані або захворюванні потреби в стаціонарному лікування та обстеженні.

3.8.2. До Відділення приймаються діти від народження до десятирічного віку.

3.8.3. Приймання дітей здійснюється в карантинну групу або ізолятор, де проводяться потрібні лікувально-профілактичні та виховні заходи відповідно до стану здоров’я та віку дитини. З карантинної групи (ізолятора) дитина поступає в групу. Кожне наступне переміщення дитини повинно фіксуватися на титульній сторінці історії розвитку дитини з відповідним обґрунтуванням у тексті.

3.8.4. Прийняття дітей, зазначених у підпункті 3.8.1 цього Статуту до Відділення здійснюється у разі відсутності в них захворювань, які потребують стаціонарного обстеження та лікування.

3.9. Перелік документів для оформлення дитини до Відділення:

- розпорядження районної державної (військової) адміністрації або рішення міської ради за місцем находження дитини, із вказівкою про закріплення житла і документи, підготовлені службою у справах дітей за місцем розташування пологового будинку, іншого закладу охорони здоров’я;

- акт про дитину, покинуту в пологовому будинку, іншому закладі охорони здоров’я або яку відмовились забрати батьки чи інші родичі, про підкинуту чи знайдену дитину;

- направлення Департаменту охорони здоров’я;

- заява про тимчасове влаштування дитини до Відділення одного або обох батьків або особи, яка їх замінює;

- свідоцтво про народження дитини;

- довідку про Реєстрацію актів цивільного стану управління юстиції про актовий запис дитини;

- заяву від батьків про влаштування дитини до Відділення, акт про залишену (підкинуту) дитину;

- свідоцтво про смерть батьків, рішення суду про позбавлення батьківських прав чи відібрання дитини від батьків, вирок суду;

- довідка з місця роботи, навчання батьків або особи яка їх замінює, про отримувані доходи при тимчасовому влаштування дитини в будинок дитини;

- довідка про отримання державної допомоги одинокою матір’ю;

- довідка про хворобу чи від’їзд батьків та інше;

- довідка про батьків та близьких родичів (дідусь, бабуся, брати, сестри),

- довідка-попередження органів опіки та піклування за місцезнаходженням батьків дитини про ознайомлення їх з частиною другою ст. 219 Сімейного кодексу України;

- виписка з історії розвитку дитини (Ф-112/о) та/або медичної карти стаціонарного хворого (Ф-003/о), карти розвитку новонародженого (Ф-097/о), а також обмінної карти пологового будинку, пологового відділення лікарні (Ф- 1 ІЗ/о), якщо дитину направлено з пологового будинку;

- дані лабораторних аналізів на предмет наявності венеричних захворювань, загальні аналізи крові сечі та калу за давністю не більше місяця,

- дані бактеріологічних досліджень на наявність дифтерійної палички, збудників гострих кишкових інфекцій та інші (за епідеміологічними показами за давністю не більше 3 днів від дня отримання результату дослідження,

- дані лабораторного дослідження на наявність ВІЛ/СНІД, що проводяться на прохання чи зі згодою законних представників дитини.

3.10. Порядок вибуття дітей із Відділення:

3.10.1. Вибуття дітей із Відділення проводиться:

- при поверненні їх у сім’ю за заявою батьків або осіб, які їх замінюють на підставі рішення або розпорядження органу опіки та піклування, або по закінченню терміну дій рішення або розпорядження про влаштування;

- з метою захисту прав та інтересів дітей у випадках необґрунтованої відмови батьків або осіб, які їх замінюють забрати дитину по закінченні терміну перебування, вказаного у заяві, Центр, має право подати позов до суду про позбавлення їх батьківських прав;

- повернення дітей батькам, які раніше дали згоду на їх усиновлення (тобто відмовились від дітей), здійснюється відповідно до частини шостої статті 217 Сімейного кодексу України;

- при переведенні у дитячий будинок системи Міністерства освіти і науки України на підставі висновку психолого-медико-педагогічної консультації та направлення (путівки) Міністерства освіти і науки України, Департаменту науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації;

- при переведенні у спеціалізований дитячий будинок чи інші заклади системи Міністерства соціальної політики України на підставі висновку психолого-медико-педагогічної консультації та направлення (путівки) Міністерства соціальної політики України, Департаменту соціального захисту населення Харківської обласної державної адміністрації;

- при переданні на усиновлення на підставі рішення суду;

- при переданні під опіку на підставі рішення відділу опіки та піклування.

