Основні завдання управління:

У сфері діяльності постійних комісій та фракцій:

 

- координація взаємодії постійних комісій ради та надання організаційно-інформаційної і консультативно-методичної допомоги в процесі розробки та розгляду проектів рішень, їх оформленні;

 

- організація проведення пленарних засідань ради, засідань постійних комісій обласної ради;

 

- здійснення організаційно-методичного супроводу роботи зареєстрованих у раді депутатських фракцій і груп;

 

-          спільно з юридичним управлінням приведення у відповідність із чинним законодавством України проектів рішень обласної ради, висновків та рекомендацій постійних комісій, інформування керівництва обласної ради і депутатів обласної ради про підсумки цієї роботи;

 

-          допомога у здійсненні прийому громадян головами постійних комісій;

 

-         облік та узагальнення пропозицій і зауважень, висловлених  депутатами при обговоренні проектів рішень ради на засіданнях постійних комісій та пленарних засіданнях сесій ради, а також пропозицій і зауважень до проектів рішень, внесених для обговорення;

 

-         забезпечення підготовки розпоряджень голови ради та інших службових документів з питань, віднесених  до  компетенції  відділу;

 

-         забезпечення контролю за виконанням   рекомендацій та висновків постійних комісій (у межах компетенції відділу з питань депутатської діяльності, роботи  постійних комісій та фракцій), надання керівництву  ради інформації про стан цієї роботи;

 

-         опрацювання та підготовка проектів планів роботи ради, аналітичних та довідкових матеріалів про їх виконання на підставі доручень голови ради та його заступників, пропозицій постійних комісій, депутатів ради, обласної державної адміністрації;

 

-         здійснення аналізу стану виконання рішень обласної ради, підготовка відповідних аналітичних матеріалів;

 

-         надання допомоги депутатам обласної ради у здійсненні ними своїх  повноважень у раді, в інших органах місцевого самоврядування  відповідно до закріплення депутатів за районами та містами області;

 

-         забезпечення депутатів документами, у тому числі рішеннями обласної ради, довідково-інформаційними, іншими матеріалами, необхідними  для  здійснення  депутатських  повноважень,  відповідно до Закону  України  "Про  статус  депутатів  місцевих  рад";

 

-         підготовка довідників про діяльність депутатів обласної ради, депутатських груп та фракції, графіків засідань постійних комісій;

 

-              складання плану підготовки сесії обласної ради;

 

-         надання депутатам обласної ради, управлінням, відділам та службам обласної державної адміністрації консультаційної допомоги;

 

-          сприяння в організації та проведенні нарад, семінарів, інших форм навчання для депутатів, голів постійних комісій, разом із іншими структурними підрозділами виконавчого апарату обласної ради;

 

-         за необхідності, надання депутатам обласної ради інформації про заходи, свята і сесії, які плануються у закріплених за ними районах та містах області.

У сфері документообігу та контролю:

-         ведення загального діловодства у виконавчому апараті обласної ради;

-         опрацювання розглянутих керівництвом обласної ради документів, тиражування їх у необхідній кількості та передача за призначенням для виконання;

 

-         приймання, облік (реєстрація), друкування і зберігання документів з грифом «Для службового користування» та здійснення контролю за їх проходженням;

 

-         ведення обліково-довідкової картотеки службової кореспонденції, а також реєстрація журналів по обліку окремих видів службових документів;

 

-         реєстрація, облік та видача договорів щодо міжбюджетних трансфертів;

 

-         реєстрація, облік, використання та контроль за своєчасним поверненням довіреностей, виданих обласною радою виконавцям доручень обласної ради;

 

-         здійснення обліку і контролю за використанням та зберіганням бланків обласної ради;

 

-         здійснення оперативно-технічного контролю за дотриманням установлених строків виконання приписів, що містяться у: законах України, актах Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади; рішеннях обласної ради; розпорядженнях і дорученнях голови обласної ради; резолюціях керівництва обласної ради (де встановлені конкретні терміни виконання); зверненнях і запитах народних депутатів України та депутатів місцевих рад;

 

-         інформування керівництва обласної ради про стан виконання контрольних документів структурними підрозділами виконавчого апарату обласної ради;

 

-         оформлення, систематизація та подальше зберігання актів обласної ради;

 

-         друкування з електронних носіїв стенограм пленарних засідань сесій обласної ради;

 

-         оформлення, реєстрація, облік та збереження протягом встановленого терміну протоколів пленарних засідань обласної ради, рішень обласної ради та розпоряджень голови обласної ради;

 

-         складання та погодження зведеної номенклатури справ обласної ради;

 

