ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
ІІІ сесія VI скликання
Р І Ш Е Н Н Я
Від 23 грудня 2010 року № 48-VI
Про надання згоди на передачу в суборенду
об’єктів спільної власності територіальних
громад сіл, селищ, міст області
Відповідно до Закону України “Про оренду державного та комунального майна” (2269-12), статті 43 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” (280/97-ВР), на підставі Положення про порядок передачі в оренду майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст області (р1172_5_д), затвердженого рішенням обласної ради від 27 березня 2009 року № 1172-V (р1172-5) (зі змінами від 24 лютого 2010 року [ р1603-5 ] ), Методики розрахунку і порядку використання плати за оренду майна, що знаходиться у спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст області (р1215_5_1), затвердженої рішенням обласної ради від 29 квітня 2009 року № 1215-V (р1215-5) (зі змінами від 15 грудня 2009 року [ р1518-5 ]), обласна рада
В И Р І Ш И Л А :
1. Надати згоду на передачу ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕДЕЛЬВЕЙС-ФАРМ» в суборенду Харківському обласному відділенню Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності нежитлових приміщень 2 поверху загальною площею 38,1 кв.м, розташованих за адресою: Харківська область, Великобурлуцький р-н, смт Великий Бурлук, вул. Радянська, 25, - з метою розміщення офісу.
2. Надати згоду на передачу товариством з обмеженою відповідальністю «АЛАРІС-Л.Т.Д.» в суборенду фізичній особі – підприємцю Балику Геннадію Михайловичу нежитлових приміщень 1 поверху загальною площею 31,1 кв.м (з метою здійснення торгівлі непродовольчими товарами) та фізичній особі – підприємцю Соловйову Сергію Володимировичу нежитлових приміщень 1 поверху загальною площею 26,0 кв.м (з метою розміщення дільниці по ремонту та збірці автозапчастин), розташованих за адресою: м. Харків, Салтівське шосе, 73, літ. «Б-1».
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію обласної ради з питань спільної власності територіальних громад області (Чехунов М.В.).
Голова обласної ради С. Чернов