РОЗДІЛ ІV

ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ЦЕНТРУ

 

4.1. Центр для виконання покладених на нього завдань має право:

ДОПОВНЕНО:

-    формувати структуру та штати в межах фонду оплати праці;

-    розробляти та затверджувати штатний розпис за погодженням Департаменту охорони здоров’я, голови обласної ради або заступника голови обласної ради (за розподілом обов’язків);

-    виступати позивачем і відповідачем у судах загальної юрисдикції;

 

4.2. Центр зобов’язаний:

ДОПОВНЕНО:

-    забезпечувати додержання законодавства у сфері державних закупівель та антикорупційного законодавства;

    забезпечити цільове використання  коштів;

    забезпечити ефективне використання та збереження майна, що закріплено за Центром на праві оперативного управління;

РОЗДІЛ V

МАЙНО ТА КОШТИ ЦЕНТРУ

5.4. Для забезпечення статутної діяльності Центру створений статутний капітал у розмірі 7 500,00 (сім тисяч п’ятсот) гривень.

5.4. Для забезпечення статутної діяльності Центру створений статутний капітал у розмірі 15 000,00 грн. (п’ятнадцять тисяч гривень).

5.12. Центр отримує фінансову підтримку з обласного бюджету.

5.12. Центр має право отримувати фінансову підтримку з обласного бюджету.

РОЗДІЛ VI

ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЦЕНТРУ

6.3. За належне надання Центру медичних послуг несе відповідальність заступник директора Центру за розподілом обов’язків або медичний директор.

Перенесено до п. 6.9 в новій редакції

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-    приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з роботи заступників директора, медичного директора, головного бухгалтера Центру, керівників структурних підрозділів та інших працівників Центру, а також               інші, передбачені законодавством про працю рішення в сфері трудових  відносин, укладає трудові договори з працівниками Центру;

-    здійснює проведення оперативних нарад з заступниками директора, медичним директором, керівниками структурних підрозділів, головною і старшими медичними сестрами;

 

6.4. Директор Центру:

ДОПОВНЕНО:

-    подає в установленому порядку обласній раді та Департаменту охорони здоров’я квартальну, річну фінансову та іншу звітність Центру, інформацію про рух основних засобів, звіт про оренду майна, а також інформацію про наявність вільних площ, придатних для надання в оренду;

-    затверджує штатний розпис та фінансовий план Центру за погодженням із Департаментом охорони здоров’я та головою обласної ради або заступником голови обласної ради (за розподілом обов’язків);

-    забезпечує проведення колективних переговорів, укладення колективного договору в порядку, визначеному законодавством України;

НОВА РЕДАКЦІЯ:

-    приймає рішення про прийняття на роботу, звільнення з посади заступників директора, медичного директора (медичних директорів за лікувальними напрямками), головного бухгалтера Центру, керівників структурних підрозділів та інших працівників Центру, а також інші рішення, передбачені законодавством про працю в сфері трудових відносин, укладає трудові договори з працівниками Центру;

-    здійснює проведення оперативних нарад з заступниками директора, медичним директором (медичними директорами за лікувальними напрямками), керівниками структурних підрозділів, головною і старшими медичними сестрами;

6.7. Директор Центру взаємодію з первинною профспілковою організацією Центру.

 

6.7. Директор Центру є керівником трудового колективу, який забезпечує функціонування структурних підрозділів (філій), а також взаємодію з первинною профспілковою організацією Центру.

 

ДОПОВНЕНО:

6.9. За неналежне надання Центром медичних послуг (медичної допомоги) несе відповідальність медичний директор (медичні директори за розподілом обов’язків).

Медичний директор (медичні директори за лікувальними напрямками) призначається (призначаються) на посаду та звільняється (звільняються) з посади наказом Директора Центру.

Права та обов’язки медичних директорів за лікувальними напрямками визначаються у посадовій інструкції.

6.10. Медичний директор (медичний директор за лікувальним напрямком, визначений наказом Директора) є керівником медичної служби цивільної оборони Центру.

Медичний директор (медичний директор за лікувальним напрямком, визначений наказом Директора) призначає та затверджує склад Медичної ради Центру.

РОЗДІЛ VІІ

СТРУКТУРНІ ПІДРОЗДІЛИ ЦЕНТРУ

 

ДОПОВНЕНО:

7.1. Основними структурними підрозділами Центру є:

-        приймально-діагностичне відділення;

-        відділення медичної реабілітації;

-        відділення паліативної допомоги;

-        відділення медико-соціального захисту дітей.

7.10. У відділення медичної реабілітації на цілодобове перебування можуть бути влаштовані діти віком до 14 років лише у супроводі одного із законних представників дитини або осіб, що беруть участь у догляді за дитиною.

