ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА

 

LІV сесія V скликання

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

Від  24 лютого 2010 року                                                                                      1618-V

 

Про внесення змін до структури виконавчого апарату обласної ради, затвердженої рішенням обласної ради від 28 квітня

2006 року № 3-V (із змінами) 

Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 43  та частини 3 статті 58 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (280/97-ВР), з метою вдосконалення роботи виконавчого апарату обласної ради для забезпечення здійснення радою повноважень, наданих їй Конституцією України (254к/96-ВР) та законами, розглянувши подання голови Харківської обласної ради, обласна рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1.  В межах загальної чисельності виконавчого апарату обласної ради внести до структури виконавчого апарату обласної ради, затвердженої рішенням обласної ради від 28 квітня 2006 року № 3-V (р3-5), із змінами,  внесеними рішеннями обласної ради від 03 червня 2006 року № 17-V (р17-5), від 26 жовтня 2006 року № 82-V (р82-5), від 08 лютого 2007 року № 177-V (р177-5), від 05 липня 2007 року   № 336-V (р336-5),   від 08 травня 2008 року № 759-V (р759-5), від 03 грудня 2008 року № 1023-V (р1023-5),  від 27 березня 2009 року № 1192-V (р1192-5), такі зміни:

1.1. Утворити у структурі управління з загальних питань та матеріально-технічного забезпечення виконавчого апарату обласної ради сектор інформаційно-комп’ютерного забезпечення у складі двох осіб, відповідно доповнивши розділ "Управління з загальних питань та матеріально-технічного забезпечення" після рядка «Відділ господарського забезпечення» новим рядком «Сектор інформаційно-комп’ютерного забезпечення», із зазначенням у графі «Кількість одиниць» цифри «2».

1.2. У рядку "Управління організаційного забезпечення" у графі "Кількість одиниць" цифри "23" замінити на цифри "22".

1.3. У рядку "Відділ з питань забезпечення діяльності постійних комісій та фракцій" у графі "Кількість одиниць" цифри "14" замінити на цифри "13".

1.4. У рядку "Управління з загальних питань та матеріально-технічного забезпечення" у графі "Кількість одиниць" цифри "18" замінити на цифри "19".

1.5. У рядку "Відділ документального забезпечення, контролю та архівної справи" у графі "Кількість одиниць" цифри "11" замінити на цифри "10".

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань регламенту, депутатської діяльності, місцевого самоврядування та адміністративно-територіального устрою (Бервено С.М.).

 

 

Голова обласної ради                                                                 С. Чернов