ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення обласної ради

від 01 березня 2012 року № 364-VI

(ХІ сесія VІ скликання)

 

ПОЛОЖЕННЯ

про умови та порядок реалізації проекту «Турбота»

(далі – Проект)

 

1.      Мета Проекту

Налагодження ефективного здійснення  депутатами обласної ради своїх повноважень, їх активна участь у вирішенні матеріально-побутових, медичних, соціальних проблем малозабезпечених громадян області, дітей-сиріт, інвалідів, багатодітних сімей, одиноких і малозабезпечених матерів та інших категорій громадян.

 

2.      Загальні положення

2.1.       Положення визначає умови, порядок, звітність та контроль за використанням коштів для надання одноразової адресної допомоги малозабезпеченим громадянам, дітям-сиротам, інвалідам, багатодітним сім'ям, одиноким і малозабезпеченим матерям (а також громадянам, які, опинилися в складній життєвій ситуації, в тому числі в зв’язку зі: стихійним лихом; смертю члена сім’ї  (одного з подружжя, батьків, дітей); проведенням лікування; тривалою хворобою та іншими обставинами), передбачених в обласному бюджеті на виконання депутатами обласної ради повноважень, пов’язаних із соціальним захистом населення (далі – надання одноразової адресної допомоги).

2.2.       Сума коштів для надання одноразової адресної допомоги на одного депутата обласної ради визначається шляхом пропорційного поділу коштів, передбачених в обласному бюджеті на поточний рік для здійснення депутатами повноважень, пов’язаних із соціальним захистом населення, між всіма депутатами обласної ради, в межах асигнувань, передбачених в обласному бюджеті.

2.3.       Загальна сума коштів для надання одноразової адресної допомоги може змінюватись при затвердженні обласного бюджету на відповідний бюджетний рік.

2.4.            Розмір матеріальної допомоги визначається депутатом обласної ради залежно від матеріального стану заявника та в межах наявних коштів, передбачених на кожного депутата.

2.5.       Депутат обласної ради може передати право на використання обсягу коштів, передбачених йому на надання матеріальної допомоги, або об'єднати свої кошти з іншими депутатами для надання спільної матеріальної допомоги, оформивши відповідне рішення письмовою заявою на ім’я голови обласної ради. Для попередження проблем із проведенням оплат в кінці року, депутати подають інформацію щодо надання одноразової адресної допомоги малозабезпеченим громадянам до відділу кореспонденції, документального забезпечення, роботи з розпорядчими документами та контролю виконавчого апарату обласної ради до 15 грудня поточного року.

2.6.       Депутат обласної ради, як представник територіальної громади області, ініціює надання одноразової адресної допомоги лише тим громадянам, зазначеним у п. 2.1. даного Положення, які постійно проживають в межах адміністративно-територіальної одиниці, закріпленої за депутатом. Громадяни мають право на отримання одноразової адресної допомоги в межах даного Проекту не частіше ніж один раз на рік.

3.  Джерела та розмір фінансування Проекту

Кошти обласного бюджету в межах обсягу, затвердженого обласною радою щорічно на виконання комплексної програми «Розвиток місцевого самоврядування в Харківській області на 2012-2016 роки», затвердженої рішенням обласної ради від 22 грудня 2011 року № 294-VI, та інші кошти, не заборонені чинним законодавством України.

4.      Порядок реалізації Проекту

4.1.       Рішення щодо надання одноразової адресної допомоги ухвалюється комісією з питань надання адресної допомоги малозабезпеченим громадянам Харківської області, які опинилися в складній життєвій ситуації (далі - комісія), на підставі подання депутатів обласної ради. Склад такої комісії затверджується розпорядженням голови обласної ради.

4.2.       До свого подання депутати додають такі документи заявника: заяву про надання допомоги на ім’я депутата обласної ради та згоду на оприлюднення персональних даних; копію паспорту (1, 2, 11 сторінки); копію довідки про присвоєння ідентифікаційного номера; довідку з місця проживання про склад сім'ї; довідку про доходи членів сім'ї (чоловік, дружина, батьки та неодружені діти заявника, які проживають спільно з ним); акт обстеження матеріально-побутових умов заявника (у разі пожежі чи стихійного лиха).

4.3.       Відділ бухгалтерського обліку обласної ради щомісяця на підставі рішення комісії готує розпорядження голови обласної ради про надання одноразової адресної допомоги та включення до реєстру нарахованих сум одноразових допомог для перерахування громадянам.

4.4.       Адресна допомога малозабезпеченим громадянам Харківської області, які опинилися в складній життєвій ситуації, виплачується обласним центром по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, шляхом перерахування на поштові відділення зв’язку за місцем реєстрації заявників поштових переказів. Оплата поштових послуг за відповідними тарифами здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету.

5.         Очікувані результати реалізації Проекту

5.1.    Поліпшення умов життя соціально незахищених категорій населення області.

5.2.    Поліпшення стану здоров’я окремих громадян.

5.3.    Поліпшення матеріально-побутових умов проживання сімей.

5.4.    Активізація роботи депутатів обласної ради по виконанню повноважень, пов’язаних із соціальним захистом населення.

6.      Звітність та контроль

6.1.    Обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат щомісяця інформує обласну раду про перерахування коштів.

 

Перший заступник

голови обласної ради                                                    О. Олешко