7.10. У відділення медичної реабілітації на цілодобове перебування можуть бути влаштовані діти віком до 10 років лише у супроводі одного із законних представників дитини або осіб, що беруть участь у догляді за дитиною.

 

ДОПОВНЕНО:

7.18. Відділення медико-соціального захисту дітей:

7.18.1. Відділення медико-соціального захисту дітей діє відповідно до положення, що затверджене Директором Центру, та здійснює медико-соціальний захист дітей-сиріт, дітей, які залишилися без піклування батьків, віком від народження до 10 (десяти) років, у разі продовження перебування в ньому дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, а також дітей з фізичними та (або) інтелектуальними порушеннями від народження до 10 років, а також дітей з вадами фізичного та розумового розвитку, із сімей, які перебувають у складних життєвих обставинах, та дітей з невизначеним соціальним статусом до визначення альтернативних форм їх влаштування.

7.18.2. У відділенні медико-соціального захисту дітей забезпечується:

-        медико-соціальне обслуговування дітей-сиріт, дітей, які залишилися без піклування батьків, дітей з вадами фізичного та розумового розвитку, дітей з порушенням функцій центральної нервової системи та порушенням психіки, ВІЛ-інфікованих дітей та дітей, які тимчасово знаходяться у Підприємстві за заявою батьків, дітей з невизначеним соціальним статусом віком від народження до 10 років (для здорових дітей та хворих дітей);

-        надання дітям відповідно до законодавства на безоплатній та відплатній основі спеціалізованої амбулаторної медичної допомоги;

-        організація, у разі потреби, надання вихованцям медичної допомоги більш високого рівня спеціалізації на базі інших закладів охорони здоров’я шляхом направлення пацієнтів до цих закладів у порядку, встановленому законодавством;

-        організація взаємодії з іншими закладами охорони здоров’я з метою забезпечення наступництва у наданні медичної допомоги на різних рівнях та ефективного використання ресурсів системи медичного обслуговування; проведення ранньої медико-соціально-педагогічної реабілітації; цілодобове проживання, виховання, лікування, медичне спостереження спеціаліста за вихованцями;

-        проведення двічі на рік (весною і восени) поглиблених медичних оглядів вихованців;

-        проведення планових профілактичних та оздоровчих заходів; лікування дітей, які за висновком лікаря не потребують стаціонарного лікування, а також лікування, корекція та реабілітація дітей з вадами у фізичному та розумовому розвитку;

-        надання слухових апаратів, окулярів, медикаментів, спеціалізованої медичної допомоги, реабілітації відповідно до стану здоров’я дитини; надання невідкладної медичної допомоги у разі потреби; надання респісної допомоги з відпочинком для батьків, які мають дітей з інвалідністю;

-        проведення профілактичних щеплень;

-        оформлення соціальної допомоги дітям з інвалідністю, які залишились без батьківського піклування;

-        умови для розвитку, виховання та навчання дітей відповідно до їх віку; впровадження нових програм медико-соціальної допомоги, педагогічно-виховних заходів;

-        своєчасне інформування про дітей-сиріт та дітей, які мають правові підстави для усиновлення, органів опіки та піклування за місцем перебування дітей;

-        забезпечення житлом у межах встановлених санітарних норм твердим інвентарем, столовим посудом;

-        забезпечення одягом, взуттям, м’яким інвентарем тощо;

-        забезпечення раціональним харчуванням;

-        придбання, облік, зберігання, перевезення, використання, знищення, наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів за наявності спеціального дозволу (ліцензії) для забезпечення власних потреб;

-        здійснення медичної практики.

7.18.3. У відділенні медико-соціального захисту дітей можуть організовуватись декілька груп для здорових дітей.

7.18.4. У відділенні медико-соціального захисту дітей можуть знаходитись діти, які мають сім’ю, проте утримання та виховання яких у сім’ї з поважних причин (хвороба годувальника, навчання батьків тощо) неможливе, а також діти із затримкою розумового та фізичного розвитку внаслідок несприятливих умов виховання.

7.18.5. У відділенні медико-соціального захисту дітей можуть створюватися умови як для окремого, так і для спільного перебування дітей з батьками або особами, які їх замінюють, іншими членами родини.

7.18.6. Дітям з інвалідністю, які знаходяться в Центрі на повному державному забезпеченні, державна соціальна допомога виплачується відповідно до чинного законодавства України.

7.18.7. У відділенні медико-соціального захисту дітей можуть організовуватись декілька груп для здорових дітей.

7.18.8. У разі відповідного облаштування приміщень Центр забезпечує медичне обслуговування дітей віком до 18 років.

7.19. Структурні підрозділи Центра у своїй діяльності підпорядковуються Директору Центра.