Проект
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Від ____________ 2012 року № ____
Про затвердження розміру фактичних
витрат на копіювання або друк
документів, що надаються за
запитами на інформацію, та
порядку відшкодування цих витрат
Відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію»:
1. Затвердити:
- розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додається);
- порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додається);
- зразок рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію (додається).
2. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату обласної ради Клименка С.В.
Голова обласної ради С.Чернов
Проект
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження голови обласної ради
від «______» _______________2012р. № _____
Розмір фактичних витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитами на інформацію
Послуга, що надається |
Фактичні норми витрат |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,05 % від мінімальної заробітної плати за 1 аркуш |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,1 % від мінімальної заробітної плати за 1 аркуш |
Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо ( в тому числі двосторонній друк) |
0,3 % від мінімальної заробітної плати за 1 аркуш |
* розмір мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання та друку документів.
Перший заступник
голови обласної ради О. Олешко
Проект
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження голови обласної ради
від «______» _______________2012р. № _____
ПОРЯДОК
відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів,
що надаються за запитами на інформацію
1. Цим Порядком визначається механізм відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються Харківською обласною радою за запитами на інформацію.
2. Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, застосовується у випадку, коли обласна рада є належним розпорядником інформації.
3. Відповіді на запити на інформацію надаються безкоштовно:
- запитувачу інформації, що становить суспільний інтерес.
Належність інформації до такої, що становить суспільний інтерес, встановлюється судом, якщо інше не передбачено законом;
- особі у разі надання інформації про неї.
4. Відшкодування запитувачами інформації фактичних витрат накопіювання або друк документів здійснюється у разі потреби увиготовленні більш як 10 сторінок запитуваних документів. Розмірвідшкодування витрат на копіювання або друк запитуваних документіввизначається відділом бухгалтерського обліку виконавчого апарату обласної ради на підставі доповідної записки, наданої відділом по роботі зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради. У розмір відшкодування витрат на копіювання або друк (виготовлення) документів, що надаються за запитами на інформацію, також враховуються витрати, пов'язані із скануванням або іншою комп'ютерною обробкою цих документів. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється у будь-якій фінансовій установі, зручній для запитувача.
5. У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом наінформацію можна визначити заздалегідь і запитувач надіславдокумент, що підтверджує оплату коштів, пов'язаних з наданнямвідповіді та обрахованих згідно з цим Порядком, відповідьнадається в установлений законом строк.
У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію можна визначити заздалегідь, але запитувач не надіслав документ, що підтверджує оплату коштів, пов'язаних з наданням відповіді, обрахунок цих витрат здійснюється відділом бухгалтерського обліку виконавчого апарату обласної ради на підставі доповідної записки, наданої відділом по роботі зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради.
Рахунок на відшкодування витрат надсилається відділом кореспонденції, документального забезпечення, роботи з розпорядчими документами та контролю управління з загальних питань виконавчого апарату обласної ради запитувачу в установлений Законом строк для відповіді на запит на інформацію (5 робочих днів з дня отримання запиту).
У разі якщо кількість сторінок відповіді за запитом на інформацію не можна визначити заздалегідь, відділ по роботі зі зверненнями громадян виконавчого апарату обласної ради, зважаючи на значний обсяг відповіді за запитом на інформацію, готує запитувачу лист-повідомлення та рахунок, у якому зазначається часткова сума відшкодування витрат, і передає дані документи до відділу кореспонденції, документального забезпечення, роботи з розпорядчими документами та контролю управління з загальних питань виконавчого апарату обласної ради для відправлення запитувачу (за належністю).
6. Відповідь на запит надається після отримання документів,що підтверджують повну оплату витрат, пов'язаних з наданнямвідповіді. Відповідь на запит не надається у разі повної абочасткової відмови запитувача від оплати витрат, пов'язаних ізнаданням відповіді за запитом на інформацію. У разі ненадходження у місячний строк документів, що підтверджують повну оплату витрат, у журналі реєстрації вхідної кореспонденції інформаційних запитів обласної ради робиться позначка про відмову в отриманні відповіді на запит на інформацію та направляється повідомлення запитувачу про таку відмову. Запитувач має здійснити оплату витрат протягом 5 календарних днів з дня отримання рахунку на відшкодування витрат, перерахувавши кошти через будь-яку фінансову установу, зручну для запитувача.
Перший заступник
голови обласної ради О. Олешко
Проект
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядження голови обласної ради
від «______» _______________2012р. № _____
Зразок рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання
або друк документів, що надаються за запитами на інформацію
Надавач послуг: Харківська обласна рада
Реєстраційний рахунок:
МФО банку:
Код ЄДРПОУ:
РАХУНОК №
від «____»__________________2012р.
Найменування |
Вартість виготовлення 1 арк. (без ПДВ), грн. |
Кількість аркушів, од. |
Ціна (без ПДВ), грн. |
Відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію |
|
|
|
РАЗОМ |
|
|
|
Всього до сплати: _______________________
_______________________
( сума прописом)
Перший заступник
голови обласної ради О. Олешко