З А Т В Е Р Д Ж Е Н О 

рішенням обласної ради

 від 31 лютого 2006  року (7-4-рр)

(ХХХVI сесія IV скликання)

 

 

П  о  л  о  ж  е  н  н  я

про цільовий фонд соціально-економічного розвитку області

 

І. Загальні положення

 

1.1. Цільовий фонд соціально-економічного розвитку області (далі – цільовий фонд) є складовою частиною спеціального фонду обласного бюджету.

1.2. Цільовий фонд створюється з метою фінансування будівництва, реконструкції та капітального ремонту об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області, інших заходів, визначених обласною радою.

 

 

ІІ. Джерела і порядок формування цільового фонду

 

2.1. Цільовий фонд формується за рахунок:

а) благодійних внесків на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об`єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст області;

б) грантів або дарунків, одержаних на конкретну мету;

в) інших надходжень, не заборонених чинним законодавством України.

 

2.2. Кошти, вказані в пункті 2.1, зараховуються на спеціальний рахунок обласного бюджету, відкритий в Управлінні Державного казначейства України в Харківській області.

 

 

ІІІ. Порядок використання коштів цільового фонду

 

3.1.          Використання коштів цільового фонду здійснюється відповідно до рішення обласної ради про обласний бюджет.

3.2.          Кошти цільового фонду використовуються на:

а) будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів територіальних громад сіл, селищ, міст області;

б) фінансування заходів, пов’язаних з реалізацією затверджених обласною радою програм соціально-економічного спрямування.

3.3. Розподіл коштів цільового фонду і напрями їх використання та головний розпорядник коштів цільового фонду визначається рішенням обласної ради.

 

ІV. контроль за використанням коштів цільового фонду

 

Контроль за використанням коштів цільового фонду здійснюють органи, на які покладено функції контролю за дотриманням бюджетного законодавства, згідно з Бюджетним кодексом України.

 

 

 

Керуючий справами,

керівник секретаріату

обласної ради                                                          Т. Просєкіна