-         підготовка документів для внесення їх до Національного архівного фонду та надання відомостей про їх кількість за встановленою формою до Державного архіву Харківської області;

 

-         підготовка та надання інформації за встановленою формою Державному архіву Харківської області про кількість документів, підготовлених для внесення до Національного архівного фонду;

 

-         видавання документів у тимчасове користування за межі архіву обласної ради;

 

-         методичне коригування організації діловодства в структурних підрозділах обласної ради;

 

-         здійснення контролю за належним користуванням документами в обласній раді, надання довідок, інформацій з питань діловодства щодо контролю за строками виконання службових документів;

 

-         ведення обліку і видача бланків суворої звітності, здійснення контролю за надійністю їх зберігання та використанням за призначенням, своєчасністю замовлення для поповнення їх запасу;

 

-         редагування документів для висвітлення діяльності ради, голови обласної ради, першого заступника та заступника голови обласної ради у засобах масової інформації;

 

-       забезпечення належної підготовки документів (редакторська правка) за підписом голови, першого заступника та заступника голови обласної ради, що надсилаються до владних інституцій, розпоряджень та рішень ради, окремих друкованих матеріалів для видання.

 У сфері організаційної роботи:

-          взаємодія  зі  структурними підрозділами виконавчого апарату обласної ради, органами місцевого самоврядування області,  структурними підрозділами  облдержадміністрації, а також з підприємствами, установами, організаціями, об`єднаннями громадян;

-   забезпечення взаємодії виконавчого апарату обласної ради з Верховною Радою України через управління по зв’язках з місцевими органами влади і органами місцевого самоврядування Апарату Верховної Ради України;

-   організація роботи щодо участі керівництва обласної ради у селекторних нарадах, що проводяться обласною державною адміністрацією та центральними органами виконавчої влади;

- узагальнення матеріалів, інформацій, підготовка довідок та планів основних заходів обласної ради на тиждень;

- моніторинг та оновлення даних щодо кількості та складу органів місцевого самоврядування області;

- здійснення організаційного супроводження діяльності ради, підготовки заходів, що проводяться обласною радою та її виконавчим апаратом за участю депутатського корпусу, представників органів місцевого самоврядування області (семінарів, нарад, зустрічей, “круглих столів”, громадських слухань тощо);

 

- сприяння організації підготовки та проведення зборів і заходів Асоціацій органів місцевого самоврядування, членом якої є Харківська обласна рада.

Управління з організаційних питань діяльності ради

Прізвище, ім`я,

по батькові

Посада

№ кімн.

Телефони міські

БОНДАРЕНКО

Ольга Миколаївна

начальник управління

114

700-53-10

715-73-00 ф.

Відділ з питань депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій

САЛЮКОВА

Світлана Іванівна

заступник начальника управління, начальник відділу

24

700-53-02

715-73-48

ВІНІЧЕНКО

Юліана Олександрівна

заступник начальника

 відділу

25

700-53-07

715-72-20

БОРОВИК

Ірина Іванівна

головний спеціаліст

20

700-53-09

715-72-32

БОНДАРЧИК

Лариса Сергіївна

головний спеціаліст

25

700-53-29

715-72-20

КАНІЩЕВА

Світлана Федорівна

головний спеціаліст

26

700-53-28

ШЕРЕМЕТ

Алла Федорівна

головний спеціаліст

26

700-53-32

СТОРОЖЕНКО

Марина Володимирівна

головний спеціаліст

19

715-72-62

ЯКОВЕНКО

Олена Валеріївна

головний спеціаліст

19

700-53-16

Відділ документообігу та контролю

ФЕДОТОВА

Марина Миколаївна

начальник відділу

94

700-53-23 ф.

715-72-28

700-53-33

РИКОВА

Світлана Володимирівна

заступник начальника  

відділу

94

715-72-28

ЗАЛЕВСЬКА

Ірина Анатоліївна

заступник начальника

відділу

125а

700-53-04

БУДКО

Олена Олексіївна

головний спеціаліст

125а

715-72-41

ТАРАСОВА

Анастасія Євгеніївна

головний спеціаліст

94

715-72-28

КОЛОДЯЖНА

Анна Віталіївна

головний спеціаліст

40

715-72-13

АМЬОХІНА

Ганна Валентинівна

головний спеціаліст

33

700-53-11

Організаційний відділ

 ГУНБІНА  

Олена Володимирівна

начальник відділу

108

715-72-87

АНДРІЄВСЬКА

Ірина Геннадіївна

головний спеціаліст

108

700-24-13

КОЛОДКІНА

Вікторія Миколаївна

головний спеціаліст

40

700-53-14