Основні завдання відділу: забезпечення належного розгляду звернень та організація особистого прийому громадян головою, заступниками голови і головами постійних комісій обласної ради, контроль за виконанням доручень, взаємодія з органами місцевого самоврядування, обласною та районними державними адміністраціями, підприємствами,установами, організаціями щодо вирішення питань, які порушуються у зверненнях громадян; забезпечує реалізацію державної політики щодо роботи із зверненнями громадян у обласній раді, взаємодіє з постійними комісіями обласної ради, органами місцевого самоврядування, обласною та районними державними адміністраціями, державними підприємствами і, разом з відповідними структурними підрозділами апарату обласної ради, узагальнює практичні навички роботи із зверненнями громадян, вносить пропозиції голові обласної ради щодо її вдосконалення; здійснює своєчасний розгляд заяв, пропозицій та скарг громадян, що надійшли до обласної ради поштою або на особистих прийомах; вивчає практику роботи органів місцевого самоврядування щодо звернень громадян, одержує від них статистичні та інформаційні дані про надходження та розгляд заяв, скарг для аналізу і складання річних підсумків роботи; надає практичну допомогу, консультує працівників органів місцевого самоврядування, місцевих органів виконавчої влади, підприємств, організацій та установ щодо роботи із зверненнями громадян; Відділ: - готує (в межах повноважень відділу) інформаційні матеріали, які відповідно до норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» віднесені до публічної інформації; - відпрацьовує (в межах повноважень відділу) питання, пов’язані із запитами на інформацію, яка відповідно до норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» віднесена до публічної інформації; - відповідає за опрацювання, систематизацію, аналіз та контроль щодо задоволення запитів на інформацію відповідно до норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» та надання консультацій під час оформлення таких запитів; - здійснює контроль у обласній раді та її виконавчому апараті за дотриманням Закону України «Про звернення громадян» та інших законодавчих актів з питань роботи із зверненнями громадян; - розглядає електронні петиції в порядку, передбаченому нормами Закону України «Про звернення громадян», відповідає за опрацювання, систематизацію, аналіз, контроль, а також вживає заходи для забезпечення своєчасного інформування автора електронної петиції про результати розгляду; - здійснює підготовку інформаційних матеріалів, які відповідно до норм Закону України «Про доступ до публічної інформації» віднесені до публічної інформації.
|
|||
Відділ по роботі із зверненнями громадян управління з питань діяльності виконавчого апарату та роботи з персоналом |
|||
Прізвище, ім`я, по батькові |
Посада |
№ кімн. |
Телефони міські |
КУДІНА Дар’я В’ячеславівна |
начальник відділу |
32 |
700-14-50 |
БЄЛКО Оксана Олексіївна |
головний спеціаліст |
33 |
700-53-11 |
ВЕГЕРА Олена Олексіївна |
головний спеціаліст |
94 |
715-72-28 |