ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення обласної ради

від 16 червня 2011 р. № 190-VI

                                                                                  (VI сесія VІ скликання)

 

Положення

про постійно діючу комісію з розгляду питань стосовно списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області

 

1.      Загальні положення.

1.1.       Положення про постійно діючу комісію з розгляду питань стосовно списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі – Положення), визначає порядок створення та діяльність комісії з розгляду питань стосовно списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, шляхом ліквідації або передачі з балансу на баланс у межах спільної власності.

1.2.       Комісія з розгляду питань стосовно списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі – Комісія) – це постійно діючий колегіальний орган, що створюється рішенням обласної ради для розгляду документів, підготовки пропозицій стосовно надання дозволів на списання майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (далі – майно). Персональний склад комісії затверджується розпорядженням голови обласної ради.

1.3.       Основні принципи діяльності Комісії:

               дотримання вимог чинного законодавства України;

               колегіальність та обґрунтування при  прийнятті рішень;

               професіоналізм, неупередженість та незалежність членів комісії.

1.4.       Основні функції та обов’язки комісії:

               розгляд документів, наданих заявниками до обласної ради, щодо списання майна шляхом ліквідації;

               розгляд документів, наданих заявниками до обласної ради, щодо списання майна шляхом передачі з балансу на баланс у межах спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області;

               визначення відповідності майна, яке пропонується для списання, критеріям, визначеним у Положенні про порядок списання майна, що перебуває у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області;

               надання пропозицій щодо списання майна шляхом ліквідації  або визначення інших шляхів використання майна, що пропонується для списання;

               надання пропозицій щодо списання майна шляхом передачі з балансу на баланс у межах спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області;

               складання протоколів засідань Комісії.

1.5.        Всі питання, не врегульовані цим Положенням, вирішуються відповідно до чинного законодавства України.

 

2.             Склад Комісії та порядок її створення.

 

2.1.       Склад Комісії, її голова, заступник голови Комісії та секретар затверджується  розпорядженням голови обласної ради з урахуванням  наданих пропозицій. Кількість членів Комісії – 7 - 9 осіб.

2.2.       До складу Комісії включаються: депутати обласної ради, а також спеціалісти та посадові особи виконавчого апарату обласної ради.

2.3.       До складу Комісії також можуть входити: представники державних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування,  спеціалісти.

2.4.       Зміни у складі Комісії затверджуються відповідним розпорядженням голови обласної ради.

 

3.      Права та обов’язки Комісії.

 

3.1.       Комісія має право у разі потреби:

               запитувати від суб’єкта господарювання додаткові документи, необхідні для прийняття Комісією рішення щодо списання майна (висновки спеціалізованих організацій, договори, витяги з реєстрів тощо);

               звертатися за допомогою до спеціалістів та експертів;

               запрошувати керівників суб’єктів господарювання на засідання Комісії для надання роз’яснень з питань, що виникли у комісії під час розгляду отриманих документів;

               проводити додатковий огляд майна, що пропонується для списання.

3.2.       Члени Комісії зобов’язані брати участь у діяльності Комісії, виконувати розпорядження і доручення голови.

 

4.      Організація діяльності та порядок роботи комісії

 

4.1.       Керує діяльністю Комісії й організовує її роботу голова, який в межах своїх повноважень:

               скликає засідання та головує на них;

               дає розпорядження та доручення, обов’язкові для всіх членів Комісії;

               представляє Комісію у відносинах з підприємствами, закладами та установами;

               ознайомлює членів Комісії з функціями, правами і порядком роботи Комісії та обов’язками її членів відповідно до цього Положення;

               забезпечує інформування всіх членів Комісії про дату, час та місце проведення засідань Комісії не пізніше ніж за три дні до дати їх проведення. Повідомлення можуть направлятися поштою, факсом, телефонограмою, електронною поштою.

4.2.                 Засідання Комісії відбуваються у разі  надходження матеріалів з питань, зазначених у пункті 1.4. цього Положення, але не рідше одного разу на місяць.

4.3.                 Секретар Комісії організовує підготовку матеріалів для розгляду Комісією, забезпечує виконання доручень голови, ведення, оформлення протоколів засідань комісії.

4.4.                 Засідання Комісії правоможні, якщо на них присутні не менш ніж 2/3 складу комісії.

За необхідності Комісія має право заслуховувати на своїх засіданнях пояснення спеціалістів, експертів, залучених до її роботи.

4.5.                Під час кожного засідання Комісії ведеться протокол. У протоколі засідання Комісії зазначається дата засідання, дані щодо присутності членів Комісії, порядок денний, суть обговорюваного питання порядку денного, пропозиції Комісії та результати голосувань, а також обґрунтування у разі відмови у наданні дозволу на списання майна.

4.6.                Рішення приймаються простою більшістю голосів. Усі рішення Комісії приймаються шляхом відкритого голосування (тільки “за” або “проти”). У разі рівного розподілу голосів право вирішального голосу надається голові Комісії.

Особливу думку члени Комісії мають право викласти в письмовій формі, що є обов’язковим додатком до протоколу засідання Комісії.

Протоколи засідань Комісії підписуються усіма присутніми членами комісії та затверджуються головою Комісії.

4.7.                У разі коли суб’єкт господарювання подав документи з порушенням установлених вимог, коли в документах наявні суперечності або Комісія визначає інші шляхи використання майна, обласна рада на підставі протоколу Комісії у 30-денний термін з дати надходження документів листом повідомляє заявника щодо відмови в наданні згоди на списання майна, з обґрунтуванням причин.

4.8.                У разі позитивних висновків Комісії обласна рада у 30-денний термін з дати надходження документів листом повідомляє заявника щодо підготовки проекту розпорядження голови обласної ради або проекту рішення обласної ради.

4.9.                Затверджений протокол засідання Комісії є підставою для підготовки проектів розпоряджень голови обласної ради або проектів рішень обласної ради.

 

Перший заступник

голови обласної ради                                                                                  О. Олешко